TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 26 kwi 2018, o 03:47

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 357 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2010, o 07:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2008, o 18:36
Posty: 465
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Honda
Model: Accord
Rocznik: 2004
Silnik: K20A6
p0lish napisał(a):
Nie spotkałem się jeszcze z wyważaniem kół na aucie.....
Pozostała zbieżność lub cała geo....


tak jak pisałem. podstawiają czujnik pod wachacz i rozpędzają koło. i albo wibruje albo nie ;-)
shell na puławskiej okolice geant
15 pln za koło

_________________
Obrazek

Toyota Avensis T22 kombi ->Honda Civic 5 Gen -> Subaru Justy 1.2 4WD -> Toyota Avensis T22 Sedan -> Honda Accord CL7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2010, o 19:33 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 maja 2008, o 08:40
Posty: 57
Lokalizacja: Rzeszów
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2001
Silnik: 1CD-FTV
kicek3122 napisał(a):
witajcie ja miałem ten sam problem ale po wyważeniu kół problem zniknął a miałem też krzywą felgę i gościu to zobaczył i zrobił za to mam problem gdy ruszam z miejsca i jak przyśpieszam to czuje dziwne wibracje.i nie wiem co to może być spróbuje przełożyć koła na zimówki może ty też spróbuj może to wina opon.pozdrawiam


Na zimówkach też tak miałem (mama goodyear ultra grip 7+) ale po wyważeniu na samochodzie problem zniknął. Letnie mam Yokohama AVb decibel. Takie "bicie" czuć tylko w okolicy około 120km/h powyżej i poniżej jest cisza. Rozmiar opon 195/65/R15

_________________
Vehicle characteristics
GRADE: SOL: SOL TYPE
DESTINATION: EUR: EUROPE
BODY: WG: WAGON
DRIVER'S POSITION:LHD:LEFT-HAND DRIVE
ENGINE: 1CDFTV:2000CC DIESEL TURBO
FUEL SYSTEM: DCR: DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
TRANSMISSION:MTM:MANUAL TRANSMISSION
COLOR CODE: 199
TRIM CODE: FF13


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2010, o 19:35 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 maja 2008, o 08:40
Posty: 57
Lokalizacja: Rzeszów
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2001
Silnik: 1CD-FTV
p0lish napisał(a):
Miałem dokłądnie te same objawy w Celice i Ave
- celina - krzywa felga
- ave - odpadł ciężarek
Pozostałe opcje:
- geometria, walnięta opona, niedokręcone koło

Podjade jeszcze raz na wyważenie, może faktycznie odpadł jakiś cieżarek i stąd to bicie

_________________
Vehicle characteristics
GRADE: SOL: SOL TYPE
DESTINATION: EUR: EUROPE
BODY: WG: WAGON
DRIVER'S POSITION:LHD:LEFT-HAND DRIVE
ENGINE: 1CDFTV:2000CC DIESEL TURBO
FUEL SYSTEM: DCR: DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
TRANSMISSION:MTM:MANUAL TRANSMISSION
COLOR CODE: 199
TRIM CODE: FF13


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 wrz 2010, o 15:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2010, o 00:28
Posty: 2077
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 25
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1.8 VVT-i 1ZZ-FE
Cytuj:
tak jak pisałem. podstawiają czujnik pod wachacz i rozpędzają koło. i albo wibruje albo nie ;-)
shell na puławskiej okolice geant
15 pln za koło

Pisze nowy post bo nie mogę na pw nie wiem czemu.
W każdym razie będę wdzięczny adamsi jak napiszesz czy to wyważanie kół na samochodzie jest na terenie stacji szell czy gdzieś dalej bo byłem na shellu i nie widziałem :)
Jak dobrze zrozumiałem shell po prawej stronie jak się leci od piaseczna?

_________________
Moja Ave i jej młodsza siostra


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 wrz 2010, o 13:33 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 maja 2010, o 22:23
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
... czy to wyważanie kół na samochodzie jest na terenie stacji szell czy gdzieś dalej bo byłem na shellu i nie widziałem :)
Jak dobrze zrozumiałem shell po prawej stronie jak się leci od piaseczna?


niestety namiot przy stacji shell zniknal jakies 2 tyg temu - zaczelo sie roboty wokol stacji...
Ja moge polecic warsztat na Ursynowie - link .
U mnie drgania wystepowaly w zakresie 120-140km/h - calkowicie zniknely po dowazeniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 wrz 2010, o 15:59 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 26 maja 2010, o 10:58
Posty: 64
Lokalizacja: LDZ
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T22FL
Rocznik: 2000
Silnik: 1.8 VVTi 129KM
ja mialem tak samo lecz przy predkosciach 110-120km po wymianie felg i opon problem zniknal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 wrz 2010, o 16:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
Seab napisał(a):
ja mialem tak samo lecz przy predkosciach 110-120km po wymianie felg i opon problem zniknal

Dosyć radykalny (i kosztowny) sposób "wyważenia" kół ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 wrz 2010, o 23:21 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2010, o 00:28
Posty: 2077
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 25
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1.8 VVT-i 1ZZ-FE
U mnie zawsze w przedziale 100-130 km/h i zauważyłem żę tylko na letnich +alusy. Zimą śmigam na stalówkach i po wyważeniu jest wszystko ok przez całą zimę. W tym roku letnie wyważałem już 3 razy (od kwietnia) i problem zawsze wraca dlatego myślałem o tym co pisał adamsi.
Cytuj:
niestety namiot przy stacji shell zniknal jakies 2 tyg temu - zaczelo sie roboty wokol stacji...

dzisiaj przejeżdżałem obok shella, zapytałem o tą wyważarkę i faktycznie zmienił miejsce ale zostawił swój numer telefonu. Miałem dzwonić jutro ale skoro doman proponujesz tych z linku to może tam podjadę. :)

_________________
Moja Ave i jej młodsza siostra


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2011, o 16:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 cze 2009, o 12:44
Posty: 6
Lokalizacja: uk,st albans
co powiecie na to przy predkosci 30-50km/hlekko skrecajac i prostujac kierownica dostaje dziwnych skokow tzn.leko ciezej jadac szybciej jest ok
drugi problem jest taki ze amortyzatory przednie wychodza z kielichow
auto kupilem nowe i nie bylo bite wciaz na gwarancji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2011, o 20:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2010, o 00:28
Posty: 2077
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 25
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1.8 VVT-i 1ZZ-FE
xmaciekx napisał(a):
co powiecie na to przy predkosci 30-50km/hlekko skrecajac i prostujac kierownica dostaje dziwnych skokow

gdzieś był temat, sprawa z kolumną kierowniczą...

_________________
Moja Ave i jej młodsza siostra


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2011, o 22:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lis 2008, o 16:55
Posty: 169
Lokalizacja: kozienice
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1CDFTV-D4D
Dominikg7 napisał(a):
xmaciekx napisał(a):
co powiecie na to przy predkosci 30-50km/hlekko skrecajac i prostujac kierownica dostaje dziwnych skokow


U mnie jest podobnie tylko bardziej przy lekkim skręcie w prawo, jakby coś biło ,może coś z kołem lub półosią ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2011, o 23:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2010, o 00:28
Posty: 2077
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 25
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1.8 VVT-i 1ZZ-FE
robsonslowik napisał(a):
Dominikg7 napisał(a):
xmaciekx napisał(a):
co powiecie na to przy predkosci 30-50km/hlekko skrecajac i prostujac kierownica dostaje dziwnych skokow


U mnie jest podobnie tylko bardziej przy lekkim skręcie w prawo, jakby coś biło ,może coś z kołem lub półosią ?


Czy stuk pojawia się kiedy kręcisz kierownica jak by coś w niej przeskoczyło ??? np kręcąc w miejscu albo przy niewielkiej prędkości np jadąc po rondzie ???

_________________
Moja Ave i jej młodsza siostra


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2011, o 00:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lis 2008, o 16:55
Posty: 169
Lokalizacja: kozienice
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1CDFTV-D4D
nie stuk tylko skok!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2011, o 00:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2010, o 00:28
Posty: 2077
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 25
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1.8 VVT-i 1ZZ-FE
No to skok :-), czyli takie przeskakiwanie kiery jak by tam w środku, jeśli pojawia się w opisanych przeze mnie sytuacjach to myślę że wystarczy uzupełnić smar w wielowypuście kolumny :-)

_________________
Moja Ave i jej młodsza siostra


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2011, o 18:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 paź 2008, o 14:29
Posty: 292
Lokalizacja: Zbąszyń WLKP
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25 Wagon
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-4D 2AD-FTV
Panowie-i Panie,oczywiście,niestety spotyka mnie drganie kół podczas jazdy już drugi raz!!Wcześniej(ok 40kkm temu)dałem tarcze do splanowania i efekt był zdumiewający-zero drgań.Teraz drgania zaczynają się przy prędkości 115km/h a kończą przy ok 145km/h.Dałem znowu tarcze do planowania ale nie pomogło,a pan tokarz stwierdził,że jedna tarcza miała małe bicie a druga prawie wogóle.Co ważne-podczas hamowania w czasie drgań -drgania ustępują lub są ledwo wyczuwalne!!!Poniżej 115 i powyżej 145km/h nie ma bólu!Co ważne-podczas podniesienia całego przodu do góry i obracania kołami efekt taki,że prawe koło obróci sie dwa razy wokół własnej osi a lewe tylko ok 75%jednego obrotu przy użyciu tej samej siły,i słychać lekkie tarcie!Odpowietrzałem hamulce-nie pomogło,zamieniłem tył na przód-nie pomogło.W tygodniu jadę do gumiarza na ew.przeważenie ale nie wiem czy to pomoże.Czy to zacisk się nie cofa tak jak powinien???I czy może to mieć wpływ na drżenie steru w w/w prędkościach???
Proszę o radę....
Darek....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2011, o 18:09 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 paź 2008, o 14:29
Posty: 292
Lokalizacja: Zbąszyń WLKP
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25 Wagon
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-4D 2AD-FTV
Witajcie...Okazało się że opony były walnięte nic poza tym.Zmieniłem gumy i teraz jest ok.
Darek....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 cze 2011, o 16:59 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 cze 2011, o 16:20
Posty: 1
Lokalizacja: Poland
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 diesel
Witam
Niedawno kupiłem Toyote Avensis 2006 po lifcie.
Podczas jazdy przy 130km zaczynał drżyć cały samochód. Wymieniłem opony na nowe wyważyłem kola, zrobiłem pełną geometrie kol, ale nadal występują drgania. Proszę o podpowiedz co mogę jeszcze sprawdzić żeby pozbyć się tej niedogodności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, o 14:07 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
odgrzeje kotleta....

mam problem, bije mi, to za mało powiedziane, telepie mi kierownicą przy hamowaniu od 90 do 140km/h, w dolnym zakresie i wyzej nie bije.

tarcze sa rowne, rowno wytarte. Zaczelo sie tak jakis tydzien-dwa po wymianie szczek i linek hamulcowych od recznego i strasznie sie wzmogło kiedy założyłem koła zimowe (jedna felga była delikatnie prostowana i to może byc jednym z powodow) ale nie tłukło by mi nią aż tak bardzo....
znajomy mowił ze to moze brud miedzy tarcza a piasta i ze to przejdzie, a sie robi coraz gorzej...
Możliwe żeby to był bęben krzywy? Słychac takie jakby lekkie zachaczanie przy hamowaniu, gdzies z tylu z lewej, proporcjonalne do szybkosci jazdy....

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, o 15:37 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2011, o 22:39
Posty: 3859
Lokalizacja: PL
Pochwały: 303
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wargon
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ-FE +LPG
reVron bębny masz z tyłu więc aż tak by nie przeniosło bicia na fejerę.
Jak zwykle jestem zdania żeby zacząć od kółek - jak masz możliwość zarzuć letnie koła na przód i buta na miasto. Może któryś z chłopaków ma ładne zimowe laczki to na spocie można zrobić zamiankę - jak będzie nas kilku to i podnośników będzie tyle że da radę.
A tarcze z przodu kiedy były zrzucane ?? Dawno ?? Bo ten syf pod tarczą potrafi faktycznie nabałaganić.

_________________
"xxxxxxx to letnia i zimowa szarańcza dla Polski, która zaraża powietrze zgnilizną, roznosi próżniaczego ducha swoich ojców… tam tylko się gnieździ i mnoży, gdzie próżniactwo ma ochronę"
Stanisław Staszic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, o 16:45 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
na letnich nie bylo zadnych drgan, no moze takie male delikatne pomiedzy 110 a 120, ale delikatne (u ojca tez sa podobne)
tarcze i klocki wymieniał moj poprzednik zaraz przed sprzedażą, na koniec listopada, rowny rok temu.
Ja tarcz nie sciagalem...moze powalcze z tym poki jeszcze sniegu niema, tylko bede musial kupic ze dwie nakretki bo jak odkrece jedna to od razu ja na szmelc


no i te takie pocieranie na lewym kole z tylu przy hamowaniu, prawie nie slyszalne....

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, o 23:14 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
reVron napisał(a):
odgrzeje kotleta....

mam problem, bije mi, to za mało powiedziane, telepie mi kierownicą przy hamowaniu od 90 do 140km/h, w dolnym zakresie i wyzej nie bije.

tarcze sa rowne, rowno wytarte. Zaczelo sie tak jakis tydzien-dwa po wymianie szczek i linek hamulcowych od recznego i strasznie sie wzmogło kiedy założyłem koła zimowe (jedna felga była delikatnie prostowana i to może byc jednym z powodow) ale nie tłukło by mi nią aż tak bardzo....

Jeśli było to zaraz po wymianie to przyjrzałbym się hamulcom. Felga także może mieć znaczenie i to duże. Głupie błoto na feldze może narozrabiać. To są wieeelkie przeciążenia. No i oczywiście opony. Mogły być nieprawidłowo składowane.
Jak widzisz wszystko po trochu masz do sprawdzenia. :tak:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, o 09:44 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
ale to bebny przenosily by az takie duze drgania na kiere??

felgi sa czyste, opony nie najnowsze(Gislaved Euro Frost http://www.auvito.de/reifen-155-70-r-13 ... tails.html), ale dostałem je z autem na tych samych felgach i wa tamta zimą było wszystko cacy....
Coś gdzieś jest w hamulcach...

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, o 12:25 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Nawet jak spadnie mały ciężarek to przy 100 telepie kierownicą. Ja miałem tak w tylnym kole. Spadły 2gramy!
(Te opony wyglądają jak nalewki.)
No właśnie. Sprawdzałeś czy są wyważone? Pewnie nie.
Zacznij od kół. Jak będzie ok to później hamulce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, o 14:22 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
koła były wyważane niecały miesiąc temu i wszystko jest git...
jakiś tydzień po kołach zmieniłem szczeki z linkami i po dwoch dniach się zaczeły cyrki...

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, o 22:40 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
cos w tym jest po pierwsze ruszyles tyl i sie zaczelo wiec tam nalezy szukac przyczyny, jakis czas temu mialem p12 (primera) i kiera walila jak wsciekla, toczenie tarcz szukanie luzow, i co sie okazalo? ze tylnie tarcze mialy wyrwy po 1-2mm na powierzchni przylegania klocka wada materialu jak i cale auto po fuzji z reno bylo szitowate, tak czy siak jak z tylu uklad klocek tarcza czy beben bedzie pompowal plyn do pompy to kiera bedzie bila!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, o 22:54 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
dlatego jutro zwalam tylne koła i zobacze co i jak, może cos sie poluzowalo albo spadlo, jakas pierdółka, byc moze ze bebny byly krzywo wytarte i szczeki jak sie do nich dotarly zaczely walic...


dzisiaj wracajac z bemowa hamujac z ponad 110km czulem nawet napedale takie lekkie pukanie co tez bylo slychac wlasnie z tylu o czym pisałem wyżej

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, o 22:57 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
obstawiam ze sa krzywo zalozone czyli ze beben bije na piascie, nie wiem jak jest konkretnie zbudowane to w t22( dziwne ze tarczobebnow nie ma z tylu..) zakladam ze bebny sa proste. to ile miales nalatane ze zmieniales???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, o 23:01 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
A jak można je krzywo założyć skoro śruby wchodzą w bęben?!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, o 23:31 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
mozna jezeli pomiedzy piaste a beben dostanie sie cos lub np piasta jest zardzewala na przylegajacym obszarze do nowego bebna, tam przy wymianie tak samo jak przy tarczach trzeba b dokladnie wyczyscic, im blizej osi nierownosc tym wieksze bicie... wez linijke 20cm jak podlozysz zapalke na koncu to podniesie sie o 2mm jak na 1cm to koniec bedzie duzo wyzej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, o 23:39 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
:-D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 357 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda