TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 27 mar 2017, o 00:41

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2009, o 10:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2007, o 21:59
Posty: 240
Lokalizacja: Gdynia/Działdowo
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD-FTV
Teraz kwestia - jakie koła będą - z doświadczenia wiem, że przy 17" max - 30mm - ja takie mam założone - więc porponuję eibacha.

_________________
japan tech.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2009, o 11:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2009, o 09:54
Posty: 380
Lokalizacja: POZnan*/Komorniki
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE
Raczej na początek moje oryginalne 15" potem 16"

_________________
usługi informatyczne, monitoring, strony www


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2009, o 11:30 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2687
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 54
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
Wypowiem się co do Jamex'ów, na których przelatałem kilkanaście tysięcy km swoim T22...
Zawsze chciałem mieć obniżone auto ;-)
Jednak po obniżeniu trochę zmieniłem zdanie na ten temat :glupek:
Auto prowadzi się świetnie - szczególnie w zakrętach, ale... na równych drogach, a nie na takim badziewiu jakie jest u nas :-D
Przeskakiwanie przez koleiny i strach czy nie zarwie podłogą, a o krawężnikach nawet nie wspominam :-D
Poza tym trzy osoby z tyłu + bagaże i na nierównościach opony tarły o nadkola :-(
Po pewnym czasie zacząłem mieć wrażenie, że auto jakoś dziwnie krzywo stoi...
Nie myliłem się :nie: Prawy przód był niżej o 2 cm niż lewy :wow:
Oczywiście sprężyny poszły do kartonu :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2009, o 11:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 21 lis 2008, o 23:46
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Subaru
Model: Impreza WRX
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 Turbo
solonyone napisał(a):
Przeglądałem ofertę sprężyn do T22. Ktoś mi powie na co zwrócić uwagę i jakiej firmy opłaca sie brać?

Znalazłem między innymi:
MTS-Technik -40mm (330 - 380 zł)
WEITEC -40mm (733 zł)
EIBACH Pro-Kit -30mm (900+ zł)


Mozesz podac jakies zrodlo gdzie je znalazles? Bo ja tylko jemexy do t22 znalazlem ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2009, o 12:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2009, o 09:54
Posty: 380
Lokalizacja: POZnan*/Komorniki
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE
http://allegro.pl/search.php?string=spr ... &price_to=
MTS i inne

Eibach - http://www.nokaut.pl/oferta/sprezyny-ei ... ensis.html

Pytanie czy Eibach to nie jestprzerost formy nad treścią. Czytałem opinie o MTS i są dobre.

_________________
usługi informatyczne, monitoring, strony www


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2009, o 12:50 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 lut 2009, o 13:29
Posty: 108
Lokalizacja: czestochowa/warszawa
ja jezdze na eibachach w t25 i zlego slowa nie powiem, placilem taniej niz Twoja podana cena. i na pewno nie jest to przerost formy nad trescia.

o MTS nic nie wiem, nie jezdzilem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2009, o 00:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 21 lis 2008, o 23:46
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Subaru
Model: Impreza WRX
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 Turbo
A sa jakies inne -30mm, czy tylko eibach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2009, o 10:31 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2007, o 21:59
Posty: 240
Lokalizacja: Gdynia/Działdowo
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD-FTV
jest np. MAD suspension

_________________
japan tech.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2009, o 11:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 lut 2009, o 13:29
Posty: 108
Lokalizacja: czestochowa/warszawa
GRuBaZzZ napisał(a):
A sa jakies inne -30mm, czy tylko eibach?


u mnie wzgledem producenta bylo -25 mm ale auto siadlo wiecej... pojawiaja sie problemy z kraweznikami, zderzak pare razy wypadl z zatrzaskow :-). ale za to 4 osoby i troche bagazu i nic nie obciera ( oczywiscie na dobrej drodze) :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2009, o 14:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 21 lis 2008, o 23:46
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Subaru
Model: Impreza WRX
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 Turbo
hmmm patrzylem na niemieckim ebay'u to koszt eibacha + wysylki to ok 820 zl.

Bo rozumiem, ze jakbym opuscil autko o 40 mm to o kolach 17" moge zapomniec?
Czy nie bedzie nic tarlo?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2009, o 15:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 lut 2009, o 13:29
Posty: 108
Lokalizacja: czestochowa/warszawa
nie wiem jak sprawa wyglada w t22... u mnie auto siadlo ok 30 mm i jezdze na 18", w normalnym uzytkowaniu praktycznie nic nie obciera...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 11:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 27 lut 2008, o 21:39
Posty: 155
Lokalizacja: W-wa
GRuBaZzZ napisał(a):
Bo rozumiem, ze jakbym opuscil autko o 40 mm to o kolach 17" moge zapomniec?
Czy nie bedzie nic tarlo?

Kwestia doboru felgi i opony. Przy źle dobranej feldze nawet koła 15" mogą trzeć ale o kołach i oponach jest osobny topic.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 11:53 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
u mnie autko lezy ponad 6 cm i przy dobrze dobranym kole tez by nic nie obcieralo...;)

mowa o t25... tam mozna wsadzic nawet 20" o odpowiedniej szerokosci z odpowiednim et (225/30/20) i tez nic nie bedzie obcierac...

wydaje mi sie ze na "odpowiedniej" 17 w przypadku t22 bedzie luzik...

po za tym, ZAJAX napisal bardzo dobrze, nawet 15, albo mniej ze zlym et/szerokoscia bedzie obcierac...

pzdr

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 12:29 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
niech wypowiedza sie Ci ktorzy na takich alu smigaja, ale z tego co kojarzę i pamietam, to takie alu wchodzilo tam spokojnie...
waska felga z dosyc duzym et (jak na ten rozmiar, bo przewaznie jest to 35-38)...

brzmi dobrze, ale dla pewnosci moze wypowie sie ktos, kto na tym smigał, a napewno takie osoby byly...

mowie tylko to co pamietam, wiec nie bierz tego jako pewniaka...;)

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 13:06 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2009, o 09:54
Posty: 380
Lokalizacja: POZnan*/Komorniki
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE
Trimix napisał(a):
Hmm , tak czytam ten wątek i nasuwa mi sie jedno pytanie do Was , po co obiżacie Avensisa ?
Bardzo bym prosił o merytoryczną dyskusję .


Jesli chodzi o mnie to zależy mi na wyglądzie. Na standardowych sprężynach koła wyglądają na małe.

_________________
usługi informatyczne, monitoring, strony www


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 13:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 21 lis 2008, o 23:46
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Subaru
Model: Impreza WRX
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 Turbo
Tez chodzi mi o wyglad, a do tego kufer tak wysoko nie sterczy w Hatchback'u ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 13:36 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
Trimix napisał(a):
Hmm , tak czytam ten wątek i nasuwa mi sie jedno pytanie do Was , po co obiżacie Avensisa ?
Bardzo bym prosił o merytoryczną dyskusję .


czekalem na takie pytanie...
ciekawe jka dlugo taka dyskusja bedzie meytoryczna... - bo z doswiadczenia wiem ze po 2ch, 3ch postach merytoryka zamienia sie w przepychanke...

ja osobiscie glebielm auto ze wzgledu na:
1. ZDECYDOWANE polepszenie wygladu (to kwestia gustu - więc dla Ciebie może to nie być merytoryczne)
2. ZDECYDOWANE polepszenie trakcji samochodu, wraz z jego osiagami... (nawet na PL drogach)
3. zniwelowanie okropieństwa jakie powstaje przy "wiekszym" kole i braku "gleby"...
4. mozliwosc "ustawienia" pod/nadesterownosci auta, czego nie da Ci fabryczny zawias...;)

dodam jeszcze, iz auto wisi 8 cm nad ziemia i nie jest dla mnie problemem...
jest to wysokosc jaka przewidzial ustawodawca w PL i wszystkie podjazy musza byc dostosowane do tej wysokosci... - po bramach nie jezdzę więc nie mam problemu...
zaraz podanie standardowe hasło związane z krawężnikami - na nich nie parkuje... nie parkowalem nawet jak mialem "fabryczne" auto...;)

pzdr i czekam na merytoryczne uzasadnienie dlaczego nie nalezy obnizac auta...? (pomijam tylko jedno, co czesto jest powtarzane: "skoro producent zalozyl takie....";))

pzdr

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 14:20 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
Trimix napisał(a):
( koleiny , krawężniki , podjazdy , zjazdy , hopki )

smigam na takiej glebie jak pisalem wczesniej 2gi sezon...
nie mialem jeszcze przyjemnosci spotkania sie z asfaltem, co chyba daje jednak obraz tego ze da sie tym jezdzic.... (znam tez osoby ktore urywaja oslony silnikow na serii, ale one zrobilby to nawet w LC...;))

Trimix napisał(a):
fakt , tylko tu nie mówimy o zawiasie z allegro , one nie maja regulacji i napewno nie ksztują 800 zł /kpl , a ztego wątku wniskuję iz montujecie własnie takie zestawy do 1000 zł

ja osobiscie nie mowie o zawiasie z allegro, bo to nie zawias a sama sprezyna... na zawiesznei sklada sie sporo wiecej czesci...;)
co do montazu, to moj zestaw kosztowal kilkakrotnie wiecej niz same sprezyny, aczkowliek nie potempiam osob ktore je zakladajac, chcac jedynie porpawidz wyglada auta...
w malych samochodach (np yaris) sama sprezyna sprawdza sie rewelacyjnie... w duzych autach, np avensis jest to poprostu niebezpieczna modyfikacja, jesli ktos liczy nie na poprawe wygladau, a wydaje mu sie ze bedzie przez to "szybszy"...
dlatego kupilem sprezyny i sprzedalem je po okolo 3 miechach inwestujac w kompletny zawias....

Trimix napisał(a):
Tak , tutaj bym sie zastanowił bardziej , niestety jestem z wrocławia , krawężników mamy sporo , miejsc do parkowania jeszcze mało

nie wiem czy jest gorzej niz w lodzi..
kazde miasto ma swoje uroki...
osobscie nie zostawilbym auta w centrum "przy krawezniku" bo srednio usmiecha mi sie powrót komunkacją miejscka...;)

Trimix napisał(a):
avensis nie jest autem typu sport utility

nie jest, ale mozna cos z niego wykrzesać... - daje rade...
tak samo, ktos może powiedizeć ze takim autem nie jest np focus RS, CTR itp, bo na codzień smiga WRX STI - i faktycznie dla niego dopiero to bedzie SU...
po odpowiednich modach ten tapczan potrafi złoić nie jednego niemieckiego, seryjnego mocarza na zakretach, nawet ze swoim tragicznym ukladem kierowniczym...;)

Trimix napisał(a):
avensis i tak ma trudnosci przy krawęznikach

to juz Twoje odczucie, bo dla mnie seryjny ave jest wyjatkowo wysoko zawiszony... (chodz wszystkie ostanie auta robia jeszze wyzej...)

Cytuj:
mniejszy komfort podczas jazdy , ona i tak nie jest cudem lecz na glebie jest zapewne jeszcze gorzej

tu zgodze sie z czescia wypowiedzi w 100%...
komfort (chodz to ciezko zdefiniowac) napewno spada - chodz ja zdecydowanie woel twardziej...
zastanawia mnie tylko co powiedizalbys po jezdzie honda, ktora w serii jest DUUUUZO sztywniejsza niz toyota...
avensis T25 to najwiekszy i najgorszy tapczan ze wszystkich avensisow... - wiem, bo wczesniej mialem t22 i t22fl...

podsumowujac swoje spostrzezenia:

ZA
wyglad
wrazenia z jazdy
polepszenie osiagow
polepszenie trakcji na dobrych odcinkach
mozlisowsc regulacji nad/podsterownosci

PRZECIW
utrata funkcjonalnosci
pogorszenie trakcji na gorszych odcinkach
wyzsze spalanie (przy ekstremalnych zmianach wysokosci)

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 14:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 lut 2009, o 13:29
Posty: 108
Lokalizacja: czestochowa/warszawa
Red, co do tego ze wymiana samej sprezyny przy seryjnym amortyzatorze jest niebezpiecznym modem to bym kontemplowal.
jesli mowimy o -25 gora - 30 to uwazam ze wszystko jest w normie, o ile amor jest sprawny.
owszem, krotsza sprezyna przyspieszy smierc amortyzatora, ale wydaje mi sie ze przy malym obnizeniu do -30 autko bedzie sie zachowywac dobrze na drodze i nic zlego sie nie bedzie dziac ( wiem bo juz pare miesiecy jezdze na takim zestawie :P).

ale mowiac zupelnie szczerze, jestem zwolennikiem porzadnej roboty, wiec gdyby gwint byl tanszy na pewno jezdzilbym na calym zestawie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 15:52 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
arcziz dobrze wiem na czym smigasz, bo sam polecalem Ci zakup sprezyn, nawet gdy smigalem juz na gwincie...

moje amorki, mialy 30kkm przy wymianie sprezyn (wiec do starych nie nalezaly) a nie dawalo sie na tym smigac... - wygladalo fajnie, ale bylo srenio bezpieczne...

uwazam, co juz napisalem, ze sprezyny naprawde sa ok - mialem tak zglebionego yarisa...
jednak avensis, jego masa itp niestety przy samych sprezynach (dla mnie, po yarisie) powodowaly iz auto nie prowadzilo sie pewnie...:/

to moje odczucia, a chyba wypowiadam sie w tym zakresie dosyc obiektywnie...

z tego co pamietam, to ty wymieniles sorezyny i amorki za jednym razem, a to faktyczn ema spore znaczenie...

przewaznie jednak, ludzie wymianiaja sama sprezyne...

podejrzewam ze Twoj zestaw ulozyl sie wlasnie tak, jak u mnie w yarisie, gdzie sprezyny byly wymienione jeszcze przed wyjazdem z aso...;)


szerokosci i do spotu w cz-chowie...;)
pzdr

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 18:02 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
ZA
wyglad
wrazenia z jazdy
polepszenie osiagow
polepszenie trakcji na dobrych odcinkach
mozlisowsc regulacji nad/podsterownosci ( NIE TYLKO na gwincie... np koni sport - 1/3 ceny calego zawiasu wyjdzie wzgledem gwintu...;) )

PRZECIW
utrata funkcjonalnosci
pogorszenie trakcji na gorszych odcinkach
wyzsze spalanie (przy ekstremalnych zmianach wysokosci)
pogorszenie komfortu podczas jazdy
przyspieszone zuzycie espoatacyjnych elementów zawieszenia

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 19:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 21 lis 2008, o 23:46
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Subaru
Model: Impreza WRX
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 Turbo
A co myslicie o amortyzatorach Kayaba? Myslicie ze sa ok, i ze nadawaly by sie do sprezyn eibach'a?

A jesli te sa zle to jakie byscie polecili za przystepna cene?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 19:54 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2687
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 54
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
GRuBaZzZ napisał(a):
A co myslicie o amortyzatorach Kayaba?

Tylko żeby mi tu żaden OT nie powstał... :jacipokaze:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 19:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 21 lis 2008, o 23:46
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Subaru
Model: Impreza WRX
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 Turbo
MaŁy_RaDeK napisał(a):
GRuBaZzZ napisał(a):
A co myslicie o amortyzatorach Kayaba?

Tylko żeby mi tu żaden OT nie powstał... :jacipokaze:


Nie bedzie ;P - przeczytalem po prostu ze jak zmieniac sprezyny to na starych amorach moze to byc niebezpieczne dlatego od razu spytalem o amorki ;p.

Bilstein'a tez patrzylem sa niewiele drozsze od Kayaby ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 20:36 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 paź 2008, o 22:29
Posty: 831
Lokalizacja: Wiry k/Poznania
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0 B
ZA
wyglad
wrazenia z jazdy
polepszenie osiagow
polepszenie trakcji na dobrych odcinkach
mozlisowsc regulacji nad/podsterownosci ( NIE TYLKO na gwincie... np koni sport - 1/3 ceny calego zawiasu wyjdzie wzgledem gwintu...;) )

PRZECIW
utrata funkcjonalnosci
pogorszenie trakcji na gorszych odcinkach
wyzsze spalanie (przy ekstremalnych zmianach wysokosci)
pogorszenie komfortu podczas jazdy
przyspieszone zuzycie espoatacyjnych elementów zawieszenia

moim zdanie masz juz wszystko nap.


Trimix napisał(a):
Hmm , tak czytam ten wątek i nasuwa mi sie jedno pytanie do Was , po co obiżacie Avensisa ?

po to że jak bym tego nie zrobił to bym nie mógł patrzec na swój samochód i miał bym lęk wysokosci :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 21:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 27 lut 2008, o 21:39
Posty: 155
Lokalizacja: W-wa
Trimix napisał(a):
Tadzik , tu niechodzi o to czy Ci obciera , czy nie ... ( znów leci OT )
Pytanie było bardzo jasno postawione , a mianowicie : " Hmm , tak czytam ten wątek i nasuwa mi sie jedno pytanie do Was , po co obiżacie Avensisa ?
Bardzo bym prosił o merytoryczną dyskusję .

Trimix tematem tego wątku nie jest po co obniżać Avensisa więc raczej Twoje pytanie jest OT. GRuBaZzZ ma konkretne pytania związane z planowanym obniżeniem swojego auta, to gdzie ma je zadawać ?
GRuBaZzZ jak naprawdę poważnie myślisz o obniżeniu auta i poprawie prowadzenia to skontaktuj się z chłopakami z warsztatu GT4, jak się poważniej tematem interesowałem to przesłali mi naprawdę ciekawą propozycję.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2009, o 21:58 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20277
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 279
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
OT usuniete, dalsze klotnie czy OT spowoduja ostrzezenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 wrz 2009, o 16:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2009, o 09:54
Posty: 380
Lokalizacja: POZnan*/Komorniki
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE
http://www.youtube.com/watch?v=1i2SwE9m-R4 - film porównujący zawieszenie Eibach do serii. Obrazuje to o czym ta dyskusja.

_________________
usługi informatyczne, monitoring, strony www


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2009, o 01:39 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 29 sty 2008, o 17:51
Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1AZ-FSE
Red_Point napisał(a):
4. mozliwosc "ustawienia" pod/nadesterownosci auta, czego nie da Ci fabryczny zawias...;)


Bardzo ciekawe. Jak tą nadsterowność w Avensisie uzyskać w takim razie? Oczywiście chodzi mi o sposób nie psujący ogólnej trakcji samochodu. Wydaje mi się, ze taki wóz jak Ave może być bardziej lub mniej podsterowny ale nadsterowny raczej nie. Oczywiście jak ktoś dokona jakiegoś durnowatego strojenia typu prawie sztywna tylna oś lub sztywne sprzężenie tylnych kół to tył w pierwsze kolejności będzie na zakrętach wynosiło ale to w końcu nie o to chodzi.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2009, o 02:54 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2744
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
solonyone napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=1i2SwE9m-R4 - film porównujący zawieszenie Eibach do serii. Obrazuje to o czym ta dyskusja.

No dobra tylko dlaczego do Sport-system-plus założyli większe koła? Przecież to jest kluczowe dla trakcji i dlatego ten test jest mało wiarygodny.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda