TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 21 paź 2017, o 04:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2010, o 18:41 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2686
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 55
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
To może ja się wypowiem... ;-)
Nie opłaca się chip'ować wolnossaków :nie:
Szkoda kasy, bo przyrost mocy/momentu nie będzie odczuwalny, a za tą kasę lepiej kupić dobre audio albo po prostu przeznaczyć na paliwo :nuda:
Wiem, bo sam miałem 2.0 benzynę i nic się nie dało zrobić w rozsądnych pieniądzach :-(
Uturbiać też się nie opłaca bo efekt niepewny :nie:
Chciałem zrobić swap'a ale to koszt minimum 10 tys. zł i kupa roboty :wow:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2010, o 18:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2009, o 14:51
Posty: 152
Lokalizacja: Milton Keynes, UK
Marka: Toyota
Model: T25 T180, T22 GS
Rocznik: 2007
Silnik: 2AD-FHV, 1CD-FTV
arczic napisał(a):
viper79 napisał(a):
A może tak zrobić ??? Sprzedać 2.0 VVT-i, kupić 2.2 D-CAT. Seria daje Ci jakieś 165 koni :tak: . Do tego spróbować boxa z niemieckiego ebaya co to deklaruje 212 koni i około 470 Nm i pewnie jeszcze taniej Cię to wyniesie niż próba turbienia. :jupi:



te 212 KM to chyba w erze :)... cos mi ciezko uwierzyc zeby po boxie auto osiagnelo przyrost rzedu 50KM...

Dlatego też napisałem, że tyle sprzedawca deklaruje :cfaniak: W praktyce trzeba kogoś, kto sprawdzi.

_________________
Pozdrawiam

Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2010, o 10:01 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 lip 2009, o 16:28
Posty: 4
Lokalizacja: Marienwerder
MaŁy_RaDeK napisał(a):
To może ja się wypowiem... ;-)


dzięki! no to lekki padak - lubię to auto i nie chcę zmieniać, szczególnie, że to sol+ z salonu pl, więc nie opłaca mi się sprzedawać, bo nikt mi za opcje nie wyrówna... do tego ma 70 kkm przebiegu :nuda:

tylko ta moc, a raczej niemoc silnika... widać, że muszę zacząć wmawiać żonie, że jej auto to już trup (115 kkm) i kupić jej hothatch'a :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lip 2011, o 16:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 lis 2010, o 21:41
Posty: 267
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Auris Premium NAVI
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 benzyna
wrc napisał(a):
wzmacnianie w sumie i tak juz dosc mocnej benzyny boksem to raczej kiepska sprawa, kup camry 3.0 (chociaz pisales o skromnym studenckim budzecie ale jaki student jezdzi avka 2.0 ??? )

pozdr :-D



to jest tak jak sie bierze auto taty i wszystkim mowi ze jest swoje, i pisze sie na forum udajac ze to swoje auto :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sie 2011, o 17:53 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 504
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 4
Marka: opel
Model: kadett
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
Odgarne troszke stary temat. Wolnossace silniki Toyoty nie sa podatne na modyfikacje zwiekszajce moc. Niestety. Wielu osob nie zadawala ten fakt. Moge opisac kilka przypadkow jakie przewinely mi sie przec rece/warsztat.
Avensis: do silnika 3zzfe zalozylismy kolektor+przepustnica+wtryskiwacze+ostrzejszy walek rozrzadu z celicy. Oczywiscie soft tez zostal zastapiony tym z celicy (ze sterownika 1zz zostala zgrana mapa paliwowa i wgrana do 3zz). Roznica w osiagach - odczuwalna (dla osob lubiacych sie bawic proponuje zakup skrzyni z corolli g6 3zzfe). Na hamowni wyszlo ok 134km i 166nm.
Corolla g6 3zzfe - wywalony caly silnik z osprzetem i zastapiony 1zzfe produkcji japonskiej, skrzynia z g6, podmiana mapy paliwowej po czym pozniej jeszcze jedna korekta softu poniewaz doszly wieksze wtryskiwacze i inne swiece, wydech pelny przelot - efekt koncowy 154km i 183nm
avensis 7afe - dolozona turbosprezarka, zmieniony uklad paliwowy i dolotowy, wytrzymalsze sprzeglo, dodatkow sterownik - wyszlo 166km i 198 nm - doladowanie ok 0.5 bara


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sie 2011, o 12:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 08:07
Posty: 210
Lokalizacja: śląsk
Marka: toyota
Model: avensis kombi
Rocznik: 1999
Silnik: 3s-fe
filip to powiedz mi czy da sie jakas hybryde poskladac na 3sfe i 3sge-moze latwiej podmienic caly slupek??

"do silnika 3zzfe zalozylismy kolektor+przepustnica+wtryskiwacze+ostrzejszy walek rozrzadu z celicy. Oczywiscie soft tez zostal zastapiony tym z celicy (ze sterownika 1zz zostala zgrana mapa paliwowa i wgrana do 3zz). Roznica w osiagach - odczuwalna (dla osob lubiacych sie bawic proponuje zakup skrzyni z corolli g6 3zzfe). Na hamowni wyszlo ok 134km i 166nm.
" ile taka operacja i jak to latalo?? masz jakies YT

_________________
Obrazek
Moje T22 na glebie!!
SPRZEDAM BIAŁE FELGI RONAL R38, SUPER OPONY, NISKA CENA-RARE IMPORT PARTS!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sie 2011, o 13:20 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 504
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 4
Marka: opel
Model: kadett
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
Kolektor+przepustnica+wtryski+walek wyszlo jakies 400zl, skrzynia z g6 to wydatek ok 500zl, wgranie sterownika z celicy bylo czyms w rodzaju eksperymentu i nie kosztowalo nic.
Auto jezdzi bardzo przyjemnie, nie zdycha pod byle gorke, calkiem sprawnie (jak na modzone 1.6) radzi sobie z kpl pasazerow.
Po ostaniej akcji filmow na yt nie zamieszczamy (kolege scigneli za piractwo drogowe 2.5 tdi, nie chce wiedziec co ja bym dostal za popis kadettem :) ).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sie 2011, o 15:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2009, o 23:13
Posty: 195
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: D4D | Box
OT: czy chodzi o ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=zv3S_g5JW9Q ? Na końcu jest o Tobie?:P

_________________
Pozdrawiam
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sie 2011, o 20:44 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 504
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 4
Marka: opel
Model: kadett
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
hahaha dobre. Nie to nie o mnie. Z takimi bmw nawet nie mam co robic. Prawde powiedziawszy to i 540i ma klopot (chcialbym stanac z m5 na kresce).
Odnosnie powyzszego pytania dotyczacego 3sfe. Mozesz kupic dedykowany wylot i dolot, zmienic wtryski i podlac troszke wiecej paliwa ale nie spodziewaj sie przyrostu mocy rzedy 30 km. 3sge mozna wsadzic ale nie wiem czy koszta Cie nie przeraza (musisz miec kpl silnik, wiazke, skrzynie itd). Poza tym jakbys dalej chcail modzic 3sge to uwierz mi, ze bez kupy $$$ nie masz co startowac. Najlepszym rozwiazaniem byloby wsadzenie 3sgte ale ciezko trafic dobry silnik w dobrej cenie.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lip 2015, o 07:39 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lip 2015, o 17:39
Posty: 5
Marka: TOYOTA
Model: corolla e11
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2000
Silnik: 4zz-fe
Witam. Przepraszam że odgrzeje kotleta, ale szukam pomocy. Czy ktoś ma gdzieś w zasobach wyciągnięty soft z ecu silnika 1,6vvti o kodzie 3zz-fe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lip 2015, o 12:27 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 504
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 4
Marka: opel
Model: kadett
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
Po co Ci soft, co zamierzasz z nim zrobic??Modyfikowac???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lip 2015, o 17:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lip 2015, o 17:39
Posty: 5
Marka: TOYOTA
Model: corolla e11
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2000
Silnik: 4zz-fe
filip_2011 Powiedz mi jaka tam jest pamięć w której siedzi program, jakiś flash ??
Umiesz wyłączyć błąd w programie, np p0420. Widzę że dłubałeś w tym ECU, mógł byś podesłać mi jego zawartość??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda