TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 22 cze 2017, o 20:34

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 wrz 2008, o 13:49 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 maja 2008, o 16:36
Posty: 15
Lokalizacja: Lubliniec
Czy ktoś próbował zrobić cokolwiek z tym silnikiem, z tego co mi wiadomo przeprogramowanie map zapłonu w komputerze sterującym wszystkie czynności począwszy od podawania paliwa a skończywszy na sterowaniu zaworów itd jest dość skomplikowane ale jest kilka firm w polsce które robiły to z innymi silnikami np SUBARU. Czy ktoś może może coś pwiedzieć na ten temat

Pozdrawiam Damian

[ Dodano: 2008-09-06, 20:50 ]
:nuda: No widzę panowie, że chyba nikt tego tamatu nie jest w stanie ruszyć. Albo żeczywiście nikt jeszcze takiej operacji nie wykonał na silniku benzynowym. :nuda:

_________________
Każdy samochód ma swoje Wady :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2008, o 20:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 15:37
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Też posiadam ten silnik i z checia bym go troche podkrecil bo zamula strasznie.... Może ktoś ruszy w końcu ten temat i da jakis namiar :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2008, o 12:26 
Za kase wszystko się da :-)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2008, o 15:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
Fakt, dużo się da. Tylko w wolnossącej benzynie to ciężka sprawa. Tuning typu stożek, przelotowy wydech, daje przede wszystkim inny dźwięk, a mocy rzadko dodaje, a czasem i odbiera. Żeby mieć jakieś znaczące rezultaty, trzeba by wymieniać elementy mechaniczne - czy to w rozrządzie, czy w układzie paliwowym. Komputer mało w tym względzie potrafi - choćby z racji bardzo niskiego (w porównaniu z dieslem) ciśnienia wtrysku. Chyba najprostszym sposobem na znaczące podniesienie osiągów benzyny jest "uturbienie" - tyle że "najprostszym" nie znaczy "tanim". W rezultacie najtaniej wychodzi... sprzedaż samochodu i kupno droższego, ale z mocniejszym silnikiem :tak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2008, o 19:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2008, o 20:31
Posty: 2190
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pochwały: 56
Marka: TOYOTA
Model: Corolla E16
Rocznik: 2015
Silnik: 1ZR-FAE 1.6 VVTi
Portal napisał(a):
nie znaczy "tanim"

Coś koło 10 tyś zł. W zależności oczywiście od turbiny. Przeróbek jest naprawdę dużo. Pytanie tylko - po co? Raz że z turbem trzeba umieć się obchodzić. Dwa można skrócić żywot silnika po takich przeróbkach.

Są dwa wyjścia. Albo swap albo jak pisze Portal, inne autko z mocnym silnikiem. Ave ta raczej samochód rodzinny, do spokojnej jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2008, o 11:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 gru 2007, o 16:00
Posty: 287
Lokalizacja: 3miasto
10 tys to ja bym od reki zakladal tylko gdzie za taka kwote?
Tylu kumpli ilu zakladalo turbo to kazdy twierdzi, ze 20 - 30 tys to jest realna kwota.

Silnik trzeba wyremontowac, jak kogos stac to zakuc.
Zawory, pierscienie, korbowody, wreszcie sama instalacja turbinki,
tak po krotce trzeba sie wwiercic w blok, do kanalu olejowego, znalezc odpowiedni kolektor (lub samemu robic), osobiscie uwazam, ze intercooler musi byc, bez tego troche wyrzucone pieniadze. Na koniec program, zazwyczaj z tym bywa najwiecej problemow, zwazywszy na to, ze godnych polecenia firm zajmujacych sie softem jest kilka w polsce to tez nie maly koszt.

Ok, mamy silnik z turbina...uklad napedowy nie jest przystosowany do takich obciazen, wiec skrzynia, sprzeglo, polosie dostaja po dupie.

Uwazam ze doladowany silnik to zupelnie inne emocje, calkiem inna jazda, ale jak juz sie za to zabierac to nie zwazac na koszta bo tanio to mozna sobie predzej zaszkodzic.

Jesli chodzi o czesci to w europie raczej kiepsko, znalezc mozna w USA albo Japoni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 wrz 2011, o 11:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2011, o 20:59
Posty: 198
Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD
Zeby nie robic nowego wątku postanowiłem odgrzac tego starego kotleta ale nadać mu nowe znaczenie.Mam na uwadze tylko silniki benzynowe,diesle mają już swoje oddzielne watki.
Bez sensu będzie pytanie o zwiększenie mocy w silnikach serii FE bo to jest bezsensowne pytanie.Te silniki są niereformowalne i tyle.Kto chce więcej mocy to proponuję zmienic silnik na mocniejszy lub zmienić samochód.
Tutaj proponuję dyskusję jak poprawić sprawność już używanego przez nas silnika pod kątem poprawy sprawnosci spalania,poprawy przebiegu momentu i obniżenia zużycia paliwa.Mam zamiar dopiero rozkręcać swój silnik 3SFE i napiszę co jest do poprawki.Jak ktos robił już coś przy swoim silniku to proszę o informację,razem może coś więcej da się zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2011, o 21:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2011, o 20:59
Posty: 198
Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD
Brak czasu nie pozwolił na planowane prace nad dolotem więc skończyło się tylko zamontowaniem blossa zamiast zwykłego mixera i wstawiłem większy zbiornik gazu.Na razie bez ingerencji w sam silnik udało się zrobic trasę Polska-Belgia na jednym tankowaniu zbiornika (80l/brutto)-przejechane 845km na ok.76-78l gazu,bo tyle mogło wejść do odblokowanego zbiornika.Prędkość przejazdu 120-130km/h,2 osoby+pełny bagażnik i załadowana tylna kanapa.Silnik ma nakulane niby 230kkm z czego od 9 lat na samym LPG,olej nie znika,trochę podpieczone wtryski benzyny kuleją na niskich i średnich obrotach.Wlałem srodek do udrożniania i czyszczenia układów paliwowych i czekam na efekty.
Za 3 tygodnie postaram się załozyć wariator zapłonu,dopasować wkładkę K&N zamiast zwykłego filterka,wywalić EGR,wyprowadzić wszystkie powierzchnie kolektora na "gładko" i dopasować otwory połączeń kolektor-głowica.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2011, o 22:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2011, o 20:59
Posty: 198
Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD
Dzisiaj zaczeły się prace nad dolotem silnika.Kolektor ssący faktycznie ma dosyć sporo materiału do zebrania zeby pozbyć się kryz wprowadzających turbulencje.Nie chcę zdejmować głowicy do poprawek kanałów wewnątrz ale wyrównam krawędzie wlotu przy łączeniu z kolektorem.EGR juz całkowicie wywalony i pozbyłem sie niepotrzebnych elementów,otwory zostały zaślepione.Wstawiam też obudowę filtra powietrza z cariny,bo oryginalna jest dziwnie zdeformowana z boku i wkładka filtrująca wpada do środka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2011, o 15:44 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 wrz 2010, o 20:41
Posty: 12
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
Czy ktoś z szanownych kolegów rozważał montaż instalacji NOS w waszych benzyniakach. Cena najbardziej przystępna w stosunku do przyrostu mocy. Może ktoś już instalował.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2011, o 20:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2011, o 20:59
Posty: 198
Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD
Ingo napisał(a):
Czy ktoś z szanownych kolegów rozważał montaż instalacji NOS w waszych benzyniakach. Cena najbardziej przystępna w stosunku do przyrostu mocy. Może ktoś już instalował.


Brałeś pod uwagę cene i możliwość tankowania gazu oraz to że jest to nielegalne w użytku na drogach publicznych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2011, o 01:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 cze 2007, o 15:02
Posty: 410
Lokalizacja: Minsk, Bialorus
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Corolla E12 Hatch
Rocznik: 2007
Silnik: 1.4 D4-D
Nie wiem czy moj post bedzie pasujacym do watku, ale w kazdym badz razie slyszalem ze na Lotwie gosciu podnosi konie po potwierdzeniu producenta, ma specjalne oprogramowanie. Koszt takiej sprawy jest 300 prezesow amerykanskih.

_________________
Toyota - lepsza od samolota :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2011, o 10:40 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6856
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 803
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
W Twoim silniku 1.4 D4D mozna wgrac zmieniony program do komputera i podniesc moc i moment okolo 15%.
Firmy tuningowe w Polsce oferuja to za okolo 200-300 prezesow amerykanskich :brewki:
Dealerzy Toyota nie oferuja zmian programow, niektorzy oferuja na gwarancji (z zachowaniem gwarancji) POWER BOXY produkcji HOPA, ale bardzo drogie, za 1000-1500 prezesow.
W Polsce do D4D 2.0 i 2.2 podlacza sie samemu BOX Vtech za 400 prezesow (uzywany 100 prezesow).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, o 18:16 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 maja 2011, o 01:06
Posty: 133
Lokalizacja: Kraków
Marka: Ford
Model: Focus 3 ST
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0t EB 250/300KM
1.4 D4-D ładnie robią się programowo, można oczywiście zapiać boxa, ale w tym wypadku po strojeniu wychodzą lepiej :tak:

_________________
Chip..hipp..hurra!!
http://gcstuning.pl
skype grzegorz-heko
GG 11781398
https://www.facebook.com/GCSTuning


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2011, o 23:23 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 wrz 2010, o 20:41
Posty: 12
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
carinus napisał(a):
Ingo napisał(a):
Czy ktoś z szanownych kolegów rozważał montaż instalacji NOS w waszych benzyniakach. Cena najbardziej przystępna w stosunku do przyrostu mocy. Może ktoś już instalował.


Brałeś pod uwagę cene i możliwość tankowania gazu oraz to że jest to nielegalne w użytku na drogach publicznych.

Z czego wynika Twoim zdaniem, że jest to nielegalne. Poza tym cena jest przystępna ok. 2500 zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2011, o 12:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2011, o 20:59
Posty: 198
Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD
Ingo napisał(a):
Z czego wynika Twoim zdaniem, że jest to nielegalne. Poza tym cena jest przystępna ok. 2500 zł.


Zanim zacznę coś robić to najpierw poczytam o wszystkich za i przeciw.Gdzie kolego zdobędziesz homologację na taki zestaw zamontowany w Twoim samochodzie.Równie dobrze sam załóż LPG i nie wbijaj tego w dowód,a potem bądz uczestnikiem wypadku,niekoniecznie z Twojej winy i płacz jak ubezpieczyciel nie wypłaci odszkodowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2012, o 14:33 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2012, o 19:55
Posty: 4
Lokalizacja: DUBLIN
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS VERMONT 05
Rocznik: 2002
Silnik: 1.6 benzyna
:auto: :auto: :auto: Obrazek :auto: :auto: :auto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2012, o 14:37 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2009, o 19:50
Posty: 634
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: T25FL > T27FL2
Rocznik: 2016
Silnik: 2ZR-FAE
A moze ktos ma cos takiego albo wie co to dokladnie robi. Pytam bardziej z ciekawosci:

http://allegro.pl/chip-tuning-box-25km- ... 55905.html

- pisza ze pasuje do avensis 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [T22] Silniki
PostNapisane: 4 sie 2012, o 14:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 21:21
Posty: 487
Lokalizacja: MMz
Pochwały: 8
Marka: TOYOTA
Model: t 25 FL
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 VVTI
stożek w tym aucie a szczególnie miejscu to porażka :glupek:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2012, o 15:12 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1340
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 35
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
adam_12 napisał(a):
A moze ktos ma cos takiego albo wie co to dokladnie robi. Pytam bardziej z ciekawosci:

http://allegro.pl/chip-tuning-box-25km- ... 55905.html

- pisza ze pasuje do avensis 1.8



To wyciąga 125 zł z kieszeni :hahaha:

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sie 2012, o 19:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2012, o 19:55
Posty: 4
Lokalizacja: DUBLIN
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS VERMONT 05
Rocznik: 2002
Silnik: 1.6 benzyna
JASNE ŻE SIĘ DA TO CO MAJĄ NA ALLEGRO TO JEST KICHA JAK NIE WIEM POLECAM TĄ STRONĘ DO WSZYSTKICH MODELI..


http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss? ... ta+avensis Obrazek Obrazek

Pamiętaj że po założeniu chipa musisz jechać na hamownie wgrać mapy.....Jeżeli Po zamontowaniu chipa założysz filtr STOŻKOWY ALBO SPORTOWY Będziesz musiał jechać jeszcze raz na hamownie wgrać mapy do kompa????? Wiec polecam to zrobić przed pojechaniem

FILTR STOŻKOWY ZAMONTUJ ZA PRZEPŁYWOMIERZEM POWIETRZA TAK JAK NA FOTKACH BO JAK ZROBISZ INACZEJ TO SILNIK OSZALEJE I WYSKOCZY CI NA DESCE ROZDZIELCZEJ INSPEKCJA SILNIKA




http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss? ... ta+avensis Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sie 2012, o 19:27 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6856
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 803
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Stożek w VVTi najczęściej nic nie daje, oprócz większego hałasu.
Może poprawić osiągi 1-3% (czyli niewyczuwalnie), ale też może pogorszyć je o kilka % ze względu na zjawiska falowe.
A stożek umieszczony jak na zdjęciach wyżej tylko pogorszy osiągi zasysaniem gorącego powietrza.

Inna sprawa to "chip" w silniku wolnossącym nic nie da oprócz zbyt bogatej mieszanki i większego spalania :-D

Jedyny sposób na zwiększenie mocy silnika wolnossącego to polerowanie całego dolotu, planowanie głowicy, zmiana wałków rozrządu - czyli ingerencja mechaniczna we wnętrze silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sie 2012, o 21:17 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 6 lut 2011, o 12:41
Posty: 746
Lokalizacja: krakow !!!!!!
Pochwały: 48
Marka: opel
Model: signum
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8
najlepszym sposobem to przeszczep silnika z corolki Ts:)))

_________________
color]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [T22] Silniki
PostNapisane: 13 sie 2012, o 00:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2012, o 19:55
Posty: 4
Lokalizacja: DUBLIN
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS VERMONT 05
Rocznik: 2002
Silnik: 1.6 benzyna
pit1979 napisał(a):
stożek w tym aucie a szczególnie miejscu to porażka :glupek:


A znasz inne miejsce dolotu zimnego powietrza. bo tak się montuje jak zdejmiesz całkiem obudowę co stożek w niej siedzi to wtedy zasysa ciepłe powietrze a tak ma dolot zimnego powietrza. Kolego a ty jak masz zamontowane skoro się znasz oby jak się znasz :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2012, o 05:47 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 paź 2008, o 22:29
Posty: 835
Lokalizacja: Wiry k/Poznania
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0 B
na ebayu widzialem doloty do tego silnika.jestem ciekaw jak gada 1.6 na stożku.jak mialem 1.6 i 1.8 to stożka niemontowalem ale przy 2.0 zawsze mialem i mam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [T22] Silniki
PostNapisane: 13 sie 2012, o 12:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 21:21
Posty: 487
Lokalizacja: MMz
Pochwały: 8
Marka: TOYOTA
Model: t 25 FL
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 VVTI
Cytuj:
Kolego a ty jak masz zamontowane skoro się znasz oby jak się znasz


Ja się nie znam :-D. Tylko wg. mnie stożek w takim aucie to bezsens bo co on daje (większy hałas) z ave 1.6 montując stożek auta WRC nie zrobisz :hahaha:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [T22] Silniki
PostNapisane: 13 sie 2012, o 21:22 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20341
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
pit1979 napisał(a):
z ave 1.6 montując stożek auta WRC nie zrobisz :hahaha:
No auta wrc nie zrobisz, bo wrc ma 2.0 1cd...
Wracajac do tematu sam stozek to chyba do dzialu tuning optyczny sie nadaje ;-), pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2012, o 21:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 08:07
Posty: 210
Lokalizacja: śląsk
Marka: toyota
Model: avensis kombi
Rocznik: 1999
Silnik: 3s-fe
ktos na forum kombinowal z tym silnikiem, jakies 130ps wyciagnol ale tam byly przekladki gratow z celiny chyba

_________________
Obrazek
Moje T22 na glebie!!
SPRZEDAM BIAŁE FELGI RONAL R38, SUPER OPONY, NISKA CENA-RARE IMPORT PARTS!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2012, o 00:21 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2011, o 15:05
Posty: 1116
Pochwały: 109
Marka: TOYOTA
Model: TUNDRA
Nadwozie: pick-up
Rocznik: 2014
Silnik: 3UR-FBE
Panowie :-D nic prostszego

taki zestaw > od TRD i :auto:

body -2003 Corolla S
engine -2006 VVTI 3ZZ-FE lub 2ZZ-GE
ecu -TRD ECU 89661-SP0.. lub AEM albo flash oem od TRD
Super Charger -TRD S/C http://www.toyotaracing.com/trd/parts_catalog/superchargers/pc_supercharger_overview.html
exhaust -Magnaflow Catback http://www.carid.com/2003-toyota-corolla-exhaust-systems/magnaflow-90351.html
intake -AEM SRI http://www.aemintakes.com/search/aemsearch.aspx?type=auto&year=2003&make=TOYOTA&model=Corolla&engine=1.8L

i masz toyotę co gada jak Gallardo :-D
http://www.youtube.com/watch?v=goQhBRHEAzI&feature=watch_response

tylko kogo na to stać :chytry:

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2013, o 22:01 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
Witam wszystkich

Ostatnimi czasy zaczyna mi brakować jednak troszkę mocy w mojej Avce t25 1.8 vvti (aptetyt rośnie w miarę jedzenia:) i zacząłem się zastanawiać nad tym czy ten silnik można jakoś chipować?
Chciałbym się dowiedzieć jaki jest koszt takiego chipa i jaki on ma rzeczywiście wpływ na samochód.

Z góry dziękuję za odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda