GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Modyfikacje mechaniczne/elektroniczne.
Awatar użytkownika
Dżejk Zet
Guru
Guru
Posty: 2896
Rejestracja: 30 lip 2013, 16:12
Model: Rolniczy
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Dżejk Zet »

A tak wygląda jazda na gwincie :-D

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dhq7McZKRqY[/youtube]

Awatar użytkownika
synek-arb
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 201
Rejestracja: 19 lis 2013, 00:41
Model: Avensis T22
Lokalizacja: Wroclaw

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: synek-arb »

A jak wyglada u Ciebie? ;P

Awatar użytkownika
Dżejk Zet
Guru
Guru
Posty: 2896
Rejestracja: 30 lip 2013, 16:12
Model: Rolniczy
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Dżejk Zet »

Bardzo podobnie :-D ale jeszcze nie jest aż tak hardkorowo :-D

Barbapapa
Mistrz
Mistrz
Posty: 1178
Rejestracja: 06 maja 2012, 18:38
Model: Avensis T27 FL Wagon
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Barbapapa »

Dżejk Zet pisze:A tak wygląda jazda na gwincie :-D

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dhq7McZKRqY[/youtube]
Doprawdy "ekscytujące" :glupek: Po kiego grzyba coś takiego robić z autem? :niewiem:
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)

Awatar użytkownika
Dżejk Zet
Guru
Guru
Posty: 2896
Rejestracja: 30 lip 2013, 16:12
Model: Rolniczy
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers

Re: Odp: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Dżejk Zet »

Barbappa, jedni zbierają znaczki drudzy podróżują a jeszcze inni obniżają swoje samochody i czerpią radość z szurania podwoziem podczas jazdy. Mi było by szkoda samochodu no ale jak ktoś tak lubi ...

Barbapapa
Mistrz
Mistrz
Posty: 1178
Rejestracja: 06 maja 2012, 18:38
Model: Avensis T27 FL Wagon
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Barbapapa »

Oczywiście masz rację :-) Mnie tylko zastanawia, jak można przedmiot służący do jeżdżenia tak przerobić, żeby nim się prawie nie dało jeździć po w miarę normalnych ulicach (to przemyślenie nie dotyczy kogoś, kto kupuje auto wyłącznie do używania na torze).
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)

Awatar użytkownika
kabum
Mistrz
Mistrz
Posty: 1061
Rejestracja: 14 lip 2011, 09:21
Model: Tiguan II
Lokalizacja: Warszawa

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: kabum »

na alledrogo wisi komplet zawieszenia do T25 K.A.W http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4528227359 - cena bardzo dobra - natomiast nie widomo jaki ma przebieg i czy nie jest po jakiś przygodach...
Było
T25 Wagon 1CD-FTV <3
T27 Wagon 1AD-FTV
T27FL limousine 2ZR-FAE

Jest
VW Tiguan 2.0 TDI :diabel:

http://www.swiatlodekoracyjne.pl

Awatar użytkownika
Scoob
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 605
Rejestracja: 18 paź 2013, 18:22
Model: Avensis T25
Lokalizacja: Elbląg

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Scoob »

kabum pisze:na alledrogo wisi komplet zawieszenia do T25 K.A.W http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4528227359 - cena bardzo dobra - natomiast nie widomo jaki ma przebieg i czy nie jest po jakiś przygodach...
Ten zawias widziałem już jakiś miesiąc temu, wcześniej ktoś wolał za niego 550 PLN. Nowy kosztuje ponad 500 €, więc cena zdecydowanie atrakcyjna, pytanie tylko czy "trzyma" parametry...
"Let the future tell the truth, and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I have really worked, is mine."
Nikola Tesla

Awatar użytkownika
Dżejk Zet
Guru
Guru
Posty: 2896
Rejestracja: 30 lip 2013, 16:12
Model: Rolniczy
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Dżejk Zet »

Znalazłem jeszcze jedno zawieszenie gwintowane, które pasuje do Avensis T27, jest to zawieszenie LARGUS AZK10 (SAI) dedykowane do lexusa HS250.
Cieszy mnie to że coraz więcej części pasuje albo z priusa albo z lexa do naszych furek :-D

Obrazek
http://www.largus-retail.co.jp/webshop/ ... uct_id=177

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
http://www.wedssport.jp/products/english/sa55m.html

koła : AME Sharen FX-55mono (20 x 8j + 45)
opony : 245/30 R20
:diabel:

Awatar użytkownika
Dżejk Zet
Guru
Guru
Posty: 2896
Rejestracja: 30 lip 2013, 16:12
Model: Rolniczy
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Dżejk Zet »

Gwint zakupiony firmy BC Racing

http://www.bc-racing.co.uk/br-series-co ... a-561.html

Już założony jeszcze pozostało ustawić kąty bo camber wpadł na tył i zbieżność ale to w przyszłym tygodniu. Na dniach wrzucę fotki oraz info z pierwszych odczuć :-D

Awatar użytkownika
synek-arb
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 201
Rejestracja: 19 lis 2013, 00:41
Model: Avensis T22
Lokalizacja: Wroclaw

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: synek-arb »

Dupsko cale? :hahaha:

Awatar użytkownika
Dżejk Zet
Guru
Guru
Posty: 2896
Rejestracja: 30 lip 2013, 16:12
Model: Rolniczy
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Dżejk Zet »

synek-arb pisze:Dupsko cale? :hahaha:
Dupsko całe :brewki:

Gwint BC Racing ma możliwość ustawienia tłumienia amortyzatorów czyli ustawienie twardości zawieszenia. Kolega dla żartu, bez mojej wiedzy ustawił gwint na opcję najtwardszą. Przejechałem się po mojej ulicy i, i pełna załamka :wleb: , nie da się jeździć! Skakałem w samochodzie jak piłeczka pingpongowa. Edit: jak piłeczka pingpongowa wielka jak Kanion Kolorado :hahaha:. Długo nie zastanawiając, ustawiłem zawieszenie na bardziej komfortowo czyli zakres miękki. Nie ma różnicy pomiędzy springami , różnica jest za to w obniżeniu :brewki: springi -25mm a gwint ile się da :-D
To Bardzo dobra baza dla powietrza :-D

tomaszenko21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 24 kwie 2015, 16:09
Model: Avensis

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: tomaszenko21 »

Witam :) Mam pytanie czy ktoś widział słyszał o gwincie do toyoty avensis t22 kombi? to jest 99 rok i że tak powiem szukam czegoś podobno są ludzie którzy przerabiają orginalne amory na gwint ale jak z bezpieczeństwem i wgl? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Dżejk Zet
Guru
Guru
Posty: 2896
Rejestracja: 30 lip 2013, 16:12
Model: Rolniczy
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Dżejk Zet »

Jest firma z Krakowa, która wykonuje do rożnych samochodów zawieszenie gwintowane. Kiedyś otrzymałem od nich ofertę do mojego t27 i niestety cena mnie zabiła. Co chcesz zrobić z t22 , ze potrzebujesz gwint ?

Awatar użytkownika
TJ812
Mistrz
Mistrz
Posty: 1631
Rejestracja: 05 lut 2016, 14:05
Model: Avensis T25
Lokalizacja: Eire

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: TJ812 »

Od niedawna jest dostępny jeszcze jeden gwint dla T25. http://www.isc-n1.eu Zamówione i już założone :-D :cfaniak:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Autostradą do zwycięstwa. Tak blisko a jednak wciąż daleko.
IS200 ==>> 6 ==>> Legacy ==>> Avensis

ODPOWIEDZ