TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 17 lis 2018, o 19:19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1928 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 65  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, o 11:01 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 19:52
Posty: 40
Lokalizacja: Zalas:)
dzieki ignis, piwko powedrowalo do ciebie:)
mam rozumiec ze lepiej nie wkladac do mojej toyoty tego boxa co mialem w linku bo silnik duzo szybciej padnie?? i naprawde nikt nie jezdzi na tym forum dieselem z boxem???? pomozcie bo aukcja konczy sie wieczor i nie wiem czy kupowac:P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, o 11:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 22 lut 2008, o 01:02
Posty: 306
Lokalizacja: Warszawa
Kupuj nie pytaj - masz samochód po gwarancji to możesz potestowac. Najwyżej kupisz sobie nowy silnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, o 11:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 22 lut 2008, o 01:02
Posty: 306
Lokalizacja: Warszawa
Lepiej kupić boxa niż chipa. Jak lubisz eksperymentować to go kup. Innywm wyjsciem jest kupno boxa tte na http://www.tte.de. To jest box z homologacją i błogosławieństwem Toyoty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, o 14:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 29 paź 2007, o 10:58
Posty: 320
Lokalizacja: Wa-wa
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T25 PRESTIGE
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0D4D
nie bież tego to syf.Tanio można tylko kupić okazje albo dziedostwo które pociągnie cię w koszty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, o 19:05 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 13:31
Posty: 80
Lokalizacja: WPR
moim skromnym zdaniem (skromnym bo nie jestem expertem) to box też można ale WYŁĄCZNIE w połączeniu z hamownią i co za tym idzie z badaniami jak to działa w naszym konkretnym przypadku. Nigdy nie polecałbym zakupu boxa na zasadzie "kup a będziesz miał 140KM" bo niby skąd to masz wiedzieć? Są firmy które się w tym specjalizują i dają na swoją usługę gwarancję a to chyba ważne, no nie?

PS. dzięki za swoje pierwsze piffko :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, o 22:28 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 19:52
Posty: 40
Lokalizacja: Zalas:)
nie ma za co:) nie przekonam sie jak nie kupie i nie pojezdze....
na hamownie moze jak znajde podjade zobaczymy jakie to ma skutki....
ale znajomi w passatach dla przykadu maja jakies boxy i jest roznica dosc spora w spalaniu i w mocy. okaze sie moze cos w tym bedzie... moze nie siadzie mi do roku moje autko??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2008, o 23:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 lut 2008, o 15:03
Posty: 120
Lokalizacja: oxford
wlasnie??? jak to jest ??
ja kupilem stad http://www.tdi-tuning.co.uk , cena w porownaniu z polskimi czy niemieckimi o polowe w dol. ale jakie to ma skutki ? fakt mocy przybylo ale tez zauwazylem ze przyrost mocy jest czyms spowodowany.
Mianowicie wczesniej jezdzac zauwqazalem ze jezdze na obrotach do ( ok ) 3 tys to juz jak go przygazowalem a teraz jakos szybciej i latwiej wchodzi na wyzsza polke.
co za tym idzie ?? droga dedukcji = mniejsza predkosc maksymalna, jeszcze nie sprawdzalem bo box wsadzilem zaledwie 2h temu ale jezeli kogos to interesi to sprawdze. Wczesniej sprawdzalem predkosc maxymalna i na prostym odcinku autostrady jest 125 mil/h czyli ok 206 km/h. przy obrotach w zakresie od 3,5 do 4,0 tys ( cirka about )
nie mam pojecia czy to duzo czy malo - moze ktos sie wypowie ??
sprawdze jak bedzie z box-em i dam cynk, no ze spalaniem bo trudno mi troche uwierzyc zeby mialo spasc ;-)
prosze o korekty i konentarze :ok:

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, o 08:29 
no to poczekamy na wyniki dlugodystansowe ... spisuj wszystko co nowe i nietypowe w w dzialaniu auta


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, o 23:16 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 lut 2008, o 15:03
Posty: 120
Lokalizacja: oxford
wlasnie wrocilem :glupek:
wyjezdzajac pomyslalem ze ow bvoxa rozkrece na maxa i tu zaczely sie schody .....
ten kto go ma i sam go montowal to wie co trzeba przejsc, masaka.
wiec tak, krok 1:
- plastiki won, komputer restart, klema + off i oczywiscie bezpiecznik od kompa.
krok 2:
- czekam chwile i zakladam spowrotem ( bez plastikow :wsciekly: )
krok 3:
odpalam ( probuje ) , nie odpala
krok 4:
- :wsciekly: :wsciekly: :wsciekly: :wsciekly: :wsciekly:
krok 5:
- krok 1 ale bez plastikow bo sa juz w bagazniku

odpalil, ale jak by nie palil na wszystkie gary i pala sie lapmki od trakcji od spalin i v-costam obok kontroli trakcji. Masaakra :jacipokaze:
spowrotem krok 1 + skrecony box na minimum.
odpalam , lampki gasna, silnik dziala normalnie, koledzy w aucie hmmm to na autostrade ale nasowa sie pytanie po co skoro box jest skrecony ???!!!
jedziemy.
lekko sie dlawi ale idzie ( jak wczesniej ), co zauwazylem .........
predkosc max wzrosla pomimo obciazenia do 135 min/h a spalanie przy tej predkosci po przejechaniu ok 30 km , 10,5 - 11 na 100km czyli spadlo.
nie bardzo jestem tym zadowolony wiec jutro part 3 :cfaniak:
rozkrecenie boxa na przedostatnia pozycje i autostrada.

a moze ktos z was wie co zle zrobilem ?? albo co powinienem zrobic ??
mam nadzieje ze wszystko zadziala bo 17 maja jade do polski :jupi:
piszcie i komentujcie.
narty do jutra

[ Dodano: 2008-05-09, 22:15 ]
Wszystko dziala jak nalezy :-)
odpinka , podkretka i przypinka spowrotem :ok:
pyda wzrosla , spalanie hmmm maly dystans zrobilem ale od testow ulicznych start 12,5
w spada wjazd na autostrade juz ok 9.5 ( dystans ok 3 km - dom-autostrada)
na aotustradzie stala predkosc 100 mil/h czyli ok 165km/h spalanie ciagle spada.
droga rozna , troche z gorki i troche pod gorke. dystans ok 30 km spadlo do 7.5 l i wjechalem spowrotem w miasto :-) i ciagle spada. dojechalem do domu i stanelo na 6.9
zobaczymy na trasie do polski :-D .
jutro zrobie dluzszy dystans wiec zobaczymy .
jak narazie jestem zadowolony
1) przyspieszenie wzroslo
2) spalanie spada
hmm tyle :fajka:
pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2008, o 19:57 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 19:52
Posty: 40
Lokalizacja: Zalas:)
a kolego mozesz powiedziec mi gdzie kupowales chipa. z tego co widze jestes pewnie w angli jak ja, ja zamowilem na ebayu i czekam juz tydzien a jego jeszcze nie ma....
jesli mozesz daj linka badz napisz jakiego wlozyles do swojego:) gory dzieki pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, o 19:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 lut 2008, o 15:03
Posty: 120
Lokalizacja: oxford
http://www.tdi-tuning.co.uk a tu :-)
a wsadzilem tego ktory dodaje 30-35% mocy
mialem truche problem ze znalezieniem miejsca gdzie to podpiac ale pasuje tylko w jedno miejsce :-)

jak chcesz jakies info to pisz.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, o 21:48 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 19:52
Posty: 40
Lokalizacja: Zalas:)
jak tylko dostane to wczesniej sie z toba skontaktuje przed zalozeniem, tak ze jesli mozesz wrzuc mi twoj nr gg. z gory dzieki.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2008, o 04:17 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 lut 2008, o 15:03
Posty: 120
Lokalizacja: oxford
i jak tam kupiles tego boxa ??

ja z nim jezdze caly czas, polska zdobyta.
wiecie co ? na trasie z promu do szczecina PADALO YHHHHHHH ale nic jechalem troszke obladowany i komp pokazal 5.5 - 6.5 na 100km, czasami mniej czasami wiecej max do 7.7
przy predkosci pomiedzy 100km-h - 150km/h .
jak dojechalem na miejsce to po paru dniach miejsckiej jazdy ( generalnie kulania sie )
komp pokazal mi 3.8 l/100km hahahahaah max co ?? srednio mi sie chce w to wierzyc ale tak pokazal :ok: , jak by tak zostalo bylo by ok ;-) .
to bylo tylko raz i nie wrocilo wiecej :-)
co do tuning boxa - trzeba go odpowiednio wyregulowac !!!!!!!!!!!!
narty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2008, o 16:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 paź 2007, o 14:15
Posty: 9
Lokalizacja: Bydgoszcz/Birmingham
Witam !!!
Mam zamontowany Power Box w Ave 2.0 D4D 116KM z 2004 r.
Umówiłem sie na diagnostyke silnika w ASO bo silnik mnie zawodzi.Jednak po odłączeniu boxa problem jest ten sam wiec to nie jego wina i pytanie mam takie:
Box tylko odpiąc czy cały zdemonowac?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2008, o 22:31 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 lut 2008, o 15:03
Posty: 120
Lokalizacja: oxford
hej.
lepiej odepnij bo powiedza ze to jego wina a tak moze cos znajda.
a co sie dzieje i przy jakim przebiegu ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2008, o 07:54 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 paź 2007, o 14:15
Posty: 9
Lokalizacja: Bydgoszcz/Birmingham
praski01 napisał(a):
hej.
lepiej odepnij bo powiedza ze to jego wina a tak moze cos znajda.
a co sie dzieje i przy jakim przebiegu ??

Przebieg 101 tys mil a problem nie mały:
gdy silnik zimny wszystko OK jednak gdy sie nagrzeje do połowycszarpie jakby sie ropą zalewał i nie przepalał mieszanki lub miałby jej za mało.Cisnę na gaz a nie przyspiesza, obroty skaczą,autem szarpie i do tego strasznie dymi na czarno.Ale żadna kontrolka sie nie zapala a po odłączeniu Boxa problem nie znika.Nie wiem co jest grane-wtryski czy jakiś czujnik?
Spotkałeś sie już z taką usterką?
Dobra na diagnostykę Boxa odpinam.
Dzięki!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2008, o 07:58 
Może być kwestia wtrysków, albo tego boxa, mimo, że po odłączeniu dalej jest tak samo, to w komputerze mogą pozostać dane z boxa, weź zrób tak odłącz boxa i akumulator na 30 min. Po tym czasie go podłącz i sprawdź czy jest dalej tak samo.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2008, o 10:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2008, o 18:54
Posty: 241
Lokalizacja: Świebodzice
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4-D
Od roku jeżdżę na Boxie, niejako z konieczności :tak: - Verso jest sporo cięższe i pewnie dlatego miałem problemy z przekraczaniem magicznej dla mnie bariery 3300~3400 obr./min na IV biegu. Zaprzyjaźniony mechanik zaoferował mi używkę TTE (1500 zł brutto) na zasadzie: podłączymy, pojeździsz dwa tygodnie i zadecydujesz - zostaje czy zdejmujemy?. Montaż banalny, wpięcie we wiązkę za schowkiem pasażera, odpalamy silnik i jazda. Żadnej dodatkowej regulacji.

Wrażenia po 60.000km z Boxem:
-zniknął problem dziury w obrotach, na III i IV, można wkręcić pod czerwone pole bez problemu
-minimalnie obniżyło się zużycie paliwa
-łatwiejsze ruszanie, wcześniej zdarzało mi się doprowadzić do zgaszenia
-komfort przy wyprzedzaniu
-mniejszy hałas wtrysków przy zimnym silniku (subiektywnie)

Generalnie, nie żałuję - puszkę założyłem przy przebiegu niby 110.000 km (jestem trzecim właścicielem i jako realista nie wierzę w takie przebiegi aut z 2003r ;-) ) silnik D4D 116km.
Pierwotnie chciałem sprawdzić całość na hamowni, ale w rozmowie telefonicznej usłyszałem:
Poprawiło się? Samochód tylko użytkowy? To po co wywalać zbędnie 300zł...
Trudno odmówić racji, nie sprawdzałem, jeżdżę i jestem zadowolony - czego wszystkim forumowiczom życzę :ok: .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2008, o 12:45 
Ja mam to samo odczucie po zrobieniu chipa co Ty sandr


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2008, o 11:17 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 13:31
Posty: 80
Lokalizacja: WPR
dołącze do Was zaraz po wakacjach - decyzja już podjęta :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2008, o 22:29 
IgnisDriver napisał(a):
dołącze do Was zaraz po wakacjach - decyzja już podjęta :D

Koniecznie zdaj relację jak się będzie jeździć :tak:


Góra
  
 
 Tytuł: Uściślenie
PostNapisane: 8 lip 2008, o 17:04 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 maja 2008, o 13:41
Posty: 33
Lokalizacja: z okolic...
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2ADFTV DIESEL
Witam,
poczytałem co piszecie o Power Boxie. Wydaje mi się, że nadal nie do końca jest rozróżniane na tym forum co jest co. Była próba, ale chyba nie do końca się zgadzam z tym co zostało napisane.
Power Box - jakaś magiczna puszka zewnętrzna z układem, który modyfikuje sygnał do konkretnego czujnika, osprzętu lub czegoś takiego. Ja bym to porównał do założenia instalacji gazowej - jest to "oszukiwanie" sterownika silnika. Powrót do stanu wyjściowego prosty poprzez rozłączenie na wtykach. Problem: nie wiemy czym tak naprawdę sterujemy i co się dzieje z silnikiem.
Chip - jest to podmienienie kości pamięci (układu scalonego - w ECU)(ECU - elektroniczna jednostka sterująca pracą silnika). W chipie są wgrane wszystkie potrzebne mapy, krzywe, wartości takie jak w starym chipie z oryginalnego ECU lecz zmodyfikowane do osiągnięcia innych parametrów pracy silnika. Powrót do stanu wyjściowego poprzez ponowne podmienienie chipa. Potrzeba wyjąc ECU i wylutować chip.
Zmiana software ECU - wgranie do pamięci ECU nowego oprogramowania. Powrót do stanu wyjściowego poprzez ponowne wgranie oprogramowania.

Zmiana chipa i zmiana software jest to zabieg bardzo podobny, ale technicznie inaczej osiągany. I co ważne! Otrzymuje się dokładnie taki sam efekt przy założeniu zmiany tych samych parametrów (map, krzywych, wartości...).

Nie zgadzam się z opisem IgnisDriver. Same zmiany opisane wyżej przeze mnie nie powodują ingerencji w silnik a jedynie w układ sterowania silnikiem. Innym zagadnieniem jest czy potrzeba ingerować w silnik przy zmianie sterowania (turbodoładowanie, dolot, wtryski, tłoki, korbowód, głowica, zawory, gniazda, smarowanie..itd.itp).

Nie będę się teraz dłużej rozpisywał, gdyż chciałem jedynie usystematyzować pewne określenia tu padające i rozgraniczyć sposoby zmiany sterowaniem silnika. W mojej ocenie tuning to nie to samo co zmiana sterowaniem silnika!!!
Czekam na polemikę...

Pozdrawiam

_________________
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lip 2008, o 22:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2008, o 18:54
Posty: 241
Lokalizacja: Świebodzice
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4-D
Pod pojęciem Power Box, rozumiem i mam zamontowany taki układ:
http://www.tte.de/downloads/brochures/TTE/TTE_D4D_Performance.pdf

Uważam, że spełnia założenia definicji tuningu:
wykonanie modernizacji, regulacji (silnika, maszyny itp.) celem otrzymania pożądanych zmian

Poza tym pojęcie tuningu elektronicznego funkcjonuje w naszym języku od dość dawna.
Np. http://www.tinyurl.pl/?El3c9IzQ

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lip 2008, o 23:20 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 maja 2008, o 13:41
Posty: 33
Lokalizacja: z okolic...
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2ADFTV DIESEL
Zgadzam się, że definicja tuningu brzmi:

tuning [wym. tiuning] «zabiegi mające na celu zmianę seryjnych parametrów samochodu i dostosowanie go do indywidualnych gustów właściciela»

Często bywa tak, że ludzie się spierają o nazewnictwo. No może faktycznie nie wiedziałem dokładnie jaka jest definicja tuningu i zdaję sobie sprawę, że tuning w moim rozumowaniu jest kosztowny i do auta używanego w dzień powszedni raczej sie nie stosuje.

Tuning wg mnie to i zawieszenie, silnik, nadwozie i inne bajery. No może to już mega tuning.

Chciałem jeszcze zauważyć, że dzisiejszy przemysł samochodowy bazuje właśnie na wspomnianym tuningu elektronicznym. Przykład silnik 1.3 JTD fiata. Kilka wersji silnikowych, kilka samochodów...silnik bez zmian!!!

Pisząc o Power Boxie, chipie i sofcie chciałem tylko to w jakimś małym stopniu usystematyzować. Pisząc o tuningu wyraziłem swój pogląd na ten temat. Nikomu nie chce umniejszać, bo samemu nie stać mnie na takie samochody, aby móc spokojnie tuningować w takim sensie jak napisałem powyżej.

Oczywiście jestem ciekaw jak sie spisują rozwiązania jakie stosujecie w celu podniesienia osiągów swoich wozików i sam może kiedyś, któryś wykorzystam. Ale bez hamowni i kontroli podstawowych parametrów pracy silnika to ja bym nie zakładał Power Boxa. A pozostałe dwa rozwiązania tylko u ludzi z pojęciem i doświadczeniem.

Pzdr

_________________
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lip 2008, o 07:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2008, o 18:54
Posty: 241
Lokalizacja: Świebodzice
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4-D
Dedykowany dla danego silnika D-4D box od TTE mogę śmiało polecić (nie oferują do T25).
Ingeruje on w parametry silnika bardzo łagodnie, tak że po założeniu nie stwierdziłem jakiegoś rażącego przyrostu mocy- raczej,
że dopiero teraz auto jeździ normalnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2008, o 10:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
kliman napisał(a):
Chip - jest to podmienienie kości pamięci (układu scalonego - w ECU)(ECU - elektroniczna jednostka sterująca pracą silnika). W chipie są wgrane wszystkie potrzebne mapy, krzywe, wartości takie jak w starym chipie z oryginalnego ECU lecz zmodyfikowane do osiągnięcia innych parametrów pracy silnika. Powrót do stanu wyjściowego poprzez ponowne podmienienie chipa. Potrzeba wyjąc ECU i wylutować chip.

Taaak? A co powiesz na często spotykany na Allegro "chip-rezystor"? :hihihi: :hihihi: :hihihi:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lip 2008, o 14:13 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20562
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Portal napisał(a):
"chip-rezystor"?

sa tysiace zadowolonych uzytkownikow rezystorka za 25 groszy :hihihi: :hihihi: :hihihi:

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lip 2008, o 14:24 
wrc napisał(a):
sa tysiace zadowolonych uzytkownikow rezystorka za 25 groszy :hihihi: :hihihi: :hihihi:

A to do benzynki za 15 zl też musi być wielce skuteczne


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2008, o 08:38 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 22 wrz 2007, o 20:48
Posty: 47
Lokalizacja: dobczyce
witam 3 lata temu kupilem nowa avke 116km d4d t25 po przebiegu 5 tys km zakupilem w aso orginalny chip za 6 tys zl ale go szybciej oddalem niz kupilem roznica byla w przyspieszeniu i wtryski byly cichsze jak byl zimny silnik ale coz z tego jak co chwilke palila mi sie choinka na desce i wywalalo bly ze dostawal za duze podcisnienie na wtryski i go blokowalo
pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2008, o 11:56 
W serwisie nie robią chyba chipa, wiąże się to z utratą gwarancji


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1928 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 65  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda