GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Modyfikacje mechaniczne/elektroniczne.
Awatar użytkownika
Dżejk Zet
Guru
Guru
Posty: 2896
Rejestracja: 30 lip 2013, 16:12
Model: Rolniczy
Silnik: Jeździ na gnojówkę
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers

GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Dżejk Zet »

Witam!!!
Ostatnio zaczęło być hucznie na Naszym Forum w sprawie GWINT vs AIR, więc postanowiłem założyć nowy temat :-D
Tak jak w temacie , piszmy wszystko o tych zawieszeniach, zalety oraz wady.
Zapraszam do dyskusji :-D

Mak
Stara się...
Stara się...
Posty: 53
Rejestracja: 03 sie 2014, 09:27
Model: avensis t25
Silnik: 1AZ-FZE

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Mak »

Od drobnych aczkolwiek waznych aspektow zaczne.
Cena zdecydowanie na korzysc gwintu,butla na powietrze zabiera dosyc sporo miejsca,osprzet takze,a wiec jezeli ktos chce miec kolo zapasowe i caly bagaznik dla siebie to air jest tutaj wada.
To tak na poczatek :)

Mak
Stara się...
Stara się...
Posty: 53
Rejestracja: 03 sie 2014, 09:27
Model: avensis t25
Silnik: 1AZ-FZE

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Mak »

widze ze cisza w temacie

Awatar użytkownika
wrc
Moderator
Moderator
Posty: 17145
Rejestracja: 16 lis 2007, 07:12
Model: Avensis T22
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Lokalizacja: Schwäbisch Hall

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: wrc »

A czego sie na forum o avensis spodziewales ;-). W takim aucie takie modyfikacje to rzadkosc. Kosztowna rzadkosc :diabel: pozdr

Mak
Stara się...
Stara się...
Posty: 53
Rejestracja: 03 sie 2014, 09:27
Model: avensis t25
Silnik: 1AZ-FZE

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Mak »

wrc pisze:A czego sie na forum o avensis spodziewales ;-). W takim aucie takie modyfikacje to rzadkosc. Kosztowna rzadkosc :diabel: pozdr
gwint to kosztowna rzadkosc ???? to co powiedziec o swapie na np 3.0 z supry ??? co powiedziec na montaz kompresora ???
Nie uwazam zeby byl to jakis straszny koszt w postaci gwintu ,cena bedzie oscylowala w granicach 2000 - 2500 za dobry gwint do tego dobra felga z oponami ok 4 tys ,pomalowanie grila ,fajny wydech lub koncowka i mamy ladnie zmodyfikowane auto za ok 7 tys a to przeciez zadna wygorowana cena,bo ostatnio bylem na zlocie aut w stylu germanskim i dobra felga w niejednym samochodzie kosztowala 2,5 tys eur za komplet bez opon,np bbs rs 18 w bmw e46 czy mercedes c klasse amg gdzie najdrozsze felgi kosztowaly 2 tys euro za szt.
w takim aucie??? jak ktos chce wizualnie zrobic ladnie samochod to mozna i to majatku nie kosztuje.
Kiedys robilem w swoim samochodzie swap na mocny silnik,chamulce ,wydech ,skrzynia,uklad napedowy i to byl koszt ok 8 tys pln ,do tego zawias ,kolo,emblematy,ciemne szybki i audio ,calosc ok 15 tys,marki nie bede pisal ,robilem stopniowo i efekt byl ,wiec uwazam ze avensis tez mozna zrobic calkiem fajnie za w miare rozsadne pieniadze jezeli kogos nie stac na klasowy tuning,wiem ze toyota to nie jest typowe auto do tuningu ale tymbardziej zwroci na siebie swoja uwage bo ich nie ma na ulicach fajnie zrobionych jak np bmw ,audi czy vw lub hondy :-D
zauwazylem ze duzo toyot ma zle spasowane felgi :tak: ,zazwyczaj bardzo wpadaja do srodka,et trzeba dobrze dobrac i bedzie ok :brewki: 18 uwazam za duze ze wzgledu na niska moc silnikow toyoty,17 w sam raz przy lekkim obnizeniu.
moje zdanie jest takie i nawet jesli tego ktos nie ma zamiaru montowac zawsze mozna podyskutowac.koncze ta powiesc ,pozdr

Awatar użytkownika
pafcio
Spamer
Spamer
Posty: 6285
Rejestracja: 08 mar 2012, 22:22
Model: Rav4,Verso,Yaris
Silnik: 2ZRFAE
Lokalizacja: WI/WS/WU/WZ

Re: Odp: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: pafcio »

Mak pisze:
wrc pisze:A czego sie na forum o avensis spodziewales ;-). W takim aucie takie modyfikacje to rzadkosc. Kosztowna rzadkosc :diabel: pozdr
chamulce ....

18 uwazam za duze ze wzgledu na niska moc silnikow toyoty,17 w sam raz przy lekkim obnizeniu.
moje zdanie jest takie i nawet jesli tego ktos nie ma zamiaru montowac zawsze mozna podyskutowac.koncze ta powiesc ,pozdr
A kolega słownika nie ma? Popraw bo bedzie wstyd Obrazek Obrazek Obrazek
A co powiesz na 20" jak u DZ?

Mak
Stara się...
Stara się...
Posty: 53
Rejestracja: 03 sie 2014, 09:27
Model: avensis t25
Silnik: 1AZ-FZE

Re: Odp: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Mak »

pafcio pisze:
Mak pisze:
wrc pisze:A czego sie na forum o avensis spodziewales ;-). W takim aucie takie modyfikacje to rzadkosc. Kosztowna rzadkosc :diabel: pozdr
chamulce ....

18 uwazam za duze ze wzgledu na niska moc silnikow toyoty,17 w sam raz przy lekkim obnizeniu.
moje zdanie jest takie i nawet jesli tego ktos nie ma zamiaru montowac zawsze mozna podyskutowac.koncze ta powiesc ,pozdr
A kolega słownika nie ma? Popraw bo bedzie wstyd Obrazek Obrazek Obrazek
A co powiesz na 20" jak u DZ?
20 to sobie mozna wsadzic do samochodu ktory ma minimum 250 ps a nie do slabego samochodu ktory nie dosc ze straci duzo na dynamice ktorej i tak mu brakuje,chyba ze to jest t27 ktore ma naprawde duze nadkola i kolo 18 jest tam naprawde male i ginie przy tej budzie.
Poprawic co ????? wstyd to krasc iz du.y spasc,jak ktos ma problem z czytaniem i go cos w oczy kole to niech nie czyta,ja mam to gdzies :boks:

Mak
Stara się...
Stara się...
Posty: 53
Rejestracja: 03 sie 2014, 09:27
Model: avensis t25
Silnik: 1AZ-FZE

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Mak »

Nie czytaj c i bedziesz mial z glowy :)

Awatar użytkownika
pafcio
Spamer
Spamer
Posty: 6285
Rejestracja: 08 mar 2012, 22:22
Model: Rav4,Verso,Yaris
Silnik: 2ZRFAE
Lokalizacja: WI/WS/WU/WZ

Re: Odp: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: pafcio »

Mak pisze:Nie czytaj c i bedziesz mial z glowy :)
Czytam tak jak jest napisane. Obrazek

Mak
Stara się...
Stara się...
Posty: 53
Rejestracja: 03 sie 2014, 09:27
Model: avensis t25
Silnik: 1AZ-FZE

Re: Odp: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Mak »

pafcio pisze:
Mak pisze:Nie czytaj c i bedziesz mial z glowy :)
Czytam tak jak jest napisane. Obrazek
Zrozumiales tresc a o to chodzi ,ja nie patrze czy kos pisze rz czy z z kropka bo mi to powiewa ,czytam dany temat i to wszystko.
musisz sobie poszukac forum na ktorym bedziesz mial okazje sie wykazac znajomoscia z jezyka polskiego :hahaha:

Awatar użytkownika
kabum
Mistrz
Mistrz
Posty: 1065
Rejestracja: 14 lip 2011, 09:21
Model: Tiguan II
Silnik: 2.0 TDI
Lokalizacja: Warszawa

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: kabum »

Wg mnie każde auto się nadaje do modyfikacja, wszystko zależy tylko od grubości portfela i własnej wyobraźni. Liczy się pasja, a nie to czy ma 100km czy 600km, czy to Toyota czy BMW czy Fiat :piwo:

Osobiście w swojej avce wolałbym gwint, a znając życie stanie na springach eibacha ;-) air ride według mnie jest bardziej widowiskowy, ale i zabiera sporo miejsca w aucie.

PS: według mnie wstyd mieć "chamulce" :jezyk:
Było
T25 Wagon 1CD-FTV <3
T27 Wagon 1AD-FTV
T27FL limousine 2ZR-FAE

Jest
VW Tiguan 2.0 TDI :diabel:

http://www.swiatlodekoracyjne.pl

Awatar użytkownika
Scoob
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 605
Rejestracja: 18 paź 2013, 18:22
Model: Avensis T25
Silnik: 1CD-FTV
Lokalizacja: Elbląg

GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Scoob »

Jeszcze nie znalazłem nowego gwintu do T25 w cenie niższej niż ~3,5k zł. To nie VAG czy Honda, do której graty nowe i używane na Allegro można sobie od tak kupić. Tu nawet rozpórka kielichów to niełatwy temat...
Swap z Supry do Avensisa? Nawet nie jestem w stanie wyobrazić sobie jak umieścić rzędowy, sześciocylindrowy silnik (ze skrzynią), aby móc przenieść napęd na przednią oś...
BTW @Mak, myślę, że nikt nie będzie rozliczał tutaj Ciebie z przecinków czy polskich znaków, ale trochę kultury do języka i czytających to forum na pewno nie zaczkodzi (tym bardziej, że forumowy kreator czy pierwsze z brzegu urządzenie mobilne zaznacza pierwszorzędne błędy ortograficzne).
"Let the future tell the truth, and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I have really worked, is mine."
Nikola Tesla

Awatar użytkownika
wrc
Moderator
Moderator
Posty: 17145
Rejestracja: 16 lis 2007, 07:12
Model: Avensis T22
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Lokalizacja: Schwäbisch Hall

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: wrc »

Mak pisze:
wrc pisze:A czego sie na forum o avensis spodziewales ;-). W takim aucie takie modyfikacje to rzadkosc. Kosztowna rzadkosc :diabel: pozdr
gwint to kosztowna rzadkosc ???? to co powiedziec o swapie na np 3.0 z supry ??? co powiedziec na montaz kompresora ???
Niepotrzebnie sie zagotowales... Popatrz wa watkach o t22, t25 i t27 ile z nich ma gwintowane zawieszenie, ile ma pneumatyczne i daj znac... A zeby napisac cos w temacie gwint vs. air najlepiej miec dobrze rozpoznane oba typy...
Kopresora ani silnika z supry 3.0 nie zamontowal nikt na forum, a nawet gdyby to co to ma do zawieszenia?

pozdr

Mak
Stara się...
Stara się...
Posty: 53
Rejestracja: 03 sie 2014, 09:27
Model: avensis t25
Silnik: 1AZ-FZE

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Mak »

wrc pisze:
Mak pisze:
wrc pisze:A czego sie na forum o avensis spodziewales ;-). W takim aucie takie modyfikacje to rzadkosc. Kosztowna rzadkosc :diabel: pozdr
gwint to kosztowna rzadkosc ???? to co powiedziec o swapie na np 3.0 z supry ??? co powiedziec na montaz kompresora ???
Niepotrzebnie sie zagotowales... Popatrz wa watkach o t22, t25 i t27 ile z nich ma gwintowane zawieszenie, ile ma pneumatyczne i daj znac... A zeby napisac cos w temacie gwint vs. air najlepiej miec dobrze rozpoznane oba typy...
Kopresora ani silnika z supry 3.0 nie zamontowal nikt na forum, a nawet gdyby to co to ma do zawieszenia?

pozdr
napisales ze gwint czy air to koszt spory, wiec napisalem co powiedziec o swapie na 3.0 z supry???
sam silnik z ecu i skrzynia to minimum 10 tys pln ,do tego osprzet,naped ,hamulce i ktos kto to zrobi to ok 15 tys plus robota co daje ok 30 tys a to nie wszystko wiec uwazam ze zawieszenie to smieszne pieniadze w porownaniu do tego typu majsterkowania
zawias to tylko upiekszenie wygladu i lekkie poprawienie trakcji w zakretach ,lukach itp.
nie zagotowalem sie :nonono: bo nie biore do siebie niczego a juz tematu samochodow w ten sposob nie traktuje.
koszt zawieszenia w tuningu to jedna z najtanszych opcji ,,tuningowania itp.. sprezyny obnizajace niewiele poprawiaja trakcje a niewlasciwie dobrane wrecz psuja .
od zawsze najdrozszy,czesto przewyzszajacy koszt samochodu jest tuning mechaniczny,motor,wydech,turbo.zakucie silnika sprzeglo,hamulce itd,dlatego napisalem ze to naprawde nieduzy koszt,
tuning optyczny jest duzo tanszy a wyroznia samochod z tlumu :-D

Mak
Stara się...
Stara się...
Posty: 53
Rejestracja: 03 sie 2014, 09:27
Model: avensis t25
Silnik: 1AZ-FZE

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Mak »

Scoob pisze:Jeszcze nie znalazłem nowego gwintu do T25 w cenie niższej niż ~3,5k zł. To nie VAG czy Honda, do której graty nowe i używane na Allegro można sobie od tak kupić. Tu nawet rozpórka kielichów to niełatwy temat...
Swap z Supry do Avensisa? Nawet nie jestem w stanie wyobrazić sobie jak umieścić rzędowy, sześciocylindrowy silnik (ze skrzynią), aby móc przenieść napęd na przednią oś...
BTW @Mak, myślę, że nikt nie będzie rozliczał tutaj Ciebie z przecinków czy polskich znaków, ale trochę kultury do języka i czytających to forum na pewno nie zaszkodzi (tym bardziej, że forumowy kreator czy pierwsze z brzegu urządzenie mobilne zaznacza pierwszorzędne błędy ortograficzne).
gwint mozna taniej kupic,sprawdzalem osobiscie :brewki: rozporka ??? jest wiele firm robiacych na zamowienie rozporki ,koszt fajnej to ok 300 500 pln i naprawde super wykonanie :brewki: chcesz tansza to ci zrobia z gorszego materialu i zaplacisz 250 :brewki:
Nielatwy temat jak sie chce miec wszystko na tacy,a jak sie troszke poszpera to wszystko jest i wcale nie drozsze niz do vw bmw czy hondy. :brewki:
toyote mozna zrobic tak jak kazde inne auto,jak ktos tylko chce to zaden problem

swap mozna zrobic ,rozwiazanie zaczerpniete z lexusa :brewki:

Awatar użytkownika
wrc
Moderator
Moderator
Posty: 17145
Rejestracja: 16 lis 2007, 07:12
Model: Avensis T22
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Lokalizacja: Schwäbisch Hall

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: wrc »

Mak pisze: napisales ze gwint czy air to koszt spory, wiec napisalem co powiedziec o swapie na 3.0 z supry???
sam silnik z ecu i skrzynia to minimum 10 tys pln ,do tego osprzet,naped ,hamulce i ktos kto to zrobi to ok 15 tys plus robota co daje ok 30 tys a to nie wszystko wiec uwazam ze zawieszenie to smieszne pieniadze w porownaniu do tego typu majsterkowania
zawias to tylko upiekszenie wygladu i lekkie poprawienie trakcji w zakretach ,lukach itp.
nie zagotowalem sie :nonono: bo nie biore do siebie niczego a juz tematu samochodow w ten sposob nie traktuje.
koszt zawieszenia w tuningu to jedna z najtanszych opcji ,,tuningowania itp.. sprezyny obnizajace niewiele poprawiaja trakcje a niewlasciwie dobrane wrecz psuja .
od zawsze najdrozszy,czesto przewyzszajacy koszt samochodu jest tuning mechaniczny,motor,wydech,turbo.zakucie silnika sprzeglo,hamulce itd,dlatego napisalem ze to naprawde nieduzy koszt,
tuning optyczny jest duzo tanszy a wyroznia samochod z tlumu :-D
I jak Vmaxxx policzyles? pozdr
I tutaj cytat z naszej ostatniej korespondencji:
wrc pisze:
marcin7777 pisze:Jak usunac konto na tym forum??????????????? :help:
Niezbyt rozumiem z jednej strony pytanie jak usunąć profil z drugiej zakładasz kkolejny profil. Wtf
Teraz juz tylko Radek musi nacisnac guziczek...

pozdr

Awatar użytkownika
PPyrek
Guru
Guru
Posty: 2040
Rejestracja: 10 sie 2013, 17:42
Model: Avensis T25 wagon
Silnik: 2.0 D4D (1AD)
Lokalizacja: NGO

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: PPyrek »

Tylko na jak długo starczy ten guziczek Radka, zanim "kolejny" miłośnik niemieckiej myśli motoryzacyjnej nam się ujawni :-D

Awatar użytkownika
pafcio
Spamer
Spamer
Posty: 6285
Rejestracja: 08 mar 2012, 22:22
Model: Rav4,Verso,Yaris
Silnik: 2ZRFAE
Lokalizacja: WI/WS/WU/WZ

Re: Odp: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: pafcio »

I jak Vmaxxx policzyles? pozdr
I tutaj cytat z naszej ostatniej korespondencji:
wrc pisze:
marcin7777 pisze:Jak usunac konto na tym forum??????????????? :help:
Niezbyt rozumiem z jednej strony pytanie jak usunąć profil z drugiej zakładasz kkolejny profil. Wtf
Teraz juz tylko Radek musi nacisnac guziczek...

pozdr[/quote]

Nie trzeba prosić administrację o sprawdzenie użytkownika. Od razu widać po ortografii i sposobie byciaObrazek

Awatar użytkownika
Dżejk Zet
Guru
Guru
Posty: 2896
Rejestracja: 30 lip 2013, 16:12
Model: Rolniczy
Silnik: Jeździ na gnojówkę
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Dżejk Zet »

Mak, raczej gwintu nie znajdziesz jak sugerujesz poniżej 3,5 tysiąca zł.

Tematem interesuje się już dłuższy czas, do T27 z tego co mi wiadomo mamy trzech producentów tj. BC Racing, KW, oraz MARK X ZIO dostępny tylko na rynku japońskim.
Ceny klasyfikują sie mniej więcej tak:

BC Racing cena 3800-4500 pln,

http://www.bc-racing.co.uk/br-series-co ... a-561.html

Kw Gwint 15256012 cena 5183 pln, tu są jeszcze różne warianty a ten jest najtańszy
http://kwshop.pl/variant-2/20715-Zawies ... 56012.html

oraz pozostał Japan gwint MARK X ZIO ceny nie znam

https://www.hks-power.co.jp/en/product_ ... x/db/15532

Żeby zbudować dobre zawieszenie na powietrzu to faktycznie zgadzam sie z Tobą, należy zainwestować trochę gotówki.
Prawdą jest że Gwint będzie tańszy ale nie ma tego co AIR :tak:
Na gwincie możesz obniżyć autko i tu się kończy jego show, natomiast na Airze regulujesz wysokość.
Dobrze zbudowane zawieszenie AIR to przede wszystkim zakup gwintu bo to jest baza wyjściowa , następnie zakup sterownika. Ja osobiście chce kupić sterownik Accuair e-level
http://www.accuair.com/airmanagementpro ... touchpad-8 i dopiero na tej bazie zacząć coś budować. Wszystkie połączenia powinny być skręcane a nie jak większość wykonuje to na szybko złączkach ( dosyć awaryjny system ). Każda poduszka oddzielnie zasilana z zaworem zwrotnym oraz z osuszaczami żeby nam rurki w zimie nie zamarzły :-D. Graty trochę miejsca zajmują ale spokojnie zmieszczą się w miejscu koła zapasowego i będzie jeszcze luz. Można też zamontować gdzieś pod podwoziem. Touareg ma zbiorniki na powietrze zamontowane pod progami a pompka w części silnikowej, tak więc i tu też możemy przyjąć takie rozwiązanie. W T27 w sedanie oraz w kombi jest bardzo dużo miejsca z tyłu z lewej strony ( miejsce na drugi tłumik ) spokojnie zmieści się tam zbiornik 10-15 litrów.
Tandetnie zrobione zawieszenie będzie bujać samochodem na zakrętach ale my nie chcemy robić tandety. Widziałem samochody sportowe jeżdżące na torach z takim zawieszeniem i jakoś nic tam się złego nie działo. Najprawdopodobniej takie zawieszenie nie będzie stosowane w rajdach z dwóch prostych czynników. Pierwszy czynnik dosyć istotny to waga a drugi również dosyć istotny to awaryjność. Ale spokojnie nie ma się co bać tylko trzeba działać :-D


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NW--PMTZoMw[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LU3xFyf ... D6EC8C8593[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wqUnQFukdPs[/youtube]

a tu propozycje jak można zabudować bagażnik lun miejsce na koło zapasowe :-D

Obrazek

Obrazek

Ciekaw jestem czy ktoś z forum tez chce zbudować takie zawieszenie ???
Ostatnio zmieniony 18 sie 2014, 12:09 przez Dżejk Zet, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Scoob
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 605
Rejestracja: 18 paź 2013, 18:22
Model: Avensis T25
Silnik: 1CD-FTV
Lokalizacja: Elbląg

Re: GWINT vs AIR. Wszystko o tych zawieszeniach

Post autor: Scoob »

Mak pisze:gwint mozna taniej kupic,sprawdzalem osobiscie :brewki:
Sypnij jakimś konkretem...link czy coś...
Mak pisze:rozporka ??? jest wiele firm robiacych na zamowienie rozporki ,koszt fajnej to ok 300 500 pln i naprawde super wykonanie :brewki: chcesz tansza to ci zrobia z gorszego materialu i zaplacisz 250 :brewki:
Akurat tu możesz mieć rację, nie sprawdzałem ofert małych, niezależnych firm.
Mak pisze:Nielatwy temat jak sie chce miec wszystko na tacy,a jak sie troszke poszpera to wszystko jest i wcale nie drozsze niz do vw bmw czy hondy. :brewki:
toyote mozna zrobic tak jak kazde inne auto,jak ktos tylko chce to zaden problem
Nie gadaj, że do Corolli czy Avensisa masz taki wybór jak do Golfa czy Passata, o używkach nawet nie wspominam, bo w przypadku Toyoty ten rynek prawie nie istnieje. Jest kilka przykładów pokazujących, że Toyotę można zrobić przynajmniej tak samo dobrze jak VAG'a, ale koszty już nie takie same...
Mak pisze:swap mozna zrobic ,rozwiazanie zaczerpniete z lexusa :brewki:
Wiem, że to nie na temat, ale...możesz rozwinąć swoją myśl. Pokaż mi choć jeden przykład, gdzie 2JZ (zakładam, że o ten motor Ci chodzi) napędza przednią oś (o Avensisie nawet nie wspomnę). Bo w Lex'ach (IS i GS) to te silniki jeżdżą fabrycznie...
"Let the future tell the truth, and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I have really worked, is mine."
Nikola Tesla

ODPOWIEDZ