TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 15 lis 2018, o 08:24

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1928 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 wrz 2015, o 01:46 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 08:38
Posty: 1822
Lokalizacja: Olsztyn/Rochdale
Pochwały: 147
Marka: Lexus
Model: IS 250 F Sport
Rocznik: 2012
Silnik: 4GRFSE
mi nie

_________________
Części Avensis T22, Avensis T25 - priv


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 wrz 2015, o 10:53 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 lip 2015, o 10:01
Posty: 19
Lokalizacja: Żuromin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD-FTV 149KM@345Nm
Mi też nie ślizga się, na tych boxach jak nie masz wystrojonego pod auto to masz duży strzał momentu w małym zakresie, widać to u mnie na 5 prog


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 wrz 2015, o 16:41 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7188
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 880
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
Nie strzal, a plynny wzrost momentu
i ten wzrost jest praktycznie taki sam ze strojeniem boxa i bez strojenia.

Roznice na wykresach z hamowni wynikaja
z roznic miedzy egzemplarzami silniikow,
a nie z roznic miedzy boxami strojonymi i nie.

Mi sie sprzeglo nie slizga z boxem.
Sprzeglo jak to sprzeglo, jak sie konczy bedzie sie najczesciej slizgac.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 wrz 2015, o 20:15 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 lip 2015, o 10:01
Posty: 19
Lokalizacja: Żuromin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD-FTV 149KM@345Nm
Ale popatrz w jakim zakresie jest dostępny, to śmieszne,piszę tu o swoim przypadku, czyli wg Ciebie działanie mojego boxa ogranicza mój silnik?Bo chyba nie powiesz że +5KM na 5 prog to normalne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2015, o 18:43 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 19 kwi 2012, o 21:32
Posty: 81
Marka: Toyota
Model: AVENSIS
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FTV 150 kM
Podłączał ktoś redboxa vtechu do kompa za pomocą miniusb ??. Ja próbowałem i coś mi nie wychodzi. Nigdzie nie potrafię znaleźć jakiegoś manuala jak to zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 wrz 2015, o 14:14 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008, o 21:47
Posty: 1814
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 75
Marka: Peugeot
Model: 308 GTi
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2012
Silnik: 1.6 THP200 by GCS
u mnie po miesiącu, ale sprzęgło miało ponad 200kkm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2015, o 21:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 00:53
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Rocznik: 2013
Silnik: 2.2 d-cat 177KM
Witam,kończy mi się za kilka miesiecy gwarancja i przymierzam się do założenia red boxa vtechu.Czy ktos może podpowiedziec na jaki rabat mozna liczyć ? jaka obecnie jest cena z montażem? zdaje się że ktoś już na tym forum zakładał boxa do 2.2 d cat 177,jakie wrazenia ? Ja obecnie nie jestem zadowolony z elastycznosci tego silnika.Niby te ponad 8s. do setki robi wrazenie,ale toyota nie ma tej lekkosci jak w innych samochodach podobnej mocy.Po miescie ta moc i elastycznosc teoretycznie wystarcza,ale po za miastem to lekka tragedia,dzisiaj np. nie mogłem na maksa rozpedzić sie pod górkę na dwupasmówce i jakas pasacina wyprzedziła mnie prawym pasem :) (może 2.0 tsi ? bo wątpie że 2.0 tdi 170 chyb że z chipem.Silnik 2.2 d cat ogólnie głośny na wysokich obrotach,najwiekszy minus to krótki zakres obrotów, bo na wyzszych obrotach po prostu nie chce jechac.Mam od niedawna innego diesla 245 KM,wiekszy i ciezszy a ma takie odejscie ze moja Toyota 2.2 moze sie schowac.Wbrew pozorom silnik 2.0 d4d nie jest taki zły(twierdze ze nawet lepszy) i jak miałem okazje pozyczyc to całkiem przyjemnie mi sie tym jezdziło(mniejsza moc ale przyjemna elastycznosc w większym zakresie obrotów).pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2015, o 11:28 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2011, o 10:21
Posty: 1211
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 137
Marka: Volkswagen
Model: Tiguan II
Nadwozie: inne
Rocznik: 2018
Silnik: 2.0 TDI
NOIR -> w chwili obecnej jest już możliwość zrobiena normalnego Chipa, zagadaj do Heko. viewtopic.php?f=82&t=22400
Ceny pewnie standardowo ok 1200-1500 jak u większości.
A jeśli chodzi o Rabat to jest to stolica Maroko :-D

_________________
Było
T25 Wagon 1CD-FTV <3
T27 Wagon 1AD-FTV
T27FL limousine 2ZR-FAE

Jest
VW Tiguan 2.0 TDI :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2015, o 12:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 sie 2014, o 19:17
Posty: 273
Lokalizacja: GD
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD
Panowie sorry za spam, ale jakby ktoś był zainteresowany to polecam:
viewtopic.php?f=39&t=22743

:swiety: :swiety: :swiety:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2015, o 20:11 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 00:53
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Rocznik: 2013
Silnik: 2.2 d-cat 177KM
kabum napisał(a):
NOIR -> w chwili obecnej jest już możliwość zrobiena normalnego Chipa, zagadaj do Heko. http://avensis.info/viewtopic.php?f=82&t=22400
Ceny pewnie standardowo ok 1200-1500 jak u większości.
A jeśli chodzi o Rabat to jest to stolica Maroko :-D


zagadać mogę,ale obawiam sie że moja avensis byłaby królikiem doświadczalnym, Heko niech trenuje.... na razie nie znam w Polsce ani jednego przypadku chipa dla d4d,a ci co już kiedys probowali dłubac szybko z tego zrezygnowali :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2015, o 20:33 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 763
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
raczej musisz znowelizować swoją wiedzę. Tematy są na forum i coś tam udało się wydłubać sensownego, zdecydowanie bardziej niż przy Boxie.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2015, o 13:34 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9594
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 514
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
NOIR napisał(a):
kabum napisał(a):
NOIR -> w chwili obecnej jest już możliwość zrobiena normalnego Chipa, zagadaj do Heko. viewtopic.php?f=82&t=22400
Ceny pewnie standardowo ok 1200-1500 jak u większości.
A jeśli chodzi o Rabat to jest to stolica Maroko :-D


zagadać mogę,ale obawiam sie że moja avensis byłaby królikiem doświadczalnym, Heko niech trenuje.... na razie nie znam w Polsce ani jednego przypadku chipa dla d4d,a ci co już kiedys probowali dłubac szybko z tego zrezygnowali :)

1. viewtopic.php?f=82&t=22400
2. viewtopic.php?f=82&t=22480

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2016, o 22:42 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 paź 2015, o 22:31
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2
NOIR napisał(a):
kabum napisał(a):
NOIR -> w chwili obecnej jest już możliwość zrobiena normalnego Chipa, zagadaj do Heko. http://avensis.info/viewtopic.php?f=82&t=22400
Ceny pewnie standardowo ok 1200-1500 jak u większości.
A jeśli chodzi o Rabat to jest to stolica Maroko :-D


zagadać mogę,ale obawiam sie że moja avensis byłaby królikiem doświadczalnym, Heko niech trenuje.... na razie nie znam w Polsce ani jednego przypadku chipa dla d4d,a ci co już kiedys probowali dłubac szybko z tego zrezygnowali :)


Witaj,
troche czasu mineło i producenci narzędzi do chip tuningu poszli do przodu w temacie odczytu i zapisu ECU DENSO Toyota.
Pierwszi z tego co wiem byli to rosjanie (!), natomiast miesiąc po nich oficjalnie protokoły mozna było kupić u takich tuzów jak np. Alientech .

Tutaj masz wykres po modyfikacji ECU w Toyocie Avensis 2.0 D4D 126 km ( takie same parametry uzyskasz w 116 konnej wersji :) )
czyli ok 150 km i 350 Nm

Obrazek

_________________
Chip tuning Toyota AVENSIS
ŁG serwis / Ładyga tuning Facebook


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2016, o 13:16 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 sty 2016, o 13:14
Posty: 4
Marka: Opel
Model: astra
Rocznik: 1999
Silnik: 2.0 benzyna
Ja dałem 1500 zł :0


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2016, o 14:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 490
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 26
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Młody12212121 napisał(a):
Ja dałem 1500 zł :0


Do Opla czy do Toyoty ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2016, o 23:33 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2011, o 10:21
Posty: 1211
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 137
Marka: Volkswagen
Model: Tiguan II
Nadwozie: inne
Rocznik: 2018
Silnik: 2.0 TDI
Vtech zrobił boxa do 1.6 D4D -> http://vtech.pl/aktualnosci/toyota-aven ... erbox.html

jak komuś nie chce się klikać to:
Seria: 118,6KM @ 4084RPM / 299Nm @ 2129 RPM
BOX: 138,7KM @ 39084RPM / 372Nm @ 2177 RPM

_________________
Było
T25 Wagon 1CD-FTV <3
T27 Wagon 1AD-FTV
T27FL limousine 2ZR-FAE

Jest
VW Tiguan 2.0 TDI :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2016, o 22:30 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 sie 2015, o 21:35
Posty: 1
Marka: Avensis
Model: Avensis T22
Rocznik: 2009
Silnik: 2.4
mi tez sie nie zlizgało


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2016, o 23:19 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2010, o 16:11
Posty: 1731
Lokalizacja: Kielce/Tomaszów Maz
Pochwały: 79
Marka: Toyota_Hyundai
Model: corolla / I30
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.4/1.4
tomogedac napisał(a):
mi tez sie nie zlizgało

brawo Ty :ok:

_________________
126px2(74-81)>ccx1(96new)>uno(97)>ford taurus(96new)>mercedes sec560(92)>peugeot406(02)>toyota land 100(01new)>vw polo n6(01)>alfa 147(03)>audi a4(03new)>lexus is250(06)>toyota corolla(07) trzymana jak chłop konia do dzisiaj>toyota avensis(10new) krzywe "H" i30(14) >na dziś Avensis 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2016, o 12:26 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 11:09
Posty: 25
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis Prestige
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D-4D
Witam,

Czy ktoś się orientuje o Chipie lub PowerBoxie to Toyoty Avensis 2016 2.0 D4D 143KM?
Gdzie ewentualnie zrobić, sprawdzony dobre miejsce.

Sporo czytałem i w sumie w zaprzyjaźnionym salonie powiedzieli że chyba tylko Power wchodzi w grę, czy ktoś ma już jakieś doświadczenie w tym temacie?

Wiem że V-tech zrobił Boxy do 143KM ale jak jest w realu? rzetelnie robią? a czy ktoś ma doświadczenie z 44tuning.pl

Oferte maja bardzo przekonującą a jak w życiu?

No i co wybrać V-tech czy 44tuning?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2016, o 13:23 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2011, o 10:21
Posty: 1211
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 137
Marka: Volkswagen
Model: Tiguan II
Nadwozie: inne
Rocznik: 2018
Silnik: 2.0 TDI
Zdecydowanie Vtech - Sprawdzony produkt jeśli chodzi o powerboxy.

_________________
Było
T25 Wagon 1CD-FTV <3
T27 Wagon 1AD-FTV
T27FL limousine 2ZR-FAE

Jest
VW Tiguan 2.0 TDI :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2016, o 13:37 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 11:09
Posty: 25
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis Prestige
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D-4D
Dostałem info jeszcze o GCSTuning, bo też koło Krakowa.
Ale na stronie piszą, że używaja powerboxa V-Techu więc wygląda na to że lepiej zrobić to " u źródła " :)
W V-techu dosyć rzetelnie odpowiedzieli na wszystkie pytania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2016, o 14:31 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 8 lut 2009, o 13:10
Posty: 1579
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 45
Marka: Niemamjuztoyoty
Model: niemamjuztoyoty
Rocznik: 2014
Silnik: niemamjuztoyoty
w bmw z tego silnika wyciąga się 200KM i 410Nm programem

pytanie jak ci go toyota ograniczyla dając sterownik denso (w sensie mozliwosci modyfikacji)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2016, o 14:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 cze 2016, o 14:28
Posty: 10
Marka: Volkswagen
Model: Touran
Nadwozie: inne
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 BKD+
pietrek.krk napisał(a):
Czy ktoś się orientuje o Chipie lub PowerBoxie to Toyoty Avensis 2016 2.0 D4D 143KM?
Gdzie ewentualnie zrobić, sprawdzony dobre miejsce.


Udało ci się odszukać kogoś kto ma z tym doświadczenie ?
Sam zastanawiam się nad zakupem Avensis, ale osiągi ma delikatnie mówiąc subtelne.

Jakie ma obroty przy prędkościach przelotowych w okolicach 160 km/h ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2016, o 15:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 11:09
Posty: 25
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis Prestige
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D-4D
Generalnie mówiąc kolega ( Właściciel salonu Toyota ) powiedział że jak na razie Chip nie wchodzi w grę ;-( I powiedział że dobry box i nawet jak coś potem toyota się nie czepia boxów nawet jak się ich nie odłączy.

Problem jest głównie chyba z tym sterownikiem Denso i on blokuje mocniejszy tuning.
W jednym teście czytałem że patrząc na ten silnik to tak jak napisałeś konkurencja z silników 2.0 wyciska 190-200KM ale inżynierki z Toyoty szukali złotego środka pomiędzy osiągami i żywotnością.
ale niestety nie ukrywam że 143KM na praktycznie 1500kg masy to troszkę brakuje.
Prestige fajnie wyposażony ale czuć masę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2016, o 15:15 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 11:09
Posty: 25
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis Prestige
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D-4D
viscum ....

Ogólnie mówiąc jest bardzo OK. To co napisałem wyżej przy najbogatszej wersji plus maź dodatków czuć masę, ma to inne plusy ale nie jest to wyścigówka, niestety.

Mam też Astre III 1.9 fabryczne 190KM i tam czuć tą moc.

Tak jak napisałem wyżej i inzynierkach Toyoty jest to dobrze zestrojone i moc jest ok ale właśnie przy większych prędkościach brakuje odrobinke tego momenty/mocy.

Przy 160km/h obroty dosyć ok nie przyglądałem się dokładnie ale ok 2400-2600.
Jest cicho i nie czuć w ogóle prędkości. Jadąc 140km/h masz wrażenie jakbyś się toczył a nie jechał autostradą i powiem jeszcze jedno co pewnie istotne będzie dla wielu.... SPALANIE jest mniejsze przy 150-160 niż przy proponowanych przez przepisy 140km/h :P


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2016, o 19:33 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 763
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
popi2009 napisał(a):
w bmw z tego silnika wyciąga się 200KM i 410Nm programem

pytanie jak ci go toyota ograniczyla dając sterownik denso (w sensie mozliwosci modyfikacji)


nie ma problemu z programową modyfikacją tego sterownika

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2016, o 22:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 cze 2016, o 14:28
Posty: 10
Marka: Volkswagen
Model: Touran
Nadwozie: inne
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 BKD+
pietrek.krk napisał(a):
viscum ....

Przy 160km/h obroty dosyć ok nie przyglądałem się dokładnie ale ok 2400-2600.


No to bardzo przystępnie, kolejna mała cegiełka za Avensis. Biała, kombi, ze panoramicznym dachem coraz bliżej :).
Spalanie zawsze ma znaczenie, ale dwa moje ostatnie samochody po zwiększeniu mocy miały w okolicach 4300 obrotów przy maksymalnej prędkości - czyli moc/moment jest, ale VI bieg za krótki. Daj znać jak już będziesz po zabiegu :piwo:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2016, o 10:02 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 11:09
Posty: 25
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis Prestige
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D-4D
W poniedziałek odstawiam Ave na zbieg PowerBoxa .. :)

W nowym silniku nie jest to takie proste i oczywiste jak w poprzednich wersjach, po konsultacjach dowiedziałem się że zestrojenie PowerBoxa z silnikiem 143KM wymaga podwójnej wiązki i normalnych testów i strojenia PowerBoxa na hamowni, więc podłączenie Boxa zakupionego gdzieś bo taniej niestety nie da dobrych efektów.

Standardowe oprogramowanie Boxów nie wystarcza, ale podobno efekty są całkiem niezłe bez obciążenia silnika :)

We wtorek się okaże :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2016, o 10:06 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9594
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 514
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Kogo w końcu wybrałeś? ;-)
po tym co napisałeś domyślam się kto może mieć takie podejście do sprawy ;-)

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2016, o 10:33 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 11:09
Posty: 25
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis Prestige
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D-4D
V-Tech-a z Krakowa,

Nie ukrywam że troszkę zasięgnąłem opinii u kolegów startujących w rajdach bo jestem sędzią w PZMocie więc ich opinia pomogła w wyborze :)
a poza tym byłem wcześniej tak na zwiady i podejście do sprawy osób tam pracujących jeszcze bardziej mnie w tym utwierdziło, rzetelnie i szczegółowo opisali co i jak robią i czego mogę się spodziewać.

A kolejna sprawa to 2 tygodnia okresu testowego po zamontowaniu.
W tym okresie mogę zmienić zdanie że mi się nie podoba i oddać boxa.

Maja też dobrą opcje wypożyczania boxa, płaci się chyba 400zł montażowe a potem po 100ce do momentu spłacenia boxa.

A no i główna kwestia - CENA :) - 1299zł cała przyjemność z wykresami i testami na hamowni ( hamowania przed rozpoczęciem pracy i po wszystkich zmianach )


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1928 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda