TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 18 sie 2017, o 03:24

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gleba do T22
PostNapisane: 8 paź 2013, o 22:08 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 7 kwi 2012, o 12:40
Posty: 67
Lokalizacja: Polska
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 3S-FE
Siemka mam takie pytanko. Czy może ktoś testował sprężyny VOGTLAND. Niby firma znana ale opinii na necie brak odnośnie Avensis T22. Zastanawiam się jak wychodzą w porównaniu do Eibach Pro Kit. Na przyszły sezon chcę dać troszkę Ave w dól. Z tego co czytałem to Eibacha można acć do seryjnego amora. Może ktoś wie jak jest w VOGTLANDem?? Link poniżej. Pozdrawiam
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-vog ... 89480.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2013, o 09:29 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 08:38
Posty: 1810
Lokalizacja: Olsztyn/Rochdale
Pochwały: 142
Marka: Toyota
Model: Avensis CDT250
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D 1CD-FTV
Za taką kase wolałbym Eibacha, znana i dobra firma, mam u siebie zamontowane i polecam.

_________________
Jesteś z Olsztyna lub Manchesteru?! Zorganizujmy spota! Wiecej tutaj: viewtopic.php?f=74&t=14338 i tutaj: viewtopic.php?f=74&t=5378


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2013, o 08:37 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 7 kwi 2012, o 12:40
Posty: 67
Lokalizacja: Polska
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 3S-FE
Oki. Widziałem. Szczerze powiem, ze przód przyjemnie siadl ale tył jeszcze troszke by mógł siąść. Ten pro kit -30/-30 a Vogtland -35/-35 zastanawiam sie czy ta różnica po pól centymetra to bedzie widoczna gołym okiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2013, o 09:23 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 08:38
Posty: 1810
Lokalizacja: Olsztyn/Rochdale
Pochwały: 142
Marka: Toyota
Model: Avensis CDT250
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D 1CD-FTV
Zdjecia z mojego tematu są jakies 2k km po założeniu gleby, teraz siedzi o wiele lepiej, przod jest jak był, tył troche niżej. Nie wydaje mi sie zeby 5cm robilo roznice, jakbym mial u siebie montowac jakies springi -40 to raczej bym odpuscil bo i tak czasem zderzak sie opiera o kraweznik podczas parkowania. Wczoraj nawet go przytarłem :/

_________________
Jesteś z Olsztyna lub Manchesteru?! Zorganizujmy spota! Wiecej tutaj: viewtopic.php?f=74&t=14338 i tutaj: viewtopic.php?f=74&t=5378


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2013, o 20:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 wrz 2010, o 11:44
Posty: 130
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1.8 VVTi
Każde springi możesz dać do seryjnego amora, ale zmienisz mu zakres pracy i szybciej się "skończy". Dlatego ja widzę 2 opcje: albo totalna seria albo gwint.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2013, o 16:12 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 7 kwi 2012, o 12:40
Posty: 67
Lokalizacja: Polska
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 3S-FE
luki343 tutaj się z tobą zgodzę. Mam w 2 aucie gwint z regulacją siły tłumienia. Wiadomo, że springi wykończą szybciej amory. Ale nie wiem co szybciej je zabije. Nasze drogi czy springii :p Ksinko123 Dobrze, że tył troszkę siadł niżej. Chyba jednak mnie namówiłeś na sprawdzony Eibach Pro Kit. W zasadzie dużo ludzi na tym jeździ i chwali sobie to po co kombinować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2013, o 05:29 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 08:38
Posty: 1810
Lokalizacja: Olsztyn/Rochdale
Pochwały: 142
Marka: Toyota
Model: Avensis CDT250
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D 1CD-FTV
Powiem Ci Tyniek że ja wymieniałem springi razem z amorami, myslalem ze bedzie twardo bo nizsza sprezyna - jak bardzo sie mylilem, nie ma nic gorszego niz jazda na wylanych amorach z przebiegiem 300k, po wymianie jest dopiero komfortowo, bdb tłumienie i przyczepność także polecam Eibachy i nie bardzo mnie przejmuje to że amory sie skonczą 2, 3 czy 4 razy szybciej, na ori sprężynach nie czułem sie tak pewnie i bezpiecznie w zakrętach. Sprawdz, nie bedziesz żałował pzdr.
Ps. Jak chcesz to moge Ci trzasnac jakas fotke i podesłać na priv jak to teraz u mnie wyglada.

_________________
Jesteś z Olsztyna lub Manchesteru?! Zorganizujmy spota! Wiecej tutaj: viewtopic.php?f=74&t=14338 i tutaj: viewtopic.php?f=74&t=5378


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2013, o 12:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lip 2013, o 10:23
Posty: 138
Lokalizacja: WO
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensisT22
Rocznik: 2000
Silnik: D4d
Co do vogtlandów, uważam, że do seryjnych amorków mogą być za twarde i może występować efekt piłki.
Czemu taki wniosek, mam wstawione używki tej firmy z dość pewnego źródła ale z przebiegiem ok 50 tyś więc na pewno trochę się wyrobiły, a zatem także zmieniła się ich charakterystyka. Penie zaraz podniosą się glosy używka spring itp, ale właśnie dlatego, że nie planowałem zmieniać amorków a po lekturze min: Przema gdzie opisywał problem z H&Rem, który był za twardy, wybrałem opcje sprawdzonej używki niż nowego jamexa.
Jamexy miałem nowe wiele lat temu w escorcie i było twardo z seryjnym amorkiem. A do tego występował efekt klina, czyli przód stal minimalnie wyżej niż tył. Na niektórych forach również były opisywane takie przypadki.
Kogo stać, niech kupuje nowe eibachy, najwyżej dołoży amorek.
Ja z pracy UŻYWANYCH :bojesie: Vogtlandów jestem zadowolony.
A avka na tych springach wygląda tak.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2013, o 13:58 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 08:38
Posty: 1810
Lokalizacja: Olsztyn/Rochdale
Pochwały: 142
Marka: Toyota
Model: Avensis CDT250
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D 1CD-FTV
Super kosa swoją drogą :ok:
Długo już na nich śmigasz? Wymieniałeś już pare razy amortyzatory tak jak 99% ludzi twierdzi?

_________________
Jesteś z Olsztyna lub Manchesteru?! Zorganizujmy spota! Wiecej tutaj: viewtopic.php?f=74&t=14338 i tutaj: viewtopic.php?f=74&t=5378


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2013, o 14:55 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lip 2013, o 10:23
Posty: 138
Lokalizacja: WO
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensisT22
Rocznik: 2000
Silnik: D4d
A podziekował :-D .
Będzie czas i pogoda to i auto ładnie przedstawię. Czyli nie prędko ale słowo się rzekło.
Dopiero 3 miesiąc na tym śmigam. Kółka 16 cali, oponki 195/55 Toyo T1R, także profil dość wysoki.
Z tylu prześwit na 3, z przodu na 2 palce :jezyk: .
jestem bardzo zadowolony ze zmiany springów, zawadzam jedynie o bardzo wysoki krawężnik mocowaniem uchwytu holowniczego.
Dokładniejsza fotka z przodu.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2013, o 15:18 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 08:38
Posty: 1810
Lokalizacja: Olsztyn/Rochdale
Pochwały: 142
Marka: Toyota
Model: Avensis CDT250
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D 1CD-FTV
No to praktycznie ten sam temat przerabiamy, ostatnio wlasnie zarylem tym hakiem o kraweznik, z przodu na dwa, z tylu trzy palce, przedstaw juz teraz, fajnie sie prezenci

_________________
Jesteś z Olsztyna lub Manchesteru?! Zorganizujmy spota! Wiecej tutaj: viewtopic.php?f=74&t=14338 i tutaj: viewtopic.php?f=74&t=5378


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2013, o 18:07 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 7 kwi 2012, o 12:40
Posty: 67
Lokalizacja: Polska
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 3S-FE
Dobra to zakupię po zimie Eibacha i po sprawie. U mnie siedzi koło 17 cali i profil opony 205/45. Mam w drugiej mojej zabawce gwint z pełną regulacją siły tłumienia i powiem wam, że słowo beton to mało :p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2013, o 19:43 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 08:38
Posty: 1810
Lokalizacja: Olsztyn/Rochdale
Pochwały: 142
Marka: Toyota
Model: Avensis CDT250
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D 1CD-FTV
Jak bedziesz do nich dzwonił zapytaj o rabat!! Da sie zbic okolo 50zł
Avka dalej bedzie komfortowa w porownaniu do Twojej drugiej fury, zdradz co tam ukrywasz :ok:

_________________
Jesteś z Olsztyna lub Manchesteru?! Zorganizujmy spota! Wiecej tutaj: viewtopic.php?f=74&t=14338 i tutaj: viewtopic.php?f=74&t=5378


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2013, o 21:15 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 7 kwi 2012, o 12:40
Posty: 67
Lokalizacja: Polska
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 3S-FE
Ale, o którą furę Ci chodzi?? Ja tam nic nie mam do ukrycia :p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 paź 2013, o 06:22 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 08:38
Posty: 1810
Lokalizacja: Olsztyn/Rochdale
Pochwały: 142
Marka: Toyota
Model: Avensis CDT250
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D 1CD-FTV
Tyniek napisał(a):
...Mam w drugiej mojej zabawce gwint z pełną regulacją siły tłumienia i powiem wam, że słowo beton to mało :p

:> Co tam masz !

_________________
Jesteś z Olsztyna lub Manchesteru?! Zorganizujmy spota! Wiecej tutaj: viewtopic.php?f=74&t=14338 i tutaj: viewtopic.php?f=74&t=5378


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 paź 2013, o 22:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 lip 2013, o 10:23
Posty: 138
Lokalizacja: WO
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensisT22
Rocznik: 2000
Silnik: D4d
Odnośnie Vogtlandów, choć zaznaczam, że używek. Pewna ciekawostka. Po ich założeniu przez 2 tyg autem
jeździła żona i nic na temat utraty komfortu czy sztywniejszego prowadzenia nie zauważyła, choć różnica jest znaczna na korzyść zachowania auta. Wiem jak żonka potrafi jeździć po dziurach i krawężnikach wiec auto było wręcz ekstremalnie sprawdzone na tych springach. Wniosek nie ma się tak panicznie bać utraty komfortu jazdy a w zakrętach faktycznie duża różnica na plus, przy seryjnych amorkach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 paź 2013, o 22:47 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 7 kwi 2012, o 12:40
Posty: 67
Lokalizacja: Polska
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 3S-FE
Honde Civic Streetową, a zawias to gwint Tein Super Street i poliuretan w zawieszeniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2017, o 12:21 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 mar 2017, o 12:17
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2000
Silnik: 1.1
Gleba dobra rzecz:) Marzy mi się w moim modelu :) jak się dorobię to może kiedyś :) Za pomocą takiego gwintu można powiedzmy co nie co zaoszczędzić :) Bo samochód lepiej się składa w zakrętach więc można ograniczyć bardziej hamowanie by potem po zakręcie delikatnie sobie przyspieszyć do niewielkiej różnicy jaką wytraciliśmy na zakręcie :)
http://zuczekkrakow.pl/cwiczenia-logopedyczne.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2017, o 15:23 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 08:38
Posty: 1810
Lokalizacja: Olsztyn/Rochdale
Pochwały: 142
Marka: Toyota
Model: Avensis CDT250
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D 1CD-FTV
co do gleby maja cwiczenia logopedyczne?

_________________
Jesteś z Olsztyna lub Manchesteru?! Zorganizujmy spota! Wiecej tutaj: viewtopic.php?f=74&t=14338 i tutaj: viewtopic.php?f=74&t=5378


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2017, o 15:31 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 18:36
Posty: 1096
Lokalizacja: Ostrołęka
Pochwały: 34
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
Ksinko123 napisał(a):
co do gleby maja cwiczenia logopedyczne?

Jak zaliCyS glebę, to bedzieS misiał iść do logopedy :-D

_________________
Jak tak dalej będzie, to politycy, niczym szkoccy górale, założą spódniczki, aby owieczek nie płoszyć za granicę dźwiękiem rozpinanego rozporka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2017, o 15:45 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 08:38
Posty: 1810
Lokalizacja: Olsztyn/Rochdale
Pochwały: 142
Marka: Toyota
Model: Avensis CDT250
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D 1CD-FTV
hm... mam juz glebe jakies 5 lat i jakos jeszcze mowie po polskiemu :hahaha:

_________________
Jesteś z Olsztyna lub Manchesteru?! Zorganizujmy spota! Wiecej tutaj: viewtopic.php?f=74&t=14338 i tutaj: viewtopic.php?f=74&t=5378


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2017, o 21:23 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2016, o 15:05
Posty: 1150
Lokalizacja: Eire
Pochwały: 75
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 1AZ-FSE 114kW auto
Piotrekk_85 napisał(a):
Ksinko123 napisał(a):
co do gleby maja cwiczenia logopedyczne?

Jak zaliCyS glebę, to bedzieS misiał iść do logopedy :-D
:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

_________________
Autostradą do zwycięstwa. Tak blisko a jednak wciąż daleko.
IS200 ==>> 6 ==>> Legacy ==>> Avensis


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda