Zakup Toyoty Avensis T27...

Dane techniczne i inne informacje
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
matthews@onet.eu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 26 mar 2020, 07:44
Model: T27
Silnik: 1.8

Re: Zakup Toyoty Avensis T27...

Post autor: matthews@onet.eu »

Witam co Panowie i Panie myślicie o silnikach 1.8 jakieś bolączki na co zwrocic uwagę przy kupnie? Czym skanujecie swoje wozy? Ja od 6 lat miałem octavię i VCDS byl niezastąpiony a tutaj jak się sprawa ma?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

radek35
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 08 wrz 2015, 12:48
Model: Avensis t25
Silnik: 2.0 benzyna

Re: Zakup Toyoty Avensis T27...

Post autor: radek35 »

Dzięki bardzo za sprawdzenie , będę dzwonił do nich dzisiaj, może podeślą historię z serwisu auta i ten raport rzeczoznawcy.

kesudnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 26 mar 2020, 17:23
Model: Toyota
Silnik: 2.0

Re: Zakup Toyoty Avensis T27...

Post autor: kesudnik »

Witam,

Planuje zakup avensisa po 2015 mam nadzieje, że to T27 ;)
Ceny diesli są dużo niższe niż benzyny z czego to wynika?
Czy warto kupić 2.0 diesla?
Jak z jakościa, awaryjnością itd. tego modelu?

Z góry dziękuję i pozdrawiam

mario632
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 135
Rejestracja: 01 mar 2017, 14:59
Model: T25>T27
Silnik: Byl 1.8 jest 2.0 1AD
Lokalizacja: Wyszkow

Re: Zakup Toyoty Avensis T27...

Post autor: mario632 »

Dlatego ze jest teraz nagonka na wszystkie diesle i ludzie boja sie juz kupowac. Chociaz nie wiadomo czy tak dalej bedzie bo z elektrykow chyba jednak tak szybko nie bedzie. Diesel jest od Bmw. Jest tego mnostwo na rynku. Jedni robia 300tys bez problemu innym po 100tys pada rozrzad albo zaciera sie silnik. Benzyny sa wmiare bezproblemowe. Nie maja turbin, drogich wtryskow, dpf itp. Zdarzaja sie uszkodzenia zmiennych faz rozrzadu i katalizatorow. Oczywiscie ta bezproblemowosc jest kosztem troche slabych osiagów o ile ba papierze jest wmiare to w realu troche brakuje mu mocy.

kesudnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 26 mar 2020, 17:23
Model: Toyota
Silnik: 2.0

Re: Zakup Toyoty Avensis T27...

Post autor: kesudnik »

Dzięki za odpowiedź.

Czyli jednak lepiej kupić benzynę jak nie zależy mi zbytnio na osiągach.

A co z cvt bo czytałem już różne opinie? Jak sprawuje się ta skrzynia przy normalnej jeździe 90-120? Jak jej awaryjność?

Bandzur
Spamer
Spamer
Posty: 3569
Rejestracja: 07 gru 2012, 18:10
Model: T25
Silnik: 1.8

Re: Zakup Toyoty Avensis T27...

Post autor: Bandzur »

kesudnik pisze:
26 mar 2020, 17:27
Planuje zakup avensisa po 2015 mam nadzieje, że to T27 ;)
Ceny diesli są dużo niższe niż benzyny z czego to wynika?
No patrz a jak ktoś kupował T27 FL II w 2016r. to płacił więcej za dizelka od BMW :-D

AVE.jpg
w stosunku do silnika 1.8PB w wersji PREMIUM było to więc o
13 000 PLN jak ktoś brał z silnikiem 1.6 ON czyli 1WW
lub
o 20 000 PLN jak ktoś brał z silnikiem 2.0 ON czyli 2WW
kesudnik pisze:
26 mar 2020, 17:27
Jak z jakościa, awaryjnością itd. tego modelu?
Jeżeli chodzi o dizelki od BMW to tak w skrócie:
https://www.avensis.info/viewtopic.php?f=71&t=26983
kesudnik pisze:
26 mar 2020, 17:27
Czy warto kupić 2.0 diesla?
Jak lubisz ryzyko i codzienne sprawdzanie stanu poziomu oleju to tak :-D
kesudnik pisze:
26 mar 2020, 18:47
A co z cvt bo czytałem już różne opinie? Jak sprawuje się ta skrzynia przy normalnej jeździe 90-120? Jak jej awaryjność?
Wystarczy poczytać i będzie wiadomo:
https://www.avensis.info/viewtopic.php?f=57&t=14203
kesudnik pisze:
26 mar 2020, 18:47
Czyli jednak lepiej kupić benzynę jak nie zależy mi zbytnio na osiągach.
Jak chcesz mieć święty spokój to tak.
Silniki benzynowe po za tym są idealne do LPG :ok:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Bandzur
Spamer
Spamer
Posty: 3569
Rejestracja: 07 gru 2012, 18:10
Model: T25
Silnik: 1.8

Re: Zakup Toyoty Avensis T27...

Post autor: Bandzur »

SB1EG76L50E095514

Wyprodukowana 01/2014

T27 FL WAGON w wersji wyposażenia PREMIUM + pakiet Business + Pakiet Executive + NAVI

SB1EG76L50E095514.jpg
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-av ... 7906e8e09e

Przebieg w ogłoszeniu 16 km :wow: wystawiona za 89 900 PLN :hahaha:
Prawdopodobnie jedyny egzemplarz w Polsce.

Samochód jest bez przebiegu ( 16 KM ) zarejestrowany - pochodzi z Polskiego salonu.
Po przeglądzie w serwisie - gotowy do jazdy.
Nawet zdjęcie podwozia jest :-D

SB1EG76L50E095514 od spodu.jpg
W ogłoszeniu podany nieprawidłowy rok produkcji:
Rok produkcji - 2013
oraz błędny nr VIN - SB1EG76LX0E095514

W DR ma wpisany rok produkcji 2014.
21.01.2014 - Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 25.11.2019)

Właściciel: firma lub organizacja

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie

25.11.2019 - Zmiana właściciela (pozostał właścicielem do 14.02.2020)

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: wielkopolskie

17.12.2019 - Pierwsza rejestracja w Polsce

14.02.2020 - Zmiana właściciela

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie
Po zakupie trzeba jechać do ASO na zaległą akcje serwisową:
Wymiana zbiornika par paliwa Auris, Corolla, Avensis (kod kampanii: LGG84)

Akcja polega na wymianie zbiornika par paliwa w samochodach Toyota Auris, Corolla, Avensis wyprodukowanych w okresie od 12 października 2006 do 24 kwietnia 2015. Akcja została ogłoszona ze względu na możliwość wystąpienia wycieku paliwa skutkującego sytuacją, w której zapach paliwa może być wyczuwalny.
6 lat gdzieś przestała u byłego już dealera Toyoty w Krakowie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
wrc
Moderator
Moderator
Posty: 17106
Rejestracja: 16 lis 2007, 07:12
Model: Avensis T22
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Lokalizacja: Schwäbisch Hall

Re: Zakup Toyoty Avensis T27...

Post autor: wrc »

mario632 pisze:
26 mar 2020, 18:43
Dlatego ze jest teraz nagonka na wszystkie diesle i ludzie boja sie juz kupowac. Chociaz nie wiadomo czy tak dalej bedzie bo z elektrykow chyba jednak tak szybko nie bedzie. Diesel jest od Bmw. Jest tego mnostwo na rynku. Jedni robia 300tys bez problemu innym po 100tys pada rozrzad albo zaciera sie silnik.
A jaka tam nagonka. W t27 ciężko polecić jakikolwiek silnik wysokoprężny. Ludzie się też nauczyli że takie silniki potrafią bardzo drogo się zepsuć. Stad tez małe zainteresowanie i niskie ceny. Niskie osiągi wersji benzynowych to ich jedyna wada. I wielu użytkowników ave nie ma z tym problemu. A kto faktycznie oczekuje dobrych osiągów nie kupuje ave. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
matthews@onet.eu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 26 mar 2020, 07:44
Model: T27
Silnik: 1.8

Re: Zakup Toyoty Avensis T27...

Post autor: matthews@onet.eu »

Ktoś z As kupił ostatnimi czasy Ave z carnext?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

andrewb25
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 117
Rejestracja: 20 sty 2018, 17:20
Model: V50
Silnik: 2.3T

Re: Zakup Toyoty Avensis T27...

Post autor: andrewb25 »

wrc pisze:
27 mar 2020, 17:05
mario632 pisze:
26 mar 2020, 18:43
Dlatego ze jest teraz nagonka na wszystkie diesle i ludzie boja sie juz kupowac. Chociaz nie wiadomo czy tak dalej bedzie bo z elektrykow chyba jednak tak szybko nie bedzie. Diesel jest od Bmw. Jest tego mnostwo na rynku. Jedni robia 300tys bez problemu innym po 100tys pada rozrzad albo zaciera sie silnik.
A jaka tam nagonka. W t27 ciężko polecić jakikolwiek silnik wysokoprężny. Ludzie się też nauczyli że takie silniki potrafią bardzo drogo się zepsuć. Stad tez małe zainteresowanie i niskie ceny.
Nagonki nie ma, diesel dalej się dobrze sprzedaje , ale diesel nie od toyoty (aczkolwiek nigdy nie było problemu za sprzedaniem toyoty z dieslem dłużej niż 3 miesiące ) a np. ...2.0 HDi od PSA ...2.0 TDI CR Audi A4 B8...chyba najpopularniejsze ...Waldek też coś niecoś podał jakieś statystyki co jest poszukiwane itp. można posłuchać https://www.youtube.com/watch?v=uU8_c3KhPs4 więc widać że dalej diesel jest poszukiwany, benzyniaki tak ,ostatnio sporo klientów szuka turbo-benzyn z tym że teżtak jak w przypadku diesla coś o dobrych opiniach...
A tak BTW benzynowy silnik też ma swoje bolączki i równie dobrze może się zepsuć jeszcze czasami i drożej niż diesel, dwumas, turbo, wtryski...to teżjak najbardziej w beznynowych silnikach też już od dawna jest, a nawet GPF jest montowany. :brewki:

Awatar użytkownika
wrc
Moderator
Moderator
Posty: 17106
Rejestracja: 16 lis 2007, 07:12
Model: Avensis T22
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Lokalizacja: Schwäbisch Hall

Re: Zakup Toyoty Avensis T27...

Post autor: wrc »

Tyle że temat o zakupie t27 więc proszę trzymaj się tego. Wypisywanie o HDi TDI i turbo benzynach z filtrem nie ma sensu...

Bandzur
Spamer
Spamer
Posty: 3569
Rejestracja: 07 gru 2012, 18:10
Model: T25
Silnik: 1.8

Re: Zakup Toyoty Avensis T27...

Post autor: Bandzur »

SB1EG76L70E118419
Rok produkcji 2016
Wyprodukowana 11/2015

W DR też widniej rok produkcji 2015.

SB1EG76L70E118419.jpg
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-av ... 85aed691a2

Przebieg w ogłoszeniu 71 000 km, wystawiona za 58 000 PLN.
Wersja 1.8 Prestige
T27FL II w wersji wyposażenia PREMIUM.

W historii widoczna jakaś szkoda.
04.01.2016 - Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 24.09.2019)

Właściciel: firma lub organizacja

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie

13.01.2016 - Pierwsza rejestracja w Polsce

11.01.2019 - Okresowe badanie techniczne (ważne do 11.01.2021)

Wynik badania: pozytywne

Numer SKP: WX/107/P

Odczytany stan drogomierza: 54 157 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)

24.09.2019 - Zmiana właściciela

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

mario632
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 135
Rejestracja: 01 mar 2017, 14:59
Model: T25>T27
Silnik: Byl 1.8 jest 2.0 1AD
Lokalizacja: Wyszkow

Re: Zakup Toyoty Avensis T27...

Post autor: mario632 »

wrc pisze:
27 mar 2020, 17:05
mario632 pisze:
26 mar 2020, 18:43
Dlatego ze jest teraz nagonka na wszystkie diesle i ludzie boja sie juz kupowac. Chociaz nie wiadomo czy tak dalej bedzie bo z elektrykow chyba jednak tak szybko nie bedzie. Diesel jest od Bmw. Jest tego mnostwo na rynku. Jedni robia 300tys bez problemu innym po 100tys pada rozrzad albo zaciera sie silnik.
A jaka tam nagonka. W t27 ciężko polecić jakikolwiek silnik wysokoprężny. Ludzie się też nauczyli że takie silniki potrafią bardzo drogo się zepsuć. Stad tez małe zainteresowanie i niskie ceny. Niskie osiągi wersji benzynowych to ich jedyna wada. I wielu użytkowników ave nie ma z tym problemu. A kto faktycznie oczekuje dobrych osiągów nie kupuje ave. Pozdrawiam
Mialem avensisa w 1.8 benzynie. Mam teraz t27 w dieslu po podniesieniu mocy na 160km i 350nm. Powiem tyle mam 190tys przebiegu i silnik w tym aucie narazie przynajmniej to najmocniejszy punkt auta. Reszta jest mocno przecietna w kazdej kategorii. Silnik ten nie ma dpfu, klapek w kolektorze, rozrzad na lancuchu nie rozciagajacym sie. UPG w t27 tez ogarneli. Wpadki sie zdarzaja kazdemu. Zobaczcie na forum takie d4 d5 od volvo jakie ma problemy z UPG a silnik niby polecany

Bandzur
Spamer
Spamer
Posty: 3569
Rejestracja: 07 gru 2012, 18:10
Model: T25
Silnik: 1.8

Re: Zakup Toyoty Avensis T27...

Post autor: Bandzur »

mario632 pisze:
28 mar 2020, 23:56
Mialem avensisa w 1.8 benzynie. Mam teraz t27 w dieslu po podniesieniu mocy na 160km i 350nm. Powiem tyle mam 190tys przebiegu i silnik w tym aucie narazie przynajmniej to najmocniejszy punkt auta. Reszta jest mocno przecietna w kazdej kategorii. Silnik ten nie ma dpfu, klapek w kolektorze, rozrzad na lancuchu nie rozciagajacym sie. UPG w t27 tez ogarneli.
Jak masz T27 z początku produkcji z silnikiem 1AD z PL to tam DPFu nie było ale od 06/2010 był już on w każdej AVE sprzedawanej w PL z tym silnikiem :-)
O jakości T27 najlepiej świadczy ten wątek:
viewtopic.php?t=11644
Problem z UPG w AVE może się pojawić do końca montowania tych silników w tym aucie czyli do 04/2015.
Od 05/2015 problem z silnikami diesla montowanymi w T27FL II czyli 1WW czy 2WW od BMW to już nie to samo co UPG w 1AD czy 2AD bo zazwyczaj jak się silnik zatrze czy korba wyjdzie bokiem to koszt naprawy nie wynosi +- 3000 PLN jak w 1AD czy 2AD :-)
Jeżeli chodzi o silniki benzynowe w T27, T27FL, T27FL II to są to jedne z niewielu już dostępnych benzyn idealne do montażu LPG.

SB1BT76L10E022574

Wyprodukowana 04/2017

T27FL SEDAN z silnikiem 2.0 ON czyli 2WW w wersji wyposażenia PREMIUM + NAVI.

SB1BT76L10E022574.jpg
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-av ... 644786494d

Przebieg w ogłoszeniu 22 703km, wystawiona za 55 000 PLN + VAT = +- 67 650 PLN.
Samochód kupiłam w Salonie w Polsce z cenę 128,330zł .
Auto ma niski przebieg 22tys km i wygląda jak Nowa
Nie mam opon zimowych bo w okresie zimy autem nie jeździłam
Na tylnych fotelach jeszcze widać fragmenty fabrycznej folii.

W historii widoczna jakaś szkoda.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ