TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 25 cze 2017, o 22:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 lut 2012, o 12:18 
tomi 71 założył temat o swojej uroczej T27... z racji że w temacie rozwinęła się rozmowa troszkę nie na temat jego avensiska to postanowiłem założyć NOWY ... zapraszam wszystkich do dyskusji i wyrażania swoich opinii jak i doznań - przeżyć :-D :hahaha:


na początek polecam lekturę... w której nie ma dokładnie sprecyzowane czy montować xenon czy nie jest dużo porównań i cennych uwag...

http://swiatla.arbiter.pl/


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lut 2012, o 13:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 lis 2010, o 21:41
Posty: 267
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Auris Premium NAVI
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 benzyna
To ja się dopytam odnosnie xenonow:

- prosze mi polecic dobry zestaw HID, bo rozbieznosc cen na allegro jest ogromna


czy gdybym sie zdecydowal na oryginalny xenon toyoty na zarniku d4s to czy ten zarnik dam rade bez przerobek zamocowac w miejsce H11, czy nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2012, o 13:21 
co do dobrego zestawu ksenon z allegro ja polecić nie umiem... za każdym razem jeździłem do sklepu do Gdyni i tam sobie dopasowywałem... dla mnie liczyło się aby przetwornice nie powodowały zakłóceń CB, samego radia, aby żarnik ksenonowy nie drgał itp... z tego co mi wiadomo nie zamontujesz D4s w miejsce H11 gdyż osadzenie/mocowanie jest inne... musisz szukać ksenonu w oprawce H11 aby wymienić plug&play i w każdym momencie móc powrócić do oryginalnego stanu... przetwornica podłączasz w oryginalne kable od żarówki zamiast niej i od przetwornic wychodzą kable do samego żarnika...

jeśli chodzi o zestawy to najczęściej jest tak że droższy jest lepszy chociaż NIE ZAWSZE... z czasem i technologia się zmienia więc najczęściej najnowsze zestawy są najlepiej wykonane = cena...

pisałem już że miałem zamontowane oryginalne ksenony gniazdo D2s PHILIPS/ OSRAM itp itd pod cyfrowe przetwornice HID i nic się z tym nie działo...

kiedyś czytałem o tym zestawie i miał bardzo dobre opinie...
http://allegro.pl/hid-xenon-can-bus-ful ... 08344.html

polecam barwę od 4300K do 5000K - światło najbardziej zbliżone do dziennego... mialem kiedyś 8000k barwa była niebieska i słabo się jeździło w nocy... z chwilą zmiany na jaśniejsza barwę polepszyło się znacznie...


z tego co czytałem 4300-5000 taka barwa montowana jest oryginalnie np. w AUDI...


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lut 2012, o 16:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 lis 2010, o 21:41
Posty: 267
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Auris Premium NAVI
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 benzyna
akurat co do barwy, to tez slyszalem ze VAG wlasnie montuje 4300-5000K, natomiast BMW czy Mercedes juz 6000K.

najceikawszy jest fakt, ze wykonalem dzisiaj kilka telefonow do roznych ASO toyoty w Polsce, i opinie odnosnie mojego pytania o pasowanie zarnika w h11 byly bardzo odmienne. Od odpowiedzi ze na pewno nie bedzie pasowac, przez odpowiedzi "nie wiem", do odpowowiedzi w kilku salonach że na pewno żarnik d2s można zamontowac w miejsce h11 bez przeróbek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2012, o 16:49 
bardzo mnie to zainteresowało... na moje nie pasuje D2s do H11...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


i tak ogólnie...
Obrazek


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lut 2012, o 19:34 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 lis 2010, o 21:41
Posty: 267
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Auris Premium NAVI
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 benzyna
kwestia niedoinformowania ASO, jest hmm normalna - ale już taka rozbieżność opini może być szkodliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2012, o 19:44 
antoni myślisz o zamontowaniu ksenonu? jakie jest twoje stanowisko w tej sprawie pytam tak z ciekawości... ???


Góra
  
 
PostNapisane: 6 lut 2012, o 23:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 lis 2010, o 21:41
Posty: 267
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Auris Premium NAVI
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 benzyna
jeżeli ma się lampę soczewkową, dba się o czystosc reflektorów, i umie się korzystać z regulacji wysokości świateł, to nie mam nic przeciwko montowaniu zestawów HID.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lip 2012, o 10:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 19:43
Posty: 372
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8
odgrzewam "kotleta", mogę kupić oryginalne przetwornice z okablowaniem bez żarników, czy da się zamontować w miejsce H11 bez przeróbek?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lip 2012, o 11:46 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 17:07
Posty: 463
Marka: sadasdas
Model: dasasdas
Rocznik: 2000
Silnik: asdasdas
NIE

Jak masz auto z PL dystrybucji, to masz spryskiwacze. Moge polecic Ci tani zestaw HID (z USA), na ktorym juz jezdze w jednym aucie od pół roku i jak na razie bezawaryjnie - warunki miejskie więc dostają w kość. Policja sie nie czepia, bo nie ma jak - swiecą tak samo jak oryginalne - nie ma poziomowania - ale co to zmienia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lip 2012, o 12:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 19:43
Posty: 372
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8
to prosze o polecenie tego zestawu, a gdzie montowałeś przetwornice w miejscu gdzie sa oryginały?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2012, o 16:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 17:07
Posty: 463
Marka: sadasdas
Model: dasasdas
Rocznik: 2000
Silnik: asdasdas
przetwornice montowałem na jakiejś części blachy gdzie było fajne miejsce, moge Ci podesłać fotki - po założeniu z powrotem plastikowych osłon na zderzaku nie widać kompletnie że są założone takie lampy.


co do policji, to powiem tylko tyle - tylko patrole techniczne (np jezdzące w warszawie) mogą zabrac Ci dowod za HIDy - normalny patrol drogówki może Ci skoczyc - nie ma uprawnien/wiedzy do ocenienia czy dana zarowka to HID czy zwykla zarowka

nieznajomosc prawa szkodzi :)

po za tym co znam z autopsji - nikt nie pomyśli że w toyocie ktos ma takie lampy - kolega do audi a3 zamontował sobie reflektory z soczewkami, domontował fabryczne spryskiwacze i poziomowanie - auto jest z 2003 roku - policja go łapie dobre kilka razy w miesiącu za lampy - ja mialem kilka kontroli, nigdy nikt nawet o lampy nie zapytał


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lip 2012, o 13:24 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 kwi 2011, o 23:08
Posty: 170
Lokalizacja: szkocja
Marka: toyota
Model: avensis t25 , t27
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 benzyna
niven napisał(a):
przetwornice montowałem na jakiejś części blachy gdzie było fajne miejsce, moge Ci podesłać fotki - po założeniu z powrotem plastikowych osłon na zderzaku nie widać kompletnie że są założone takie lampy.


co do policji, to powiem tylko tyle - tylko patrole techniczne (np jezdzące w warszawie) mogą zabrac Ci dowod za HIDy - normalny patrol drogówki może Ci skoczyc - nie ma uprawnien/wiedzy do ocenienia czy dana zarowka to HID czy zwykla zarowka

nieznajomosc prawa szkodzi :)

po za tym co znam z autopsji - nikt nie pomyśli że w toyocie ktos ma takie lampy - kolega do audi a3 zamontował sobie reflektory z soczewkami, domontował fabryczne spryskiwacze i poziomowanie - auto jest z 2003 roku - policja go łapie dobre kilka razy w miesiącu za lampy - ja mialem kilka kontroli, nigdy nikt nawet o lampy nie zapytał


a czy te twoje przetornice maja homologacje ktora jest honorowana w naszym kraju? jesli osoba kontrolujaca nie jest zbyt sprytna to sie nie dopatrzy i nie domysli ze w aucie ktore jest dosc nowe ktos moze robic przerobki. odnosnie specjalnych patroli technicznych: czy chcesz mi powiedziec ze zwykly patrol drogowki nie jest w stanie zabrac ci dowodu za lyse opony? chyba sie kolego mylisz, policjant jest w stanie skontrolowac stan techniczny samochodu ale jak ma watpliwosci to moze i wtedy po kogos z "technicznych" zadzwonic dla pewnosci. nigdy sie z taka sytuacja nie spotkalem. a poza tym wiem ze kiedys wozili policjanci ten przyrzad do pomiaru strumieniu swiatla ale to moze wlasnie to ci byli ci techniczni. odnosnie nieznajomosci prawa, nieznajomosc prawa nie zwalnie od odpowiedzialnosci. pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lip 2012, o 13:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 17:07
Posty: 463
Marka: sadasdas
Model: dasasdas
Rocznik: 2000
Silnik: asdasdas
opony, mają specjalne znaczniki kiedy się nadają do wymiany i jest to inna para kaloszy.

co do świateł .znam prawo drogowe i ogolnie prawo dosyć dobrze i na 100% zwykły patrol nie ma takich uprwanien/wiedzy aby stwierdzic ze akurat te lampy to HID a nie halogen. Owszem jak kierowca tego nie wie, to skuli uszy przyjmie mandat i odda dowód.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lip 2012, o 14:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 00:13
Posty: 255
Lokalizacja: POMORZE
Pochwały: 6
Marka: ford
Model: focus mk II
Rocznik: 2005
Silnik: 1.6 TDCI
zgadzam się z niven w kwestii że zwykły patrol policji nie jest "przygotowany" do sprawdzania stanu technicznego pojazdu.
Mnie zatrzymała kontrola drogowa za ciemne szyby z przodu. Kłóciłem się i mówiłem "proszę mi udowodnić miernikiem że ciemne szyby z przodu nie mają przepuszczalności 70% światła" na co dostałem odpowiedź "mam uzasadnione podejrzenie i kieruję pana na badania techniczne i zatrzymuję dowód" obyło się bez mandatu. Także z policją nie wygrasz.
W samochodach typu golf III lub jakieś tam inne auta minionej epoki z zamontowanymi ksenonami przyciągają uwagę policji gdyż jest to oczywiste że nie posiadały one ksenonów.
Samochody typu T25 wyposażone w lampy soczewkowe nie podpadają POLICJI gdyż jest soczewka która skupia światło a nie rozprasza jak to jest w przypadku lamp z odbłyśnikami.

Co do homologacji OLEJ TO. KSENONY są nie legalne w lampach nieprzystosowanych do tego i koniec. To nie Niemcy lub inne kraje że ksenon możesz zamontować do GOLFA I przejść badanie techniczne wbić w dowód adnotację XENON zapłacić euro i legalnie jeździć po ulicach. Polska to zacofany kraj.

Masz soczewki - nie zastanawiaj się nad zamontowaniem zestawu ksenon. Ale warunek jedź na stację diagnostyczną zapłać 20pln i ustaw lampy co do wysokości świecenia by nie oślepiały.

Powinieneś także wiedzieć że aby mieć ksenony musisz spełnić 3 warunki:
-samopoziomowanie
-gładki klosz
-układ czyszczenia reflektorów

kumaty gliniarz spojrzy na jeden z w/w warunków i wie czy ksenon jest oryginalny ale jak pisałem w samochodach tego typu rzadko na to zwracają uwagę szybciej w autach do roku 2003

kupując ksenony bierz pod uwagę przetwornice które nie zagłuszają sygnału CB radia jak i radia w samochodzie.

_________________
wszystko jest stanem umysłu...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lip 2012, o 14:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 19:43
Posty: 372
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8
Felix

Możesz polecic sprawdzony zestaw?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lip 2012, o 16:09 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 00:13
Posty: 255
Lokalizacja: POMORZE
Pochwały: 6
Marka: ford
Model: focus mk II
Rocznik: 2005
Silnik: 1.6 TDCI
Jeziorko szczerze powiem tak - "wiesz jak to się poleca..." są różne samochody z różnymi układami elektrycznymi jedne są bardziej czułe a inne mniej dlatego najlepiej sprawdzić indywidualnie na swoim samochodzie.
Jedyne co mogę Ci polecić to 2 opcje
1) wejść na allegro poszukać zestawu XENON w twoim województwie i podjechać i sprawdzić osobiście czy będzie ci zagłuszać sygnał po włączeniu świateł
2) dzwonić po sprzedawcach i dogadać się w ten sposób że jeśli otrzymasz przetwornice które zagłuszają ci sygnał wymieni ci na inne - najlepiej jak dostaniesz takie potwierdzenie na piśmie

TESTUJ na CB radiu gdyż z doświadczenia wiem że sygnał CB potrafią zagłuszać a sygnał normalnego radia nie zagłuszają. Tak jakby CB było bardziej czułe.

zwróć uwagę aby żarnik po zapaleniu świateł nie "drżał" nie mrugał delikatnie najlepiej podjechać pod jakąś ścianę i obserwować strumień światła - jego odbicie (kreskę poziomą) na ścianie lub obserwować soczewkę z boku aby nie oślepiała oczu.



jeszcze co mogę dodać to montaż jest bardzo prosty:

od żarnika wychodzą 4 kabelki (2 z kostkami 2 z metalowymi wtyczkami) metalowe wtyczki wpinamy w plus i minus w oryginalną kostkę od zwykłej żarówki a 2 pozostałe kabelki podłączamy z przetwornicą i to wszystko.

kable mają swoje różne wtyczki więc nie sposób pomylić co do czego gdyż inaczej podłączyć nie idzie.

napięcie idzie z kostki od żarówki za pomocą 2 kabelków z metalowymi końcówkami (wsuwkami) do przetwornicy która daje większe napięcie na żarnik XENON także montaż jest banalnie prosty i nie należy się tego bać :-) piszę to dlatego gdyż spotkałem się z firmami które oferują montaż zestawu ksenon za cenę 50pln ->

często okazuje się trudniejsze schowanie i umiejscowienie przetwornic od samego montażu.

ŻYCZĘ powodzenia i osobiście czekam na relacje z montażu, opinii i efektu jaki uzyskałeś.

Pozdrawiam

_________________
wszystko jest stanem umysłu...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lip 2012, o 17:07 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1340
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 35
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
felix napisał(a):
Powinieneś także wiedzieć że aby mieć ksenony musisz spełnić 3 warunki:
-samopoziomowanie
-gładki klosz
-układ czyszczenia reflektorów

kumaty gliniarz spojrzy na jeden z w/w warunków i wie czy ksenon jest oryginalny ale jak pisałem w samochodach tego typu rzadko na to zwracają uwagę szybciej w autach do roku 2003 .


A co zrobi z Xe w Lexusie GS I gen, w którym były fabryczne Xe, a sprysków nie ma?

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lip 2012, o 17:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 17:07
Posty: 463
Marka: sadasdas
Model: dasasdas
Rocznik: 2000
Silnik: asdasdas
dziadek_tadeusz napisał(a):
felix napisał(a):
Powinieneś także wiedzieć że aby mieć ksenony musisz spełnić 3 warunki:
-samopoziomowanie
-gładki klosz
-układ czyszczenia reflektorów

kumaty gliniarz spojrzy na jeden z w/w warunków i wie czy ksenon jest oryginalny ale jak pisałem w samochodach tego typu rzadko na to zwracają uwagę szybciej w autach do roku 2003 .


A co zrobi z Xe w Lexusie GS I gen, w którym były fabryczne Xe, a sprysków nie ma?



to samo jest w CLu z 1999 roku - jest Xe, jest poziomowanie, soczewki nie ma, spryskow nie ma ale są wycieraczki i klosz nie jest gładki

co do tego co napisał FELIX - wiekszosc dobrych zestawów na H11 jest PLUG AND PLAY, są juz zrobione wtyczki wiec nie ma kabelków z wystającymi blaszkami


Jeziorko - ten zestaw ktory Ci polecilem nie oddzialuje na radio samochodowe - CB nie mam, nie sprawdzalem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lip 2012, o 23:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 00:13
Posty: 255
Lokalizacja: POMORZE
Pochwały: 6
Marka: ford
Model: focus mk II
Rocznik: 2005
Silnik: 1.6 TDCI
niven zgodzę się co do H11 że jest plug&play zdjęcie poniżej
Obrazek

ale większość zestawów HID ma właśnie takie wtyczki jak niżej z metalowymi wsuwkami, które trzeba wsunąć w kostkę od żarówki np H4-H7 itp (zaznaczone na czerwono)
Obrazek

panowie a co do samochodów jakie wymieniacie LEXUS GS lub Mercedes wymieniacie autka z wyższej półki. Zgodzę się tak samo Mercedes klasy S seria W140 miała fabryczny ksenon w kloszach z ryflowanym szkłem z układem czyszczenia reflektorów typu wycieraczki, a nie zapominajcie że ksenon o ile się nie mylę był stosowany już w 1991 roku w BMW w modelu E32 (seria 7).

Tak wyglądają orginalne szkła xenon Hella do modelu E32:
http://imageshack.us/photo/my-images/193/p1020130u.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/42/p1020131u.jpg/

Orginalne lampy Hella (xenon):
http://imageshack.us/photo/my-images...1010442ft.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/864/p1010443.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/526/p1010444o.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/809/p1010445t.jpg

Xenony przez wiele lat przechodziły modernizacje i ulepszenia, a układ samo poziomowania czy czyszczenia reflektorów to są "dzisiejsze wymogi" co do xenonów.

Xenon zmienił się na BI-XENON ale z racji złego oświetlania poboczy BI-XENON że to tak nazwę ewoluował w BI-XENON skrętny.

dlatego w odpowiedzi na pytanie dziadek_tadeusz co zrobi gliniarz ??? głupek się uprze i zabierze dowód, mądry przeczyta oznaczenia na szklanym reflektorze w SAMOCHODACH KLASY WYŻSZEJ starego typu z kloszami szklanymi ryflowanymi (LEXUS GS, Merc W140 (obojętne czy coupe czy limuzyna jak i BMW E32 - seria 7) te wszystkie samochody są to limuzyny i w tamtych czasach xenon raczej nie był montowany do Mercedesa W124 czy klasy niższej.

_________________
wszystko jest stanem umysłu...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2012, o 15:21 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 19:43
Posty: 372
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8
dzięki za wszystkie informację; na allegro znalazłem w okolicach 300-370 zł 3 zestawy (jedna jest sugerowana do Rav4), zastanawiam się tylko czy aby zmieścić przetwiotnice w lampe muszę wyciągać ją czy też nie ( w lampie, przynajmniej w fabrycznych ksenonach, jest miejsce na przetwornicę)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2012, o 16:06 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 17:07
Posty: 463
Marka: sadasdas
Model: dasasdas
Rocznik: 2000
Silnik: asdasdas
ale po co chcesz wsadzac przetwornice pod lampę?

a tak na marginesie ten zestaw do rav4, niczym sie wewnątrz nie rozni od tych za 200zł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2012, o 16:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 19:43
Posty: 372
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8
myslę gdzie ją dobrze schować ,; jesli chodzi o różnice w cenie to też mi sie tak wydaje, czytałem sporo o zestawach Can-bus, wiec z nimi się skontaktuję i pogadam o tych zakłoceniach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, o 09:28 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 mar 2007, o 18:36
Posty: 628
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Rav 4
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 Valvematic
Tak sobie czytam i w się zastanawiam czy do T25 też można śmiało taki zestaw założyć. Bo z tego co się orintuję to chyba soczewka ma taka samą granicę światłocienia co xenon. Wiem, że to niezgodne z przepisami ale i w nocy jazda dużo przyjemniejsza :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, o 10:31 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1902
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Ta.. a samopoziomowanie to wlesie.
Pięknie wam będzie świecić do przodu ale z przeciwka już nie jest tak słodko :nonono: .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, o 11:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 17:07
Posty: 463
Marka: sadasdas
Model: dasasdas
Rocznik: 2000
Silnik: asdasdas
jak kolego, masz dobrze ustawione światlo to nie razi, nawet jak nie ma samopoziomowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, o 13:52 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1902
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Ta, jak jeździsz sam to jest ok. Jak wsadzisz 4 osoby to mach szperacze na mysliwce :hahaha: .
Ale ok. nie wnikam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, o 14:01 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 19:43
Posty: 372
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8
przy 4 osobach można ustwaic pokrętłem poziomowania


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, o 19:20 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008, o 21:47
Posty: 1803
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 75
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2001
Silnik: d-4D
Ktoś z Was jest w stanie pokazać jakiś prawny dokument w którym pisze wyraźnie ze ma to byc układ SAMOpoziomujący, a nie poziomujący (np przy pomocy pokretła) ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2012, o 01:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 3 paź 2008, o 22:23
Posty: 333
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2000
Silnik: ropozerny
http://xenon-hid.sfdesign.pl/przepisy.html

6.2.6.2.1. W przypadku gdy do spełnienia wymogów określonych w pkt 6.2.6.1.1 i 6.2.6.1.2 niezbędny jest korektor ustawienia świateł przednich, takie urządzenie musi działać automatycznie.
6.2.6.2.2. Dozwolone są jednak korektory ręczne regulowane w sposób ciągły lub nieciągły (...)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda