TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 27 kwi 2017, o 22:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 wrz 2009, o 08:17 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
Edson, chyba troche zle zrozumiales ta wypowiedz...

rozmawiamy o tym, po co obnizac samochody... - jak dla mnie, rozmowa ta jest w sensie globalnym...
o pod/nadsterownosci pisze dlatego, poniewaz jedno auto jest pod inne nadsterowne, a gwintem mozna to niwelowac...

avensisa spokojnie mozna ustawic tak, aby byl on w miare neutralny...

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2010, o 17:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2009, o 15:43
Posty: 416
Lokalizacja: garwolin
Marka: audi
Model: A.3
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 fsi 150km
witam
mam zamiar obnizyc ave i zastanawiam sie czy wystarczy kupic tylko sprezyny czy i amortyzatory. mysle o 3-4 cm obnizeniu auta i wydaje mi sie ze same sprezyny wystarczy.

czekam na uwagi i opis doswiadczzen po takim zabiegu.


scalilem ale nie mam prawa usunac ponizszego postu ktory napisal radek :cfaniak:
wrc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lut 2010, o 14:30 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 wrz 2009, o 16:45
Posty: 47
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
może głupie pytanie mam, ale od soboty rozważam założenie sprężyn eibach prokit -30 mm i wszystko było by OK., gdyby nie to, że dzisiaj otrzymałem zamówione wcześniej opony Yokohama avs decibel w seryjnym rozmiarze 195/60 R 15. Z tego powodu zostanę przy obecnych felgach OZ Racing Superturismo 6.5 j 15 ET 35 - plus Red Box Vtech wiosną.

a teraz esencja pytania i prośba o poradę: obniżać, a jeżeli tak, to jak taki zestaw mógłby wyglądać? Wiem, że kolejność zmian nie jest zachowana, ale pomysł wykiełkował w weeknd, po lekturze forum, a opony zamówiłem wcześniej

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku - robię co mogę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2010, o 14:00 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
kolejność zmian jest jak najbardziej ok jeśli chodzi o wyglad...

dużo lepiej wygląda zglebiona fura na małych alu, niż duże alu i brak gleby...

dodatkowo, na seryjnych kolach gleba zawsze wydaje sie większa, niż przy niskoprofilówkach...

jak dla mnie, zakładaj śmiało springi...

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2010, o 20:12 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 wrz 2009, o 16:45
Posty: 47
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
dzięki za radę.
Razem ze sprężynami chcę założyć rozpórki.

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku - robię co mogę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2010, o 13:18 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
a po co rozpórki?
rzecz zupełnie zbędna przy ave... zero poprawy trakcji, przy wylacznie gornej rowniez zero wzmocnienia auta...

jedyne co, to fakt "ze jest", a do tego neibezpieczenstwo ze przy nawet lekkim dzwonku przesunie sie całe auto...;)

ave ma MEGA sztywną bude. coś wiem na ten temat śmigając na gwincie ustawionym 6-7cm niżej i na mega HC ustawieniach twardości...

jeśli chcesz cokolwiek rozpierać to co najmniej kompletem rozpórek, czyli góra i dół, ale ja osobiście jeszcze dolnej do ave nie działem...

pzdr

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2010, o 13:32 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 wrz 2009, o 16:45
Posty: 47
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Dzięki za wiedzę wynikającą z doświadczenia, jest cenniejsza niż teoria. Ja myślałem o komplecie i chciałbym go zrobić na zamówienie w Żorach, w Michael Tuning. Napisałem do nich, jak cena nie będzie kosmiczna, to jeszcze raz rozważę. Myślałem, że trochę by to usztywniło budę, ale w takim razie się zastanowię.

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku - robię co mogę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2010, o 18:58 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
jeśli chcesz zrobic komplet (góra + dół) to napewno usztywni na nasz drogi...
raczej nei odczujesz tego w codziennej jeździe, ale napewno będzie sztywniej jeśli chodzi o auto...

sama górna to wywalone pieniądze...

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2010, o 19:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 27 cze 2009, o 19:38
Posty: 136
Lokalizacja: KRK-IRL
Marka: Avensis
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 126KM
Oczywiscie to Twoje auto i Twoje pieniadze ale takie przerobki w samochodzie jak avensis to dla mnie nieporozumienie... Walniesz kolego mocniej w kraweznik lub dziure i rozpierdzielisz dwa konce rownoczesnie! Zastanow sie czy to ma sens i do czego auto bedzie uzytkowane. Na polskie warunki takie przerobki nie sa fajne :) Poczytaj dokladnie w necie co i jak zebys pozniej nie zalowal.

Co do usztywniania samej gory to juz totalne wywalenie kasy w bloto bo to nic nie daje - no moze wyglada fajnie jezeli kto sie nie zna.

_________________
Avensis 2006 2.0 (126HP) - Wersja po-liftingowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2010, o 20:56 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 wrz 2009, o 16:45
Posty: 47
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kolejny raz sprawdza się maksyma, że kto pyta, nie błądzi.

W aucie napewno zamontuję box (chodzi mi głównie o poprawę przebiegu momentu obrotowego na dole).

Z tego powodu myślałem, że dobrze byłoby autko obniżyć, żeby się lepiej trzymało jezdni.

Rozpórki, w mojej ocenie, poprawiłby sztywność nadwozia - od kilku lat mam mały odprysk na szybie i nie chciałbym żeby po obniżeniu auta zamienił się w pęknięcie.

I teraz proszę o podpowiedź - obniżać, czy nie obniżać?, bo o rozpórkach się dowiedziałem - wcześniej nie myślałem, że usztywnienie może być przyczyną uszkodzenia auta po wjeździe w dziurę.

Auto użytkuję normalnie - dojazdy do pracy, itp. jeżdżę głównie sam lub w dwie osoby, a czasami pełne auto. Nie wożę w nim cegieł, nie ciągam lawet.

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku - robię co mogę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2010, o 21:39 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
spokojnei możesz obniżać...

z wypowiedzi wnioskuje ze jestes swiadomy spraw z tym zwiazanych:
- małego, ale jednak utraty komfortu
- wiecej uwagi przy na "dołkach" itp...

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2010, o 22:03 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 wrz 2009, o 16:45
Posty: 47
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
O konieczności zachowania ostrożności i utracie komfortu wiem, ale coś za coś. Poza tym na zimę będę musiał zakładać standardowe, bo mieszkam w górzystej małopolsce, w terenie o ostatniej kategorii odśnieżania.

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku - robię co mogę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2010, o 22:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 27 cze 2009, o 19:38
Posty: 136
Lokalizacja: KRK-IRL
Marka: Avensis
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 126KM
Upewnij sie jeszcze ze auto nie bylo walone wczesniej bo przy obnizeniu auto jest sztywniejsze, RedPoint juz wspomnial i delikatnej utracie komfortu ale trzeba pamietac o tym ze plastyki i cala buda pracuje troche mocniej. U mnie w vw polo plastyki i inne byly glosniejsze/luzniejsze - no i w zimie na progi trzeba uwazac :) Miska regularnie dostaje w tylek. Ja juz nastawiony jestem prorodzinnie wiec troche patrze pesymistycznie. Jest to niewatpliwie fajne rozwiazanie bo auto zupelnie inaczej trzyma sie drogi no i swietnie wyglada. Tylko jak czesto bedziesz swirowal przy zakretach przy polskich drogach? Raz jak wjechalem w dziure to bylem przekonany ze zawieszenie wyszlo przez maske :D Nastaw sie na czestrze wazenie kol i robienie zbieznosci bo koncowki dostaja bardziej w tylek.

_________________
Avensis 2006 2.0 (126HP) - Wersja po-liftingowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2010, o 22:31 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 wrz 2009, o 16:45
Posty: 47
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Auto jest bezwypadkowe, bo jeżdżę nim od nowości.

O plastikach itp. myślałem i dlatego chciałem założyć 4 rozpórki.

Świrować nie świruję, ale czasem pewnie wejść w zakręt byłoby miło.

Koła ważę zawsze przy sezonowej zmianie.

Wygląd byłby napweno super.

Informuję, że nadal jestem w rozterce, a wiosna się zbliża. Najlepiej byłoby założyć Eibacha na próbę i oddać, jak mi się nie spodoba. Ale Polska to nie USA...

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku - robię co mogę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2010, o 00:56 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2009, o 16:38
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 D-4D
Posiadam Eibach Pro, powiem szczerze że przy felgach 18 i oponie 40/225 czuć różnice w twardości auta, jednak nie jest to duża zmiana (spodziewałem się że auto będzie twardsze). Na zimę mam założone standardowe 16/55/205 i tu już różnica jest minimalna, twardość niewiele odbiega od standardu. Powiem tak, te sprężyny obniżają auto o 25mm, jednak auto nie robi się wiele twardsze:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2010, o 12:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2010, o 00:03
Posty: 154
Lokalizacja: Radom
witam
A jakie sprezyny obnizajace doradzicie mi do Avensis T25 Wagon?Bo wszystkie jakie znalazłem są do Sedana.
Proszę o linki
Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2010, o 12:33 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
to słabo szukałeś, bo praktycznie każdy "firmowy" producent posiada sprężyny zarówno do kombi jak i sedana...
jedyna różnica między nimi to twardość...

Jakie amorki do tego planujesz? wymiana samych sprężyn przy tak ciężkim samochodzie nie jest najbezpieczniejszym rozwiązaniem....
wiem to z doświadczenia, bo przez jakieś 2a miesiące pomykałem na H&R.... (amorki miały jakies 30kkm i kompletnie nie dawały sobie rady)

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2010, o 21:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2009, o 09:54
Posty: 380
Lokalizacja: POZnan*/Komorniki
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE
A ja ostatnio wożę się na oryginalnych TTE. Polecam to rozwiązanie!

_________________
usługi informatyczne, monitoring, strony www


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2010, o 19:25 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2010, o 17:01
Posty: 94
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2ADFTV 2.2 D4D
ja w swojej założyłem K&N. autko się obniżyło. jest troche twardsze, ale chce go jeszcze utwardzić. znacie może jakieś dobre amory, niedrogie, zeby autro ładnie się trzymało drogi? bo narazie to moim ostro chuśta. a zwłaszcza tyłek. jest strasznie miekki.

przyzwyczaiłem się do mojej starej Corolli. Tam samochód trzymał sie jak przyklejony :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2010, o 20:01 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2009, o 09:54
Posty: 380
Lokalizacja: POZnan*/Komorniki
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE
Poszukaj dyskusji o amorach. Generalnie taka zawsze kończy się na tym, że polecają KYB. Napisz też jaką masz glebę (ile mm?).

_________________
usługi informatyczne, monitoring, strony www


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2010, o 21:30 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2010, o 17:01
Posty: 94
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2ADFTV 2.2 D4D
no to musze tam popatrzeć. cos musze znalezc bo moj tylke strasznie lata. i denerwuje mnie to :jacipokaze:

moje K&Ny obniżyły chyba o 40mm. bynajmniej tak było w katalogu :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2010, o 08:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2009, o 09:54
Posty: 380
Lokalizacja: POZnan*/Komorniki
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE
Jeśli miałeś stare amortyzatory to po założeniu niższych sprężyn załatwisz je do końca. Wielu zaleca wymianę amortyzatorów przy wymianie sprężyn na niższe.

Też niedawno miałem zakładane sprężyny obniżające. Ja tego o czym piszesz na razie nie odczuwam bo moje amorki były w dobrym stanie ale zobaczymy za jakiś czas.

Rada: Pojedź na ich diagnostykę to się dowiesz na 100% w jakim są stanie.

_________________
usługi informatyczne, monitoring, strony www


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2010, o 16:52 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2010, o 17:01
Posty: 94
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2ADFTV 2.2 D4D
dzeki za rade. piwko za to. jutro jade zakładać nowe opony to od razu sobie zdiagnozuje. a teraz to szukam jakis amorków. a moze wiesz gdzies cos o jakis fajnych amorkach? :-)

[ Dodano: 2010-05-10, 21:34 ]
diagnostyka zrobiona i z tyłu amorki do wymiany były. kupiłem KONI i teraz to jest to czego chciałem. samochód trzyma się jak przyklejony do drogi ;-) oczywiście do tego dobre opony i jest git ;-)

tak więc wszytkim polecam zestaw KONI + K&N :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2010, o 03:19 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2008, o 00:19
Posty: 35
Lokalizacja: kuj-pom
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 3s-fe
dejwid napisał(a):
kupiłem KONI
możesz zdradzić tajemnicę gdzie kupiłeś? poszukuję obecnie amortyzatorów i sprężyn obniżających do Avki T22

_________________
Jest:
AVE! T22 2.0 3s-fe 2000r.
Polonez Caro Plus 1.? GTi 1999r.

Był:
Polonez Caro 1.6 GLi 1995r. z klimatyzacją
Fiat 125p 1500 C 1984r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2010, o 09:38 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2010, o 17:01
Posty: 94
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2ADFTV 2.2 D4D
amory kupiłem w Polsce na allegro. akurat był jakiś gościu sprzedawał ze swojej avki. co prawda używane ale przejechały jakieś 5.000km. zrobiłem diagnostyke i wyszły kazdy po prawie 96% :bojesie: a stan był jak idealny :ok:

miałem kupować w niemczech tak jak sprezyny. ale tu się trafiła okazja :chytry:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2010, o 20:24 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 paź 2008, o 22:29
Posty: 833
Lokalizacja: Wiry k/Poznania
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0 B
solonyone, kupił od binka TTE sprzezyny .dejwid, kupił amory KONI binkowe .wszystko z jednego auta :)

[ Dodano: 2010-06-04, 20:51 ]
czy to nie sa te amory
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lip 2010, o 14:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 29 mar 2009, o 20:30
Posty: 185
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Honda
Model: Civic
Rocznik: 2004
Silnik: 1.7 CDTI
Przeszukałem forum, allegro, użyłem opcji szukaj, google... i jednak bez pomocy szanownych forumowiczów się nie obędzie.

Czy możecie mi pomóc znaleźć sprężyny obniżające do mojej ave? Pytam gdyż do T22 w dieslu i kombi znalazłem tylko eibachy ale z ceną w okolicach 1000 pln, a to trochę za dużo.

Wymagania:

- obniżenie najlepiej o 30 mm
- silnik D-4D
- kombi

Za wszelką pomoc a zwłaszcza konkretne adresy sklepów z góry dziękuję :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lip 2010, o 09:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2009, o 09:54
Posty: 380
Lokalizacja: POZnan*/Komorniki
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE
Magach7 napisał(a):
Przeszukałem forum, allegro, użyłem opcji szukaj, google... i jednak bez pomocy szanownych forumowiczów się nie obędzie.

Czy możecie mi pomóc znaleźć sprężyny obniżające do mojej ave? Pytam gdyż do T22 w dieslu i kombi znalazłem tylko eibachy ale z ceną w okolicach 1000 pln, a to trochę za dużo.

Wymagania:

- obniżenie najlepiej o 30 mm
- silnik D-4D
- kombi

Za wszelką pomoc a zwłaszcza konkretne adresy sklepów z góry dziękuję :-)


http://www.venom24.pl/toyota-avensis-c- ... _3706.html

_________________
usługi informatyczne, monitoring, strony www


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lip 2010, o 10:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 29 mar 2009, o 20:30
Posty: 185
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Honda
Model: Civic
Rocznik: 2004
Silnik: 1.7 CDTI
Dzięki! 529 pln to już jakiś postęp w stosunku do 1000 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lip 2010, o 11:40 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2009, o 09:54
Posty: 380
Lokalizacja: POZnan*/Komorniki
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE
Magach7 napisał(a):
Dzięki! 529 pln to już jakiś postęp w stosunku do 1000 :)


na allegro jest jeszcze taniej ale sprzedawca nie sprecyzował do jakiej to T22 (sedan/kombi).
http://www.allegro.pl/item1084054633_le ... 0_t22.html

przeczytałem że masz kapcie Goodyear 205 na 55. To oznacza że możesz być narazony na czeste obcierki. W mojej mam profil 50 i zdarza sie to często.

_________________
usługi informatyczne, monitoring, strony www


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda