[D4D] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, problemy, regeneracja

Dział dotyczący problemów z silnikami diesla i ich osprzętem
Awatar użytkownika
Wojtec
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 558
Rejestracja: 10 cze 2008, 06:34
Model: T-etka 27

[D4D] Wtryskiwacze: trwałość, awarie, problemy, regeneracja

Post autor: Wojtec »

Witam wszystkich.

Mam pytanie, czy ktoś z szanownych forumowiczów miał wątpliwą przyjemność wymiany wtrysków w swoim d4d- nieważnie czy to w T22 czy t25.
Ja osbiście musiałem wymienić jeden- dlatego z ciekawości pytam czy jest to częsty przypadek czy miałem po prostu "pecha"w cenie 1700 zł. :diabel:

Całe szczęście że nie trzeba wymieniać od razu wszystkich tylko można pojedyńczo. :chytry:

A i od razu informacja - najtaniej można kupić wtryski w diesel centrum polska w W-wie polecam !!!!!! szybka i fachowa obsługa bez żadnego matactwa i ściemniania.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2010, 20:28 przez Wojtec, łącznie zmieniany 1 raz.

stiopa46
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 983
Rejestracja: 03 wrz 2007, 19:04
Model: Avensis T22,
Lokalizacja: szczecin

Post autor: stiopa46 »

mechanik mój mówił ze juz pare wymienił wiec nie jestes odosobniony podobno paliwo ale wymieniał nawet te co w shellu tankowały tylko
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php

bobulka
Stara się...
Stara się...
Posty: 47
Rejestracja: 22 wrz 2007, 19:48
Lokalizacja: dobczyce

Post autor: bobulka »

witam ja tez w swojej d4d 116ps z 2005 roku wymienialem 2 wtryski po przebiegu 75 tys
efekt byl taki ze go szarpalo na wolnych obrotach i strasznie kopcil na 3 biegu przy 4tys obrotow !!!!
slyszalem ze w landkach to tez jest czesty przypadek ale to efek naszego paliwa!!1
pozdrawiam
artur

Awatar użytkownika
Wojtec
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 558
Rejestracja: 10 cze 2008, 06:34
Model: T-etka 27

Post autor: Wojtec »

A gdzie kupowałeś wtryski i za jaką cenę - może jakiś ranking sklepów . :ok:

foka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 20 maja 2008, 16:28
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: foka »

Ja wczoraj dowiedziałem się że jeden wtrysk jest na granicy normy (-1.560) ale mam się nie przejmować, jak pierdyknie na amen to będe działać. Przebieg 128 tyś, 2004 rok.

bobulka
Stara się...
Stara się...
Posty: 47
Rejestracja: 22 wrz 2007, 19:48
Lokalizacja: dobczyce

Post autor: bobulka »

ja naszczescie robilem w aso na gawrancji ale co widzialem koszt jednego 2400zl
ale poprawa byla odrazu jak wymienili!!
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Arfeel
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 401
Rejestracja: 04 lip 2008, 23:06
Model: Avensis T22 liftback

Post autor: Arfeel »

ile kosztuje diagnoza wtrysków ??
If today was perfect, there would be no need for tomorrow

Awatar użytkownika
Wojtec
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 558
Rejestracja: 10 cze 2008, 06:34
Model: T-etka 27

Post autor: Wojtec »

Jak by ktoś szukał oznaczenia wtrysków do swoich d4d ...- u mnie sprawdziło się idealnie

http://www.ginner.at/images/Dieselpumpe ... eite10.pdf

kolumna z cyframi np.095000- oznaczenia denso wtryskiwaczy
kolumna z cyframi np23670-0R, 0G to jest to co jest napisane na samych wtryskiwaczach.

medyk72
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 11 lis 2009, 21:10
Lokalizacja: Paryz/ Sandomierz

Post autor: medyk72 »

Temat bardzo stary , ale sie dopisze - wtryski maja prawdopodobnie wade fabryczna. Nasze paliwo to tylko obiegowa opinia. We francji mialem kupic toyotke ktora byla od pierwszego wlasciciela - zalewana tylko ultimate diesel i po 80 tys padl wtrysk (jeszcze na gwarancji). Toyota bez dyskusji wymienila wszystkie 4ry wiec problem jest znany i napewno nie zalezy tylko od paliwa.

kamil263
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 320
Rejestracja: 29 paź 2007, 09:58
Model: AVENSIS T25 PRESTIGE
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: kamil263 »

i to ma niby potwierdzać wadę fabryczną wtryskiwaczy?? :bojesie: a we francji niby niemoże się trafić felerne paliwo ???

wtom
Mistrz
Mistrz
Posty: 1480
Rejestracja: 29 gru 2008, 15:03
Model: i45
Lokalizacja: PL

Post autor: wtom »

medyk72 pisze:Temat bardzo stary , ale sie dopisze - wtryski maja prawdopodobnie wade fabryczna. Nasze paliwo to tylko obiegowa opinia. We francji mialem kupic toyotke ktora byla od pierwszego wlasciciela - zalewana tylko ultimate diesel i po 80 tys padl wtrysk (jeszcze na gwarancji). Toyota bez dyskusji wymienila wszystkie 4ry wiec problem jest znany i napewno nie zalezy tylko od paliwa.
srutu tu tu pęczek drutu :jezyk: , nie mażadnych wad fabrycznych, czysta statystyka z rozkładu normalnego :-D , ja mam 170tys i wtryski mają korekcje idealne (po ok 0.1)

roy25
Stara się...
Stara się...
Posty: 36
Rejestracja: 08 lip 2008, 22:45
Lokalizacja: polska

Post autor: roy25 »

A po czym rozpoznać uszkodzony wtrysk ?
U mnie od pewnego czasu obroty wzrastają o ok. szerokość wskazówki obrotomierza i w tym czasie silnik zaczyna klekotać jak traktor. Prócz tego wzrosło mi spalanie do ok. 10 l w mieście.
Auto ma niespełna 55 t.km. Silnik diesla 126 ps.
Tankuję tylko na shellu i orlenie. Na wszystkie tankowania mam faktury.

ulvur
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 21 lip 2009, 23:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ulvur »

Ja wymieniałem wtryski przy 25 tys (na gwarancji rzecz jasna). Przyczyna: wartości korekcji przekraczające normę. Wg ASO przyczyna leżała po stronie samych wtrysków - wada fabryczna.

misiu009
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 01 lip 2009, 20:59
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: misiu009 »

roy25 pisze:A po czym rozpoznać uszkodzony wtrysk ?
U mnie od pewnego czasu obroty wzrastają o ok. szerokość wskazówki obrotomierza i w tym czasie silnik zaczyna klekotać jak traktor. Prócz tego wzrosło mi spalanie do ok. 10 l w mieście.
Auto ma niespełna 55 t.km. Silnik diesla 126 ps.
Tankuję tylko na shellu i orlenie. Na wszystkie tankowania mam faktury.
Podjedz do Aso tylko testerem można sprawdzić dawkowanie,

arek75
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: 01 lis 2009, 21:33
Model: Avensis T27
Lokalizacja: Straszyn/Gdańsk

Post autor: arek75 »

Wtryski wymieniłem po 270k, oczywiście nie na nowe. Kupiłem używane po ok 70k. W tej chwili przejechałem 320k bez żadnych problemów.

Jeśli ktoś jest z 3miasta, to w Pruszczu Gdańskim jest dobry diagnosta (posiada oprogramowanie do różnych aut). Sprawdzam u niego Avensisa i Vectrę i zawsze stawia dobre diagnozy.

pozdrawiam

donek1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 30 lis 2009, 19:01
Lokalizacja: Warszawa

Gdzie regenerują wtryski ?

Post autor: donek1986 »

Witam
Posiadam toyotę avensis 2,0 D4D z 2003roku w serwisie toyoty stwierdzono że uszkodzone są wtryskiwacze i ewentualnie pompa wysokiego ciśnienia.Po usłyszeniu ceny nowych wtryskiwaczy o mały włos nie dostałem zawału. Słyszałem że są w Polsce firmy , które potrafią zregenerować wtryski ( common rail denso ) do toyoty za nieduże pieniądze. Jeśli ktoś zna jakąś firmę to bardzo proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2009, 19:12 przez donek1986, łącznie zmieniany 1 raz.
Donek1986

wtom
Mistrz
Mistrz
Posty: 1480
Rejestracja: 29 gru 2008, 15:03
Model: i45
Lokalizacja: PL

Post autor: wtom »

taaa i odrazu im wierzysz? skonfrontuj diagnozę u prawdziwego mechanika a nie u paprochów.

BoB77
Mistrz
Mistrz
Posty: 1043
Rejestracja: 06 maja 2007, 11:03
Model: Avensis T22 FL SW
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BoB77 »

wtom, widze ze jestes z Wrocka. Moglbys polecic prawdziwego mechanika we Wro? Ja niestety trafialem na samych paprochow.
Obrazek

MP3 USB SD AUX w fabrycznym radiu
ZMIENIARKI MP3 / Bluetooth

wtom
Mistrz
Mistrz
Posty: 1480
Rejestracja: 29 gru 2008, 15:03
Model: i45
Lokalizacja: PL

Post autor: wtom »

zależy co chcesz robić? machanikę ogólną + silniki benzynowe, czy sam motor diesel?

Awatar użytkownika
sandr
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 238
Rejestracja: 05 kwie 2008, 17:54
Model: Avensis Verso
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: sandr »

Swojego czasu (styczeń 2009) również miałem ciągoty do regeneracji w drei-pol. Szczęśliwie, udało mi się kupić komplet nowych (e-bay UK) w cenie zbliżonej
do ówczesnej ceny jednej szt. u krajowego dystrybutora DENSO ...
Do czego zmierzam, podczas wymiany wtryskiwaczy zauważyłem, że końcówki wtrysków są strasznie "obrośnięte" twardym nagarem - otworki rozpylające były praktycznie niewidoczne. Nie chciało mi się tematu zgłębiać, wstawiłem nowe, stare poszły na allegro (2 szt. były sprawne, klient znał sprawę) - ale, kto wie - może samo oczyszczenie końcówek coś by w tym temacie pomogło?

ODPOWIEDZ