Zakup Toyoty Avensis T27...

Dane techniczne i inne informacje
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KN
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 465
Rejestracja: 10 mar 2009, 20:46
Model: Outback
Silnik: 2.5i boxer, CVT
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KN »

Lampka ECO jest też w t27. Można ją wyłączyć jak się chce.

Awatar użytkownika
wrc
Moderator
Moderator
Posty: 17194
Rejestracja: 16 lis 2007, 07:12
Model: Avensis T22
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Lokalizacja: Schwäbisch Hall

Post autor: wrc »

w t27 z motorem d4d tez to widzialem, i kazalo bardzo szybko biegi zmieniac, jakas taka gumowa jazde zalecal :cfaniak: , dobrze ze mozna to wylaczyc :cfaniak:

pozdr :-D

Awatar użytkownika
KN
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 465
Rejestracja: 10 mar 2009, 20:46
Model: Outback
Silnik: 2.5i boxer, CVT
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KN »

z d4d to jeszcze, ale automatyczna skrzynia z benzyniakiem też niskie obroty trzyma.

Awatar użytkownika
mlody02
Mistrz
Mistrz
Posty: 1510
Rejestracja: 10 kwie 2008, 01:18
Model: Avensis T25
Silnik: 1CDFTV 2,0 D4D
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: mlody02 »

W nowej corolli też tak jest z tym że jak sie przyciśnie to ich nie ma i sie nie pokazują. Przy bardziej dynamicznej jeździe same sie wyłączają.
pozdr
Pozdr
Krzysiek :)

Awatar użytkownika
KN
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 465
Rejestracja: 10 mar 2009, 20:46
Model: Outback
Silnik: 2.5i boxer, CVT
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KN »

xdauser pisze:Geniusza ktory wymyslil sposob wyswietlania chwilowego zuzycia paliwa w nowych Avkach nalezalo by powiesic za jaja i chlostac po dupie batem. Dla mnie jest to zupelny niewypal. Nie mam pojecia co chieli uzyskac przez zastosowanie tego kretynskiego wykresu slupkowego.
Cóż, mnie to też nie zachwyca, ale nie miałem wcześniej komputera pokładowego, więc nie wiem czy to sposób beznadziejny czy gadżet mało użyteczny.

sitekfz1
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 290
Rejestracja: 25 lut 2009, 15:00
Lokalizacja: Puck

Post autor: sitekfz1 »

KN pisze:
xdauser pisze:Geniusza ktory wymyslil sposob wyswietlania chwilowego zuzycia paliwa w nowych Avkach nalezalo by powiesic za jaja i chlostac po dupie batem. Dla mnie jest to zupelny niewypal. Nie mam pojecia co chieli uzyskac przez zastosowanie tego kretynskiego wykresu slupkowego.
Cóż, mnie to też nie zachwyca, ale nie miałem wcześniej komputera pokładowego, więc nie wiem czy to sposób beznadziejny czy gadżet mało użyteczny.
A po co na to patrzeć? kurcze a o strzałkach zmiany bigów to całkiem zapomniałem ;-) jak bym miał zmieniać biegi zgodnie ze sygnalizacją zmiany biegów to by mi wirnik w turbine zardzewiał :-D
Avensis T27 Sedan . No i moja perełka do zabawy FZ1 Fazer.
Obrazek

Awatar użytkownika
xdauser
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 168
Rejestracja: 25 cze 2008, 19:04
Model: Avensis T27
Silnik: 2.2 D-CAT + BOX
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: xdauser »

Wskazanie chwilowego zuzycia paliwa jest jak najbardziej uzyteczne gdy jest pokazane np w mpg lub l/100km. Pozwala czasem opanowac sportowe zapedy jak sie zobaczy ile paliwa pozera nasze auto, ale ten slupkowy wykres to debilizm do kwadratu. Szkoda ze ci geniusze z Toyoty nie umiescili symbolu usmiechnietej buzki jak sie jedzie ekonomicznie czy smutnej jak daje po garach. Brakuje mi jeszcze takich gadzetow jak wylaczanie silnika na postoju na swiatlach (debilny system stosowany juz w co poniektorych mercach) i ograniczania mocy silnika przy wiekszym wdepnieciu gazu (szczegolnie zajefajna rzecz podczas wyprzedzania kolumny tirow na dwupasmowce gdy komputer pokladowy stwierdza ze kierowca zbytnio cisnie motor i nie jedzie ekonomicznie jak zaleca Unia Europejska po czym ogranicza dawke paliwa i kierowca swoim bolidem laduje czolowo i ekologicznie na jadacym z naprzeciwka Starze. Nie wpomne o kretynizmach takich jak sytemy utrzymywania toru jazdy, robienia loda czy parzenia kawy.
Przeraza mnie ta tendencja stosowania tych przyglupich systemow ktore wylaczaja za jednym zamachem tez zdrowy rozsadek i myslenie na drodze.
194KM + 466Nm = :diabel:

sitekfz1
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 290
Rejestracja: 25 lut 2009, 15:00
Lokalizacja: Puck

Post autor: sitekfz1 »

xdauser pisze:Wskazanie chwilowego zuzycia paliwa jest jak najbardziej uzyteczne gdy jest pokazane np w mpg lub l/100km. Pozwala czasem opanowac sportowe zapedy jak sie zobaczy ile paliwa pozera nasze auto, ale ten slupkowy wykres to debilizm do kwadratu. Szkoda ze ci geniusze z Toyoty nie umiescili symbolu usmiechnietej buzki jak sie jedzie ekonomicznie czy smutnej jak daje po garach. Brakuje mi jeszcze takich gadzetow jak wylaczanie silnika na postoju na swiatlach (debilny system stosowany juz w co poniektorych mercach) i ograniczania mocy silnika przy wiekszym wdepnieciu gazu (szczegolnie zajefajna rzecz podczas wyprzedzania kolumny tirow na dwupasmowce gdy komputer pokladowy stwierdza ze kierowca zbytnio cisnie motor i nie jedzie ekonomicznie jak zaleca Unia Europejska po czym ogranicza dawke paliwa i kierowca swoim bolidem laduje czolowo i ekologicznie na jadacym z naprzeciwka Starze. Nie wpomne o kretynizmach takich jak sytemy utrzymywania toru jazdy, robienia loda czy parzenia kawy.
Przeraza mnie ta tendencja stosowania tych przyglupich systemow ktore wylaczaja za jednym zamachem tez zdrowy rozsadek i myslenie na drodze.
Zgadzam się w 100% :ok:
Avensis T27 Sedan . No i moja perełka do zabawy FZ1 Fazer.
Obrazek

Awatar użytkownika
Schwefel
Guru
Guru
Posty: 2609
Rejestracja: 03 cze 2007, 23:18
Model: T22 & T27
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE

Post autor: Schwefel »

xdauser pisze:Brakuje mi jeszcze takich gadzetow jak wylaczanie silnika na postoju na swiatlach (debilny system stosowany juz w co poniektorych mercach) i ograniczania mocy silnika przy wiekszym wdepnieciu gazu (szczegolnie zajefajna rzecz podczas wyprzedzania kolumny tirow na dwupasmowce gdy komputer pokladowy stwierdza ze kierowca zbytnio cisnie motor i nie jedzie ekonomicznie jak zaleca Unia Europejska po czym ogranicza dawke paliwa i kierowca swoim bolidem laduje czolowo i ekologicznie na jadacym z naprzeciwka Starze. Nie wpomne o kretynizmach takich jak sytemy utrzymywania toru jazdy, robienia loda czy parzenia kawy.
Przeraza mnie ta tendencja stosowania tych przyglupich systemow ktore wylaczaja za jednym zamachem tez zdrowy rozsadek i myslenie na drodze.
W zupełności się zgadzam, dlatego zostawiam sobie T22 jako ideał samochodu dla kierowcy, czyli zupełnie pozbawionego elektronicznych przeszkadzaczy.
xdauser pisze:Domyslnie nowy silnik jest zalany mineralnym.
No nie dobijaj mnie

biker01
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 167
Rejestracja: 28 kwie 2008, 11:13
Model: Avensis T25
Silnik: 1AZ-FSE, 2.0 benzyna
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: biker01 »


Awatar użytkownika
toyman
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2008, 09:23
Model: Avensis T27
Silnik: 2,0 benzyna
Lokalizacja: Pyrlandia

Post autor: toyman »

KN pisze:Jak na razie komputer pokazuje więc wyższe średnie niż faktyczne, a tankowanie dzisiejsze było trochę bardziej pod korek niż poprzednie, czyli w rzeczywistości średnie spalanie jest jeszcze odrobinę mniejsze.
Czyli jednak komputer zawyża.
Co do paliwa to zawsze tankuje BP 95
Syrena 105=>Fiat 125p (najgorszy samochód jaki miałem)=>Hyundai Pony (pierwsza nówka) =>Honda Civic=>Skoda Octavia=>Toyota Yaris=>Toyota Corolla=>Avensis T27

Awatar użytkownika
Schwefel
Guru
Guru
Posty: 2609
Rejestracja: 03 cze 2007, 23:18
Model: T22 & T27
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE

Post autor: Schwefel »

biker01 pisze:Test ave T27 z tvn turbo

http://moto.onet.pl/48724...my.html?node=32
Co za gniot, toż to nawet nie trzyma i tak niskiego poziomu reportaży TVNu. Na jakiej podstawie ten redaktorzyna twierdzi, że ten Avensis obala mit niezawodnego samochodu, jak nowy model dopiero od kilku miesięcy jest na rynku?

Eboll
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 153
Rejestracja: 11 sty 2009, 20:34
Model: Avensis T27
Silnik: 1.6 benzyna
Lokalizacja: Branzberg

Post autor: Eboll »

No na podstawie akcjonariuszy Agory, Oni to jakoś tak nawijają strasznie po niemiecku. Przecież to proste.
ja wiem ??

Awatar użytkownika
wilk
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 643
Rejestracja: 12 lip 2008, 18:42
Model: Avensis T22 FL
Silnik: 2.0 D4D
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk »

Schwefel pisze:
biker01 pisze:Test ave T27 z tvn turbo

http://moto.onet.pl/48724...my.html?node=32
Co za gniot, toż to nawet nie trzyma i tak niskiego poziomu reportaży TVNu. Na jakiej podstawie ten redaktorzyna twierdzi, że ten Avensis obala mit niezawodnego samochodu, jak nowy model dopiero od kilku miesięcy jest na rynku?
Masakra. Takie bzdury w moim ulubionym programie :/

Awatar użytkownika
Peter von M.
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 499
Rejestracja: 23 gru 2007, 16:09
Model: Avensis T22
Silnik: 1.6 vvt-i
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter von M. »

A ja twierdzę, że tego typu "opinie" często zamawiane są na zlecenie "życzliwej" konkurencji :nuda: Może wyznaję spiskową teorię dziejów, ale nie zdziwiłbym się jakby redaktor pomykał sobie teraz przez miesiąc "testów" np. Insignią ;-)
Sukces nie zmienia człowieka, tylko obnaża jego prawdziwe oblicze.

Awatar użytkownika
KN
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 465
Rejestracja: 10 mar 2009, 20:46
Model: Outback
Silnik: 2.5i boxer, CVT
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KN »

toyman pisze:Czyli jednak komputer zawyża.
Robię kolejną próbę. Dziś wieczorem kolejny raz zatankuję i dam info. Mam nadzieję, że wieczorem wrzucę też zdjęcia swojego bolidu.
Peter von M. pisze:A ja twierdzę, że tego typu "opinie" często zamawiane są na zlecenie "życzliwej" konkurencji
Zauważcie, że tytuł tego spota jest mylący. W haśle "Niezawodne są japońskie - nowy Avensis temu przeczy" chodzi im o to, że nie jest on produkowany w Japonii, czyli niejako "niezawodne nie muszą być japońskie". No ale hasło zostało skonstruowane tak, żeby sugerowało, że Avensis jest zawodny.
Peter von M. pisze:Może wyznaję spiskową teorię dziejów
To nie jest żadna spiskowa teoria dziejów. Niestety, współczesne media uwikłane są w system zależności, interesów etc. a tym samym nie są rzetelne. Widać to najjaskrawiej w tematach politycznych, ale tak jak tu - też.

Awatar użytkownika
Schwefel
Guru
Guru
Posty: 2609
Rejestracja: 03 cze 2007, 23:18
Model: T22 & T27
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE

Post autor: Schwefel »

Zobaczycie, że w klasie D wygra Octavia (która jest w pozycjonowana klasie C), tylko dlatego, że Turbo jeździ Octaviami :jezyk:

Awatar użytkownika
wrc
Moderator
Moderator
Posty: 17194
Rejestracja: 16 lis 2007, 07:12
Model: Avensis T22
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Lokalizacja: Schwäbisch Hall

Post autor: wrc »

Schwefel pisze:Zobaczycie, że w klasie D wygra Octavia (która jest w pozycjonowana klasie C), tylko dlatego, że Turbo jeździ Octaviami
co tam te auto robi, gdzie octavi do auta segmentu D? :bojesie:
Peter von M. pisze: Może wyznaję spiskową teorię dziejów, ale nie zdziwiłbym się jakby redaktor pomykał sobie teraz przez miesiąc "testów" np. Insignią
no coz dziennikarz to taka ku... :cfaniak:

wypowiadanie sie o awaryjnosci auta ktore na drogach jest od 4 miesiecy swiadczy o ignorancji :jacipokaze:

pozdr :-D

Awatar użytkownika
Schwefel
Guru
Guru
Posty: 2609
Rejestracja: 03 cze 2007, 23:18
Model: T22 & T27
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE

Post autor: Schwefel »

Tym bardziej, że nikt na forum nie zgłasza żadnych usterek w swoich T27, pytanie jak długo...
wrc pisze:co tam te auto robi, gdzie octavi do auta segmentu D?
Wielokrotnie w TVNie zaliczali ją do segmentu D, choć barany pewnie nie wiedzą, że jest robiona na płycie Golfa.

germi
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 157
Rejestracja: 28 gru 2007, 20:49
Model: Avensis
Silnik: 2,2 D-CAT 177KM
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: germi »

KN pisze:Kupiłem dziś T27 2.0i wagon, sol plus, cvt, navi. Odbiór do 27 marca.

Pozdrawiam,
KN.
Gratulacje. Pamietaj zlotą zasadę - najlepsza Toyota to Toyota na gwarancji.
Potem ... no coż, pominę tę część.

Ciekaw jestem jakie wady wieku młodzieńczego zaczną wychodzic w tym modelu.

[ Dodano: 2009-04-20, 22:23 ]
xdauser, zastanawiales sie na podjechaniem do hamowni i sprawdzeniem mocy/momentu obrotowego?

Jakbys byl z Warszawy/okolic to z czystej ciekawosci nawet bym pokryl Ci czesc kosztów hamowni :)

ODPOWIEDZ