TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 29 kwi 2017, o 21:24

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 sty 2016, o 21:54 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2016, o 23:55
Posty: 27
Lokalizacja: Grudziądz
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV 2.0 D4D
Witajcie.

Chciałbym się poradzić Was użytkowników naszego forum jaki polecacie układ dolotowy dla silnika d4d 2.0 diesla tylko jaki dokładnie by pasował.

Pozdrawiam serdecznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2016, o 06:17 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 1 lip 2014, o 22:20
Posty: 139
Lokalizacja: warszawa
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Nadwozie: inne
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 d4d 116KM
Dolotem raczej nic nie ugrasz bo seryjny icek i tak nie wyrobi.
Ew.pozostaje zmianaa na większy frontowy icek i do tego jakaś wkładka k&n.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2016, o 18:20 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2012, o 09:30
Posty: 24
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 D4D 1CD
Opisz Kolego, co chcesz dokładnie zrobić - wsadzić stożek, sportowy filtr w oryginalną obudowę, zmienić IC?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2016, o 20:30 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2016, o 23:55
Posty: 27
Lokalizacja: Grudziądz
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV 2.0 D4D
Powiedzmy, że chciałbym zmienic icka na taki, który zwiększy osiągi oraz jakieś modyfikacje które także spowodują polepszenie ww. osiągów. Może znasz jakies ciekawe triki?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2016, o 11:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2009, o 18:58
Posty: 229
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 13
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 D4D - DPF
wsadź intercooler od wersji poliftowej bo jest większy,
Ja planuje zrobić dolot zimnego powietrza na bazie dolotu z Lexusa IS200 oraz Nissana Primery a następnie wkładka KN.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2016, o 13:15 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 08:38
Posty: 1806
Lokalizacja: Olsztyn/Rochdale
Pochwały: 142
Marka: Toyota
Model: Avensis CDT250
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D 1CD-FTV
skąd pomysły że takie coś podniesie moc?

_________________
Jesteś z Olsztyna lub Manchesteru?! Zorganizujmy spota! Wiecej tutaj: viewtopic.php?f=74&t=14338 i tutaj: viewtopic.php?f=74&t=5378


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2016, o 15:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2009, o 18:58
Posty: 229
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 13
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 D4D - DPF
Może nie podniesie moc ale może poprawić reakcję silnika na wciśnięcie pedału gazu.
Wiadomo im zimniejsze powietrze trafia do cylindra tym lepiej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2016, o 23:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 lut 2014, o 08:48
Posty: 387
Pochwały: 4
Jak wrzucisz większy IC i zrobisz program to może da radę coś ugrać i nie będzie pachnąć tak bardzo w gorące dni.

_________________
Using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2016, o 20:56 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2016, o 23:55
Posty: 27
Lokalizacja: Grudziądz
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV 2.0 D4D
Piszę po krótkiej przerwie, a co powiecie na ten zestaw? Jestem ciekaw czy wogóle wejdzie i czy rurki będą pasowały.
http://www.autoanything.com/air-intakes ... ke-systems


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2016, o 21:20 
Online
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 622
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
no ten ale po co Ci ten diwajs za chore pieniądze?

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2016, o 21:29 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2016, o 23:55
Posty: 27
Lokalizacja: Grudziądz
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV 2.0 D4D
Ponieważ z tego co obejrzałem na filmach z hamowni k&n poprawiają te doloty osiągi. No i druga sprawa miły dźwięk toyotka by wydawała :) A może jakąś alternatywę tańszą znasz takiego zestawu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2016, o 21:41 
Online
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 622
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Ty tak na poważnie? Jednak internet to niezdrowe zjawisko. Ile widziałeś turbodiesli na hamowni z tymi stożkami i jakie wzrosty to spowodowało?

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2016, o 22:11 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2016, o 23:55
Posty: 27
Lokalizacja: Grudziądz
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV 2.0 D4D
Owszem kieruję się tym co przeczytam na stronie producenta. Ponieważ nie praktykowałem tego. Tutaj dla przykładu: (amerykanskie wersje forda z dolotem na dieslu)

Ford Power Stroke Diesel Performance Air Intake Systems
2011-2015 6.7L Power Stroke 71-2582 +13.7 hp +33.03 ft-lb Powerstroke diesel air intake
2011-2015 6.7L Power Stroke 63-2582 +11.9 hp +22.44 ft-lb Powerstroke diesel air intake
2008-2010 6.4L Power Stroke 57-2576 +16.4 hp +33.65 ft-lb Powerstroke diesel air intake
2003-2007 6.0L Power Stroke 57-2546-1 +15.5 hp +23.83 ft-lb Powerstroke diesel air intake
1999-2003 7.3L Power Stroke 57-2530 +14.8 hp +26.69 ft-lb Powerstroke diesel air intake
1994-1997 7.3L Power Stroke 57-2531 +9.7 hp +17.01 ft-lb Powerstroke diesel air intake
Chevy/GM Duramax Diesel Performance Air Intake Systems
2015 6.6L Duramax 77-3087KP +19.9 hp +19.75 ft-lb Duramax diesel air intake
2015 6.6L Duramax 63-3087 +24.0 hp +29.62 ft-lb Duramax diesel air intake
2011-2014 6.6L Duramax 63-3077 +19.3 hp +44.61 ft-lb Duramax diesel air intake
2007-2010 6.6L Duramax 57-3066 +19.6 hp +37.48 ft-lb Duramax diesel air intake
2006-2007* 6.6L Duramax 57-3057 +22 hp +40.58 ft-lb Duramax diesel air intake
2005 6.6L Duramax
w/round filter 57-3057 +22 hp +40.58 ft-lb Duramax diesel air intake
2005 6.6L Duramax
w/panel filter 57-3047 +20 hp +33.74 ft-lb Duramax diesel air intake
2004 6.6L Duramax LLY 57-3047 +20 hp +33.74 ft-lb Duramax diesel air intake
2004 6.6L Duramax LB7 57-3034 +16.3 hp +26.41 ft-lb Duramax diesel air intake
2001-2003 6.6L Duramax 57-3034 +16.3 hp +26.41 ft-lb Duramax diesel air intake
*Classic
Dodge Cummins Diesel Performance Air Intakes
2013-2015 6.7L Cummins 63-1568 +14.6 hp +23.86 ft-lb Cummins diesel air intake
2010-2012 6.7L Cummins 63-1562 +8.2 hp +14.76 ft-lb Cummins diesel air intake
2007-2009 6.7L Cummins 57-1557 +20.6 hp +43.35 ft-lb Cummins diesel air intake
2003-2007 5.9L Cummins 57-1532 +10.9 hp +20.17 ft-lb Cummins diesel air intake
1994-2002 5.9L Cummins 57-1525 +9.1 hp +18.79 ft-lb Cummins diesel air intake


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2016, o 22:25 
Online
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 622
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
jak rozumiem nie widzisz różnic w silnikach. Próbuj, daj znać ile miałeś przed i po instalacji tego stożka

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2016, o 04:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2015, o 19:12
Posty: 177
Lokalizacja: Wrocław/Landsberg Am Lech
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 2.2 D-CAT/177KM
Gdyby faktycznie to dawało tyle hp to sądzę że większość z forumowiczów już by jeździła na KN.
Swego czasu miałem założony filtr KN w swoim Cosworthie 3.0 mocy nie przybyło ale dźwięk był :)
Lepiej wydech daj sportowy będziesz czuł ta moc z pod maski :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2016, o 07:39 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwi 2009, o 14:28
Posty: 706
Lokalizacja: Głogów
Pochwały: 45
Marka: Toyota
Model: Whajt Bijacz
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: D4D+TTE Box
Tylko popatrz jakie pojemnosci maja te amerykanskie diesle z d4d ugras moze ze 3-4 km czego nie odczzujesz

_________________
;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2016, o 15:16 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2015, o 19:12
Posty: 177
Lokalizacja: Wrocław/Landsberg Am Lech
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 2.2 D-CAT/177KM
Gacek napisał(a):
Tylko popatrz jakie pojemnosci maja te amerykanskie diesle z d4d ugras moze ze 3-4 km czego nie odczzujesz


Gacek o tym nie trzeba pisać, wiadomo że przy tej pojemności nie mają po 120-150 koni tylko pow 250+


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2016, o 18:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2016, o 23:55
Posty: 27
Lokalizacja: Grudziądz
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV 2.0 D4D
Chciałbym osiągnąć coś takiego właśnie: https://www.youtube.com/watch?v=K8h4QLoxhos
On ma wydech oraz jak napisał w swoim komentarzu:

No, it is 2.0 d4d :) with special customized exhaust an K&N air-filter!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2016, o 11:48 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwi 2009, o 14:28
Posty: 706
Lokalizacja: Głogów
Pochwały: 45
Marka: Toyota
Model: Whajt Bijacz
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: D4D+TTE Box
Tutaj daje dzwiek raczej podwojna koncowka a raczej brak tlumika koncowego chyba ze zle dojzalem na filmiku niz ta wkladka K&N

_________________
;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2016, o 08:32 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6823
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 799
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Ten filtr KN to wielkie naciagactwo ktore w doladowanym silniku
nie poprawi osiagow wcale, na pewno nie odczujesz zadnej
zmiany mocy.

Jakbym chcial zainwestowac kilkaset zlotych w poprawe
doprowadzenia powietrza, to bym kupil nowy intercooler,
bo stary po 12 latach ma juz pewnie
pozaginane i zawalone brudem blaszki radiatora.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2016, o 19:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 kwi 2016, o 18:36
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0d4d 116km
Sajmooon napisał(a):
wsadź intercooler od wersji poliftowej bo jest większy,
Ja planuje zrobić dolot zimnego powietrza na bazie dolotu z Lexusa IS200 oraz Nissana Primery a następnie wkładka KN.

Od wersji poliftowej 2.0 126 km? Od 2.2 podejdzie bez przeróbek?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2016, o 17:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2016, o 23:55
Posty: 27
Lokalizacja: Grudziądz
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV 2.0 D4D
No i dodałem filtr stożkowy i muszę powiedzieć, że jedyne co zauważyłem to lepsze wspinanie się na obroty. Oczywiście turbo dziura pozostała częściowo, ale myślę, że po modyfikacji sterownika silnika i zwiększeniu KM zniknie na stałe :) A oczywiście dźwięk czerpanego powietrza jest wspaniały :)


Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

W najbliższych dniach zrobię grodź blokującą ciepłe powietrze od strony silnika.


Pochwały przyznane za post: 2

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda