TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 18 sty 2017, o 07:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1909 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 cze 2016, o 15:15 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 663
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 35
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Spodoba Ci się i nawet nie będziesz myślał o tym, żeby to odłączyć i oddać :)

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2016, o 07:41 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 11:09
Posty: 23
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis Prestige
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D-4D
Mam nadzieję :)

Bo tak jak pisałem wcześniej to odrobinkę brakuje.

A dobrze widzę że też masz z V-Techu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2016, o 08:48 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 663
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 35
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
tak, większość z tutaj obecnych na forum jak ma boxa to z v-tech, czasami TTE.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lip 2016, o 11:26 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 11:09
Posty: 23
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis Prestige
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D-4D
No to odwieziona na zabieg :)

Po wstępnych rozmowach dowiedziałem się tyle, nowe silniki wymagają dodatkowego strojenia Boxa, na standardowych ustawieniach nie idzie za dobrze.
Jak mówiłem o roczniku to pani w biurze się uśmiechnęła i powiedziała że bardzo mało tego mieli, ale Panowie techniczni poprosili o zgodę na testy poza hamownią, jazdy próbne i dostrajanie na żywo, bo strojenie " na miejscu " nie daje pełnych pomiarów.

po południu odbieram i zobaczymy efekty :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lip 2016, o 15:18 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 cze 2016, o 14:28
Posty: 10
Marka: Volkswagen
Model: Touran
Nadwozie: inne
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 BKD+
Nie wiem jak to w rzeczywistości jest, ale podobnie miałem z Laguną 7 lat temu, podpięliśmy później do kumpla, identycznej i nie jechała. Trzymamy kciuki i uzbrajamy się w cierpliwość ☺


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lip 2016, o 19:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 sie 2011, o 17:35
Posty: 237
Lokalizacja: sosnowiec
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2
Jutro jadę z moją bestią do Wrocławskiego GT zobaczymy co tam wyjdzie na wykresie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2016, o 08:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 11:09
Posty: 23
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis Prestige
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D-4D
No to po zabiegu :)

Box połączony z samochodem w dwóch miejscach, jedna wtyczka na szynie druga zaraz obok.
Wszystko zrobione ładnie i wygląda całkiem ok :)

No ale konkrety:

Moc początkowa: 147KM przy 3819rpm
Moc po Boxie: 172km przy 3929

Moment początkowy: 358Nm przy 2255rpm
Moment po Boxie: 424Nm przy 2081rpm

Obrazek

Na wykresie też wygląda to całkiem ciekawie.

Obrazek

Wczoraj pierwsze 100km jazdy z czego 3/4 autostrada. Różnica jest widoczna i nie ukrywam na spalaniu też.
Kasowanie średniego spalania w tym samym miejscu, prędkość przelotowa 145km/h na tempomacie, spalanie przed Boxem srednio wychodziło ok 6,4-6,6l/100km
wczoraj po Boxie wyszło 5,7l/100km.

Kolejne testy pewnie niebawem ale pierwsze wrażenie nie jest złe :) a nawet powiedział bym że jest lepiej niż myślałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2016, o 10:26 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 cze 2016, o 14:28
Posty: 10
Marka: Volkswagen
Model: Touran
Nadwozie: inne
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 BKD+
Bardzo ładnie :), zerknij proszę jaka prędkość obrotowa przy 160 czy 180 (jak będziesz na niemieckiej autostradzie oczywiście ;) )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2016, o 10:53 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 11:09
Posty: 23
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis Prestige
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D-4D
Wydaje mi się iż tu nie będzie zmian teraz przy 145km/h obroty były na poziomie 2100-2200rpm.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2016, o 11:25 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 cze 2016, o 14:28
Posty: 10
Marka: Volkswagen
Model: Touran
Nadwozie: inne
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 BKD+
pietrek.krk napisał(a):
Wydaje mi się iż tu nie będzie zmian

Nie powinno :hahaha:
Ale tak jak powyżej wspominałem- w każdym samochodzie można zrobić 200 i 300 KM, ale nikt tego nie wykorzysta gdy skrzynia krótka. Jeżeli jest tak jak piszesz, to prędkości 140-160 nie powinny powodować spalania wyższego niż 7-7,5 l/100.
A na wydruku z hamowni nie masz czasem prędkości samochodu przy maksymalnej mocy (prawdopodobnie na V biegu) ?
Miłej zabawy pozostaje życzyć w takim razie :auto:
Jaki masz obecnie przebieg ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2016, o 11:30 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 11:09
Posty: 23
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis Prestige
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D-4D
W tym momencie 21000km


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2016, o 11:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 11:09
Posty: 23
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis Prestige
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D-4D
Zważywszy na to że samochód odebrałem 28 kwietnia :d hehe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2016, o 19:01 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 571
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
viscum napisał(a):
Bardzo ładnie :), zerknij proszę jaka prędkość obrotowa przy 160 czy 180 (jak będziesz na niemieckiej autostradzie oczywiście ;) )


taka sama jak przed boxem. Jakie znaczenie ma taka zmiana jak chip czy box na prędkość obrotową przy zadanej prędkości.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2016, o 20:13 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 642
Pochwały: 45
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
carsik napisał(a):
taka sama jak przed boxem. Jakie znaczenie ma taka zmiana jak chip czy box na prędkość obrotową przy zadanej prędkości.


mhm..załóżmy, że potrzebny jest stały moment 100NM :-) (dlarównego rachunku) aby ave jechało 180km/h po prostej drodze, bezwietrznej pogodzie,wiglotnośći 70%,temp zewn 20stopni, brak opadów itd itp..
z boxem te 100NM bedzie osiagac przy mniejszej predkosci obrotowej silnika...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2016, o 21:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 cze 2016, o 14:28
Posty: 10
Marka: Volkswagen
Model: Touran
Nadwozie: inne
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 BKD+
Przy stałej prędkości, stabilne warunki różnica obrotów będzie minimalna. Chodziło mi o to co pisałem powyżej. W moim obecnym VAG udaję się rozpędzić do 210-220, ale obroty są powyżej 4000, tym samym, prędkość przelotowa żeby nie ogłuchnąć i utrzymać chwilowe zużycie paliwa poniżej 10l/100 to 160-170, podobnie mialem w 2.0 dci. Ale uciekamy od głównego wątku, mnie wykres przekonał i jak tylko uda się zrealizować najbliższe plany to jeszcze w tym roku wrzucę swój wykres.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2016, o 07:08 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 571
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Rozzi napisał(a):
carsik napisał(a):
taka sama jak przed boxem. Jakie znaczenie ma taka zmiana jak chip czy box na prędkość obrotową przy zadanej prędkości.


mhm..załóżmy, że potrzebny jest stały moment 100NM :-) (dlarównego rachunku) aby ave jechało 180km/h po prostej drodze, bezwietrznej pogodzie,wiglotnośći 70%,temp zewn 20stopni, brak opadów itd itp..
z boxem te 100NM bedzie osiagac przy mniejszej predkosci obrotowej silnika...



:hahaha: :hahaha: :hahaha:

Tak i zmieniły się dzięki boxowi przełożenia w skrzyni. Twoje rozumowanie idzie w niewłaściwą stronę. Będziesz miał nieco mniej wciśnięty gaz po prostu.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2016, o 08:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 11:09
Posty: 23
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis Prestige
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D-4D
Dokładnie tak, obroty praktyczni sie nie zmieniają bo skrzynia ta sama :)

Po kolejnych dniach, kilometrach i obserwacjach :auto:

Spalanie na pewno spadło ... na trasie ok 0,7-1l/100km więc tu duży pozytyw :brewki:
Po mieście też jeszcze nie mam dokładnego pomiary ale 1l to na pewno.

Kultura jazdy zwiększyła się i to znacznie, teraz ma to "coś" :-D czego brakowało, tak jak opisywałem jakieś 4 dni temu czasami brakowało tej "zwinności" i przy wyprzedzaniu czuć było masę samochodu. Teraz bardzo ładnie reaguje na pedał gazu.

Tak samo przy ruszaniu i jeździe po mieście, nie trzeba mieszać biegami, duzo większa elastyczność.

Zastanawiam się dlaczego inżynierowie z toyoty nie zrobili tego jako parametry bazowe.

Przy wersjach niższych gdzie masa samochodu jest niższa to wystarcza, ale przy wersji Prestige jednak masa jest dużo wyższa i brakuje mocy a przede wszystkim momentu.

Nie ma co ukrywać, chłopaki z V-techu zrobili kawał dobrej roboty, i sami byli zadowoleni bo bez " wyciskania " wyszło bardzo ładnie, jak stwierdzili na upartego można jeszcze wyciągnąć z niego co nie co ale to już obciąży silnik a przy tych parametrach które są na wykresie praktycznie nie zmienia się obciążenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2016, o 23:46 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 wrz 2010, o 22:32
Posty: 8
Lokalizacja: Sosnowiec
Marka: Toyota
Model: Ave T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D
SunRose napisał(a):
Jutro jadę z moją bestią do Wrocławskiego GT zobaczymy co tam wyjdzie na wykresie :)

Pochwalisz się co tam u Ciebie wyszło?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lip 2016, o 23:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 cze 2008, o 13:07
Posty: 145
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD-FTV
Dlaczego inżynierowie z Toyoty nie zrobili tego jako parametry bazowe - dowiesz się jak bedziesz musiał wymienić wtryski .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lip 2016, o 07:49 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 663
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 35
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Gregor 37 napisał(a):
Dlaczego inżynierowie z Toyoty nie zrobili tego jako parametry bazowe - dowiesz się jak bedziesz musiał wymienić wtryski .


Znasz to z autopsji czy powielasz stwierdzenie swojego mechanika?

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2016, o 11:51 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 18:08
Posty: 237
Lokalizacja: najczęściej 100-lica, rzadziej Suwałki albo Przemyśl
Pochwały: 20
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 D4-D + V-Tech :)
Słuchajcie, niby prosta sprawa, ale dla pewności wolę podpytać - mam T25 2007r. 2.2 D-4D 150 KM, rozumiem, że ten box będzie pasował:
Obrazek
link z opisu: http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Toyota-Avensis-T27-2.2-D-4D-110kW-150KM
Był używany i na stronie jest opisany jako box do T27, ale silnik jest chyba ten sam, prawda?

_________________
"Filateliści zbierają znaczki, a fetyszyści paznokcie i włosy zmarłych. Nie da się tego wytłumaczyć. Nigdy nie rozumiałem, jak można zbierać znaczki." F. Mulder

Nasza Silver Lady - viewtopic.php?f=63&t=23076


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2016, o 12:03 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2011, o 10:21
Posty: 1003
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 104
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Rocznik: 2013
Silnik: 1.8
Jeżeli masz te same wtyczki na listwie to będzie pasować

_________________
Było
T25 Wagon 1CD-FTV <3
]T27 Wagon 1AD-FTV

Jest
T27FL limousine 2ZR-FAE viewtopic.php?f=64&t=24766


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2016, o 13:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 11:09
Posty: 23
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis Prestige
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D-4D
Jest to poprzednia wersja Boxa.

Teraz wygladaja troszke inaczej

Obrazek

Pytanie dlaczego ktoś chce go sprzedać?

W V-Techu przy montażu wsadzają auto na hamownie i dopasowywują parametry, bo każdy Box ma 10 ustawień, pytanie które ustawienie będzie pasować do Twojego silnika.
A wybór odpowiedniego na chybił trafił to troszkę może nie mieć sensu, nie mówiąc o prawidłowym działaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2016, o 14:50 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 sie 2014, o 19:17
Posty: 232
Lokalizacja: GD
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD
Sprawdz na polaczeniu kabli do swojego CR ilu pinowa masz zlaczke.
A tak z ciekawosci ile za taka używke ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2016, o 16:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 18:08
Posty: 237
Lokalizacja: najczęściej 100-lica, rzadziej Suwałki albo Przemyśl
Pochwały: 20
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 D4-D + V-Tech :)
A to nie jest tak, że dany moduł pasuje do każdego dajmy na to D-4D, a pokrętłem się reguluje "moc"? Z tego, co wyczytałem w tym wątku, ustawień jest 8 plus dwa tryby dodatkowe: 0 - wyłączenie całkowite i 9 - serwisowy.
Myślałem, że 1 to najsłabsze dopalenie, a 8 hardkor.
A ten nowy moduł oferuje coś więcej, poza designem?
Cena używki ok. -30%, więc uczciwie

Wysłane z komórki (za domem) przy użyciu LTE (sąsiada)

_________________
"Filateliści zbierają znaczki, a fetyszyści paznokcie i włosy zmarłych. Nie da się tego wytłumaczyć. Nigdy nie rozumiałem, jak można zbierać znaczki." F. Mulder

Nasza Silver Lady - viewtopic.php?f=63&t=23076


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2016, o 21:27 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6697
Pochwały: 771
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Ten BOX będzie pasować, wtyczka jest identyczna jak w Twoim T25 2AD.

Nowy czarny plastikowy moduł oferuje przede wszystkim inny design.
Programowanie przez USB ten powyższy czerwony BOX oferuje tak samo jak najnowszy plastikowy czarny.
W Ave nawet stary SilverBOX Vtechu będzie działał bez problemów.
Z punktu widzenia użytkownika nie ważna jest generacja BOXa, tylko możliwość zmiany programu (stopnia podbijania ciśnienia CR).
Nowe BOXy mogą oferować takie zbędne fajerwerki, jak zdalna zmiana programu smartfonem.
Każdy BOX (ten nowy czarny tak samo) zwiększa ciśnienie na listwie CR, a nie długość dawki wtryskiwacza, stąd podbijanie BOXem w okolice możliwego maximum jest niezdrowe dla wtryskiwaczy i pompy paliwa.

Nie potrzebujesz magii dopasowywania programów itp. Podpinasz wtyczki, ustawiasz zworką lub pokrętłem 5 program i to wszystko.
Jak będzie dymić przy depnięciu, zmniejsz program na 4.
A jak nie będzie dymić przy depnięciu możesz zwiększyć program na 6.
Ot i cała magia dopasowywania BOXa do auta.
Nawet jakby nie dymił, nie warto bawić się w wyższe programy i wyciskać maximum z silnika, bo mu to bokiem wyjdzie.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2016, o 23:16 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 sie 2014, o 19:17
Posty: 232
Lokalizacja: GD
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD
zdaje sie ze w takim przypadku wizyta u tunera sprowadza sie tylko do sprawdzenia auta na hamowni dla poprawy samopoczucia wlasciciela :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lip 2016, o 08:58 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 11:09
Posty: 23
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis Prestige
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D-4D
Poniekąd tak.

Kwestia znalezienia jeszcze używanego boxa. Do T29 raczej ciężko o używkę :-D

I jeszcze jest kwestia gwarancji i ewentualnej faktury, mając możliwość wrzucenia w koszty tak naprawdę Box kosztuje 800zł więc pytanie czy warto szukać używek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lip 2016, o 09:45 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 8988
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 461
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
pietrek.krk napisał(a):
Poniekąd tak.

Kwestia znalezienia jeszcze używanego boxa. Do T29 raczej ciężko o używkę :-D

I jeszcze jest kwestia gwarancji i ewentualnej faktury, mając możliwość wrzucenia w koszty tak naprawdę Box kosztuje 800zł więc pytanie czy warto szukać używek.

A co to jest T29? ;-)
W podpisie widzę że masz tak samo :-D

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lip 2016, o 10:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 18:08
Posty: 237
Lokalizacja: najczęściej 100-lica, rzadziej Suwałki albo Przemyśl
Pochwały: 20
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 D4-D + V-Tech :)
Rzecz w tym, że ja właśnie znalazłem i jestem z gościem umówiony, stąd moje pytanie.
piokli odpowiedział mi dokładnie tak, jak potrzebowałem, pochwała poleciała.
Możliwości wrzucenia w koszty nie mam, więc jeśli mam okazję oszczędzić coś ze sklepowej ceny, to jest to dla mnie czysty zysk.
A cyferki z hamowni mi niepotrzebne.

Wysłane z komórki (za domem) przy użyciu LTE (sąsiada)

_________________
"Filateliści zbierają znaczki, a fetyszyści paznokcie i włosy zmarłych. Nie da się tego wytłumaczyć. Nigdy nie rozumiałem, jak można zbierać znaczki." F. Mulder

Nasza Silver Lady - viewtopic.php?f=63&t=23076


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1909 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda