TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 16 gru 2017, o 14:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1953 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 sty 2017, o 00:18 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 678
Pochwały: 88
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
kondrax napisał(a):

Jak by wtrysk przelewał, to czasem by nie kopcił mocno, i niezależnie od temperatury były by problemy z rozruchem?


Nie będzie kopcił koledze chodziło o nieszczelność w przelewie, (czyli wtryskiwacz nie trzyma paliwa tylko wszystko przez niego przelatuje i wraca do zbiornika) a nie lanie paliwa do cylindra przez końcówkę wtryskiwacza. Podobna nieszczelność może nastąpić na listwie paliwowej a dokładnie na zaworze upustowym to też warto by zweryfikować.
Oczywiście płukanie zaworu SCV wielokrotnie opisywane na forum warto by wykonać przed pchaniem się w koszty.

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2017, o 20:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2016, o 21:28
Posty: 134
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 D4D
U mnie wtryski przelewają i to trzy, a wymieniłem zawór i działa. Z tym że u mnie inne objawy były, ale związane z rozruchem również. Przypuszczam że awaria zaworu może różnie skutkować. Może masz możliwość podmienić na chwilę z innego auta, bo kupować w nieznane, trochę drogo wychodzi. Mnie zamiast (zawór używka) 200pln usuwanie usterki kosztowało jakieś 1000pln masę czasu i w uj nerwów. Gdzie szukałem sam po omacku bo u mecha i to u kilku co byłem, też po omacku bo żaden komp nic w sprawie nie widział, ale koszta o wiele większe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2017, o 22:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 272
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
kondrax a skąd ty wogóle jestes???? moze znajdzie sie ktos kto pozyczy Ci ten zawór... ogolnie myslalem ze zawór juz tez przerobiłeś a faktycznie tez mogloby byc hmmm.....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2017, o 11:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 sty 2016, o 13:52
Posty: 17
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Corolla
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2003
Silnik: d4d 2.0 116km
Jestem z Wrocławia.

Wczoraj wyjąłem zawór, wsadziłem w kileliszku, i z 4 razy po 2 min męczyłem go 12V 2A pykając przewodami.

Zaworek ruszał się, płyn nie zmienił koloru, nie wyleciały żadne syfki.

Dziś rano odpaliła tak samo. Bez zmian. Jak zimny to się męczy, jak ciepło na dworze to pali. Po 1 opaleniu pali nawet po 8 godzinach i nic, tylko z nocy problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2017, o 14:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2016, o 21:28
Posty: 134
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 D4D
No to jak jesteś z Wrocławia to możemy się ustawić, zdaje sie że mamy to samo pod maską, albo może choć sam zawór. Nie znam jeszcze na tyle japonków.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2017, o 10:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 272
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
Tak macie pod maską to samo:) czyli jeden zawór taki dłuzszy:)
jak sie bedziecie umawiac na ewentualna zamiane to polecam odrazu aby kondrax zakupil pare oringów do zaworka:)
moze akurat sie uda wymiana szybka bez problemowa tylko delikatnie z wtyczkami sie obchodzcie....
zaworek jak jest przytarty to nie musi zaden syf wyleciec z niego podczas plukania z pradem....
ja sie ostatnio zamienialem z forumowiczem Pawel1983 rozrusznikami bo nie wierzył ze jego po regeneracji muli pod oporem i sie zdziwił:)
Rozrusznik 3 miesieczny.....tylko wiecej krecenia z przekładką...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2017, o 12:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 31 maja 2015, o 23:05
Posty: 161
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 diesel
Przez ostanie mrozy mam małe problemy z odpalaniem porannym, niby nic wielkiego ale wkurz mnie troche, otóż chodzi oto iż opala ale jakby nie na wszystkie cylindy, slychac chwilowo nie rowna prace i dopiero po jakiejs chwili sie normuje, dzisiaj podpialem kabel i zalaczylem techstrema, podczas odpalenie wlaczylem live date parametrow, odrazu moj wzrok powedrowal do korekcji wtryskow, na jednym pokazalo wartosc -4.0. na innych wszystko blisko 0. Po tym jak ten -4 wszkoczyl na okolice 0 silnik zaczal rowno pracowac, przejechalem okolo 10 km. i wszystkie bylu prawie na tym samym poziomie, czy oznacza ze ten -4.0 jest felernym wtryskiem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2017, o 13:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 272
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
To oznacza ze masz czesciową odpowiedz dlaczego tak jest z odpalaniem:)
Najprawdopodobniej daje ci na przelew jak jest zimny ale to jeszcze nie tragedia
spróbuj czyszczenia np liqu molly diesel spullung i zaobserwuj jak beda wygladaly korekcje.
jak masz dostep do testera to tym bardziej bedzie ci latwo obserwowac


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2017, o 16:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 31 maja 2015, o 23:05
Posty: 161
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 diesel
a co lepsze... wtryski wymieniane na nowe w serwisie na nowe a tu taka sytuacja... podobno gwarancja jest 2 lata ale jak montuje na serwisie to rok chore... ale pojade do nich nagram i zrobie wydruk


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2017, o 17:01 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 31 maja 2015, o 23:05
Posty: 161
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 diesel
jjaarryy napisał(a):
a co lepsze... wtryski wymieniane na nowe w serwisie na nowe a tu taka sytuacja... podobno gwarancja jest 2 lata ale jak montuje na serwisie to rok chore... ale pojade do nich nagram i zrobie wydruk


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


nie dopisalem ze rok temu wymienialem



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 21:56 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 sty 2017, o 20:42
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Rav4 2.2d4d
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 d4d
Witam wszystkich.
silnik 2.2 136 d4d

Mam problem jak inni :-) po dłuższym postoju coś ala :
auto na początku niby łapie i nie zapala, zapali czasem po jednym dłuższym kreceni,u czasem po trzech.
w aucie podmieniłem zawory scv, nieznacznie się poprawiło ale dalej ciężko zapala,czasami po dwóch dniach stania przy -13 zapala od strzała,
sprawdzone zasilanie paliwem paliwo nie schodzi,
obecnie załozony zawor scv zmodernizowany
diagnozowany techstremem
przy rozruchu obroty silnika ok 230, jak łapie to dochodzą do 300-350
jak na początku zaczyna łapać spada cisnienie paliwa na pompie, spada też ciśnienie zadane
obroty podczas kręcenia ok 220 , napięcie ok 10v,
2 i kolejne kręcenia pali od strzała.
akumulator bosch 100 AH.
https://zapodaj.net/8836eca76ee34.jpg.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 22:03 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 710
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Blackurant napisał(a):
Witam wszystkich.
silnik 2.2 136 d4d

Mam problem jak inni :-) po dłuższym postoju coś ala :
auto na początku niby łapie i nie zapala, zapali czasem po jednym dłuższym kreceni,u czasem po trzech.
w aucie podmieniłem zawory scv, nieznacznie się poprawiło ale dalej ciężko zapala,czasami po dwóch dniach stania przy -13 zapala od strzała,
sprawdzone zasilanie paliwem paliwo nie schodzi,
obecnie załozony zawor scv zmodernizowany
diagnozowany techstremem
przy rozruchu obroty silnika ok 230, jak łapie to dochodzą do 300-350
jak na początku zaczyna łapać spada cisnienie paliwa na pompie, spada też ciśnienie zadane
obroty podczas kręcenia ok 220 , napięcie ok 10v,
2 i kolejne kręcenia pali od strzała.
akumulator bosch 100 AH.
https://zapodaj.net/8836eca76ee34.jpg.html


wymień pompę.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 22:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 sty 2017, o 20:42
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Rav4 2.2d4d
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 d4d
carsik napisał(a):
wymień pompę.

aha Pompę podmieniałem i nie było różnicy

mam dwie jedna z takimi samym numerami.....0r010i ta podmieniałem i drugą numerem 0r011


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 22:08 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 710
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Blackurant napisał(a):
carsik napisał(a):
wymień pompę.

aha Pompe podmieniałem i nie było róznicy


na sprawdzoną?

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 22:13 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 sty 2017, o 20:42
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Rav4 2.2d4d
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 d4d
carsik napisał(a):

na sprawdzoną?

nie była sprawdzana, wydało mi się mało prawdopodobne aby dwie były zajechane


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 22:23 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 710
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Blackurant napisał(a):
carsik napisał(a):

na sprawdzoną?

nie była sprawdzana, wydało mi się mało prawdopodobne aby dwie były zajechane


no to niestety test nie był wiarygodny. Wszystko co napisałeś wskazuje na pompę, oczywiście nie widzę tego a opieram się na Twoich wynikach.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 22:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 sty 2017, o 20:42
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Rav4 2.2d4d
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 d4d
da radę sprawdzić pompę nie wyciągając z auta testerem ? np odłączyć wtryski, kręcić rozrusznikiem i mierzyć ciśnienie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 22:34 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 710
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
nie, tylko na stół

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2017, o 13:59 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 sty 2017, o 20:42
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Rav4 2.2d4d
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 d4d
A zawór scv? ,wprawdzie był podmieniany ale nie na nowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2017, o 09:57 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2012, o 21:32
Posty: 97
Lokalizacja: Koszalin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1ADFTV
A soft aktualizowałeś? Ja miałem to samo fakt, trochę inny silnik. Sprawę zalatwiło wymiana softu na najnowszy. Mój mechanik, który pracował kiedyś w serwisie Toyoty, mówił że niby w tym nowym sofcie jest zwiększona dawka paliwa przy starcie co niby pomaga przy odpaleniu przy niskich temperaturach. Fakt faktem mi to pomogło.

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2017, o 19:55 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 31 sty 2017, o 19:43
Posty: 1
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: D4d 126km Diesel
Witam,
panowie od roku jestem szczęśliwym posiadaczem Avensis T25 r.2008 2.0 D4D kombi. Nic się nie działa aż do tej zimy. Zaczęło się jakoś 2-3 miesiące temu. Jak były pierwsze przymrozki po rozgrzaniu świec auto dopiero zaczęło "łapać" po 3próbie. Przekręcałem kluczyk chwile podusiło i gasło ( nie chciałem też za długo przekręcać). Dopiero za trzecim- czwartym razem silnik się "załączał". Poczytałem w necie i czesto pojawiała się informacje, ze trzeba wymiec akumulator, pojechałem (akumulator od nowości, przebieg ok. 170000), wymieniłem akumulator, następne dwa dni to samo, zdecydowałem sie oddac auto do mechanika, nastepnego dnia odebrałem, mechanik twierdzi ze wszystko ok, swiece sprawdzal - nie ma koniecznosci wymiany, wszystko działa. Zaplacilem 100 zł za diagnoze i pojechałem. Od jakiegoś tygodnia znów ten sam problem. Codziennie rano przy zimnym silniku dopiero łapie za drugim-trzecim razem.

1. Czy orientujecie się jaka może być przyczyna?

2. Jestem z Wrocławia, wczesniej oddawałem auto do Japan Serwis na karkonoskiej, czy macie kogos godnego polecenia?

Z góry przepraszam za język laika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2017, o 21:20 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 272
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
http://toyota-wroc.pl moze tutaj sporo porzadnych opini....
najlepiej na kompie posprawdzac parametry po nocnym postoju...
aku swoja droga ale tam czesciej o rozrusznik chodzi ale najpierw diagnoza z kompa:)

jak nie ten warsztat to we wroclawiu wtom , autokam pytaj tez na PW wrc on tez chyba z wrocka i wie dosc sporo:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2017, o 12:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2016, o 21:28
Posty: 134
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 D4D
Aż nie chce mnie sie wierzyć że mu tam kompa nie podłączyli, no ale różnie bywa. Ta karmelkowa to jest opcja. Ja jednak skłaniałbym się ku rozrusznikowi. A przynajmniej bym tę możliwość wyeliminował.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2017, o 15:17 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 lut 2017, o 15:07
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D
Witam,
Posiadam Toyotę Avensis T25 D4D 2.0 126KM, przebieg 180k km. Samochód kupiony w salonie w PL. Od listopada mam problem z rozruchem zimnego silnika lub gdy samochód stoi dłuższy czas w garażu. Auto pali dobrze, lecz po 2 sekundach obroty spadają do 500 i gaśnie, dopiero za 3-4 razem obroty wskakują na 1100 i jest dobrze. W temperaturze -10 rozruch nie jest możliwy, a na gorącym silniku pali idealnie. Świece żarowe, akumulator, rozrusznik, filtr paliwa - sprawne/wymienione.

Czy jest to problem ze słynnym zaworem SCV? Jeżeli tak to który zawór jest "poprawiony", czy pasuje od T27? Czy potrzebna jest zmiana w sofcie? Bardzo proszę o poradę.

Z góry dziękuję za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2017, o 15:44 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 710
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
nie, jest potrzebna zmiana pompy paliwa

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2017, o 20:35 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 mar 2007, o 18:36
Posty: 636
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Rav 4
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 Valvematic
Spróbuj zmienić soft i filtr paliwa. Ja miałem tej zimy to samo i mało tego samochód wchodził w tryb awaryjny i kopcił jak autobus.
Filtr wymieniony i w największych mrozach pali od strzała i problem kopcenia wyeliminowany. Także może warto zacząć od najtańszych rzeczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2017, o 19:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 lut 2017, o 15:07
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D
Wymieniony filtr paliwa na oryginalny DENSO - 154zl i wgrany nowy soft z wersji 30554400 na 305B7000 - 120zl.
Wyszły jeszcze zachwiania ciśnienia - prawdopodobnie trzeba będzie wymienić zawór SCV na zmodyfikowany - 1100zl.
Jutro próba rozruchu po całej nocy na dworzu -8st.C.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2017, o 19:35 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1084
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
zawór scv to można kupić prawie połowę taniej.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2017, o 23:27 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 lut 2017, o 15:07
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D
Który zawór jest tym zmodyfikowanym? Może ktoś podać jakiś numer seryjny lub link?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 08:34 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 6 sty 2015, o 21:56
Posty: 541
Pochwały: 15
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD-FTV
Wszystko jest opisane w tym temacie z fotkami i numerem nowego SCV włącznie viewtopic.php?f=71&t=1077&start=1500


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1953 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda