TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 25 wrz 2017, o 00:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 sie 2016, o 16:28 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 684
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
zupełnie inne niż w serii. :-D U mnie zniknęła denerwująca mułowatość auta poniżej 2000rpm. Nie napinam się jakoś bardzo na moce ale jedzie fajnie do samego końca obrotomierza, jak benzyna.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2016, o 19:41 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 17:57
Posty: 534
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Ave T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD
A czy T25 FL 1 AD z 2007 r da się zrobić ?
Czy przed chipowaniem jest możliwość sprawdzenia silnika pod kątem czy silnik nadaje się do chipowania ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2016, o 21:12 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 684
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
da się :). Nazwijmy, że można sprawdzić ogólnie i jeśli nie robi problemów i wyświetla prawidłowe parametry, można uznać, że jest ok. W końcu nikt go nie będzie rozbierał aby zweryfikować wszystkie części pod kątem zużycia.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2016, o 21:56 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 17:57
Posty: 534
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Ave T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD
No się rozumie. O takie właśnie sprawdzenie mi chodziło .Moja ma tylko 140 tys ale używana jest często na bardzo krótkich odcinkach. Mam założony w tej chwili box ale specjalnie różnic nie czuje .No może trochę lepiej się zbiera miedzy 2 a 3 tyś. obr.
Zastanawiam się zatem czy robić pełny chiptuning. Najgorsza sprawa to odległość do warsztatu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2016, o 22:06 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 684
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
prenrzyk napisał(a):
No się rozumie. O takie właśnie sprawdzenie mi chodziło .Moja ma tylko 140 tys ale używana jest często na bardzo krótkich odcinkach. Mam założony w tej chwili box ale specjalnie różnic nie czuje .No może trochę lepiej się zbiera miedzy 2 a 3 tyś. obr.
Zastanawiam się zatem czy robić pełny chiptuning. Najgorsza sprawa to odległość do warsztatu.


moja ma 190kkm i jest cacko z dziurką :-D . Przestała mnie denerwować i nie kusi mnie na zmiany.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2016, o 22:14 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 17:57
Posty: 534
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Ave T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD
A ile taka przyjemność kosztuje . I w jakim czasie to ogarniasz ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2016, o 22:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2008, o 15:27
Posty: 205
Lokalizacja: warszawa
Pochwały: 49
Marka: toyota
Model: ave T27/corolla E15
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1AD-FTV+bonus
jerrry napisał(a):
Ładny wynik, jaki przebieg auta?
To jest max możliwości? Jakie odczucia podczas jazdy?


Przebieg 85kkm
Mariusz mówił ze wtryskiwacze nie maja już wydatku na więcej PSów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2016, o 17:56 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 17:57
Posty: 534
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Ave T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD
A czy którys z kolegów orientuje się moze gdzie w okolicach trójmiasta mozna taki chiptuning wykonać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sie 2016, o 05:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 sie 2014, o 19:17
Posty: 248
Lokalizacja: GD
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD
Mrmotorsport w Gdansku na Karczemkach robi. Widze ze masz ten sam silnik co moj wiec nie powinno byc problemu.
Ja tam mialem odlaczanego DPFa i EGRa i proponowali własnie chiptuning ale funduszy nie starczylo bo DPF pociagnal po kieszeni... ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sie 2016, o 08:28 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 17:57
Posty: 534
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Ave T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD
Dzięki.Podjade przy okazji i pogadam z nimi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2016, o 23:29 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 mar 2016, o 13:12
Posty: 18
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 diesel
Witam
Mieszkam na Wyspach. Szukając firmy zajmujących się remapmem znalazłem firmę Celtic Tuning która oferuje podkręcanie do 169 km wersję 126 konna. Czy to wogole jest możliwe? I pytanie czy układ przeniesienia napędu wytrzyma? Jestem laikiem więc sorry jeśli pytanie jest głupie. Pozdrawiam

Sent from my D6503 using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2016, o 07:26 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 684
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
przemyslaw.pajak napisał(a):
Witam
Mieszkam na Wyspach. Szukając firmy zajmujących się remapmem znalazłem firmę Celtic Tuning która oferuje podkręcanie do 169 km wersję 126 konna. Czy to wogole jest możliwe? I pytanie czy układ przeniesienia napędu wytrzyma? Jestem laikiem więc sorry jeśli pytanie jest głupie. Pozdrawiam

Sent from my D6503 using Tapatalk


to nie KM obciążają układ napedowy

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2016, o 18:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 wrz 2016, o 17:53
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D'CAT
Obrazek

Moja wyszła tak, podobno da sie jeszcze sporo popuścić, że duzo więcej wypluje ale nie zdrowe... Oczywiście od razu DPF OFF, spalanie ponad 2 litry w dół w każdym cyklu. jedyna wada, że sprzeglo ma teraz troche ciezko, przy wysokim biegu niskich obrotach dwumas sie odzywa, ale wystarczy delikatnie z dołu a do konca kreci sie jak benzyniak, polecam. :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2016, o 19:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2015, o 19:12
Posty: 183
Lokalizacja: Wrocław/Landsberg Am Lech
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 2.2 D-CAT/177KM
pako512 napisał(a):
Obrazek

Moja wyszła tak, podobno da sie jeszcze sporo popuścić, że duzo więcej wypluje ale nie zdrowe... Oczywiście od razu DPF OFF, spalanie ponad 2 litry w dół w każdym cyklu. jedyna wada, że sprzeglo ma teraz troche ciezko, przy wysokim biegu niskich obrotach dwumas sie odzywa, ale wystarczy delikatnie z dołu a do konca kreci sie jak benzyniak, polecam. :-D


Kolega robił to w Krakowie bo się do tego też przymierzam niebawem jak będę w PL?.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2016, o 23:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 wrz 2016, o 17:53
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D'CAT
Busko Zdrój, niedaleko od Krk, pare chłopaków z małopolski jezdzi do goscia bo jest dobry, nie grywa gotowcow tylko kazde auto indywidualnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2016, o 13:50 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 cze 2016, o 14:28
Posty: 10
Marka: Volkswagen
Model: Touran
Nadwozie: inne
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 BKD+
Dlaczego robili pomiary na różnych biegach ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2016, o 11:17 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 wrz 2016, o 17:53
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D'CAT
Nie ma wiekszego znaczenia czy 4 czy 5, kwestia 2 czy 3 koni miedzy biegami, bylem przy hamowaniu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2016, o 23:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 323
Pochwały: 34
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Jestem po programie, wynik nie jest oszałamiający 183/398, ale rezultat pracy już tak. W końcu można normalnie śmigać. Praktycznie brak turbo dziury :o Zupełnie inna charakterystyka pracy motoru. Teraz jazda to przyjemność a nie codzienność :P
Jeśli chodzi o trojmiasto moge polecic chłopaków z pod Gdanska , Dynoset. Obecnie mają rabat świąteczny na usługi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2016, o 09:03 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9415
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 495
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
A wykresik?

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2016, o 13:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 323
Pochwały: 34
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
To może po kolei :D

1. Po ekokastracji, ale bez fizycznego zaślepienia egr (hamownia dynoset)
Obrazek

2. Po zaślepieniu egr, po wymianie zaworka evrv (hamownia tune-up)
Obrazek

3. Po wymianie scvki, po programie (hamownia dynoset)
Obrazek

Skąd różnice w wynikach, nie wiem, już po 2 etapie i po zmianie scvki było czuć w górnej partii obrotów że auto o wiele lepiej się zbiera. Rezultat końcowy dla mnie jest ok. Tak czy siak to koniec dłubania w temacie mocy :)


Pochwały przyznane za post: 2

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2017, o 15:54 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 14:52
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 D
Panowie a coś bliżej łodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2017, o 16:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 323
Pochwały: 34
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
TC-Performance Janek w Łodzi prowadzi i wiem że da radę ugryźć denso bez żadnego problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 13:08 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 14:52
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 D
super, dzięki za info, wypytam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2017, o 15:45 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 paź 2016, o 13:10
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 2.0 diesel
Panowie możecie polecić cos w Wawie i okolicach? Z kreatorem mam przykre doswiadczenia, natomiast w VTG zalecają zakup boxa a mi zależy jednak na modzie ecu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2017, o 15:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 323
Pochwały: 34
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Zobacz na samą górę tego tematu ;)

www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.

Daj spokój z boxami , rób program ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2017, o 13:18 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 paź 2015, o 22:31
Posty: 12
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2
przemyslaw.pajak napisał(a):
Witam
Mieszkam na Wyspach. Szukając firmy zajmujących się remapmem znalazłem firmę Celtic Tuning która oferuje podkręcanie do 169 km wersję 126 konna. Czy to wogole jest możliwe? I pytanie czy układ przeniesienia napędu wytrzyma? Jestem laikiem więc sorry jeśli pytanie jest głupie. Pozdrawiam

Sent from my D6503 using Tapatalk


Robi się je standardowo na 155 KM i ok 350-360 Nm , natomiast niektóre potrafią pojsc nawet na 170 :)

Obrazek

_________________
Chip tuning Toyota AVENSIS
ŁG serwis / Ładyga tuning Facebook


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2017, o 12:10 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 paź 2015, o 22:31
Posty: 12
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2
2.2 d-cat . najmocniejsza jak dotąd sztuka - w serii 168 KM , po modzie 198 KM :auto:

Obrazek

_________________
Chip tuning Toyota AVENSIS
ŁG serwis / Ładyga tuning Facebook


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2017, o 12:30 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9415
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 495
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
To już nie DECAT? ;-)
"E" z "DE" wyleciało pewnie z egr'em ;)

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2017, o 23:20 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 684
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Załącznik:
rsz_4toyota__20_d4d.jpg

w końcu kreski własnego pojazdu. Od momentu modyfikacji przejechał ok 20kkm. Warto dodać, że DPF tkwi dalej na swoim miejscu. Zamknięty jest EGR i dodane nieco przyjemności z jazdy :). Kreski nie oddają faktycznej zmiany w poruszaniu samochodu. Z nieruchawej krowy 1AD zmienił się w całkiem przyjemny agregat do poruszania dość ciężkiego T27. Pierwszy bieg używany jest sporadycznie i tylko przy ruszaniu z miejsca. Auto jeździ sprawnie od 1.5krpm. 6 bieg przestał być podtrzymaniem prędkości a można na nim całkiem przyzwoicie przyspieszać i silnik chętnie kręci się do końca obrotomierza, brak zmulenia w okolicach 4krpm. DPF jest tak samo czysty jak przed wykonaniem modyfikacji. Efekt uboczny - silnik jest nieco cichszy.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 20:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2008, o 15:27
Posty: 205
Lokalizacja: warszawa
Pochwały: 49
Marka: toyota
Model: ave T27/corolla E15
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1AD-FTV+bonus
Poniżej efekt programu w aucie kolegi, Ave 1AD-FTV 124 KM furak z ori przebiegiem Ok 150kkm z 2014 roku. Nie wiem czemu moc taka mizerna w porównaniu do NM czyżby układ paliwowy?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda