TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis




Teraz jest 21 lis 2014, o 04:04

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 cze 2012, o 12:39 
Tak, tak.
Ci od regeneracji wtrysków też byli jedyni na całą Polskę. :cfaniak:


Góra
  
 
PostNapisane: 13 cze 2012, o 12:40 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1364
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5
Marka: Avensis
Model: Verso
Rocznik: 2002
Silnik: D4D
nigdy nie pójda z torbami, nawet jakby cały czas partolili, wierz mi :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 cze 2012, o 14:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 446
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 2
Marka: opel
Model: kadett
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
Gdyby miesiac mial 30 dni z czego pracujacych byloby 25dni, naklad: 1500szt/miesiac czyli 60 dziennie, wiesz ile srednio robi sie od podstaw jedno turbo??? To ilu tam jest ludzi??Na 3 zmiany (+swieta) robia jak w kopalni u Ojca Rydzyka ktory pomodli sie o wybaczenie??...

Ale wrocmy do tematu.

O zwrocie pieniazkow za montaz nie ma mowy - turbo jest sprawne wiec na jakiej podstawie ma to nastapic??

wtom - a to, ze wspominam, ze to prezna i uznana firma.... mysle, ze wiesz z jakiego powodu :glupek: :glupek: :glupek: :glupek:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2012, o 08:55 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
Moje doświadczenia z dieslem Toyoty sa niestety dość złe najpierw wtryski i teraz turbo ;) ale pocieszam sie ze jestem madry i napiszę ksiązkę pt. "jak kupić diesla w toyocie z przebiegiem 120 tyś " ;)
Mój wniosek jest jeden : lepiej kupować wszystko nowe jeśli sie nie znasz na sprawie ---regeneracja to ryzyko.

Teraz już po szkodzie,.... remont do stanu fabrycznego motoru realizował bym w bardzo prosty i skuteczny sposób : nowe wtryski w denso ,nowa turbina w nowe-turbiny.pl lub ASO,a tak to jak Janusz W z radia Z weryfikuje polski rynek firm regenerujacych niestety płace za doświadczenia z własnej kieszeni.

Póki co kolega z Płocka FREDEK (super że nie mam daleko ok.90 km) obiecał pomóc ---- w sobotę wstaję o 07.00 rano i jadę ciekawe co powie.

Nasze oględziny opiszę.

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2012, o 09:44 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 446
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 2
Marka: opel
Model: kadett
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
Nowe wtryski - po 2tys zl/szt, turbo 6 tys - powiedzmy sobie szczerze - kto dolozy 14 tys zl do auta wartego ok 30tys??Lepiej sprzedac, pieniazki przeznaczone na remont dolozyc i kupic cos nowszego z duzo mniejszym przebiegiem.
Sprzedajac auto po roku/dwoch policz jakie bedziesz mial plecy finansowe.

Kupiles "niby" auto z gwarancja toyoty - tylko gdzie ona jest???Przyznac trzeba, ze za auto zaplaciles znacznie mniej niz jego obecna wartosc rynkowa - teraz wiesz dlaczego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2012, o 11:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
wtryski 1350/szt w denso

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2012, o 18:13 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17681
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 202
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
trzymamy się tematu turbosprężarki :czytaj:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2012, o 22:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
pierwsze oględziny tematu w sobote rano u kolegi w Płocku - ZOBACZYMY CO POWIE !!!!!

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2012, o 14:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 22 lis 2010, o 14:45
Posty: 106
Lokalizacja: Mazowsze,Płońsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD-FTV 116KM
lmilczarek napisał(a):
pierwsze oględziny tematu w sobote rano u kolegi w Płocku - ZOBACZYMY CO POWIE !!!!!


Kolego byłem u klubowicza Fredka ale w wcześniejsza sobotę. Z tego co mogę powiedzieć to chłopak zna się na rzeczy. Pojechałem do niego na czyszczenie egr, przepustnicy,kolektora,IC a także wszystkich rur idących między IC a turbo.
Po operacji została zaadaptowana przepustnica, podłączony komp IT2 ( sprawdzenie błędów, korekcja wtrysku a także zrobiony test drogowy turbinie). Auto gruntownie odżyło, lepiej przyspiesza, nie dymi przy butowaniu. Silnik słynne, niezniszczalne 1CD 116km. :cfaniak:

Krzysiek.

_________________
Toyota Avensis Poczucie Najwyższej Jakości.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2012, o 15:07 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2007, o 22:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łomianki
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Corolla Verso Sol
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0D4D 116KM 1CD-FTV
moglibyście napisać jak czyścicie kolektor?

_________________
Toyota Corolla Verso 116KM Obrazek
Honda Civic '00 1.4iS 90KM Obrazek
Moje poprzednie auta:
Toyota Avensis '99, Honda Civic 5D '95, Renault 19 5D '91, Skoda Felicja '99, Fiat Uno '94, Fiat 126p '87, VW Garbus '68, Fiat 126p '79


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2012, o 13:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
Niestety nie udało się rozwiązać problemu.Komputer pokazywał nawet zbyt male doladowanie , przypuszczamy skrecone specjalnie.Powinno byc 275-280.
Cóż muszę jechać do p.Marca do Ream Pol w Lublinie.....

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2012, o 13:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 22 lis 2010, o 14:45
Posty: 106
Lokalizacja: Mazowsze,Płońsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD-FTV 116KM
czave napisał(a):
moglibyście napisać jak czyścicie kolektor?


Z tego co wiem to były to preparaty firmy Wurth.


lmilczarek napisał(a):
Niestety nie udało się rozwiązać problemu.Komputer pokazywał nawet zbyt male doladowanie , przypuszczamy skrecone specjalnie.Powinno byc 275-280.
Cóż muszę jechać do p.Marca do Ream Pol w Lublinie.....


Czyli turbo nie psiukało tak jak powinno.

_________________
Toyota Avensis Poczucie Najwyższej Jakości.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2012, o 16:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2007, o 22:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łomianki
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Corolla Verso Sol
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0D4D 116KM 1CD-FTV
lmilczarek napisał(a):
Niestety nie udało się rozwiązać problemu.Komputer pokazywał nawet zbyt male doladowanie , przypuszczamy skrecone specjalnie.Powinno byc 275-280.
Cóż muszę jechać do p.Marca do Ream Pol w Lublinie.....

U mnie też turbo dawało za małe ciśnienie i okazało się, że opaski pomiędzy intercoolerem a silnikiem nie były dokręcone. Jak dokręciłem to nie mam żadnego świszczenia i moc wróciła do normy. Po wymianie sprzęgła mechanik nie dokręcił dwóch opasek nr 90460‑77002. Najlepiej sprawdzić czy podczas dodawania gazu "puchną" rury dolotowe aby wyeliminować niedokręcone opaski.

_________________
Toyota Corolla Verso 116KM Obrazek
Honda Civic '00 1.4iS 90KM Obrazek
Moje poprzednie auta:
Toyota Avensis '99, Honda Civic 5D '95, Renault 19 5D '91, Skoda Felicja '99, Fiat Uno '94, Fiat 126p '87, VW Garbus '68, Fiat 126p '79


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2012, o 16:29 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2007, o 22:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łomianki
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Corolla Verso Sol
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0D4D 116KM 1CD-FTV
kris1610 napisał(a):
czave napisał(a):
moglibyście napisać jak czyścicie kolektor?


Z tego co wiem to były to preparaty firmy Wurth.


Słyszałem, że dobry jest Forté Diesel Intake Cleaner ale nie wiem czy da się go zastosować we własnym zakresie. Jest niby instrukcja producenta:
http://www.youtube.com/watch?v=5pot950b7gU

_________________
Toyota Corolla Verso 116KM Obrazek
Honda Civic '00 1.4iS 90KM Obrazek
Moje poprzednie auta:
Toyota Avensis '99, Honda Civic 5D '95, Renault 19 5D '91, Skoda Felicja '99, Fiat Uno '94, Fiat 126p '87, VW Garbus '68, Fiat 126p '79


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2012, o 17:16 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 22 lis 2010, o 14:45
Posty: 106
Lokalizacja: Mazowsze,Płońsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD-FTV 116KM
czave napisał(a):
kris1610 napisał(a):
czave napisał(a):
moglibyście napisać jak czyścicie kolektor?


Z tego co wiem to były to preparaty firmy Wurth.


Słyszałem, że dobry jest Forté Diesel Intake Cleaner ale nie wiem czy da się go zastosować we własnym zakresie. Jest niby instrukcja producenta:
http://www.youtube.com/watch?v=5pot950b7gU


Kolego kolektor nie był czyszczony w taki sposób jak zostało to pokazane na tym filmie :nie:

Kolektor został ściagnięty i dokładnie wyczyszczony na błysk. :brewki:

Może FREDEK opisze co i jak.

P.S Mam tez fotorelację z tego przedsięwzięcia tylko jak tu wstawiać zdjęcia? :niewiem:

_________________
Toyota Avensis Poczucie Najwyższej Jakości.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2012, o 19:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
na starej turbinie wszystko było oK na tej sa problemy - wszystko co bylo odkrecone jest przykrecone.

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2012, o 19:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2007, o 22:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łomianki
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Corolla Verso Sol
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0D4D 116KM 1CD-FTV
kris1610 napisał(a):
Kolektor został ściagnięty i dokładnie wyczyszczony na błysk. :brewki:

Może FREDEK opisze co i jak.

P.S Mam tez fotorelację z tego przedsięwzięcia tylko jak tu wstawiać zdjęcia? :niewiem:

Fajnie jakby instrukcja czyszczenia kolektora ze zdjęciami znalazła się w dziale "Zrób to sam" :-)

_________________
Toyota Corolla Verso 116KM Obrazek
Honda Civic '00 1.4iS 90KM Obrazek
Moje poprzednie auta:
Toyota Avensis '99, Honda Civic 5D '95, Renault 19 5D '91, Skoda Felicja '99, Fiat Uno '94, Fiat 126p '87, VW Garbus '68, Fiat 126p '79


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2012, o 09:40 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
Powracając do płenty wątku ---- to poradzcie jak poznać czy wałek mam z japonii czy z chińskiego szrotu ??? do jakiego rzeczoznawcy iść ? jakieś namiary ? -- to w razie gdyby Ream Poland nie chciał mi pomóc tylko każe spadać na drzewo alebo elegancko powie że nie wie co to jest ------ ale turbina jest OK.

Jakies rady ?

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2012, o 11:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 446
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 2
Marka: opel
Model: kadett
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
Oczywiscie, ze da sie rozpoznac czy walek to melett, oryginal czy sotodolowe rzemioslo (zwane na allegro: towar PJ). Jakbym widzial walek w Twoim turbo to moglbym sie wypowiedziec.
Wiesz - rzeczoznawce bierze sie dopiero wtedy gdy uszkodzi sie turbo badz w wyniku uszkodzenia sprezarki uszkodzi sie silnik. Z reguly zaklady takie jak ten z Lublina maja swoich fachowcow i do nich odsylaja towar reklamowany przez klienta. Tobie nie wolno rozebrac tej sprezarki - bo jesli to zrobisz - nawet gdy jest uszkodzona - stracisz gwarancje i o jakichkolwiek roszczeniach mozesz zapomniec.
Turbo jest niby nowe a jednak cos mu dolega - znane mi sa takie przypadki. Wiele osob skuszonych dobra - w porownaniu do regeneracji - cena nowego korka dokonuje takiego zakupu ii potem chodzi ze zmartwiona mina. Malo kto wie, ze taki towar jest skladany i "wywazany" w chinach - u nas doklada sie tylko wypiaskowana obudowe - i mamy piekne nowe turbo.
Cena korka w hurcie waha sie od 350 do 600zl. Zobacz teraz ile turbiniarz na tym zarobi dokladajac tylko wypiaskowana obudowe.
Ja na Twoim miejscu oddalbym ta turbine i zakupil oryginalna uzywana badz po regeneracji ale na oryginalnych czesciach (czyli przy Tobie ktos rozbiera stare turbo, daje nowe pierscienie, tulejke, lozysko - o ile jest taka potrzeba), wywaza, ustawia bicia i montuje.
Masz jeszcze jakies pytania???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2012, o 12:51 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
juz nie mam.

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2012, o 12:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
lmilczarek napisał(a):
juz nie mam.

no moze czy wiesz gdzie albo sam mozesz załatwic oryginalna turbinke w normalnej cenie ???

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2012, o 16:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 446
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 2
Marka: opel
Model: kadett
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
Wszystko wyjasnione telefonicznie. Pozdrawiam i zycze owocnej walki z lubelska firma.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2012, o 06:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
Najważniejsze by podeszli do problemu a nie zganiali na wszystko dookoła.Na to liczę.

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2012, o 12:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
witajcie, wrócilem z Lublina - reklamacja uznana --- oddali kasę za turbinę, nie oddali za montaż, stwierdzili że sa mikrorysy na wałku - złe uruchomienie przez japanserwis.
Nowa turbina od filipa w fazie testów drogowych....

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2012, o 15:08 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 lis 2011, o 10:47
Posty: 118
Lokalizacja: Lubaczów
Marka: Toyota
Model: Corolla Verso
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0d4d,116km,1CDFTV
koledzy, u mnie się też pojawia jakiś dziwny odgłos chyba od turbiny - jak jade np 90 na 50 biegu (1800obr) i jak mocniej przydusze na gaz, to auto zaczyna ładnie przyspieszać, ale mniej wiecej przy 2tys obr pojawia się taki odgłos jakby szemrania środka chłodniczego w układzie klimatyzacji, wydaje mi się ze ten odglos to jakby turbina wkręcała się na obroty i potem jest ok. słychac to zarówno w srodku jak i na zewnątrz. gdy mam na 2,5 tys obr i depnę to nic się nie dzieje. z kolei jak jade np te 90km/h i łagodnie przyspieszam to tego również nie ma - co to może byc? nie będzie to coś z geometrią łopatek turbiny?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2012, o 15:19 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5959
Pochwały: 618
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
asterix_007 napisał(a):
- co to może byc?

To może być nadwrażliwość właściciela ;-)
Turbina już nie nowa, to ma prawe przy dużym obciążeniu z cicha pogwizdywać.
Jeżeli turbina sucha, olej z silnika nie znika, przyspiesza jak należy to ja bym nie szukał dziury w całym.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2012, o 15:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 lis 2011, o 10:47
Posty: 118
Lokalizacja: Lubaczów
Marka: Toyota
Model: Corolla Verso
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0d4d,116km,1CDFTV
wiesz co? czy sucha? to ocenie jak tam popatrze, bo przyznam się bez bicia ze jeszcze nie patrzyłem, posprawdzam też wężyki moze gdzieś dostaje lewiznę ;)

auto ma 114tys przebiegu, więc tu masz pewnie racje - moze i coś sie z niej już wydobywa - co prawda we wcześniejszych autach tego nie mialem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2012, o 22:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 446
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 2
Marka: opel
Model: kadett
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
Jestes z Lubaczowa wiec nie masz daleko do mnie. W wolnej chwili zapraszam do niska. Z checia zdiagnozuje i usune ewentualna usterke.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2012, o 23:20 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
asterix_007 napisał(a):
koledzy, u mnie się też pojawia jakiś dziwny odgłos chyba od turbiny - jak jade np 90 na 50 biegu (1800obr) i jak mocniej przydusze na gaz, to auto zaczyna ładnie przyspieszać, ale mniej wiecej przy 2tys obr pojawia się taki odgłos jakby szemrania środka chłodniczego w układzie klimatyzacji, wydaje mi się ze ten odglos to jakby turbina wkręcała się na obroty i potem jest ok. słychac to zarówno w srodku jak i na zewnątrz. gdy mam na 2,5 tys obr i depnę to nic się nie dzieje. z kolei jak jade np te 90km/h i łagodnie przyspieszam to tego również nie ma - co to może byc? nie będzie to coś z geometrią łopatek turbiny?

kolego jakby turbina wydawala odglosy szemrania to raz moze dwa potem bedzie trup. generalnie turbo uzywane w aucie z glowa starcza na 500tys km a nawet wiecej a jego zuzycie postepuje w miare proporcjonalnie do przebiegu auta. jego uszkodzenie powoduje w 90% brak smarowania co za tym idzie chlodzenia badz dostanie sie czegos w dolot/odlot... moze ten odglos to lekko zapowietrzony uklad chlodzenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2012, o 12:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
witajcie - k woli dopowiedzenia ;

turbo było opisywane "jako --- jak nowe" i cena była wyższa bo jak nowe to nowe i na japonskich częściach więc 1600+VAT - okazało się że to z niemieckich rozbitków ??? lub nieskoeksploatowanych aut - ,nie wylapalem z kontekstu wypowiedzi dokładnie, z niewielkim przebiegiem po wymianie "wnętrzności" na oryginał i doważaniu i wyważaniu, co wsadzają ??? wiedzą tylko osoby z branży, na miejscu okazało się że zmienna geometria jest rozregulowana i powietrze "wali" przy regulacji ukręcila się na domiar złego stara śrubka.
Właściciel twierdzi że ustawień zmiennej geometrii nie zmieniają --- jest taka jak byla w RFN.
Summa summarum ustawiono po 2h tę geometrię i mechanik dał mi wybór : albo skręci turbinę na niskie doładowanie i będzie ciszej "duła" a świstała tylko jak normalna i auto w efekcie slabsze ,albo podkręci ją -- ten sam świst ale wieksze "ducie" i auto mocniejsze.

Odpowiedziałem że obie opcje są do bani i rozpocząlem negocjacje zwrotu wszystkich kosztów.

Nie ustalono przyczyny drugiego odgłosu-turbo będzie po liftingu/remoncie najprawdopodobniej do kupienia, opcja wymiany na druga turbinę zasugerowana przeze mnie "nie przeszła".Wykresy dostałem - wszystko na papierze wygladało że jest super, tolerancje w normie itp itd.
Ciężko chyba zregenerować IHI.......

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda


PayPal