TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 26 wrz 2017, o 10:57

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 sty 2009, o 19:46 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 21:47
Posty: 12
Lokalizacja: katowice
Witam
od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem ave t22 kombi i pierwsze co musialem zrobic to wymienilem przednie amorki na KYB bo sie doczytalem ze sa super i moge potwierdzic ze jezdzi sie lepiej nie chwieje nim tak :),
ale pytanie mam dotyczace wyboru sprezyn, poniewaz seria ma juz przejechane ponad 200kkm i mysle ze dla lepszego komfortu lepiej je wymienic i czy lepsze beda seryjne czy obnizajace, czasem duzo przewoze w bagazniku, czy sprawdza sie http://www.allegro.pl/item514538653_spr ... ensis.html, nie wiele obnizaja a powinny dac dobry efekt a boje sie ze -40 to bedzie dosc duzo jak sie ma pelne obciazenie

[ Dodano: 2009-01-20, 18:50 ]
http://www.allegro.pl/item530637605_spr ... ensis.html

tzn progresywne obnizaja 30/25


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2009, o 20:00 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
osobiscie nie slyszalem o tej firmie, wiec ciezko cos powiedziec...

moze lepiej poszukac czegos 'firmowego' jesli juz zdecydujesz sie na obnizenie... - sprezyna to dosyc istotna czesc samochodu i raczej nie ma co na niej oszczedzac....

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2009, o 21:42 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2008, o 19:42
Posty: 800
Lokalizacja: Zgorzelec
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D
Jak chcesz dobre sprężyny to mam na sprzedaż Eibachy (przód), które obniżają ok. -40 mm w bardzo dobrym stanie, przyjechały z Niemiec.

Więcej w temacie o moim aucie.

Ave T22 by wilk

_________________
Ave T22 by wilk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2009, o 00:16 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 21:47
Posty: 12
Lokalizacja: katowice
Red_Point napisał(a):
osobiscie nie slyszalem o tej firmie, wiec ciezko cos powiedziec...

moze lepiej poszukac czegos 'firmowego' jesli juz zdecydujesz sie na obnizenie... - sprezyna to dosyc istotna czesc samochodu i raczej nie ma co na niej oszczedzac....


dletego najpierw wole sie zapytac, czyli najbardziej optymalne co polecacie

a te -40 to chyba jest kawalek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2009, o 01:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 gru 2007, o 22:29
Posty: 464
Lokalizacja: LUBOŃ / PUSZCZYKOWO
Pochwały: 20
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T22
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1998
Silnik: 1.8
Szczerze jeśli jezdzisz tylko czasami zapakowanym autem polecam jamexy bo jeśli się załaduje auto juz nie ma takiego komfortu i nie słuchaj bzdur że nie ma prawie różnicy miedzy zwykłymi a obniżającymi jest i to bardzo duża napewno nie ma tego komfortu więc jeśli go sobie cenisz to kup orginały a jeśli libisz jak troche po trzesie i lubisz zaskakiwac ludzi na zakretach to polecam ja mam jamexy komfort się bardzo zepsuł aż czasami zastanawiam się czy nie wymienić na seryjne tyloko dokupić nowe amorki zobaczymy jak to będzie latem:) jeśli masz jakieś pytania wal śmiało:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2009, o 11:27 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 20:04
Posty: 1019
Lokalizacja: szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22,
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6
Komfort ci sie zepsuł bo masz taką firme a nie inną, przerabiane juz tysiąc razy jakość kosztuje ,ja jesli zmienie to tylko na Eibachy bo to wysoka półka i bardzo dobra marka .I ci co zmienili z innych firm na Eibachy byli pozytywnie zaskoczeni.Normalne jest ze prowadzenie sie zmieni ale nie skacze jak jajko a komfort tak bardzo sie nie psuje ,a jak komus nie pasuje to poco zmieniać niech lata na seri.

_________________
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2009, o 12:00 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
dawidek578 oj ostro piszesz, a po wypowiedzi pozwole sobie wnioskowac ze Twoje 'doswiadczenie' zaczyna sie i konczy jednoczesnie na tej 'firmie' ktora wymieniles...
potwierdzaja to Twoje spostrzezenia, wiec za przeproszeniem, jesli kolega ma nie sluchac bzdur, to sam ich nie wypisuj!!

ja przerabialem 'sporo' roznych sprezyn, z roznymi amorkami, a ostatnio (po wielu perypetiach z 'polsrodkami' przeszedlem na gwincik....)

stiopa46 sluszenie zauwazyl... jak zawsze, za cos sie placi...
dobra sprezyna 'obnizajaca' na tyle pogorszy komfort, ze bedziesz to 'odczuwal' glownie z tego powodu ze bedziesz swiadomoy ze ja zalozyles...

gdyby wsadzili cie do 2ch aut z roznymi sprezynami z zawiazanymi oczami to obstawiam ze nie odczujesz roznicy....

oczywiscie pomijam tu jakies extremalne przypadki, gdzie bedziesz jechal po drodze dziurawej jak ser...
ale przy zwyklej, polskiej sieczce bedzie to raczej nie odczuwalne....

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2009, o 20:43 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2008, o 19:42
Posty: 800
Lokalizacja: Zgorzelec
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D
Najlepiej jamexy, albo jeszcze lepiej uciąć zwoje :>

_________________
Ave T22 by wilk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2009, o 21:36 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
kadet/calibra style..... uciac sprezyny i do kowala....;)

jesli juz sie zdecydujesz, to naprawde, poszukaj czegos firmowego....

to TWOJE bezpieczenstwo, a gadanie ze prowadzi sie znacznie lepiej itd to bzdura....

prawda jest, ze auto bedzie lepiej skrecalo, lepiej trzymalo sie drogi do puki bedzie gladko jak na stole....
jak trafisz w zakrecie na dziure, to przyczepnosc takiego 'zestawu' (seria amor + spring) bedzie napewno duzo gorsza niz seryjnego zawieszenia... - nalezy zdac sobie z tego sprawe....

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2009, o 22:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20384
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 288
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
sprezyny to elementy wbrew pozorom nielatwe w produkcji i wymagaja specjalnych stali, wiec tutaj korelacja cena-jakosc jest mocno widoczna, bo w najtanszych musiano na czyms osczedzic :nuda:

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2009, o 22:10 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 21:47
Posty: 12
Lokalizacja: katowice
Red_Point napisał(a):
oczywiscie pomijam tu jakies extremalne przypadki, gdzie bedziesz jechal po drodze dziurawej jak ser...
ale przy zwyklej, polskiej sieczce bedzie to raczej nie odczuwalne....


czyli auto bedzie stabilniejsze, ale jak mocniej bedzie odczuwalne jazda po dziurach(wiem ze to ciezko bedzie opisac slowami) bo jednak jak to w Polsce to nie sa one w idealnym stanie choc jest coraz lepiej, czyli -40 to nie bedzie jeszcze tak zle

czesto tzn ok 2x/tydz mam 5 osob w aucie a raz w miesiacu pelne obciazenie, czyli jak kolego mowi moge brac jamexy

[ Dodano: 2009-01-22, 21:31 ]
[quote="Red_Point"]kadet/calibra style..... uciac sprezyny i do kowala....;)

jesli juz sie zdecydujesz, to naprawde, poszukaj czegos firmowego....
[/quote

no wlasnie dletego tez mnie zainteresowaly te MADy bo nie powinny byc zle jesli chodzi o stosunek cena/jakosc, bo nawet sa drozsze od jamexow, tylko ze tej firmy nikt nie zna :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2009, o 22:42 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
-40 to raczej spore obnizenie... - szczegolnie jak na fabryczne amorki.... przy takiej masie auta moze nie bydz najlepiej to zestrojone...

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2009, o 22:45 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 21:47
Posty: 12
Lokalizacja: katowice
Red_Point napisał(a):
-40 to raczej spore obnizenie... - szczegolnie jak na fabryczne amorki.... przy takiej masie auta moze nie bydz najlepiej to zestrojone...


z przodu mam juz KYB z tylu moze jak juz bede robic zawieszenie to moze tez takie wloze,

wlasnie sprwdzalem na allegro to do kombi ma apexy a nie jamexy, oprocz koloru jeszcze czyms sie roznia, oprocz tego ze sa do roznych modeli

[ Dodano: 2009-01-24, 17:12 ]
wrc napisał(a):
sprezyny to elementy wbrew pozorom nielatwe w produkcji i wymagaja specjalnych stali, wiec tutaj korelacja cena-jakosc jest mocno widoczna, bo w najtanszych musiano na czyms osczedzic :nuda:

pozdr :-D


a co sądzicie o

LESJOFORS
albo
WIETEC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sty 2009, o 15:16 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 gru 2007, o 16:00
Posty: 287
Lokalizacja: 3miasto
Ja mam zamontowane amortki excel - (odpowiednik seryjnych, jednak odrobine twardsze)
a sprezyny Jamex -40/-40. Jamex to zdaje sie holenderska firma, wielu znajomych korzysta z czesci tego producenta i sa bardzo zadowoleni.

Auto zdecydowanie lepiej sie prowadzi i jest stabilniejsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sty 2009, o 18:23 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 21:47
Posty: 12
Lokalizacja: katowice
deeper napisał(a):
Ja mam zamontowane amortki excel - (odpowiednik seryjnych, jednak odrobine twardsze)
a sprezyny Jamex -40/-40. Jamex to zdaje sie holenderska firma, wielu znajomych korzysta z czesci tego producenta i sa bardzo zadowoleni.

Auto zdecydowanie lepiej sie prowadzi i jest stabilniejsze.


dzieki, tylko ze do mojej wersji to sa apexy, a o tamtych firmach nic nie slyszalem bo tez troche slyszalem o tych lesjefors podobno bardzo dobra firma i sie zastanawiam czy jednak tych nie wyprobuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lut 2009, o 20:46 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 4 lis 2008, o 21:27
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
A co powiecie o sprężynach H&R -30mm? Będzie duża różnica w wyglądzie i w prowadzeniu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lut 2009, o 22:11 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 20:04
Posty: 1019
Lokalizacja: szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22,
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6
Zapytaj Red_Point on takie miał to ci pewno odpowie rzetelnie .

_________________
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2009, o 12:20 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
jesli chodzi o wyglad to KOLOSALNA.... - mozesz to oblukac w watku o mim aucie...
jesli chodzi o prowadzenie - tez jest tam wszystko opisane...

jelsi jestes zaiteresowany takimi sprezynami, to zalegaja mi w garazu (spokojnie mozna powiedziec ze nowki - przejechalem na nich max 4 tys km) - npewno sie dogadamy - to tak przy okazji....

poczytaj najpierw watek o aucie...

pzdr

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 mar 2009, o 21:09 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2686
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 55
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
deeper napisał(a):
sprezyny Jamex -40/-40. Jamex to zdaje sie holenderska firma, wielu znajomych korzysta z czesci tego producenta i sa bardzo zadowoleni.

W zeszłym tygodniu dołączyłem do grona zadowolonych użytkowników sprężyn JAMEX :ok:
Co prawda przejechałem z nimi dopiero 500 km, ale zgadzam się z kolegą...
deeper napisał(a):
Auto zdecydowanie lepiej sie prowadzi i jest stabilniejsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2009, o 21:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 21:47
Posty: 12
Lokalizacja: katowice
czesc MaŁy_RaDeK i jak oceniasz teraz swoje auto warto bylo je obnizac bo moje sprezyny maja juz 250 tys i jak siada 4 osoby to schodzi na sam dol i tez dlatego twierdz ze sa już zbyt zuzyte

czy duzo bardziej odczuwasz wszystkie nierowności?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, o 11:59 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2686
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 55
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
Mati napisał(a):
jak oceniasz teraz swoje auto warto bylo je obnizac

Mimo wszystko uważam (w odróżnieniu do mojej małżonki), że było warto... :tak:
Po pierwsze wygląd - jest elegancko i w końcu tył nie stoi tak wysoko.
Po drugie jazda w zakrętach - w połączeniu z nowymi kółkami jeździ się o niebo lepiej.
Oczywiście nierówności, doły i inne przeszkody terenowe dają się mocno we znaki :-(
Na wszelki wypadek zostawiłem sobie oryginalne sprężyny ;-)

Po zmianie felg z ET 35 i opon na 205/50/16 robi się niewesoło jeśli z tyłu siadają trzy osoby + cały bagażnik gratów :-(
Na nierównościach opony trą o nadkola - muszę pomyśleć nad odgięciem rantów...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, o 12:41 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
to blacharz sie ucieszy...;)
giecie rantow = lakierowanie - to tak dla nie wtajmniczonych...

lepszym rozwiazaniem jest juz wyciecie rantu i odpowiednie zabezpieczenie tego w miejscu ktore jest jeszcze niewidoczne...

przy podginaniu rantow lakier peka na rancie blotnika (w widocznym miejscu) i mamy pozamiatane...
nawet jesli nie widac tego pekniecia odrazu, to ono i tak tam jest....;)
cos wiem na ten temat...

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, o 22:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 12 mar 2009, o 11:05
Posty: 111
Lokalizacja: zewsząd
Marka: Toyota
Model: Verso
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D
Podginalem ranty kiedys u Biernackiego w Wawie i zaden lakier nie popekal... Robia to na rolkach na goraco.

_________________
Verso z Boxem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, o 08:25 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 22:23
Posty: 1398
Lokalizacja: LDZ
Pochwały: 4
no ja tez podginalem w JTNG z lodzi, tez "specjalna" maszyna (taka zakldana na piasty) i masakra...
po tym jak zostalo to zrobione zaczolem szukac i nie znalazlem nikogo komu by nie popekal lakier (odrazu lub za chwil kilka...;))
zalezy jeszcze napewno od stopnia podgiecia, ale pewnych rzeczy sie nie oszuka...
lakier jest zdecydowanie 'tawrdy' i sztywny, a jego "rozgrzanie" jest zdecydowanie niemozliwe (jak by tak bylo, to splywalby z aut latem...;)

kiedy to robiles?

zreszta malo istotne... ja tylko mowie z wlasnego doswiadczenia, ze lakier peka...
auto bylo nowka, mialo 2 miesiace, lakier byl wiec w idealnym stanie...

_________________
Niech prąd bedzie z Wami !!!
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, o 10:18 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 paź 2007, o 23:43
Posty: 11
Lokalizacja: Jelenia Góra
MaŁy_RaDeK napisał(a):
Mati napisał(a):
jak oceniasz teraz swoje auto warto bylo je obnizac

Mimo wszystko uważam (w odróżnieniu do mojej małżonki), że było warto... :tak:
Po pierwsze wygląd - jest elegancko i w końcu tył nie stoi tak wysoko.
Po drugie jazda w zakrętach - w połączeniu z nowymi kółkami jeździ się o niebo lepiej.
Oczywiście nierówności, doły i inne przeszkody terenowe dają się mocno we znaki :-(
Na wszelki wypadek zostawiłem sobie oryginalne sprężyny ;-)

Po zmianie felg z ET 35 i opon na 205/50/16 robi się niewesoło jeśli z tyłu siadają trzy osoby + cały bagażnik gratów :-(
Na nierównościach opony trą o nadkola - muszę pomyśleć nad odgięciem rantów...




Radku sprawdź dokładnie czy to na pewno o nadkola ociera... Mam u siebie założone oponki 215/45/17 ET 35 szerokość 7" i element o który ociera wyłącznie przy 5 osobach i pełnym bagażniku (tylko na mocnych wybojach) to plastikowe zakończenie zderzaka tylnego od strony nadkola.U mnie wystarczyło spiłowanie tego plastiku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, o 16:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 27 lut 2008, o 21:39
Posty: 155
Lokalizacja: W-wa
Marcin07 napisał(a):
Podginalem ranty kiedys u Biernackiego w Wawie i zaden lakier nie popekal...

Wiele osób z corollaclub podginało u niego ranty w E11 i też nikt nie narzekał, nie pamiętam żeby komuś popękał lakier.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2009, o 10:09 
MaŁy_RaDeK napisał(a):
Na nierównościach opony trą o nadkola - muszę pomyśleć nad odgięciem rantów...


Przerabiałem to, nic nie pomoże. Jeśli masz felge o szerokosc 7.5 i ET35 to tym bardziej. Jesli szerokosc 7 to mozliwe, ale nie wiem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, o 21:51 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 12 mar 2009, o 11:05
Posty: 111
Lokalizacja: zewsząd
Marka: Toyota
Model: Verso
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D
ZAJAX napisał(a):
Marcin07 napisał(a):
Podginalem ranty kiedys u Biernackiego w Wawie i zaden lakier nie popekal...

Wiele osób z corollaclub podginało u niego ranty w E11 i też nikt nie narzekał, nie pamiętam żeby komuś popękał lakier.
Witam klubowicza ze starych czasow... moj nick nic nie przypomina ;) ?

Robilem to dawno temu, Ranty w poprzednim samochodzi podgieto dosyc mocno, jeszcze zrobilem nim z 50 000 zanim sprzedalem. Nic nie popekalo. Pozatym Biernacki to znana osobistosc.

_________________
Verso z Boxem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2009, o 12:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 27 lut 2008, o 21:39
Posty: 155
Lokalizacja: W-wa
Marcin07 napisał(a):
Witam klubowicza ze starych czasow... moj nick nic nie przypomina ;) ?

Cześć :) przypomina, przypomina, białego wagona E11

_________________
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2009, o 10:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2009, o 09:54
Posty: 380
Lokalizacja: POZnan*/Komorniki
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE
Przeglądałem ofertę sprężyn do T22. Ktoś mi powie na co zwrócić uwagę i jakiej firmy opłaca sie brać?

Znalazłem między innymi:
MTS-Technik -40mm (330 - 380 zł)
WEITEC -40mm (733 zł)
EIBACH Pro-Kit -30mm (900+ zł)

_________________
usługi informatyczne, monitoring, strony www


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda