TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis




Teraz jest 22 lip 2014, o 19:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 398 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2010, o 23:58 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 kwi 2008, o 15:39
Posty: 82
Lokalizacja: Świebodzice
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVT-i
Słuchajcie a ja mam inne spostrzeżenia: mam Ave T22 '02 sol z niemiec z systemem dogrzewania silnika Idle Up i dzisiaj to sprawdziłem w taki sposób: po 8 godzinach pracy wsiadam o auta, zapalam i włączam ten system dogrzewania, ustawiam nawiew na prędkość 3 i tylko nawiew na "góre" bez nóg i jade do domu i po przejechaniu 2 km zatrzymałem auto, wychodze z niego i zaglądam pod spód i nie widze żadnego dymka (może nie widziałem bo było ciemno) ale juz w połowie drogi z nawiewu leciało letnie powietrze i jak zatrzymałem tam auto to obroty jak stał miał ok 1200 ale zawsze mam takie obroty jak jest włączana dmuchawa nawet bez tego dogrzewania, i jak w trakcie włączałem i wyłączyłem ten przycisk dogrzewania to obroty nie skakały, cały czas były 1200 bo nawiew cały czas działał, i teraz moje pytanie: działa mi to dogrzewanie czy nie? Co prawda letnie powietrze zaczęło dmuchać ale dymka nie zauważyłem, żanych odgłosów spod maski też nie słyszałem, na dworze było -1 stopni... a poza tym kilka postów wcześniej ktoś dodał tą fotke http://img149.imageshack.us/i/4326659847mj1.jpg/ i powiem szczerze, że u mnie nie ma tych dwóch rurek w tym miejscu, mam tam bardziej "pusto", więcej miejsca, na tym zdjęciu w tym miejscu nie jest zamontowane pełne webasto???

To takie moje spostrzeżenia po przeczytaniu całego tematu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2010, o 11:49 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2008, o 19:47
Posty: 621
Lokalizacja: ESI
Pochwały: 31
Marka: Toyota
Model: Avensis T34
Rocznik: 2002
Silnik: Z przodu
Jak nie masz tych dwóch rurek to nie masz dogrzewacza.A system dogrzewania Idle Up o którym piszesz to system który zwiększa obroty silnika w celu szybszego osiągnięcia jego temperatury. Czytaj tu http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Techn ... 28135.html .

Pozdrawiam

_________________
Forever Young


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2010, o 13:47 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 kwi 2008, o 15:39
Posty: 82
Lokalizacja: Świebodzice
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVT-i
Ale przycisk mam taki sam jak na zdjęciu tutaj http://forum.toyotaklub.org.pl/index.ph ... ic=22670.0 i też piszą, że to jest dogrzewanie silnika. Więc już nie kumam o co chodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2010, o 13:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2009, o 23:28
Posty: 108
Lokalizacja: Szczecin
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T22 przed FL
Rocznik: 2000
Silnik: 1CD-FTV
Najprawdopodobniej masz dogrzewanie typu 4 opisane przez agentwp kilka postów wyżej.
Jest mniej wydajne niż dogrzewacz Ebera, ale lepszy rydz...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2010, o 14:01 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 kwi 2008, o 15:39
Posty: 82
Lokalizacja: Świebodzice
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVT-i
Tak myślałem własnie czyli wychodzi na to, że przycisk w Ave większość ma taki sam ale do czegoś innego on służy.

A powiedzcie coś więcej na temat tego ogrzewania typu 4?

Po jakim czasie zaczyna lecieć ciepło z nawiewu? Czy automatycznie się wyłączy czy grzeje cały czas dopuki przycisk włączony? Czy w takim razie u mnie nie ma tej rurki pod autem co wychodzą jakieś specyficzne spaliny?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2010, o 14:42 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2009, o 23:28
Posty: 108
Lokalizacja: Szczecin
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T22 przed FL
Rocznik: 2000
Silnik: 1CD-FTV
Skoro nie masz dogrzewacza spalinowego (pisałeś o braku rur pod maską w okolicach grodzi) to nie ma również ujścia spalin pod samochodem. Pokazany na zdjęciu dogrzewacz to standardowy spalinowy w Ave, pełne ogrzewanie postojowe wygląda tak samo, ma tylko dodaną niewielką pompkę wymuszającą obieg wody.
Jeżeli masz rozwiązanie w postaci świec żarowych w bloku silnika, to one dogrzewają płyn chłodzący i grzeją od momentu włączenia włącznika do osiągnięcia przez silnik ustalonej temperatury. Według schematu wygląda na to, że kontroluje to komputer.
Odczuwane w kabinie ciepło pochodzi tylko z ciepła płynu chłodzącego, który jest nagrzewany przez pracujący silnik + włączone w obieg wody trzy świece żarowe, które pomagają silnikowi szybciej osiągnąć temperaturę roboczą.
Co do określenia czasu nagrzewania, to zależy od temperatury początkowej silnika itd.
Nie widziałem nigdzie określonego po jakim czasie powinno zacząć lecieć ciepłe powietrze.
Jedno jest pewne - przy działającym systemie dogrzewania powinno to być szybciej niż bez.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2010, o 16:23 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2009, o 22:26
Posty: 73
Lokalizacja: PL w UK
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
tpsz1 napisał(a):
sz00gun;
Jeżeli masz wodne dogrzewanie Eberspacher to na 99% zablokowany sterownik (wbudowany w urządzeniu).
Bez zegara lub testera nic nie zrobisz, trzeba do serwisu - znajdziesz na stronie www.eberspaecher.pl . Odczyt z kasowaniem błędów ok. 50 PLN.
Ja również długo walczyłem z tematem, bo blokował się regularnie min dwa razy do roku, aż kupiłem zegar sterujący, mniej więcej taki:
Zegar Eberspacher
i teraz mam, że tak powiem, full control, bo widać na nim błędy jakie są generowane, jak również można odblokować sterownik w większości przypadków.


ale jaja, ja już nic nie wiem, właśnie gadałem z kolesiem z Toyota Service i on powiedział że to urządzenie nie posiada żadnego pluga aby móc podłączyć komputer w celu zresetowania sterownika.

Ja już nie wiem komu wierzyć :-( :jezyk:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2010, o 17:07 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 16:42
Posty: 621
Lokalizacja: Mazowieckie Warszawa Wawer
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4-D 1CD-FTV
Koledzy mam webasto u siebie typu 2 opisanego przez AGENTWP i mam z nim problem bo po włączeniu chodzi jak odrzutowiec i tak jak by się przypalało pokazuje sie dym jaka to może być przyczyna? :help:

_________________
POZDRAWIAM

ZAPRASZAM DO OCENY
Moja szara Lala T22 Kombi: viewtopic.php?p=145343#145343
Mój pierwszy japończyk viewtopic.php?t=9085


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2010, o 19:35 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2010, o 20:43
Posty: 24
Lokalizacja: Suwałki
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 1999
Silnik: 2.0 D4D
U mnie to Ebera nie dość że czuć (chociaż nie zawsze widać dodatkowy dymek) to w dodatku słychać - na początku jak pompka podaje paliwo a później jak juz tam "spala" co trzeba. Co do włączania i wyłączania to zdaje się że nie można od tak sobie pstrykać przełącznikiem (jeżeli dobrze pamiętam to nawet jest to w instrukcji zapisane).
Co do podłączania do komputera - to jak byłem w serwisie z tym moim podgrzewaczem to bez żadnego problemu go podłączyli. Błędów nie można było skasować,, bo sterownik był zepsuty.
W sumie to nie próbowałem czekać aż dogrzewacz sam się wyłączy - zawsze wyłączam powiedzmy jak wskazówka od temperatury jest ok w 80% drogi do wskazania temperatury roboczej. Ciekawe czy grzeje on aż do włączenia wentylatora ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lis 2010, o 00:21 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 21 cze 2007, o 12:27
Posty: 963
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
sz00gun napisał(a):
ale jaja, ja już nic nie wiem, właśnie gadałem z kolesiem z Toyota Service i on powiedział że to urządzenie nie posiada żadnego pluga aby móc podłączyć komputer w celu zresetowania sterownika.

Ja już nie wiem komu wierzyć


To co pisze kolega tpsz1 jest prawdą. W Toyocie się nie znają na tym, dlatego też kolega słusznie mowi o serwisie ogrzewań postojowych a nie ASO.
Eber posiada w kostce jeden kabel do diagnozy i nie jest on w żaden sposób zintegrowany z system odczytu błędów samego samochodu, dlatego potrzebny jest interfejs lub zegar Ebera lub Webasto.

[ Dodano: |26 Lis 2010|, o 23:23 ]
wisniaw1
tak właśnie działa to webasto, hałas, spaliny, dymi nieraz (szczególnie jak długo nie używane). Wszystko jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lis 2010, o 13:21 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 16:42
Posty: 621
Lokalizacja: Mazowieckie Warszawa Wawer
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4-D 1CD-FTV
bobikos napisał(a):
wisniaw1
tak właśnie działa to webasto, hałas, spaliny, dymi nieraz (szczególnie jak długo nie używane). Wszystko jest ok.
w zeszłym roku nie było takich objaw a w tym już są głośne pracowanie i dym więc stwierdzając to może być od tego że dość rzadko używany

_________________
POZDRAWIAM

ZAPRASZAM DO OCENY
Moja szara Lala T22 Kombi: viewtopic.php?p=145343#145343
Mój pierwszy japończyk viewtopic.php?t=9085


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2010, o 22:02 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 sty 2010, o 18:58
Posty: 22
Lokalizacja: Rybnik/Katowice
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1CD-FTV
wisniaw1 napisał(a):
bobikos napisał(a):
wisniaw1
tak właśnie działa to webasto, hałas, spaliny, dymi nieraz (szczególnie jak długo nie używane). Wszystko jest ok.
w zeszłym roku nie było takich objaw a w tym już są głośne pracowanie i dym więc stwierdzając to może być od tego że dość rzadko używany

Instrukcja ebera mówi że należy latem co najmniej raz w miesiącu odpalić piec, aby zapobiec usterkom, analogicznie jak z klimą zimą - też należy ją uruchamiać co by pompa wielotłoczkowa nie skorodziała i przesmarowała sie olejem. Co do diagnostyki pieca to bobikos ma racje, jest jeden przewód diagnostyczny wychodzący ze sterownika pieca do którego można podpiać kompa z końcówka (można końcówkę znaleźć nawet na allegro a soft lata sobie w sieci), albo podłączyć zegar do sterowania ebera (mam taki-easystart T) i tam mamy możliwość zabawy z ustawieniami-można ustawić sobie piecyk np. do pojemności silnika od 1L do 4L oraz wykasować błędy. Najlepsza jest oczywiście końcówka ale jeśli ktoś się piecami nie dłubie choćby po godzinach to chyba nie warto się w to bawić.
Pozdrawiam

_________________
Była HONDA ->MAZDA->TOYOTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 gru 2010, o 14:00 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 cze 2007, o 08:40
Posty: 72
Lokalizacja: Czeladź
kufajman napisał(a):
Co do diagnostyki pieca to bobikos ma racje, jest jeden przewód diagnostyczny wychodzący ze sterownika pieca do którego można podpiać kompa z końcówka (można końcówkę znaleźć nawet na allegro a soft lata sobie w sieci),


Dokładnie tak jest - z Ebera wychodzi biało-niebieski przewód diagnostyki.
Ja podpiąłem się do niego interfejsem pożyczonym od kolegi, który używa go do VAGA (OBD II), w sumie 3 przewody: zasilanie oraz linia K.
Bez problemu można w sieci znaleźć program Edith - ja za jego pomocą sprawdziłem jaki mam błąd i po usunięciu przyczyny wykasowałem go.
W razie potrzeby służę pomocą.

_________________
MISTER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2010, o 08:45 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 29
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
Takie pytanie z innej beczki - gdzie znajduje się faktycznie webasto lub nagrzewnica gazowa, bo nie wiem co mam, wiem tylko, że działa. Nawet mogę zaryzykować stwierdzeniem, że im jest zimniej tym ten system działa sprawniej, bardzo szybko jest ciepło w aucie mimo ujemnych temperatur i wskazówki temperatury silnika na zero.

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2010, o 22:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2009, o 21:31
Posty: 116
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1CDFTV
Tomasso napisał(a):
bobikos napisał(a):
Ty wiesz, ktoś inny pomyśli że tylko programator jest potrzebny. Ja właśnie bawię się z rozbudowaniem dogrzewacza do webasto.


Bobikos, widzę, że masz to obcykane. Napisz mi proszę, czy jeśli we wnętrzu auta mam następujące elementy sterujące (na obrazku), to oznacza, że mam ogrzewanie wnętrza rozbudowane do pełnego podgrzewania pojazdu (tak mi się przynajmniej wydaje).

Jeśli tak, to jak się tego używa, bo nie mam żadnego manuala. Czy mogę nastawić "zegar" na konkretną godzinę i on mi podgrzeje płyn w układzie, a następnie wyłączy się samoczynnie po pewnym czasie, czy trzeba go pilnować?

Czy jak nie nastawię zegara, to przychodząc rano do zimnego auta mogę go włączyć i jak szybko zadziała? No i czym - przyciskiem na zegarze, czy przyciskiem na konsoli? Przypuszczam, że zegarem? No i znowu - wyłączy się samo?

I ostatnie pytanie - czy to jest bezpieczne? Tzn. czy mogę ustawić zegar na powiedzmy 6:45 i iść spać? Czy też spali mi auto, garaż i jeszcze sąsiada pogoni w skarpetach?


Witam

Mam takie samo webasto, czyli rozbudowane to wbudowane ze sterownikiem. Niestety nie chce działać. Objawy są takie że po włączneniu włącza się dmuchawa (czuć nadmuch) robi sie chyba tam jakiś test urzadzenia i tyle. Przez 4 minuty po włączeniu nic sie nie działo (poza ciągłym nadmuchem) webasto nie było pare lat używane i chciałbym je reaktywować. Wbudowany dogrzewacz działa znakomicie ale skoro jest dodatkowe to chciałbym je wykorzystać :-) Chciałbym sie zabrać za to sam. Od czego powinienem zacząć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2011, o 14:17 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 21 cze 2007, o 12:27
Posty: 963
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
cyknij zdjęcie zegara, będzie wiadomo czy masz rozbudowane oryginalnie czy ktoś sam to zrobił. Dziwne że jako dogrzewacz pracuje a jako postojowe nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2011, o 14:46 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 29
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
Widzę, że moje pytanie bez odezwu. Może ktoś zrobić fotkę webasta w D4D ? I gdzie wychodzi wydech przy webasto?

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2011, o 18:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2009, o 21:31
Posty: 116
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1CDFTV
bobikos napisał(a):
cyknij zdjęcie zegara, będzie wiadomo czy masz rozbudowane oryginalnie czy ktoś sam to zrobił. Dziwne że jako dogrzewacz pracuje a jako postojowe nie.


takie jak juz kolega wstawial:
Obrazek

umieszczone w tunelu srodkowym kolo dzwigni recznego. Tez mi sie to wydaje dziwne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2011, o 11:51 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 21 cze 2007, o 12:27
Posty: 963
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Jeśli masz taki zegar to najprawdopodobniej masz rozbudowane za pomocą oryginalnego zestawu eberspachera.
Jesteś pewny że jako dogrzewacz działa? Jeśli tak to przyczyn może być jak dla mnie kilka. Albo masz już na tyle słaby akumulator że jego napięcie na postoju spada poniżej 10,5V (o ile dobrze pamiętam poniżej takiego poziomu ogrzewanie nie startuje.
Druga rzecz jaka mi przychodzi do głowy to uszkodzony sterownik od części rozbudowującej. Powinieneś mieć gdzieś w okolicach albo samego piecyka albo wewnątrz za schowkiem pasażera układ rozbudowujący. Obejrzyj go może coś jest odłączone. Może trzeba właśnie odłączyć zasilanie od tego układu na chwilę. Musisz poszukać sam. Uszkodzenie samego układu najszybciej wykona zakład specjalizujący się w webasto/eberspacher.
Trzecie co przyszło mi do głowy to uszkodzona pompka wody elektryczna. Czy po włączeniu na postoju, poza nawiewami startuje również gdzieś pompka wody? Powinna być gdzieś w pobliżu samego webasto lub na przewodach cieczy chłodzącej do piecyka. Jest to jedyny dodatkowy element, który powinien być testowany przy pracy ogrzewania postojowego, a nie jest on potrzebny gdy układ pracuje jako dogrzewacz.

[ Dodano: |2 Sty 2011|, o 10:58 ]
ArturT25 napisał(a):
Widzę, że moje pytanie bez odezwu. Może ktoś zrobić fotkę webasta w D4D ? I gdzie wychodzi wydech przy webasto?


http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2004_T ... ?hl=87245A

tu masz schemat. Generalnie urządzenie powinno siedzieć gdzieś w okolicach lewego nadkola przy ściance grodziowej. Mnie w T25, które oglądałem nie udało się dojrzeć tego piecyka, ale właśnie mogło tam go nie być, a zamiast niego było zastosowane inne rozwiązanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2011, o 17:50 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2009, o 21:31
Posty: 116
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1CDFTV
bobikos
dziękuje za obszerną odpowiedz.

Cytuj:
Jesteś pewny że jako dogrzewacz działa?


na 100% Cyka po okolo minucie oraz silnik nagrzewa sie duuuzo szybciej.


Postaram sie sprawdzić to o czym wspomniales, jak nie znajde to przejade sie do serwisu bo akurat jest u mnie w miejscie autoryzowany. Piwko ;]

[ Dodano: |3 Sty 2011|, o 09:24 ]
sprawdzilem akumulator i jest licho bo 8.5-8.6 V
moze to jest przyczyna. Doladuje w srode i dam znac.

[ Dodano: |3 Sty 2011|, o 09:26 ]
aha i jeszcze jedna sprawa, bo szukajka nie znalazla tego hasla

jak zdemontowac schowek? avensis T22 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2011, o 00:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 mar 2009, o 19:43
Posty: 112
Lokalizacja: Lublin
skator napisał(a):

takie jak juz kolega wstawial:
[url=http://img267.imageshack.us/img267/7300/clipboard758.th.jpg]Obrazek[/URL]

umieszczone w tunelu srodkowym kolo dzwigni recznego. Tez mi sie to wydaje dziwne.

Ja mam taki przycisk jak na ilustracji po prawej stronie, włączam go i mi nie działa webasto a dioda się pali. Kiedyś w serwisie klimy pytałem czy moje auto ma webasto to nie mogli znaleść, czy jak mam taki przycisk a nie działa i nie można znaleść webasto to znaczy, że mi wykręcili przed zakupem?

_________________
Obrazek Total kozak, bez cukru! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2011, o 22:04 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 kwi 2008, o 15:39
Posty: 82
Lokalizacja: Świebodzice
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVT-i
Nie, to znaczy, że masz to samo co ja czyli zwykłe dogrzewanie silnika a nie webasto, czyli dodatkowe 3 świece w kolektorze, które podgrzewają Ci płyn chłodniczy. Taki gadżet, może troche pomaga w dogrzaniu silnika bo diesle długo się rozgrzewają ale rewelacji też nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2011, o 22:05 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 16893
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 183
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Technics napisał(a):
pomaga w dogrzaniu silnika bo diesle długo się rozgrzewają ale rewelacji też nie ma
szczerze mowiec to t22 jest najszybciej nagrzewającym sie dieslem jakim jeździłem, inne grzeja sie jeszcze dluzej...

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2011, o 22:12 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 kwi 2008, o 15:39
Posty: 82
Lokalizacja: Świebodzice
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVT-i
No całkiem możliwe, osobiście pierwszy raz mam diesla i piszę, że długo się rozgrzewa w porównaniu do benzyniaka ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2011, o 23:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
Technics napisał(a):
No całkiem możliwe, osobiście pierwszy raz mam diesla i piszę, że długo się rozgrzewa w porównaniu do benzyniaka ;D

Takie porównanie jest zupełnie nie na miejscu ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2011, o 08:36 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 21 cze 2007, o 12:27
Posty: 963
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
skator napisał(a):
sprawdzilem akumulator i jest licho bo 8.5-8.6 V
moze to jest przyczyna. Doladuje w srode i dam znac.


Nie możliwe. Przy takim napięciu to auto by nie zakręciłoby nawet rozrusznikiem...
Tak czy inaczej może kwestia napięcia jest jakimś tropem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2011, o 16:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2009, o 21:31
Posty: 116
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1CDFTV
a jednak odpalało (sam sie zdziwilem) obecnie jest juz doladowany i ma okolo 11.5V
ale webasto nie odpaliło... probowalem z wtyczka ktora ale jakos bez rezultatu.
Jutro wkleje zdjecia tego co widze pod maska. Jest tam plasikowa puszczka od tego urzadzenia od ktorej ida przewody do samego urzadzenia dogrzewajacego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2011, o 13:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 16893
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 183
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
skator napisał(a):
obecnie jest juz doladowany i ma okolo 11.5V
to nie jest temat o aku ale btw. to masz albo mocno niedoladowany albo uszkodzony aku, i zrob cos z tym :tak:

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2011, o 11:16 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2009, o 13:34
Posty: 95
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Marka: TOYOTA
Model: ANENSIS T25 PRESTIGE
Rocznik: 2004
Silnik: D4D 2.0
ja też myślałem,że nie dzała u mnie te tzw webasto ale brakowało mi płynu w układzie chłodzenia, dolałem a jak masz termostat i wszystkie czujniki ok to musi działać słychać jak sie włącza i zapach specyficzny i jak odpalę auto (zawsze czekam do około 10 sek po zgasnięciu kontrolki swiec jak przekaźnik pyknie wtedy zapalam) i wlączam te webasto tzw i odśniezam auto np i jak siadam leci ciepło już do tego grzany fotel i jest miło :)

_________________
Toyota jak kobieta mankamenty ma ale innej sie nie chce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2011, o 20:23 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 sty 2011, o 13:48
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Jak się ma ilość płynu w chłodnicy do prawidłowego działania ogrzewacza.Ja też dolałem płynu i u mnie eber.d5wz ruszył.Może to przypadek.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 398 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda


PayPal