TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis




Teraz jest 26 lip 2014, o 11:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 paź 2010, o 19:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2010, o 21:08
Posty: 240
Lokalizacja: Włocławek
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1 ZZ-FE 1,8 BG
Witam moze mi ktoś podpowie jakiego płynu wlać do chłodnicy Avensis T25 1,8 cm. ewentualnie jakiego używają w serwisie bedę wdzięcznypozdrawiam

_________________
Atomowe kociaki
T25 LPI Viale


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2010, o 22:38 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 mar 2009, o 09:44
Posty: 598
Lokalizacja: Wieliczka
Pochwały: 1
Prestone jest OK.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2010, o 01:20 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 4470
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 273
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
I ja dolałem Prestone........jest podobno mieszalny z płynami Toyoty....Cool coś tam coś tam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2010, o 01:42 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 16:42
Posty: 621
Lokalizacja: Mazowieckie Warszawa Wawer
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4-D 1CD-FTV
ja wymieniłem cały płyn i to właśnie na Prestone do -37 stopni C jeżdżę już na nim prawie rok i nie mam zastrzeżeń

_________________
POZDRAWIAM

ZAPRASZAM DO OCENY
Moja szara Lala T22 Kombi: viewtopic.php?p=145343#145343
Mój pierwszy japończyk viewtopic.php?t=9085


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2010, o 09:25 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 16913
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 183
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
zwykly plyn do chlodnic, nie trzeba zadnych specjalnych czy z inteligentnymi molekulami :cfaniak:

btw. dzisiaj dzien spamera, to jest moj post numer 5000 na tym forum :cfaniak:

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2010, o 13:15 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 4470
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 273
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
Otwieramy szampana?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2010, o 13:24 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 16913
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 183
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
no glikolu nikomu nie proponuje :hihihi:

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2010, o 13:40 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 4470
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 273
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
Jak bym nie wiedział to bym wypił :glupek: ......mały OT....kiedyś przy spuszczaniu ropy ze zbiornika zrobiłem NIEUMYŚLNIE 3 duże łyki.......nie polecam....przez 2 tyg. nie wychodziem z wc :cfaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lis 2010, o 23:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
lutek napisał(a):
Jak bym nie wiedział to bym wypił :glupek: ......mały OT....kiedyś przy spuszczaniu ropy ze zbiornika zrobiłem NIEUMYŚLNIE 3 duże łyki.......nie polecam....przez 2 tyg. nie wychodziem z wc :cfaniak:

:bojesie: . To i tak mocny jesteś. Po czymś takim, to spokojnie można zejść... :help:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lis 2010, o 18:24 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2008, o 18:36
Posty: 465
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Honda
Model: Accord
Rocznik: 2004
Silnik: K20A6
lutek napisał(a):
Jak bym nie wiedział to bym wypił :glupek: ......mały OT....kiedyś przy spuszczaniu ropy ze zbiornika zrobiłem NIEUMYŚLNIE 3 duże łyki.......nie polecam....przez 2 tyg. nie wychodziem z wc :cfaniak:

jak mozna nieumyslnie 3 łyki
1 - ok, ale 3 ? LOL. Jak ci sie odbijało to też czułes zapach ropy ? :hihihi:

_________________
Obrazek

Toyota Avensis T22 kombi ->Honda Civic 5 Gen -> Subaru Justy 1.2 4WD -> Toyota Avensis T22 Sedan -> Honda Accord CL7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lis 2010, o 20:17 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 4470
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 273
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
A jednak można........nie wiem jak to się stało ale się stało.I tu trafiłeś.......odbijało się i to bez przerwy przez kilka godzin ale nie czułem żadnego zapachu :-D .Ropa w połączeniu z wrzodami dwunastnicy......masakra :help:

[ Dodano: |2 Lis 2010|, o 19:18 ]
Acha....to było bio ester....więc diesel w wersji lajt ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lis 2010, o 20:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 paź 2008, o 17:01
Posty: 259
Lokalizacja: Pacanów
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 1.8 7A-FE+LPG
adamsi napisał(a):
lutek napisał(a):
Jak bym nie wiedział to bym wypił :glupek: ......mały OT....kiedyś przy spuszczaniu ropy ze zbiornika zrobiłem NIEUMYŚLNIE 3 duże łyki.......nie polecam....przez 2 tyg. nie wychodziem z wc :cfaniak:

jak mozna nieumyslnie 3 łyki
1 - ok, ale 3 ? LOL. Jak ci sie odbijało to też czułes zapach ropy ? :hihihi:


jechał już na rezerwie... więc musiał zatankować :glaszcze:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2010, o 23:06 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 maja 2010, o 14:16
Posty: 104
Lokalizacja: wawa
Witam,nie chce zakładac nowego tematu wiec podłaczam sie do tego. Chce odpowietrzyć uklad chłodzenia silnik d4d 116 km. Mysle ze wejdzie mi jakies max litr plynu ,czytam na forum i piszą zeby na rozgrzanym silniku wlewac przez zbiorniczek wyrównawczy przy otwartm obiegu. Czy mam odkrecic tez ten mały zaworek w zbiorniczku wyrownawczym i czy nic sie nie stanie przy dolewce na gorący silnik takiej ilosci płynu,ew jak ktos moze to prosił bym na priv by opisal mi krok po kroku jak to zrobic. Pozdrawiam i bede wdzieczny za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2010, o 23:14 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
ale dlaczego jest zapowietrzony?
na masce masz instrukcje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2010, o 23:46 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 maja 2010, o 14:16
Posty: 104
Lokalizacja: wawa
po wymianie rozrzadu. Nie mam mam corole verso


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2010, o 23:54 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
w skrocie
odpalasz auto, ogrzewanie na maxa, otwierasz korek dolewasz, odpowietrznik odkrecasz, czekasz dolewasz powoli, mozesz sie przejechac ( zamykasz korek i odpowietrznik) powtarzasz czynnosc, wazne ogrzewanie na maxa ma byc, jak plyn goracy dolewasz powoli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 gru 2010, o 00:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 maja 2010, o 14:16
Posty: 104
Lokalizacja: wawa
ale robie to wszystko na gorącym silniku, tak by termostat był otwarty?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 gru 2010, o 09:21 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
jak na zimnym brakuje plynu to tez dolewaj w potem na goracym!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2011, o 22:00 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 kwi 2008, o 15:39
Posty: 82
Lokalizacja: Świebodzice
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVT-i
teraz wszystkie płyny są mieszalne ze sobą, ja wymieniłem w całym układzie przed zimą i kupiłem koncentrat 5l Shella w Auchan i po rozrobieniu go 1/2 zgodnie z instrukcją i po sprawdzeniu przyrządem do ilu stopni jest to pokazało dokładnie tyle co jest na etykiecie płynu -22 chyba ale nawet jak bedzie zimniej to nie zamarznie tylko zrobi się maź.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sty 2011, o 16:07 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2010, o 00:31
Posty: 66
Lokalizacja: Ostrowiec Św
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wagon
Rocznik: 2005
Silnik: 2,2 D4D
hej. ja do swojej T25 2,2 d4d wlewam borygo różowe i jest ok

[ Dodano: |13 Sty 2011|, o 15:08 ]
czy można tak robić?

_________________
pawel
6,5l/100 km


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2011, o 00:46 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 02:18
Posty: 1623
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CDFTV 2,0 D4D
NIe powinno sie nic stać. :)

_________________
Pozdr
Krzysiek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2011, o 19:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2009, o 02:16
Posty: 360
Lokalizacja: z Gór
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 1.8
Rocznik: 2008
Silnik: 1ZZ-FE
Jaki powinien być prawidłowy poziom płynu w chłodnicy w Avensis T25 1.8 VVTi?

U mnie utrzymuje się ok 2 cm poniżej oznaczenia minimalnego poziomu. Czy jest sens dolewać płynu do połowy pomiędzy oznaczeniami MIN i MAX?

_________________
Avensis TR 1.8 2008 + LPG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2011, o 19:19 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5678
Pochwały: 572
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Jest :ok:

_________________
weźmiem i zrobim


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2011, o 21:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2009, o 02:16
Posty: 360
Lokalizacja: z Gór
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 1.8
Rocznik: 2008
Silnik: 1ZZ-FE
piokli napisał(a):
Jest :ok:


Dziękuję za odpowiedz, dolałem do polowy zbiornika, weszło ok 0.5 litra.
Zadałem pytanie nie przypadkowo, w ciągu 4 lat posiadania obydwu Avensis, nigdy nie dolewałem płynu - po prostu zawsze utrzymywał się w normie.

Zastanawiałem się, dlaczego miesiąc temu otrzymałem butelkę płynu do chłodnic, po jego wymianie przez Toyotę, prawdopodobnie nie chciało im się odpowietrzyć układu i dali mi płyn na dolewkę gdyby układ się odpowietrzył.

_________________
Avensis TR 1.8 2008 + LPG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2011, o 15:32 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2009, o 15:41
Posty: 18
Lokalizacja: Śląsk
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1.8 benzyna
Tu macie fotokopię z instr co, czego i ile może komuś się przyda ;-)


Autor postu otrzymał pochwałę

Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2011, o 21:53 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2782
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
matt28 napisał(a):
piokli napisał(a):
Jest :ok:


Dziękuję za odpowiedz, dolałem do polowy zbiornika, weszło ok 0.5 litra.
Zadałem pytanie nie przypadkowo, w ciągu 4 lat posiadania obydwu Avensis, nigdy nie dolewałem płynu - po prostu zawsze utrzymywał się w normie.

Zastanawiałem się, dlaczego miesiąc temu otrzymałem butelkę płynu do chłodnic, po jego wymianie przez Toyotę, prawdopodobnie nie chciało im się odpowietrzyć układu i dali mi płyn na dolewkę gdyby układ się odpowietrzył.

Ja bym wlał do MAX, tak mam właśnie i jest ok.
Jak widzisz nic za darmo się nie dostaje :hahaha:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda


PayPal