TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 24 lut 2018, o 08:05

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 153 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 kwi 2008, o 07:57 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 12:40
Posty: 5766
Lokalizacja: Białołęka Warszawa / Lommedalen
Pochwały: 55
Marka: Opel
Model: Insignia
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 CDTI 160 KM 4x4
mehoo napisał(a):
Co sądzicie ?


To toyotka artoone.

_________________
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r. ---> Nissan X-trail 2.2dci 04r. ---> Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r.


Pozdrawiam Lukatoari


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2008, o 21:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 sie 2007, o 14:36
Posty: 361
Lokalizacja: Lubin
mehoo napisał(a):
Co sądzicie ?


Brewki out.
Poza tym, jak na kombi wygląda naprawdę dobrze.

_________________
Obrazek
Pozdrawiam
Paweł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sie 2008, o 19:42 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2008, o 00:06
Posty: 452
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 liftback
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D-4Diesel
szukam delikatnego spoilerka na tylną klapę do t22 liftback po FL. Ostatnio będąc na jeziorach wydziałem Avkę z tymże właśnie spoilerem - wyglądała uroczo. :tak:

...i tu właśnie kieruje pytanie do szanownych Państwa tuningowców... gdzie można dostać takie cudo? :chytry:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sie 2008, o 20:30 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 20:04
Posty: 1019
Lokalizacja: szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22,
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6
na allegro
albo to
http://www.spojler.pl/produkt/3273/toyo ... 0000fdf4b8

_________________
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2008, o 12:29 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 gru 2007, o 22:29
Posty: 464
Lokalizacja: LUBOŃ / PUSZCZYKOWO
Pochwały: 20
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T22
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1998
Silnik: 1.8
Powiecie jak wygląda to ospojlerowanie w avei bo jakoś nie moge sobie to wyobrazić macie może zdjecie jakieś ?
http://moto.allegro.pl/item416105213_to ... ladny.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2008, o 20:51 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 20:04
Posty: 1019
Lokalizacja: szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22,
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6
było tu na forum musisz poszukac

_________________
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2010, o 21:56 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2010, o 17:01
Posty: 94
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2ADFTV 2.2 D4D
siemka,


czy wiecie czy spoiler z tylnej klapy z Mitsubishi Lancer EVO pasowałby do Ave sedan T22 FL?? ???

cos takiego ja to http://www.allegro.pl/item994409146_mit ... uning.html

dzięki za pomoc :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2010, o 22:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2747
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
Mam nadzieję, że żartujesz :jezyk: Bo ten parapet pod kufle z piwem wyglądałby co najmniej śmiesznie w Avensisie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2010, o 12:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 29 mar 2009, o 20:30
Posty: 185
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Honda
Model: Civic
Rocznik: 2004
Silnik: 1.7 CDTI
Smieszne czy nie ale przydatne na kemping- jest na czym piwo postawic czy mieso na grilla przyrzadzic! ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2010, o 12:31 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2008, o 08:41
Posty: 189
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 3S-FE
Albo wykorzystać jako półeczke na jednorazową plastikową zastawe na piknik. :-D

_________________
zapraszam do ocen: http://avensis.info/viewtopic.php?t=7564

SOL: SOL TYPE
BODY: SED: SEDAN
ENGINE: 3SFE: 2000CC 16-VALVE DOHC EFI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2010, o 16:50 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2010, o 17:01
Posty: 94
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2ADFTV 2.2 D4D
no w sumie to nie żartuje ;-) , powinno to nieźle wyglądać, a w EVO mi się podoba. no i jestem ciekaw czy by pasowało?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2010, o 17:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2010, o 12:25
Posty: 185
Lokalizacja: Nowy Targ
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
moim zdaniem nijak to nie pasuje ;-) zawias w dół ,kółko 17cali ,ciemna szyba i koniec ;-)

_________________
Zmieniony nick z dasiek na dasior!!!

Obrazek
zapraszam do oceny mojej ave:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2010, o 19:55 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 paź 2008, o 22:29
Posty: 836
Lokalizacja: Wiry k/Poznania
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0 B
dasior napisał(a):
zawias w dół ,kółko 17cali ,ciemna szyba i koniec ;-)

wódki mu nalac dobrze gada :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2010, o 22:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2747
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
dejwid napisał(a):
a w EVO mi się podoba. no i jestem ciekaw czy by pasowało?

No to kup sobie Evo. Sorry ale taki parapet w wozie dla emeryta z marnymi 129 koniami to jest wiejski tuning pełną gębą. W Evo ten spojler pełni jakąś funkcję, bo jest dopracowany aerodynamicznie żeby dociskał tył przy wysokich prędkościach. A taką samoróbkę to można sobie w buty wsadzić bo nawet nie wiadomo jak się zachowa podczas wysokich prędkości. Może samochód odleci przez niego?

Czy pasuje to się chyba nie dowiesz na tym forum. Ryzykujesz najwyżej 280zł i śmiech ludzi na ulicach. Dobry spojler to kwota 10x większa więc przemyśl to.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2010, o 22:19 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2010, o 17:01
Posty: 94
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2ADFTV 2.2 D4D
Cytuj:
moim zdaniem nijak to nie pasuje zawias w dół ,kółko 17cali ,ciemna szyba i koniec

to już mam ;-) hihi


ale tak patrzylem na zdjecia tuningowanych ave z google i jest taka czarna ave z taka duza lotką i całkiem to niezle wygląda. no i bylem ciekawy jakby to taki z evo wygladal na ave.

na evo mnie nie stac ;-)

jeszcze o tym sobie pomysle. ale dzieki za rady :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2010, o 20:30 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 20:04
Posty: 1019
Lokalizacja: szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22,
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6
Ja sobie walnełem kiedys taki wysoki parapet ale szczerze szybko mi przeszło i go zmieniłem tył awe jest za owalny i raczej nie pasuje ale jest demokracja wiec jak komus sie podoba to trudno

_________________
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2010, o 21:23 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2010, o 17:01
Posty: 94
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2ADFTV 2.2 D4D
szkoda ze nie ma nigdzie na necie takiego programu, któryby pokazywał różne samochody i możnaby było go tuningować ;-) a tak właśnie szkoda troche kasy zeby zobaczyc jak to bedzie wyglądać :-(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2010, o 00:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 21 lis 2008, o 23:46
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Subaru
Model: Impreza WRX
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 Turbo
dejwid napisał(a):
szkoda ze nie ma nigdzie na necie takiego programu, któryby pokazywał różne samochody i możnaby było go tuningować ;-) a tak właśnie szkoda troche kasy zeby zobaczyc jak to bedzie wyglądać :-(


Wklej sobie w photoshopie ;), tak zwany virtualny tuning ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2010, o 20:51 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008, o 21:47
Posty: 1805
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 75
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2001
Silnik: d-4D
Obrazek
Obrazek

Czy to nie jest spoiler z Accorda VII ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2010, o 23:49 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2009, o 08:20
Posty: 835
Lokalizacja: Radom
Pochwały: 30
Marka: Toyota
Model: Corolla E12
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: 3zzfe 1,6 B+G
Wygląda jak od hondy, może to i on, trzeba by wziąć wymiar i się dowiesz.

_________________
Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone - jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione !!!

Corolla E12 1,6 VVT-i Sreberko w kombiaku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2010, o 23:52 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2010, o 01:10
Posty: 4142
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 193
Marka: Avensis
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 147KM
grubcio79 napisał(a):
Wygląda jak od hondy, może to i on, trzeba by wziąć wymiar i się dowiesz.
dokładnie mi tez się to z hondą skojarzyło :ok:

_________________
http://avensis.info/viewtopic.php?f=64&t=6686 -----------Zaglądnij do mojego tematu tutaj
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2010, o 11:22 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008, o 21:47
Posty: 1805
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 75
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2001
Silnik: d-4D
http://www.boostertuning.be/BK.AV.00.htm
wszystko bylo by fajnie gdyby ceny byly w PLN a nie w ojro ;(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2010, o 03:21 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2008, o 00:19
Posty: 35
Lokalizacja: kuj-pom
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 3s-fe
PrYmEK napisał(a):
http://www.boostertuning.be/BK.AV.00.htm
wszystko bylo by fajnie gdyby ceny byly w PLN a nie w ojro ;(


Mam kolegę, który wykonałby takie elementy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2010, o 09:21 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008, o 21:47
Posty: 1805
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 75
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2001
Silnik: d-4D
PrYmEK napisał(a):
Mam kolegę, który wykonałby takie elementy :)

gdybys sie jeszcze zorientowal po jakiej cenie...

Narazie jeden ze sprzedawców spoilerów na allegro ma porównac szerokosci spoilera ave do tego z accorda VII ;) jesli bedzie pasowal to sie na niego skusze ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2010, o 09:25 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2008, o 19:42
Posty: 800
Lokalizacja: Zgorzelec
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D
PrYmEK napisał(a):
http://www.boostertuning.be/BK.AV.00.htm
wszystko bylo by fajnie gdyby ceny byly w PLN a nie w ojro ;(


Przedni zderzak miażdży - cena też. Bardzo mi się podoba :ok: 120 ojro jeszcze bym dał ;-)

_________________
Ave T22 by wilk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2010, o 09:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 14 kwi 2010, o 06:36
Posty: 257
Lokalizacja: Beeftown
Pochwały: 4
Marka: Ford
Model: Focus
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2013
Silnik: 1.6 benzyna
Te mega potezne wloty i metry kwadratowe siatki nie przemawiaja do mnie. Wwystarczy fajna, obnizajaca nakladka na zderzak przedni i tylny - IMO oczywiscie : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2010, o 09:47 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2010, o 17:01
Posty: 94
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2ADFTV 2.2 D4D
http://www.allegro.pl/item1022526857_sp ... n_wwa.html

a o tym co myślicie? bo jest jakiś taki dziwny. Zastanawiam się nad kupnem. i cena jest fajna ;-)

bo ten: http://www.allegro.pl/item1017539345_to ... uning.html

to taki malutki :jezyk:

a ten od accorda tez jest ładny :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2010, o 12:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 14 kwi 2010, o 06:36
Posty: 257
Lokalizacja: Beeftown
Pochwały: 4
Marka: Ford
Model: Focus
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2013
Silnik: 1.6 benzyna
Ciekawe jak z wagą, czy klapa nie zacznie działac jak samozamykacz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2010, o 12:34 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2008, o 00:19
Posty: 35
Lokalizacja: kuj-pom
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 3s-fe
PrYmEK napisał(a):
gdybys sie jeszcze zorientowal po jakiej cenie...
najlepiej jakbyś podesłał foto co dokładnie chcesz i wtedy będę kolege atakował co do ceny.

_________________
Jest:
AVE! T22 2.0 3s-fe 2000r.
Polonez Caro Plus 1.? GTi 1999r.

Był:
Polonez Caro 1.6 GLi 1995r. z klimatyzacją
Fiat 125p 1500 C 1984r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2010, o 14:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
uczesany napisał(a):
Ciekawe jak z wagą, czy klapa nie zacznie działac jak samozamykacz

W T22 w sedanie sprężyny mają regulację, ale czy by wystarczyło na taką kupę plastiku, to nie wiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 153 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda