TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 18 lis 2017, o 01:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 sie 2014, o 14:39 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2013, o 17:12
Posty: 5693
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers
Pochwały: 387
Marka: WiesWagen
Model: Rolniczy
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2020
Silnik: Jeździ na gnojówkę
Witam!!!
Ostatnio zaczęło być hucznie na Naszym Forum w sprawie GWINT vs AIR, więc postanowiłem założyć nowy temat :-D
Tak jak w temacie , piszmy wszystko o tych zawieszeniach, zalety oraz wady.
Zapraszam do dyskusji :-D

_________________
Obrazek

http://www.wsoad.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2014, o 16:03 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 sie 2014, o 10:27
Posty: 74
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1AZ-FZE
Od drobnych aczkolwiek waznych aspektow zaczne.
Cena zdecydowanie na korzysc gwintu,butla na powietrze zabiera dosyc sporo miejsca,osprzet takze,a wiec jezeli ktos chce miec kolo zapasowe i caly bagaznik dla siebie to air jest tutaj wada.
To tak na poczatek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sie 2014, o 21:25 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 sie 2014, o 10:27
Posty: 74
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1AZ-FZE
widze ze cisza w temacie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2014, o 19:18 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20405
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
A czego sie na forum o avensis spodziewales ;-). W takim aucie takie modyfikacje to rzadkosc. Kosztowna rzadkosc :diabel: pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2014, o 21:06 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 sie 2014, o 10:27
Posty: 74
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1AZ-FZE
wrc napisał(a):
A czego sie na forum o avensis spodziewales ;-). W takim aucie takie modyfikacje to rzadkosc. Kosztowna rzadkosc :diabel: pozdr


gwint to kosztowna rzadkosc ???? to co powiedziec o swapie na np 3.0 z supry ??? co powiedziec na montaz kompresora ???
Nie uwazam zeby byl to jakis straszny koszt w postaci gwintu ,cena bedzie oscylowala w granicach 2000 - 2500 za dobry gwint do tego dobra felga z oponami ok 4 tys ,pomalowanie grila ,fajny wydech lub koncowka i mamy ladnie zmodyfikowane auto za ok 7 tys a to przeciez zadna wygorowana cena,bo ostatnio bylem na zlocie aut w stylu germanskim i dobra felga w niejednym samochodzie kosztowala 2,5 tys eur za komplet bez opon,np bbs rs 18 w bmw e46 czy mercedes c klasse amg gdzie najdrozsze felgi kosztowaly 2 tys euro za szt.
w takim aucie??? jak ktos chce wizualnie zrobic ladnie samochod to mozna i to majatku nie kosztuje.
Kiedys robilem w swoim samochodzie swap na mocny silnik,chamulce ,wydech ,skrzynia,uklad napedowy i to byl koszt ok 8 tys pln ,do tego zawias ,kolo,emblematy,ciemne szybki i audio ,calosc ok 15 tys,marki nie bede pisal ,robilem stopniowo i efekt byl ,wiec uwazam ze avensis tez mozna zrobic calkiem fajnie za w miare rozsadne pieniadze jezeli kogos nie stac na klasowy tuning,wiem ze toyota to nie jest typowe auto do tuningu ale tymbardziej zwroci na siebie swoja uwage bo ich nie ma na ulicach fajnie zrobionych jak np bmw ,audi czy vw lub hondy :-D
zauwazylem ze duzo toyot ma zle spasowane felgi :tak: ,zazwyczaj bardzo wpadaja do srodka,et trzeba dobrze dobrac i bedzie ok :brewki: 18 uwazam za duze ze wzgledu na niska moc silnikow toyoty,17 w sam raz przy lekkim obnizeniu.
moje zdanie jest takie i nawet jesli tego ktos nie ma zamiaru montowac zawsze mozna podyskutowac.koncze ta powiesc ,pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2014, o 21:16 
Online
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9446
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 502
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Mak napisał(a):
wrc napisał(a):
A czego sie na forum o avensis spodziewales ;-). W takim aucie takie modyfikacje to rzadkosc. Kosztowna rzadkosc :diabel: pozdr


chamulce ....

18 uwazam za duze ze wzgledu na niska moc silnikow toyoty,17 w sam raz przy lekkim obnizeniu.
moje zdanie jest takie i nawet jesli tego ktos nie ma zamiaru montowac zawsze mozna podyskutowac.koncze ta powiesc ,pozdr


A kolega słownika nie ma? Popraw bo bedzie wstyd
A co powiesz na 20" jak u DZ?

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2014, o 21:22 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 sie 2014, o 10:27
Posty: 74
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1AZ-FZE
pafcio napisał(a):
Mak napisał(a):
wrc napisał(a):
A czego sie na forum o avensis spodziewales ;-). W takim aucie takie modyfikacje to rzadkosc. Kosztowna rzadkosc :diabel: pozdr


chamulce ....

18 uwazam za duze ze wzgledu na niska moc silnikow toyoty,17 w sam raz przy lekkim obnizeniu.
moje zdanie jest takie i nawet jesli tego ktos nie ma zamiaru montowac zawsze mozna podyskutowac.koncze ta powiesc ,pozdr


A kolega słownika nie ma? Popraw bo bedzie wstyd
A co powiesz na 20" jak u DZ?


20 to sobie mozna wsadzic do samochodu ktory ma minimum 250 ps a nie do slabego samochodu ktory nie dosc ze straci duzo na dynamice ktorej i tak mu brakuje,chyba ze to jest t27 ktore ma naprawde duze nadkola i kolo 18 jest tam naprawde male i ginie przy tej budzie.
Poprawic co ????? wstyd to krasc iz du.y spasc,jak ktos ma problem z czytaniem i go cos w oczy kole to niech nie czyta,ja mam to gdzies :boks:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2014, o 21:23 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 sie 2014, o 10:27
Posty: 74
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1AZ-FZE
Nie czytaj c i bedziesz mial z glowy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2014, o 21:28 
Online
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9446
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 502
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Mak napisał(a):
Nie czytaj c i bedziesz mial z glowy :)

Czytam tak jak jest napisane.

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2014, o 21:32 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 sie 2014, o 10:27
Posty: 74
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1AZ-FZE
pafcio napisał(a):
Mak napisał(a):
Nie czytaj c i bedziesz mial z glowy :)

Czytam tak jak jest napisane.


Zrozumiales tresc a o to chodzi ,ja nie patrze czy kos pisze rz czy z z kropka bo mi to powiewa ,czytam dany temat i to wszystko.
musisz sobie poszukac forum na ktorym bedziesz mial okazje sie wykazac znajomoscia z jezyka polskiego :hahaha:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2014, o 22:07 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2011, o 10:21
Posty: 1089
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 112
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Rocznik: 2013
Silnik: 1.8
Wg mnie każde auto się nadaje do modyfikacja, wszystko zależy tylko od grubości portfela i własnej wyobraźni. Liczy się pasja, a nie to czy ma 100km czy 600km, czy to Toyota czy BMW czy Fiat :piwo:

Osobiście w swojej avce wolałbym gwint, a znając życie stanie na springach eibacha ;-) air ride według mnie jest bardziej widowiskowy, ale i zabiera sporo miejsca w aucie.

PS: według mnie wstyd mieć "chamulce" :jezyk:

_________________
Było
T25 Wagon 1CD-FTV <3
]T27 Wagon 1AD-FTV

Jest
T27FL limousine 2ZR-FAE viewtopic.php?f=64&t=24766


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2014, o 22:33 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2013, o 19:22
Posty: 703
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 26
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
Jeszcze nie znalazłem nowego gwintu do T25 w cenie niższej niż ~3,5k zł. To nie VAG czy Honda, do której graty nowe i używane na Allegro można sobie od tak kupić. Tu nawet rozpórka kielichów to niełatwy temat...
Swap z Supry do Avensisa? Nawet nie jestem w stanie wyobrazić sobie jak umieścić rzędowy, sześciocylindrowy silnik (ze skrzynią), aby móc przenieść napęd na przednią oś...
BTW @Mak, myślę, że nikt nie będzie rozliczał tutaj Ciebie z przecinków czy polskich znaków, ale trochę kultury do języka i czytających to forum na pewno nie zaczkodzi (tym bardziej, że forumowy kreator czy pierwsze z brzegu urządzenie mobilne zaznacza pierwszorzędne błędy ortograficzne).

_________________
"Let the future tell the truth, and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I have really worked, is mine."
Nikola Tesla


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2014, o 22:51 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20405
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Mak napisał(a):
wrc napisał(a):
A czego sie na forum o avensis spodziewales ;-). W takim aucie takie modyfikacje to rzadkosc. Kosztowna rzadkosc :diabel: pozdr


gwint to kosztowna rzadkosc ???? to co powiedziec o swapie na np 3.0 z supry ??? co powiedziec na montaz kompresora ???

Niepotrzebnie sie zagotowales... Popatrz wa watkach o t22, t25 i t27 ile z nich ma gwintowane zawieszenie, ile ma pneumatyczne i daj znac... A zeby napisac cos w temacie gwint vs. air najlepiej miec dobrze rozpoznane oba typy...
Kopresora ani silnika z supry 3.0 nie zamontowal nikt na forum, a nawet gdyby to co to ma do zawieszenia?

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2014, o 23:55 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 sie 2014, o 10:27
Posty: 74
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1AZ-FZE
wrc napisał(a):
Mak napisał(a):
wrc napisał(a):
A czego sie na forum o avensis spodziewales ;-). W takim aucie takie modyfikacje to rzadkosc. Kosztowna rzadkosc :diabel: pozdr


gwint to kosztowna rzadkosc ???? to co powiedziec o swapie na np 3.0 z supry ??? co powiedziec na montaz kompresora ???

Niepotrzebnie sie zagotowales... Popatrz wa watkach o t22, t25 i t27 ile z nich ma gwintowane zawieszenie, ile ma pneumatyczne i daj znac... A zeby napisac cos w temacie gwint vs. air najlepiej miec dobrze rozpoznane oba typy...
Kopresora ani silnika z supry 3.0 nie zamontowal nikt na forum, a nawet gdyby to co to ma do zawieszenia?

pozdr


napisales ze gwint czy air to koszt spory, wiec napisalem co powiedziec o swapie na 3.0 z supry???
sam silnik z ecu i skrzynia to minimum 10 tys pln ,do tego osprzet,naped ,hamulce i ktos kto to zrobi to ok 15 tys plus robota co daje ok 30 tys a to nie wszystko wiec uwazam ze zawieszenie to smieszne pieniadze w porownaniu do tego typu majsterkowania
zawias to tylko upiekszenie wygladu i lekkie poprawienie trakcji w zakretach ,lukach itp.
nie zagotowalem sie :nonono: bo nie biore do siebie niczego a juz tematu samochodow w ten sposob nie traktuje.
koszt zawieszenia w tuningu to jedna z najtanszych opcji ,,tuningowania itp.. sprezyny obnizajace niewiele poprawiaja trakcje a niewlasciwie dobrane wrecz psuja .
od zawsze najdrozszy,czesto przewyzszajacy koszt samochodu jest tuning mechaniczny,motor,wydech,turbo.zakucie silnika sprzeglo,hamulce itd,dlatego napisalem ze to naprawde nieduzy koszt,
tuning optyczny jest duzo tanszy a wyroznia samochod z tlumu :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2014, o 00:02 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 sie 2014, o 10:27
Posty: 74
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1AZ-FZE
Scoob napisał(a):
Jeszcze nie znalazłem nowego gwintu do T25 w cenie niższej niż ~3,5k zł. To nie VAG czy Honda, do której graty nowe i używane na Allegro można sobie od tak kupić. Tu nawet rozpórka kielichów to niełatwy temat...
Swap z Supry do Avensisa? Nawet nie jestem w stanie wyobrazić sobie jak umieścić rzędowy, sześciocylindrowy silnik (ze skrzynią), aby móc przenieść napęd na przednią oś...
BTW @Mak, myślę, że nikt nie będzie rozliczał tutaj Ciebie z przecinków czy polskich znaków, ale trochę kultury do języka i czytających to forum na pewno nie zaszkodzi (tym bardziej, że forumowy kreator czy pierwsze z brzegu urządzenie mobilne zaznacza pierwszorzędne błędy ortograficzne).


gwint mozna taniej kupic,sprawdzalem osobiscie :brewki: rozporka ??? jest wiele firm robiacych na zamowienie rozporki ,koszt fajnej to ok 300 500 pln i naprawde super wykonanie :brewki: chcesz tansza to ci zrobia z gorszego materialu i zaplacisz 250 :brewki:
Nielatwy temat jak sie chce miec wszystko na tacy,a jak sie troszke poszpera to wszystko jest i wcale nie drozsze niz do vw bmw czy hondy. :brewki:
toyote mozna zrobic tak jak kazde inne auto,jak ktos tylko chce to zaden problem

swap mozna zrobic ,rozwiazanie zaczerpniete z lexusa :brewki:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2014, o 08:21 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20405
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Mak napisał(a):
napisales ze gwint czy air to koszt spory, wiec napisalem co powiedziec o swapie na 3.0 z supry???
sam silnik z ecu i skrzynia to minimum 10 tys pln ,do tego osprzet,naped ,hamulce i ktos kto to zrobi to ok 15 tys plus robota co daje ok 30 tys a to nie wszystko wiec uwazam ze zawieszenie to smieszne pieniadze w porownaniu do tego typu majsterkowania
zawias to tylko upiekszenie wygladu i lekkie poprawienie trakcji w zakretach ,lukach itp.
nie zagotowalem sie :nonono: bo nie biore do siebie niczego a juz tematu samochodow w ten sposob nie traktuje.
koszt zawieszenia w tuningu to jedna z najtanszych opcji ,,tuningowania itp.. sprezyny obnizajace niewiele poprawiaja trakcje a niewlasciwie dobrane wrecz psuja .
od zawsze najdrozszy,czesto przewyzszajacy koszt samochodu jest tuning mechaniczny,motor,wydech,turbo.zakucie silnika sprzeglo,hamulce itd,dlatego napisalem ze to naprawde nieduzy koszt,
tuning optyczny jest duzo tanszy a wyroznia samochod z tlumu :-D

I jak Vmaxxx policzyles? pozdr
I tutaj cytat z naszej ostatniej korespondencji:
wrc napisał(a):
marcin7777 napisał(a):
Jak usunac konto na tym forum??????????????? :help:

Niezbyt rozumiem z jednej strony pytanie jak usunąć profil z drugiej zakładasz kkolejny profil. Wtf

Teraz juz tylko Radek musi nacisnac guziczek...

pozdr


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2014, o 08:58 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2013, o 18:42
Posty: 4904
Lokalizacja: NGO
Pochwały: 272
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 wagon
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 D4D (1AD)
Tylko na jak długo starczy ten guziczek Radka, zanim "kolejny" miłośnik niemieckiej myśli motoryzacyjnej nam się ujawni :-D

_________________
Mazurski Wagon


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2014, o 09:48 
Online
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9446
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 502
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
I jak Vmaxxx policzyles? pozdr
I tutaj cytat z naszej ostatniej korespondencji:
wrc napisał(a):
marcin7777 napisał(a):
Jak usunac konto na tym forum??????????????? :help:

Niezbyt rozumiem z jednej strony pytanie jak usunąć profil z drugiej zakładasz kkolejny profil. Wtf

Teraz juz tylko Radek musi nacisnac guziczek...

pozdr[/quote]

Nie trzeba prosić administrację o sprawdzenie użytkownika. Od razu widać po ortografii i sposobie bycia

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2014, o 10:04 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2013, o 17:12
Posty: 5693
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers
Pochwały: 387
Marka: WiesWagen
Model: Rolniczy
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2020
Silnik: Jeździ na gnojówkę
Mak, raczej gwintu nie znajdziesz jak sugerujesz poniżej 3,5 tysiąca zł.

Tematem interesuje się już dłuższy czas, do T27 z tego co mi wiadomo mamy trzech producentów tj. BC Racing, KW, oraz MARK X ZIO dostępny tylko na rynku japońskim.
Ceny klasyfikują sie mniej więcej tak:

BC Racing cena 3800-4500 pln,

http://www.bc-racing.co.uk/br-series-coilover-type-ra-561.html

Kw Gwint 15256012 cena 5183 pln, tu są jeszcze różne warianty a ten jest najtańszy
http://kwshop.pl/variant-2/20715-Zawieszenie-gwintowane-kw-variant-2-Toyota-Avensis-Station-Wagon-T27-15256012.html

oraz pozostał Japan gwint MARK X ZIO ceny nie znam

https://www.hks-power.co.jp/en/product_db/hipermax/db/15532

Żeby zbudować dobre zawieszenie na powietrzu to faktycznie zgadzam sie z Tobą, należy zainwestować trochę gotówki.
Prawdą jest że Gwint będzie tańszy ale nie ma tego co AIR :tak:
Na gwincie możesz obniżyć autko i tu się kończy jego show, natomiast na Airze regulujesz wysokość.
Dobrze zbudowane zawieszenie AIR to przede wszystkim zakup gwintu bo to jest baza wyjściowa , następnie zakup sterownika. Ja osobiście chce kupić sterownik Accuair e-level
http://www.accuair.com/airmanagementproducts/e-level-controller-w-touchpad-8 i dopiero na tej bazie zacząć coś budować. Wszystkie połączenia powinny być skręcane a nie jak większość wykonuje to na szybko złączkach ( dosyć awaryjny system ). Każda poduszka oddzielnie zasilana z zaworem zwrotnym oraz z osuszaczami żeby nam rurki w zimie nie zamarzły :-D. Graty trochę miejsca zajmują ale spokojnie zmieszczą się w miejscu koła zapasowego i będzie jeszcze luz. Można też zamontować gdzieś pod podwoziem. Touareg ma zbiorniki na powietrze zamontowane pod progami a pompka w części silnikowej, tak więc i tu też możemy przyjąć takie rozwiązanie. W T27 w sedanie oraz w kombi jest bardzo dużo miejsca z tyłu z lewej strony ( miejsce na drugi tłumik ) spokojnie zmieści się tam zbiornik 10-15 litrów.
Tandetnie zrobione zawieszenie będzie bujać samochodem na zakrętach ale my nie chcemy robić tandety. Widziałem samochody sportowe jeżdżące na torach z takim zawieszeniem i jakoś nic tam się złego nie działo. Najprawdopodobniej takie zawieszenie nie będzie stosowane w rajdach z dwóch prostych czynników. Pierwszy czynnik dosyć istotny to waga a drugi również dosyć istotny to awaryjność. Ale spokojnie nie ma się co bać tylko trzeba działać :-D








a tu propozycje jak można zabudować bagażnik lun miejsce na koło zapasowe :-D

Obrazek

Obrazek

Ciekaw jestem czy ktoś z forum tez chce zbudować takie zawieszenie ???


Pochwały przyznane za post: 2

_________________
Obrazek

http://www.wsoad.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2014, o 10:14 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2013, o 19:22
Posty: 703
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 26
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
Mak napisał(a):
gwint mozna taniej kupic,sprawdzalem osobiscie :brewki:

Sypnij jakimś konkretem...link czy coś...

Mak napisał(a):
rozporka ??? jest wiele firm robiacych na zamowienie rozporki ,koszt fajnej to ok 300 500 pln i naprawde super wykonanie :brewki: chcesz tansza to ci zrobia z gorszego materialu i zaplacisz 250 :brewki:

Akurat tu możesz mieć rację, nie sprawdzałem ofert małych, niezależnych firm.

Mak napisał(a):
Nielatwy temat jak sie chce miec wszystko na tacy,a jak sie troszke poszpera to wszystko jest i wcale nie drozsze niz do vw bmw czy hondy. :brewki:
toyote mozna zrobic tak jak kazde inne auto,jak ktos tylko chce to zaden problem

Nie gadaj, że do Corolli czy Avensisa masz taki wybór jak do Golfa czy Passata, o używkach nawet nie wspominam, bo w przypadku Toyoty ten rynek prawie nie istnieje. Jest kilka przykładów pokazujących, że Toyotę można zrobić przynajmniej tak samo dobrze jak VAG'a, ale koszty już nie takie same...

Mak napisał(a):
swap mozna zrobic ,rozwiazanie zaczerpniete z lexusa :brewki:

Wiem, że to nie na temat, ale...możesz rozwinąć swoją myśl. Pokaż mi choć jeden przykład, gdzie 2JZ (zakładam, że o ten motor Ci chodzi) napędza przednią oś (o Avensisie nawet nie wspomnę). Bo w Lex'ach (IS i GS) to te silniki jeżdżą fabrycznie...

_________________
"Let the future tell the truth, and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I have really worked, is mine."
Nikola Tesla


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2014, o 17:54 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2013, o 17:12
Posty: 5693
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers
Pochwały: 387
Marka: WiesWagen
Model: Rolniczy
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2020
Silnik: Jeździ na gnojówkę
A tak wygląda jazda na gwincie :-D


_________________
Obrazek

http://www.wsoad.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2014, o 20:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2013, o 01:41
Posty: 226
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 23
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4
A jak wyglada u Ciebie? ;P

_________________
T22 "Łasicz"

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2014, o 12:21 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2013, o 17:12
Posty: 5693
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers
Pochwały: 387
Marka: WiesWagen
Model: Rolniczy
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2020
Silnik: Jeździ na gnojówkę
Bardzo podobnie :-D ale jeszcze nie jest aż tak hardkorowo :-D

_________________
Obrazek

http://www.wsoad.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2014, o 14:36 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 67
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
Dżejk Zet napisał(a):
A tak wygląda jazda na gwincie :-D



Doprawdy "ekscytujące" :glupek: Po kiego grzyba coś takiego robić z autem? :niewiem:

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2014, o 18:34 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2013, o 17:12
Posty: 5693
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers
Pochwały: 387
Marka: WiesWagen
Model: Rolniczy
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2020
Silnik: Jeździ na gnojówkę
Barbappa, jedni zbierają znaczki drudzy podróżują a jeszcze inni obniżają swoje samochody i czerpią radość z szurania podwoziem podczas jazdy. Mi było by szkoda samochodu no ale jak ktoś tak lubi ...

_________________
Obrazek

http://www.wsoad.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2014, o 21:28 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 67
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
Oczywiście masz rację :-) Mnie tylko zastanawia, jak można przedmiot służący do jeżdżenia tak przerobić, żeby nim się prawie nie dało jeździć po w miarę normalnych ulicach (to przemyślenie nie dotyczy kogoś, kto kupuje auto wyłącznie do używania na torze).

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sie 2014, o 11:21 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2011, o 10:21
Posty: 1089
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 112
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Rocznik: 2013
Silnik: 1.8
na alledrogo wisi komplet zawieszenia do T25 K.A.W http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4528227359 - cena bardzo dobra - natomiast nie widomo jaki ma przebieg i czy nie jest po jakiś przygodach...

_________________
Było
T25 Wagon 1CD-FTV <3
]T27 Wagon 1AD-FTV

Jest
T27FL limousine 2ZR-FAE viewtopic.php?f=64&t=24766


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sie 2014, o 15:47 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2013, o 19:22
Posty: 703
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 26
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
kabum napisał(a):
na alledrogo wisi komplet zawieszenia do T25 K.A.W http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4528227359 - cena bardzo dobra - natomiast nie widomo jaki ma przebieg i czy nie jest po jakiś przygodach...

Ten zawias widziałem już jakiś miesiąc temu, wcześniej ktoś wolał za niego 550 PLN. Nowy kosztuje ponad 500 €, więc cena zdecydowanie atrakcyjna, pytanie tylko czy "trzyma" parametry...

_________________
"Let the future tell the truth, and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I have really worked, is mine."
Nikola Tesla


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2014, o 09:46 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2013, o 17:12
Posty: 5693
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers
Pochwały: 387
Marka: WiesWagen
Model: Rolniczy
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2020
Silnik: Jeździ na gnojówkę
Znalazłem jeszcze jedno zawieszenie gwintowane, które pasuje do Avensis T27, jest to zawieszenie LARGUS AZK10 (SAI) dedykowane do lexusa HS250.
Cieszy mnie to że coraz więcej części pasuje albo z priusa albo z lexa do naszych furek :-D

Obrazek
http://www.largus-retail.co.jp/webshop/products/detail.php?product_id=177

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
http://www.wedssport.jp/products/english/sa55m.html

koła : AME Sharen FX-55mono (20 x 8j + 45)
opony : 245/30 R20
:diabel:


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Obrazek

http://www.wsoad.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2015, o 15:25 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2013, o 17:12
Posty: 5693
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers
Pochwały: 387
Marka: WiesWagen
Model: Rolniczy
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2020
Silnik: Jeździ na gnojówkę
Gwint zakupiony firmy BC Racing

http://www.bc-racing.co.uk/br-series-co ... a-561.html

Już założony jeszcze pozostało ustawić kąty bo camber wpadł na tył i zbieżność ale to w przyszłym tygodniu. Na dniach wrzucę fotki oraz info z pierwszych odczuć :-D

_________________
Obrazek

http://www.wsoad.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda