TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 11 gru 2017, o 19:10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, o 14:43 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2686
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 55
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
Red_Point napisał(a):
"moc".... oby tylko nie ubylo....

Przy "produktach" z Allegro bardzo możliwe, ale co do K&N, to raczej będzie na plus :tak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, o 14:47 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 4 lis 2008, o 21:27
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
MaŁy_RaDeK, A wiesz może w jakich godzinach jest otwarty sklep w WP? i w jakich cenach może być taki filtr? To może dziś podjadę i kupie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, o 14:51 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2686
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 55
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
matius71 napisał(a):
A wiesz może w jakich godzinach jest otwarty sklep w WP?

Nie pamiętam, kupowałem ze dwa lata temu. Ciekawe czy nadal tam jest...
To było w Forcie Wola.

matius71 napisał(a):
To może dziś podjadę i kupie

Raczej zamówisz ;-) Wątpię żeby mieli od ręki bo to raczej mało chodliwy towar :nuda:
Najpierw zapytaj: info@tomson.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, o 15:30 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
hmmm umowmy sie co znaczy "na plus"....

na plus czego? - moze na papierze cos sie zmieni, ale odczuwalnosc tego bedzie zerowa...
reasumujac, aby dowiedziec sie czy faktycznie cos sie zmienilo nalezy odrazu do tego "tuningu" doliczyc koszt hamowni...

tak jak mowielm, dzwiek sie pewnie zmieni (przewaznie na milszy) o przyroscie "mocy" zapomnij...

podchodzac tak do "tuningu" lepiej zaspawac sobie amorki z tylu na sztywno... mocy nie przybedzie, do 100km/h bujniesz sie napewno odczuwalnie szybciej...

moj post jest tylko checia zwrocenia uwagi na celowosc takiej modyfikacji...
popieram jak najbradziej zmiany w aucie, ale tak aby uzytkownik byl swiadomo ich rezultatow...

gdyby matius71 napisal, ze chodzi mu o to aby fajnie pod maska wygladalo to bym sie wogole nie wypowiedzial...

ale jak zaczyna sie dyskusja o "mocy"....:/

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, o 16:22 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 4 lis 2008, o 21:27
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
mam wrażenie że do niektórych spraw podchodzisz zbyt profesjonalnie.

Stożek chce wymienić głównie dla tego dźwięku a nie dla mocy, a jak przy okazji przybędzie ten jeden km to też się nie obrażę ooo.... i właśnie po to chce zmienić filtr na stożkowy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, o 20:23 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2008, o 22:08
Posty: 89
Lokalizacja: WSK
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 1997
Silnik: 4afe
Proponuje Ci najpierw przejechać się autem w którym jest stożek. W moim T22 siedział on tylko dwa dni... potem ten miły dźwięk zaczął mi przeszkadzać bo samochód stał się głośniejszy..

_________________
Moja złota strzała -->
http://avensis.info/viewtopic.php?t=1733


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, o 20:52 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 4 lis 2008, o 21:27
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
lubię głośne rzeczy ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, o 22:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 12 mar 2009, o 11:05
Posty: 111
Lokalizacja: zewsząd
Marka: Toyota
Model: Verso
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D
Stozek to...
ufajdana przepustnica
zatarte pierscienie po 50 000
halas udajacy wzrost mocy
przesuniecie sie max momentu obrotowego - kompletnie nieprzydatne w normalnej jezdzie
i jesli wogole... minimalny wzrost mocy. To nie dziala na silnikach z glowicami FE.
Spradzone organoleptycznie na kilku silnikach Toyoty i hamowni Chojnackiego

_________________
Verso z Boxem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, o 09:01 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
matius71, ile ty masz lat?

co chwila piszesz co innego....

na moje pytanie odnosnie tego co chcesz osiagnac odpowiadasz...
matius71 napisał(a):
no to może parę koni no i ładniejszy dźwięk?


ale juz po chwili piszesz
matius71 napisał(a):
mam wrażenie że do niektórych spraw podchodzisz zbyt profesjonalnie.

Stożek chce wymienić głównie dla tego dźwięku a nie dla mocy


do stozka profesjonalnie sie raczej nei da podejsc (jelsi chodzi o tuning takiego auta...)
moglibysmy podyskutowac o profesjonalizmie takiego rozwiazania przy "konkretnym" aucie, a nie przy avensisie...:/

pzdr

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, o 10:06 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 8 lut 2009, o 13:10
Posty: 1573
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 45
Marka: Niemamjuztoyoty
Model: niemamjuztoyoty
Rocznik: 2014
Silnik: niemamjuztoyoty
obniz auto moze dla poprawy wygladu, a nie baw sie w agrotuning. masz 1.6 ze 115koni i wsadzisz sobie stozek, a objedzie Cie golf, i niejedna calibra

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, o 15:45 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2744
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
Zmień koła na mniejsze + opony z mniejszymi oporami toczenia, to da lepsze przyspieszenie niż ten cały stożek. Dodatkowo wywal niepotrzebne graty z bagażnika, wywal koło zapasowe, lewarek, tylną kanapę, część wygłuszenia i dopiero odczujesz różnicę.
W ogóle śmieszy mnie taki "tjuning". Rozumiem wstawiać stożek do wysilonego silnika ale przy 1.6 to śmiech na sali taki mod, bo ten silnik nie wykorzysta i tak tego powietrza.
No chyba, że planujesz przy okazji zakuć silnik i wsadzić turbo...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, o 16:30 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 02:18
Posty: 1797
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CDFTV 2,0 D4D
Ale żeście sie uczepili - chce niech robi jak mu sie podoba, raczej kolega nie pytał co o tym sądzicie tylo zapytał jaki, a to że nic z tego nie osiągnie to jest ina bajka.
Założy i za tydzień wyciągnie jak zobaczy że to nic nie dało. Jego kasa jego fura.

_________________
Pozdr
Krzysiek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, o 17:30 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2744
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
mlody02 napisał(a):
Założy i za tydzień wyciągnie jak zobaczy że to nic nie dało.
I po co chcesz naciągać go na koszty? My mówimy jak jest a nie owijamy w bawełnę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: marchwetyzer
PostNapisane: 16 maja 2009, o 18:57 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20453
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 290
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
taniej wyjdzie zalozyc marchwetyzer ;-) , 5 funtow plus wysylka :ok:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... =&viewitem

pozdr :-D


___________________________________________________________________________
matius71 potraktuj to prosze jako zart, czasem jest dobrze wniesc troszke humoru w szara rzeczywistosc
tomek85_85


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, o 02:49 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 4 lis 2008, o 21:27
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Red_Point,

napisałem tak:
matius71 napisał(a):
A co do tego co chcę przez to osiągnąć... no to może parę koni no i ładniejszy dźwięk?


A więc by nie było nieporozumień. Z tym stożkiem chodzi oto żeby zmienił się głównie dźwięk a przy okazji jak parę koni dojdzie to się nie obrażę ;) Z tej mojej wypowiedzi faktycznie wynika tak jak by mi zależało na koniach, jednak odsuwamy je na dalszy plan. ;) głównie zależy mi na dźwięku jaki można zmienić poprzez stożek.

[ Dodano: 2009-05-17, 02:57 ]
mlody02 napisał(a):
Ale żeście sie uczepili - chce niech robi jak mu sie podoba, raczej kolega nie pytał co o tym sądzicie tylo zapytał jaki, a to że nic z tego nie osiągnie to jest ina bajka.
Założy i za tydzień wyciągnie jak zobaczy że to nic nie dało. Jego kasa jego fura.


W końcu ktoś kto zauważył co się dzieje na tym forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, o 10:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 lut 2009, o 13:29
Posty: 108
Lokalizacja: czestochowa/warszawa
niech kolega robi co uwaza, ale o przyroscie mocy moze zapomniec. dzwiek jakos sie zmieni. . . niech tylko pamieta ze jak na stozek bedzie bilo cieple powietrze, to auto bedzie chodzilo gorzej niz seria.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, o 16:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwi 2008, o 22:33
Posty: 211
Lokalizacja: Poznań
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Sedan
Rocznik: 1998
Silnik: 1.6 4A-FE 110KM
arczic napisał(a):
dzwiek jakos sie zmieni. . . niech tylko pamieta ze jak na stozek bedzie bilo cieple powietrze, to auto bedzie chodzilo gorzej niz seria.


Zgadzam się w 100%. U mnie tak niestety było i powróciłem do standardowego filtra powietrza

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, o 17:31 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 8 lut 2009, o 13:10
Posty: 1573
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 45
Marka: Niemamjuztoyoty
Model: niemamjuztoyoty
Rocznik: 2014
Silnik: niemamjuztoyoty
chcesz zmianę dzwieku, zainwestuj w :

http://allegro.pl/search.php?sg=0&string=tlumik+ulter

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, o 20:07 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 4 lis 2008, o 21:27
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
popi2009, Zostańmy przy stożku ;]

Słyszałem że w blue city jest jakiś sklep na parkingu gdzie można stożek kupić, ma ktoś jakieś doświadczenie z tym sklepem, podobno to ten sam co był kiedyś w forcie wola? A na allegro chyba nie ma stożka pasującego do ToyoAve, ktoś znalazł może?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, o 20:10 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2686
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 55
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
matius71 napisał(a):
A na allegro chyba nie ma stożka pasującego do ToyoAve, ktoś znalazł może?

Ja nie znalazłem, a dłuuugo szukałem :nie:
Chcesz dobry, dedykowany stożek - kup ten, który Ci podałem (K&N).
Chcesz sie bawić w sztukowanie, dorabianie i pasowanie elementów - kup pierwszy lepszy na Allegro :nuda:
No i pamiętaj o osłonie termicznej (pisał o tym arczicz) :tak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, o 22:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
matius71 napisał(a):
Słyszałem że w blue city jest jakiś sklep na parkingu gdzie można stożek kupić, ma ktoś jakieś doświadczenie z tym sklepem?

Tak. Kiepskie :nuda: . Kupiłem od nich na Allegro zestaw do czyszczenia filtrów K&N. Chciałem odebrać osobiście, ale miał być na miejscu dopiero 3 dni później. Potem tydzień później itd. (przy czym z ich strony zero kontaktu, sam musiałem ich łapać przez telefon). Podobno mieli "problemy z dostawcą". Potem się okazało, że problem polegał na tym, że dostawca podwyższył cenę zestawu - a oni go wcześniej nie zamówili :glupek: . Na koniec "z żalem" poinformowali mnie, że towaru nie mają i muszą anulować transakcję :jacipokaze: . Ogólnie ludzie niezbyt poważni, ciężko się z nimi gada. Ale to tylko moje doświadczenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2009, o 21:21 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 kwi 2008, o 15:39
Posty: 85
Lokalizacja: Świebodzice
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVT-i
W takim razie co polecacie aby silnik 4A-FE lepiej wkręca l się na obroty? Bo na początku jak zacząłem czytać tego posta to zacząłem się zastanawiać nad tym filtrem:
http://www.allegro.pl/item635867045_fil ... torem.html ale jak doszedłem do otatniego to już nie wiem co pomoże a nie przy okazji nie zaszkodzi silnikowi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2009, o 21:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 lut 2009, o 13:29
Posty: 108
Lokalizacja: czestochowa/warszawa
filtr stozkowy przy seryjnym silniku praktycznie nic nie zmieni... poza tym bedzie wiecej zabawy z doprowadzeniem powietrza do niego albo odseparowania od ciepla silnika niz to jest warte, wiec ja odradzam....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2009, o 22:03 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 kwi 2008, o 15:39
Posty: 85
Lokalizacja: Świebodzice
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVT-i
Aha też tak myślałem a w takim razie co pomoże aby silnik lepiej wkręcał się na obroty?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2009, o 23:32 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 maja 2009, o 22:09
Posty: 6
Lokalizacja: Gdańsk
Technics napisał(a):
Aha też tak myślałem a w takim razie co pomoże aby silnik lepiej wkręcał się na obroty?


1. Odelzenie kola zamachowego. Mozesz przetoczyc je bezpiecznie, tak aby zjechac 20%-25% jego masy.

2. Sportowy, lzejszy walek. Nie mam pojecia czy mozna dostac cos takiego do Avki z zagranicznych sklepow, czy trzeba szukac dobrego mechanika.

3. Swap silnika na cos sensownego, 150hp to dla tak ciezkich samochodow nadal jest malo. Chcesz sobie poszalec to kup jakas wydmuszke, albo sciagnij np tani silnik z rozbitej, angielskiej Alfy 166 3,2l V6 24V (240hp), ktory az sie prosi o solidny tuning (turbo). Do tego jednak trzeba miec fantazje i pieniadze ;]

Ja jestem jeszcze mlody to do zabawy mam stargego golfa mk3 vr6 (2,8l 174hp), ktory sprawia mi sporo radosci ;]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2009, o 00:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 lut 2009, o 13:29
Posty: 108
Lokalizacja: czestochowa/warszawa
do tuningu trzeba miec fantazje i pieniadze a nie tylko do swapa.... tu trzeba sie zastanowic czy jest sens wogole ruszac to 1,6. malym kosztem osiagow sie nie poprawi.... ale to tylko moje zdanie. jesli kolega ma ochote sie z tym bawic to zycze jak najlepiej :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2009, o 23:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 12 mar 2009, o 11:05
Posty: 111
Lokalizacja: zewsząd
Marka: Toyota
Model: Verso
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D
hakeem napisał(a):
Technics napisał(a):
Aha też tak myślałem a w takim razie co pomoże aby silnik lepiej wkręcał się na obroty?


1. Odelzenie kola zamachowego. Mozesz przetoczyc je bezpiecznie, tak aby zjechac 20%-25% jego masy.

2. Sportowy, lzejszy walek. Nie mam pojecia czy mozna dostac cos takiego do Avki z zagranicznych sklepow, czy trzeba szukac dobrego mechanika.

3. Swap silnika na cos sensownego, 150hp to dla tak ciezkich samochodow nadal jest malo. Chcesz sobie poszalec to kup jakas wydmuszke, albo sciagnij np tani silnik z rozbitej, angielskiej Alfy 166 3,2l V6 24V (240hp), ktory az sie prosi o solidny tuning (turbo). Do tego jednak trzeba miec fantazje i pieniadze ;]

Ja jestem jeszcze mlody to do zabawy mam stargego golfa mk3 vr6 (2,8l 174hp), ktory sprawia mi sporo radosci ;]


Sportowy walek to nie "lzejszy walek" lecz z innymi krzywkami, ale bez wystrojenia na hamowni to badziew.
Podoba mi sie to Forum, duzo specow od agrotuningu, magnetyzerow, ceramizerow i stozkow.

Ile stozek Wam dal na hamowni? Tak konkretnie pomiar bazowy plus stozek. Znam jedno auto z 4afe w ktorym dolozyl 2 konie innym pozabieral 5. Taki dedykowany :)

Panowie silniki FE nie nadaja sie do Tjuningow. bez silnika z glowica GE nie warto z nim kombinowac. Porownajcie podstawowe parametry - srednica tloka i skok tloha dla FE i GE o tej samej pojemnosci. Pozatym zdejmijcie pokrywe zaworow w obu i popatrzcie jak zrobiona jest wewnatrz glowica. Jak wyglada jej przeplywowosc. Wiecej nie bedzie podobnych tematow na forum.

Silniki FE powstaly dla jazdy "cywilnej" gdzie wazny jest moment dostepny nisko. Silniki te sa bardzo "przytkane" konstrukcyjnie i tak im najlepiej.

_________________
Verso z Boxem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sie 2010, o 13:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 21 lis 2008, o 23:46
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Subaru
Model: Impreza WRX
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 Turbo
Odkopuję temat ;)

Znalazłem na allegro takie coś:
http://allegro.pl/item1172004766_dolot_ ... camry.html

Sprzedawca na pytanie czy będzie pasować do do mojej ave odpisał:
Cytuj:
To jest uniwersalny dolot. Nie zdarzyło nam się żeby do jakiegoś modelu nie pasował poza audi 80 B3 2.0E. na gazniku.


No i teraz mam pytanie jak to jest z przepływomierzem w końcu, bo już się pogubiłem. Jest to jedyna "czujka" w układzie dolotowym, czy jest jeszcze jakaś inna?

Myślicie, że będzie pasować ten dolot?

Aha, i jak wygląda ten przepływomierz - może ktoś ma zdjęcie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sie 2010, o 19:09 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 14 kwi 2010, o 06:36
Posty: 257
Lokalizacja: Beeftown
Pochwały: 4
Marka: Ford
Model: Focus
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2013
Silnik: 1.6 benzyna
Chętnie zobaczę wykres z hamowni po zamontowaniu tego rurociągu, pasującego prawie do każdego auta :cfaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2010, o 14:07 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 21 lis 2008, o 23:46
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Subaru
Model: Impreza WRX
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 Turbo
Nie powiedziałem, że będę to montował od razu ;p

No i ponawiam te 2 pytania:
1. Jak to jest z przepływomierzem w końcu, bo już się pogubiłem. Jest to jedyna "czujka" w układzie dolotowym, czy jest jeszcze jakaś inna?

2. Jak wygląda ten przepływomierz - może ktoś ma zdjęcie?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda