[D4D] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, problemy, regeneracja

Dział dotyczący problemów z silnikami diesla i ich osprzętem
Awatar użytkownika
janju
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 247
Rejestracja: 21 gru 2009, 18:47
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T22 KOMBI
Rocznik: 2002
Silnik: D4D
Lokalizacja: GRUDZIĄDZ

Post autor: janju »

Wtryski-zdarza się.Turbina-popracuj nad techniką jazdy.
janju
---------------------
Nie jestem najlepszy na świecie, ale nie ma lepszego ode mnie.
Jose Mourinho o sobie

tuptus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 08 maja 2010, 16:16
Lokalizacja: Warszawa

Regeneracja wtrysku D4D

Post autor: tuptus »

Koledzy poszperałem trochę na forum, ale nie mogę znaleźć zbyt wiele opinii na temat regeneracji wtrysków w d4d ?

Czy ktoś poleca jakiś warsztat gdzie wykonują to profesjonalnie ?

Czy opłaca się regeneracja wtrysku ? Czy lepiej go wymienić ?

Czy ktoś ma doświadczenia "poregeneracyjne" ? tzn. np czy po przejechaniu 20 tys km od regeneracji wszystko jest ok ?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

P.S. Jeden z moich wtrysków zaczyna podlewać (jeszcze w normie) wole zażegnać problem w zarodku....

Jery
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 464
Rejestracja: 25 kwie 2009, 08:08
Marka: Toyota
Model: Ave T22
Rocznik: 1999
Silnik: 2.0TD 2C-TE
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Jery »

Rzeczywiście było już o tym, podrzucę Ci tylko jednego linka do firmy drei-pol
http://www.drei-pol.pl/
100 km na wsch od Wawki, nie mam opinii na ich temat, doczytaj sam.. wtryskami bawią się chyba dużo, w sekretariacie widziałem cale gabloty z wtryskiwaczami.

kamyk
Guru
Guru
Posty: 2839
Rejestracja: 01 lip 2008, 09:21
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: kamyk »

matti7k pisze:Ja miałem taki przypadek w T25 FL, że przy wymianie uszczelki pod głowicą (przebieg 130 tys km) genialny mechanik zostawił moje wtryski "gdzieś luzem" w warsztacie na 2 tygodnie i szlag je trafił :jacipokaze: . Efekt był taki, że po wymianie uszczelki auto po postoju nie chciało odpalać.

kolego zmien warsztat bo podmianke Ci strzelili...

lmilczarek
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 222
Rejestracja: 08 lip 2008, 11:59
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
Lokalizacja: Glowno

Re: [d4d] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, poroblemy, regener

Post autor: lmilczarek »

Podsumowując (bo mam ochotę kupić toyke 2,2 D4D z 2008 roku stoi w salonie toyoty ale cwaniaki gwarancji na wtryski nie chcą dać ---- "naturalne zużycie" więc wymiany nie będzie..... ile to średnio statystycznie wytrzymuje ???? ta którą chce kupić wymianę miała po 60 tyś !!!!!!! toz to porażka na całego !!!!!! wymienili na gwarancji 4 wtryski i pompę , teraz ta toykla ma 112.000 km więc statystycznie o ile mnie nie wyprowadzicie z błędu za 8 tyś km poleci znów wszystko....gdyby przyszło mi zapłacić to 10.000 PLn pewno....więc sprawa mocno nie opłacalna.
luki

Awatar użytkownika
wrc
Moderator
Moderator
Posty: 17088
Rejestracja: 16 lis 2007, 07:12
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Kontakt:

Re: [d4d] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, poroblemy, regener

Post autor: wrc »

wtryski wytrzymuja oczywiscie wiele wiecej niz 60 tys. km, niestety w niektorych silnikach 1ad i 2ad wymianiane byl na gwarancji, bywaly z nimi problemy

meehow
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 177
Rejestracja: 04 maja 2010, 07:28
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1CDFTV
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: [d4d] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, poroblemy, regener

Post autor: meehow »

Panowie, czy ktoś byłby na tyle cierpliwy (bo nie znalazłem na forum), żeby opisać w jaki sposób hałasują wtryski, jeśli hałasują? Ja od dłuższego czasu szukam przyczyny klekotu, który na rozgrzanym silniku pojawia się tylko przy minimalnym dozowaniu paliwa, praktycznie na granicy zdjęcia nogi z gazu. Jak przyspieszam energicznie, to silniczek brzmi, że aż miło posłuchać. Ale przy leciutkiej równej jeździe (powiedzmy 60 km/h na czwórce) bez żadnego przyspieszania nienaturalnie klekocze. Silnik 1CDFTV. Choć ponoć potrzeby nie ma, ale pokusiłem się o sprawdzenie luzów zaworowych na wszelki wypadek. Na dwóch zaworach był nieznaczny luz, ale po wymianie płytek nic lepiej.

Aha, i jaka jest dopuszczalna korekcja wtrysków? U mnie diagnoza wykazała maksymalnie -1,6 i +1,9, na pozostałych cylindrach +/-0,5.

Pozdrawiam,

Michał

kamyk
Guru
Guru
Posty: 2839
Rejestracja: 01 lip 2008, 09:21
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
Lokalizacja: Gdynia

Re: [d4d] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, poroblemy, regener

Post autor: kamyk »

tak chodzi zdrowy motor! u mnie od kliku lat "fachowcy" przepowiadaja koniec motoru i nic z tego, kolejne avki z przebiegami ponad 500tys znajduja nabywcow i popracuja kolejne 500tys, TTTM, oczywiscie jak komus to przeszkadza to aso zrobi to za symboliczna kwote, daj sobie spokoj z szukaniem dziury w calym

kumcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 25 lut 2010, 09:20
Lokalizacja: Żyrardów

[d4d] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, poroblemy, regeneracja

Post autor: kumcio »

Witam,

Właśnie zapisałem się do drei-pol'u na diagnozę i naprawę wtrysków jeśli będzie konieczność(T25 2.0 D4D - 2006 r). Cena jaką mi przedstawiono to 2300 za diagnozę, regenerację 4 wtrysków i czyszczenie przewodu paliwowego (wraz ze zbiornikiem).
Gwarancja pisemna 6 miesięcy.

Patrząc ciągle na ceny uzywanych wtrysków uważam że bardziej opłaca się zregenerować i mieć tą gwarancję niż zapłacić komuś a potem się jeszcze raz bujać z tematem.

W sobotę zostawiam im samochód. Na poniedziałem ma być gotowy.
Zobaczymy jak moja T25 będzie śmigać po naprawie.

Awatar użytkownika
ArturT25
Mistrz
Mistrz
Posty: 1539
Rejestracja: 01 lis 2010, 21:12
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
Lokalizacja: Rydułtowy
Kontakt:

[d4d] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, poroblemy, regeneracja

Post autor: ArturT25 »

kumcio pisze:Witam,

Właśnie zapisałem się do drei-pol'u na diagnozę i naprawę wtrysków jeśli będzie konieczność(T25 2.0 D4D - 2006 r). Cena jaką mi przedstawiono to 2300 za diagnozę, regenerację 4 wtrysków i czyszczenie przewodu paliwowego (wraz ze zbiornikiem).
Gwarancja pisemna 6 miesięcy.

Patrząc ciągle na ceny uzywanych wtrysków uważam że bardziej opłaca się zregenerować i mieć tą gwarancję niż zapłacić komuś a potem się jeszcze raz bujać z tematem.

W sobotę zostawiam im samochód. Na poniedziałem ma być gotowy.
Zobaczymy jak moja T25 będzie śmigać po naprawie.


A jakie były objawy?
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.

Awatar użytkownika
Wojtec
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 559
Rejestracja: 10 cze 2008, 06:34
Marka: Toyota
Model: T-etka 27
Rocznik: 2011
Silnik: benzyna

[d4d] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, poroblemy, regeneracja

Post autor: Wojtec »

kumcio pisze:regenerację 4 wtrysków i czyszczenie przewodu paliwowego (wraz ze zbiornikiem).
Gwarancja pisemna 6 miesięcy.


1. Ciekawe na jakich częściach to zregenerują ,skoro części do denso są niedostępne na rynku. (no chyba że za regenerację uważają mycie końcówek wtrysków )
2.Na tą gwarancję to ja bym się nie łaszczył :nonono: - znajdą milion powodów żeby z tego się wyłgać :nuda:
Piernik to też ciacho!

Awatar użytkownika
wrc
Moderator
Moderator
Posty: 17088
Rejestracja: 16 lis 2007, 07:12
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Kontakt:

Re: [d4d] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, poroblemy, regener

Post autor: wrc »

ja mam wrażenie ze post kumcia to post reklamowy ;-)

filip_2011
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 478
Rejestracja: 17 lip 2011, 23:35
Marka: opel
Model: kadett
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
Lokalizacja: swiat

[d4d] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, poroblemy, regeneracja

Post autor: filip_2011 »

Przemycie wtryskiwacza mozna wykonac samemu - nie ma w tym nic skomplikowanego. Czyscisz koncowke, rozbierasz wtryskiwacz, w wd40 myjesz kazdy z jego elementow, skladasz i po sprwie. Problem zaczyna sie wtedy gdy np wtryskiwacz ma zbyt duzy przelew ale tego nie da sie zweryfikowac bez specjalnego urzadzenia testujacego.
Wazne - dotyczy glownie aut w ktorych wtryskiwacze sa 4-ro pinowe. Przy demontazu wtryskiwaczy nalezy uwazac na listwe cr poniewaz jest w niej zamontowany zawor kulowy ktory lubi sie uszkadzac. Kulka ma srednice ok 1 mm i nawet nie zauwazymy kiedy wypadnie. Po zlozeniu objawia sie to tym, ze auto dosc ciezko odpala i po dodaniu gazu przez okolo 2 sekundy slychac bardzo klosny klekot po czym zapala sie check i auto gasnie.

kumcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 25 lut 2010, 09:20
Lokalizacja: Żyrardów

[d4d] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, poroblemy, regeneracja

Post autor: kumcio »

ArturT25 pisze:
kumcio pisze:Witam,

Właśnie zapisałem się do drei-pol'u na diagnozę i naprawę wtrysków jeśli będzie konieczność(T25 2.0 D4D - 2006 r). Cena jaką mi przedstawiono to 2300 za diagnozę, regenerację 4 wtrysków i czyszczenie przewodu paliwowego (wraz ze zbiornikiem).
Gwarancja pisemna 6 miesięcy.

Patrząc ciągle na ceny uzywanych wtrysków uważam że bardziej opłaca się zregenerować i mieć tą gwarancję niż zapłacić komuś a potem się jeszcze raz bujać z tematem.

W sobotę zostawiam im samochód. Na poniedziałem ma być gotowy.
Zobaczymy jak moja T25 będzie śmigać po naprawie.


A jakie były objawy?



Na zimnym silniku nieregularna praca, białe lub czarne dymienie, większe spalanie paliwa i gaśnięcie samochodu.
Jak się rozgrzał to tylko strasznie dymił i było czuć że brak mu mocy.


Swoją drogą wczoraj odebrałem samochód i wróciłem nim do domu (170 km). Muszę powiedzieć że chodzi lepiej ale jeszcze trochę dymi. Powiedzieli mi że musi sie przeczyścić i za parę dni samo przejdzie. Po za tym jednym mankamentem samochód jest jak nowy.
Zanim zostawiłem u nich samochód czytałem dużo opini na ich temat - większość mają pozytywną ale mają też i dużo negatywnych przez co wachałem się zaostawić tam samochód ale nikt inny nie chciał się tego podjąć. Ja zaliczę się do grona komentarzy pozytywnych.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
ZORBA
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 298
Rejestracja: 02 paź 2007, 20:00
Marka: TOYOTA
Model: T25 / T27 KOMBI
Rocznik: 2011
Silnik: D4D
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: [d4d] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, poroblemy, regener

Post autor: ZORBA »

Koło Lubartowa ( 30 km od Lublina ) w miejscowości Skrobów są 2 warsztaty specjalizujące się w układach paliwowych jest to http://tiny.pl/h5glk i Robert Woliński
woj. lubelskie
Skrobów 21-100
ul. Skrobów 27,
tel. (81) 8554426
Ja 3 lata temu u Włocha robiłem pompowtryski w VOLVO FH i do dziś jest OK.
Tylko ciekaw jestem jak i czy radzą sobie oni z DENSO ??? Niby Woliński pisze na swej stronie że takowe robi . ???
A może ktoś już miał z nimi doczynienia i może coś napisze???

Awatar użytkownika
IcyMan
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 168
Rejestracja: 31 maja 2009, 13:31
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Sol
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D4D
Lokalizacja: Lublin

Re: [d4d] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, poroblemy, regener

Post autor: IcyMan »

ZORBA pisze:Koło Lubartowa ( 30 km od Lublina ) w miejscowości Skrobów są 2 warsztaty specjalizujące się w układach paliwowych jest to http://tiny.pl/h5glk i Robert Woliński
woj. lubelskie
Skrobów 21-100
ul. Skrobów 27,
tel. (81) 8554426
Ja 3 lata temu u Włocha robiłem pompowtryski w VOLVO FH i do dziś jest OK.
Tylko ciekaw jestem jak i czy radzą sobie oni z DENSO ??? Niby Woliński pisze na swej stronie że takowe robi . ???
A może ktoś już miał z nimi doczynienia i może coś napisze???

Pracuje tam mój cioteczny braciszek, spróbuje złapać kontakt i coś się dowiedzieć.
Cuộc sống giống như giấy vệ sinh

Awatar użytkownika
IcyMan
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 168
Rejestracja: 31 maja 2009, 13:31
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Sol
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D4D
Lokalizacja: Lublin

Re: [d4d] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, poroblemy, regener

Post autor: IcyMan »

A więc tak w dużym skrócie "nie warto sobie tyłka tymi specjalistami pracującymi w tym warsztacie zawracać".
Cuộc sống giống như giấy vệ sinh

lbn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 30 lis 2010, 16:18
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 FL
Rocznik: 2002
Silnik: 2.0 D4D
Lokalizacja: Lublin

[d4d] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, poroblemy, regeneracja

Post autor: lbn »

IcyMan pisze:A więc tak w dużym skrócie "nie warto sobie tyłka tymi specjalistami pracującymi w tym warsztacie zawracać".


:-D dobre
:-)

Awatar użytkownika
ZORBA
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 298
Rejestracja: 02 paź 2007, 20:00
Marka: TOYOTA
Model: T25 / T27 KOMBI
Rocznik: 2011
Silnik: D4D
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: [d4d] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, poroblemy, regener

Post autor: ZORBA »

Ale BOSCHa kiedyś :tak: b.dobrze mi zrobili , do dziś chodzą bez zarzutu.

Awatar użytkownika
IcyMan
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 168
Rejestracja: 31 maja 2009, 13:31
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Sol
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D4D
Lokalizacja: Lublin

Re: [d4d] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, poroblemy, regener

Post autor: IcyMan »

ZORBA pisze:Ale BOSCHa kiedyś :tak: b.dobrze mi zrobili , do dziś chodzą bez zarzutu.


BOSCHa to praktycznie każdy warsztat zrobi.
Cuộc sống giống như giấy vệ sinh

ODPOWIEDZ