TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 22 lis 2017, o 23:59

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1922 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 65  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 maja 2007, o 21:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 18:30
Posty: 19
Lokalizacja: Kraków
Jak to mówią mocy nigdy za wiele, dlatego mam parę pytań dotyczących tak zwanych power boxów. Podobno można dzięki nim uzyskać do 20% mocy i momentu obrotowego, co brzmi chyba całkiem dobrze zwłaszcza gdy moment obrotowy jest dostępny w szerokim zakresie. Moje pytania (jestem laikiem więc proszę o wyrozumiałość):

1)czy taki tuning jest szkodliwy dla silnika - np. wpływa na skrócenie jego żywotności?

2)Moja wątpliwość co do tego iż jest to całkowicie bezpieczne nawet przy założeniu zastosowania profesjonalnego zestawu wynika z takiego rozumowania. Gdyby to był taki prosty sposób podniesienia mocy, bez ryzyka dla silnika to taki „tuning” robiony byłby już w fabryce. Przecież marketingowo lepiej brzmi 170 KM niż tylko 150 KM, a więc producenci samochodów byliby zainteresowani by ich silniki dawały pełnie mocy już wyjeżdżając z fabryki. A chyba centra rozwojowe takiej Toyoty maja dość pieniędzy i profesjonalizmu by „dopieścić” silnik. Wiec chyba musi być tu gdzieś jakiś haczyk, może właśnie większa moc kosztem trwałości silnika.

3)Jeżeli dobrze rozumiem, to nie tylko maksymalna moc i moment jest istotny, ale charakterystyka silnika z boxem - mam na myśli wykres mocy i momentu w zależności od obrotów. Taki wykres to pewnie jedna z podstawowych informacji o jakości boxa.

4)Czy są jakieś inne parametry, których można zażądać od producenta aby zweryfikować czy ten tuning nie jest szkodliwy? Nie znam się na tym, ale o ile wiem to taki tuning głównie wpływa na skład mieszanki, a wiec pewnie mogą ulec takie parametry, jak max temperatura spalania, maksymalne ciśnienie w cylindrze, pośrednio ciśnienie doładowania? Czy można jakoś zweryfikować czy te parametry nie przekraczając wartości dopuszczalnych dla danego silnika.

_________________
lukasz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2007, o 22:32 
Mowisz o tym Power Boxie z allegro ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2007, o 06:34 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1483
Lokalizacja: 3M
lukasz - silniki diesel'a ze względu na swoją konstrukcję i sterowanie faktycznie łatwo poddaję się modyfikacjom - o ile jest to proces zaplanowany a zakład go przeprowadzający ma w tym zakresie doświadcznie... Jest na forum użytkownik, który "wydusił" co się dało z Yaris'a D4D, więc pewnie napisze co i jak, gdy juz tutaj zajrzy... ;-)

Póki co, postaram się zamieścić w dziale download info ze strony oficjalnego tunera Toyoty - czyli TTE - www.tte.de
Proponują m.in. chipy do D4D /niestety, w Avensis jedynie do silników 2.0 D4D 110KM/ - ale te ceny, ceny...

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2007, o 20:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 mar 2007, o 20:32
Posty: 448
Lokalizacja: Wrocław/trzebnica
Pamiętaj, że na DENSO możesz załozyć tylko Boxa, jeżeli w toycve masz Sterownik Boschowski EPC15/16 to możne sporo więcej, a tym samym też bezpiecznie kręcić więcej
Powiem ci tak, że mój przyjaciel ma Seata Ibize, wcześniej miała 130KM (1.9TDi), teraz ma 234KM :-D i tak juz jeździ od 50kkm :-D przykładów mozna by mnożyć i mniożyc. Prosta zasada- jechałeś dynamicznie-daj turbince odpoczac z 1min na jałowym, dfbaj o filtry i paliwko (ja leje tylko na BP ON UIltimate) i nic ci się nie stanie :-)
lukasz napisał(a):
1)czy taki tuning jest szkodliwy dla silnika - np. wpływa na skrócenie jego żywotności?

w obu moich toyotkach mam zapuszczony programik, w Yarisku (wcześniej z 75KM miaŁem 105) przejeździłem tak ok. 60kkm i prócz wymiany oleju na lepszy - Motul i wymiany filtra powietrza co 10kkm nic się nie dzieje :)
lukasz napisał(a):
2)Moja wątpliwość co do tego iż jest to całkowicie bezpieczne nawet przy założeniu zastosowania profesjonalnego zestawu wynika z takiego rozumowania. Gdyby to był taki prosty sposób podniesienia mocy, bez ryzyka dla silnika to taki „tuning” robiony byłby już w fabryce.

Każdy siln ik dioesla ma rerwę, a ten tok rozumowania skonforntuje z tym, że zawsze fabryka woli wypuścić silnik z ciut mniejszą ilość KM@Nm ponieważ dają zaronbić tunerom. Przykładów można by mnożyć np. dla TTE, TRD itp.
lukasz napisał(a):
3)Jeżeli dobrze rozumiem, to nie tylko maksymalna moc i moment jest istotny, ale charakterystyka silnika z boxem - mam na myśli wykres mocy i momentu w zależności od obrotów. Taki wykres to pewnie jedna z podstawowych informacji o jakości boxa.

nie samo podniesienie KM i Nm da ci odczuwalny przyrost, owszzem bedziesz czuł różnicę, ale można np. zlikwidować uciążliwoą turbodziurę (ja w swoich dwoch toyotkach tak mam) można pójść dalej i poprzez montaż większe InterCoolera na przodzie, pod zderzakiem, uzyskać jeszcze większe i nadal bezpieczne możliwości podnoszenia KM i Nm w wyższych partiach obrotów np. 3000-4000rpm
lukasz napisał(a):
4)Czy są jakieś inne parametry, których można zażądać od producenta aby zweryfikować czy ten tuning nie jest szkodliwy? Nie znam się na tym, ale o ile wiem to taki tuning głównie wpływa na skład mieszanki, a wiec pewnie mogą ulec takie parametry, jak max temperatura spalania, maksymalne ciśnienie w cylindrze, pośrednio ciśnienie doładowania? Czy można jakoś zweryfikować czy te parametry nie przekraczając wartości dopuszczalnych dla danego silnika.

wazne by zwrócili uwagę na temperaturą po podniesieniu i ewentualnie skorygowali
inne parametry nie zwięksają ci. Dobry tuner pokaże ci co zwiększył i dlaczego i co to ci da :-)

EDIT:
w twoim 2.2, jeżeli masz wersję 177KM to można podnieść do prawie 200KM :-)

_________________
Obrazek
Hilux 140KM@370Nm
Yaris 90KM@210Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2007, o 22:39 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 18:30
Posty: 19
Lokalizacja: Kraków
Dzięki za info. Odpowiadając na jedno z pytań - miałem na myśli głównie Powerboxy by V-Tech, choć na stronę TTE też zaglądałem. Na stronie V-techa znalazłem informację iż dla silników D-4D nie ma innej opcji niż zewnętrzny moduł mocy. Poszperałem tez coś między czasie (natchniony zdjęciami super mocnej Yarisce po tuningu :) ) i znalazłem na stronie TTC taką opinię „nie montujemy modułów zewnętrznych (tzw. Box-ów) mając na względzie ich niekorzystny wpływ działania na sterowanie jednostkę napędową.” Nie wiem może tylko straszą bo sami nie produkują takich boxów. Jeżeli TTE (oficjalny tuner Toyoty) oferuje „D-4D PERFORMANCE KITS”, (niestety dla mojego silnika jeszcze nie ma boxa) to chyba nie jest to tak szkodliwe jak sugeruje TTC?

_________________
lukasz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2007, o 22:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 mar 2007, o 20:32
Posty: 448
Lokalizacja: Wrocław/trzebnica
daniel z TTC nie montuje boxów, robił mi programik, przed i po zainstalowaniu u szymona i patryka w Compsport Intercoolera dedykowanego do Yariska :-)
daniela ciężko zastać, non stop siedzi zagranicą i dostraja zagraniczne ustrojstwa przed wyścigami, ale jest to jeden z najlepszych moim zdaniem speców w RP.
Pamiętaj, tak jak pisałem wcześniej, że zawsze jest lepiej wgrać do kompa program niż montować zewnętrznego boxca, daje to większe pole manewru, bo BOX może mniej niż program, choć z pozoru BOX to takie pudło z programem w srodku, ale nie do konca. Box zawsze będzie ciut gorszy niż program :-) gorszy w tym sensie, że po pierwsze trzeba go wpinać w wiązkę, a po drugie daje mniejszy przyrost niż program :-)

_________________
Obrazek
Hilux 140KM@370Nm
Yaris 90KM@210Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2007, o 14:35 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 12 maja 2007, o 17:21
Posty: 58
Lokalizacja: Kraków
witajcie, czy orientuje się ktoś jak zwiększy się moc i moment po zapodaniu powerbox'a albo chipa w silniku 2.0 D-4D 126KM 300Nm ?

pozrd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2007, o 15:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 mar 2007, o 20:32
Posty: 448
Lokalizacja: Wrocław/trzebnica
Niniejszym bardzo uprzejmie donoszę, że DENSO zostało przez daniela z TTC rozszyfrowane i z 177KM wyciska się 201KM :-D natomiast ze 116KM prawie 150KM na samym programie :-)
wiem ze sie cie3szycie

_________________
Obrazek
Hilux 140KM@370Nm
Yaris 90KM@210Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2007, o 17:59 
CarinaGTI napisał(a):
wiem ze sie cie3szycie


bardziej bym sie cieszył gdyby Daniel rozszyfrowal 7A-FE :-D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2007, o 00:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 maja 2007, o 22:17
Posty: 457
Lokalizacja: Gdańsk
blue_point napisał(a):
CarinaGTI napisał(a):
wiem ze sie cie3szycie


bardziej bym sie cieszył gdyby Daniel rozszyfrowal 7A-FE :-D

a jeszcze bardziej gdyby Daniel byłna stałe w Polsce :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2007, o 22:40 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 mar 2007, o 20:32
Posty: 448
Lokalizacja: Wrocław/trzebnica
ostatnimi czasy to jest 50/50 :-D
ma juz u siebie bdb mechanika, wiec oprzerobki mechaniczne tez sa dostepne, bo wczesniej trzeba było Compotów odwiedzac, ktorzy cenią sie moim zdaniem juz za bardzo :/

_________________
Obrazek
Hilux 140KM@370Nm
Yaris 90KM@210Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lut 2008, o 12:55 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 sty 2008, o 22:28
Posty: 24
Lokalizacja: Wroclaw
Cytuj:
Niniejszym bardzo uprzejmie donoszę, że DENSO zostało przez daniela z TTC rozszyfrowane i z 177KM wyciska się 201KM natomiast ze 116KM prawie 150KM na samym programie


pisalem ostatnio do TTC w sprawie silnika D4D 116 KM z 2005 roku, ale niestety odpisali, że takimi silnikami się nie zajmują ??? i ich wcześniej nie robili. na ich stronie tez nie ma żadnych info na temat programu do Toyoty Avensis. Aż się ciepło zrobiło jak usłyszałem o tym 150 KM ze 116 KM ;-) o co kaman


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2008, o 07:45 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 paź 2007, o 18:53
Posty: 3
Lokalizacja: polska
Wiaq ja też bym chcaił u siebie te 150km ze 116 km , więc jest nas conajmniej dwóch


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2008, o 10:13 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 sty 2008, o 02:14
Posty: 40
Lokalizacja: Wrocław & Rybnik
moj ojciec władował boxa do swojego (bmw 320d) i mamy samochodu (golf plus) i powiem Wam, że efekty są bardzo dobre... najbardziej widać to na nizszych obrotach kiedy to wydaje się, koła chce wyrwać z samochodu :D pytałem też o boźa do avensis i cene to okolo 400 Euro :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2008, o 21:14 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 27 sty 2008, o 20:47
Posty: 92
Lokalizacja: Polska
a dla D4D 1CD-FTV grzebał ktoś już coś w sprawie podniesienia mocy?
na jednej ze stron znalazłem informacje ze już robią D4D z wykorzystaniem power box i wyciągaj ok +15 km i +25 NM. Mnie natomiast bardziej interesowało by zawirusoanie kompa.

browar za konkretne informacje, a co!! :tak:

P.S.
jakim złączem(komputer)dysponuje ave D4D 2002 z ww silnikiem? czy jest to już OBD ?

_________________
2002 D4D Hatchback


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2008, o 21:50 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 lut 2008, o 21:13
Posty: 7
Lokalizacja: Lublin
No ja też zainteresowany jestem tematem. Mam Ave z 2007 roku, 2.0 D4D 116 KM. Dzwonilem do v-techa. Boxa da sie wstawic ale przynosi 'różne' efekty, 15-20 KM przyrostu. Co ważne przy Boxie nie traci sie gwarancji bo mozna go wypiac na czas przegladu. Czy ktos wie jaki sa jeszcze inne mozliwosci w nowym ave?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2008, o 01:47 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2744
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
sqmir napisał(a):
czy jest to już OBD

Jest już :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2008, o 10:18 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 2 lut 2008, o 15:06
Posty: 56
Lokalizacja: Lublin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: D4D
ostatnio tez sie zapytalem w jednej z firm ile to kosztuje i jaki jest przyrost mocy oto co mi napisali
W nawiązaniu do Pana zapytania przesyłam informację na temat możliwości bezpiecznego zwiększenia mocy w Pana samochodzie Toyota Avensis 2.0 D4d



Oczywiście wykonywaliśmy już takie modernizacje, mimo to każdy samochód wymaga indywidualnego podejścia.



Cała modernizacja polega na zamontowaniu specjalnego dodatkowego sterownika, który sprawi, iż będzie całość pracy silnika będzie optymalniej sterowana.



Zapewni to zależnie od obciążenie ( technologia cyfrowa) korzystny i odczuwalny przyrost elastyczności samochodu od niższych do wyższych obrotów.



Wszystko oczywiście zostanie wykonane wraz z pomiarami na hamowni jak i indywidualną regulacją celem uzyskania optymalnej pracy silnika.



Do tego zalecamy jako opcja wykonanie u nas dynamicznego dolotu powietrza który sprawi, iż silnik otrzyma znacznie większą ilość chłodnego powietrza i będzie znacznie sprawniejszy (opcja zalecana w tym modelu iż temperatura w dolocie seryjnym jest aż o 30 stopni wyższa niż temperatura zewnętrza)



Zarówno przyrost mocy i momentu jak i modernizacja jest w pełni bezpieczna i można spokojnie dokonywać normalnych przebiegów.



Reasumując, zyska Pan w bezpieczny sposób ( zależnie od indywidualnej sprawności silnika):



- ok. 20-32 KM mocy więcej

- nawet 38-55 Nm. momentu obrotowego więcej

- oszczędność paliwa na trasie przy zachowaniu tej samej techniki jazdy

- lepsze przyspieszenia na każdym biegu poprzez znacznie większą elastyczność

- zminimalizowanie "turbo dziury" czyli auto od niższych do wyższych obrotów będzie miało znacznie korzystniejszą siłę ciągu.

- znacznie szybszą reakcję na pedał gazu

- bezpieczniejsze wyprzedzanie

- 2 letnią gwarancję

- oraz znacznie więcej przyjemności z jazdy



Czas wykonania ok. 3-5 godzin wraz z pomiarami, montażem i regulacją.



Warto dokonać umówienie terminu z wyprzedzeniem ok. 4-8 dni



Cała profesjonalna modernizacja wraz z pomiarami i zależnie od wybranej opcji to inwestycja:



Ok. 20 KM i 38-40 Nm. – 1500 zł – 1800 zł – produkcji polskiej

Ok. 30 KM i 50 Nm. – 2400 zł specjalne sprawdzone rozwiązanie zagraniczne

OK. 32 KM i 55 Nm. – 3000 zł ( opcja z dolotem)



Wszystkie opcje są w pełni bezpieczne i do wykorzystania w samochodzie co codziennej jazdy

co o tym sadzicie warte jest to zainteresowania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2008, o 11:02 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 20:04
Posty: 1019
Lokalizacja: szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22,
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6
opisane oki ale ktos tam juz robił swoje autko i ma opinie związane z tą firmą

_________________
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2008, o 11:08 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 2 lut 2008, o 15:06
Posty: 56
Lokalizacja: Lublin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: D4D
nie dodalem ze jest to firma z opola 44tuning


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2008, o 11:14 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 20:04
Posty: 1019
Lokalizacja: szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22,
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6
to znalecs kogos kto u nich robił i posłuchać rzetelnej opini

_________________
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2008, o 12:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 mar 2007, o 20:32
Posty: 448
Lokalizacja: Wrocław/trzebnica
no no no ładne pieniążki sobie żądają :-D
ja z RAVką odwiedzę daniela w krakowie :-) jak nie uda mu się zrobić przez OBD II to zmontuje Boxa :-) i nie za jakieś kosmiczne pieniądze.
sqmir napisał(a):
a dla D4D 1CD-FTV grzebał ktoś już coś w sprawie podniesienia mocy?

grzebało się :-D w ave T25 tomka, boxem uzyskał z 135KM@305Nm i tak przez 120kkm, sprzedał ją jak miała ca. 145kkm i ... nic.
za 1-2tyg. jade z RAVką więc zdam relację

_________________
Obrazek
Hilux 140KM@370Nm
Yaris 90KM@210Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2008, o 20:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 11 lis 2007, o 17:43
Posty: 10
Lokalizacja: Gliwice
witam
bardzo chętnie bym poprawił moc w mojej avce mam 116 kucy z 2.0 i wyczuwam turbo-dziure... mam auto na gwarancji 2006r jak Toyota na to patrzy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2008, o 23:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 22 lut 2008, o 01:02
Posty: 309
Lokalizacja: Warszawa
Proszę bardzo tu link z Diesel Performance kits TTE, które są oferowane.

http://www.tte.de/downloads/brochures/T ... rmance.pdf

Toyota (a raczej TTE) nie chipuje ani nie boxuje nowych jednostek 126 150 i 177 KM choć jak widać powyżej jest to możliwe - ale to z prozaicznego powodu bardziej niz z braku checi - otóż chodzi o środowisko i normy emisji spalin obowiązujące dzis.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2008, o 13:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 kwi 2008, o 12:45
Posty: 2
Lokalizacja: Kraków
Witam wszystkich,

Max, mam taka sama toyote i ten sam problem.
Podepne sie wiec do pytania, 'co z gwarancja'? Poprosze o jakies info. Interesuje mnie bardziej chiptuning niz box.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2008, o 13:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 22 lut 2008, o 01:02
Posty: 309
Lokalizacja: Warszawa
Wszystko macie opisane w warunkach gwarancji. Jak zawirusujecie ECU to stracicie gwarancje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2008, o 23:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 cze 2007, o 21:22
Posty: 6
Lokalizacja: K-Koźle
stiopa46 napisał(a):
to znalecs kogos kto u nich robił i posłuchać rzetelnej opini


Robiłem u nich boxa, fachowe podejście do klienta, przyrost mocy z 113 do 133 moment tez trochę, auto dobrze się sprawuje czuć różnicę szczególnie na niskich obrotach i co ważne auto zauważalnie mniej spala paliwa mając jednocześnie lepszą dynamikę. jeśli o mnie chodzi to jestem zadowolony jak najbardziej, nie mogę nic złego powiedzieć o tej firmie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2008, o 21:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 29 wrz 2007, o 21:43
Posty: 4
Lokalizacja: Białystok
A co można zrobić z 2.0 TD jakiś box czy raczej nie warto zawracać sobie głowy a może coś innego ? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwi 2008, o 14:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 mar 2008, o 01:34
Posty: 3
Lokalizacja: grodzisk mazowiecki
qfas, witam, sluchaj powiedz mi gdzie robiles chip? ja mam d4d 04 rok 116 km i chcialbym czegos wiecej sie dowieziec. Czy chip czuc czy nie bardzo? pozdrawiam


________________________
Ten wątek jest dużo lepszy na takie pytanie niż ten o V-max Ave. Nawet jeśli pytanie wynika z jakiegoś wątku, a nie dotyczy go bezpośrednio - lepiej zadać je w odpowiednim wątku. A jeśli takowego nie ma, to w nowym :tak:

Portal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwi 2008, o 17:03 
boberos napisał(a):
qfas, witam, sluchaj powiedz mi gdzie robiles chip? ja mam d4d 04 rok 116 km i chcialbym czegos wiecej sie dowieziec. Czy chip czuc czy nie bardzo? pozdrawiam

Robiłem tutaj:
V-tech Warszawa

Adres ul. Młodnicka 31, 04-239 Warszawa

Telefon 022 6105556

Telefon 0506 353457

czuć czy nie czuć to pojęcie względne, jak jeździsz spokojnie to nie czuć, ale jak ruszasz gwałtownie spod świateł, czy ostro przyspieszać to pewnie, że czuć wiesz 40Nm to jednak nie mało. A i spalanie nie wzrosło zbytnio ja myślę, że ok 0.5l/100Km.
Aha robią to porządnie i ja zapłaciłem u nich coś ok 1600zł za boxa.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1922 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 65  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda