TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 15 gru 2018, o 09:40

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 wrz 2018, o 20:01 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2011, o 10:21
Posty: 1219
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 140
Marka: Volkswagen
Model: Tiguan II
Nadwozie: inne
Rocznik: 2018
Silnik: 2.0 TDI
trochę z innej beczki czy ktoś już robił Toyotowskie 1.2 tubro? ma to jakiś potencjał?

_________________
Było
T25 Wagon 1CD-FTV <3
T27 Wagon 1AD-FTV
T27FL limousine 2ZR-FAE

Jest
VW Tiguan 2.0 TDI :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2018, o 19:17 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2008, o 15:27
Posty: 216
Lokalizacja: warszawa
Pochwały: 55
Marka: toyota
Model: ave T27/corolla E15
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1AD-FTV+bonus
kabum napisał(a):
trochę z innej beczki czy ktoś już robił Toyotowskie 1.2 tubro? ma to jakiś potencjał?


Tak wychodzi okolice 140 km i 230 nm :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2018, o 08:48 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2011, o 10:21
Posty: 1219
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 140
Marka: Volkswagen
Model: Tiguan II
Nadwozie: inne
Rocznik: 2018
Silnik: 2.0 TDI
jozekpunktak napisał(a):
kabum napisał(a):
trochę z innej beczki czy ktoś już robił Toyotowskie 1.2 tubro? ma to jakiś potencjał?


Tak wychodzi okolice 140 km i 230 nm :ok:



dzięki za info :piwo:

_________________
Było
T25 Wagon 1CD-FTV <3
T27 Wagon 1AD-FTV
T27FL limousine 2ZR-FAE

Jest
VW Tiguan 2.0 TDI :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lis 2018, o 22:45 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 772
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
zapraszamy na tydzień mocy :szatanek: . Wszystkie 1AD i 2AD w atrakcyjnej promocyjnej cenie.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lis 2018, o 11:18 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2013, o 21:08
Posty: 67
Lokalizacja: Warszawa/Grodzisk Mazowiecki
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 2,0 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D4D 124KM
Witam. przymierzam się do zakupu Avensisa z roku 2014.z przebiegiem 75 000 km z Polskiego salonu ( samochód od początku serwisowany w ASO toyoty ) z silnikiem 2.0 D4D w wersji 124 KM. Mam pytanie czym różniły się wersje 124 od 126 KM i jak ten w wersji 124 KM znosi Chip Tuning.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lis 2018, o 13:38 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 772
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
jeden pies, niczym to się nie różni pod względem zmiany oprogramowania

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2018, o 09:49 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 cze 2012, o 21:01
Posty: 60
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1AD-FTV
Jakie macie przebiegi po modyfikacji i czy były jakieś problemy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2018, o 13:31 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7203
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 880
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
40tys po modyfikacji, żadnych problemów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2018, o 14:52 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 772
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
piokli napisał(a):
40tys po modyfikacji, żadnych problemów


a jak inaczej jedzie, prawda :cfaniak:

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2018, o 19:08 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7203
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 880
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
1AD zbiera się jak 2AD i dodatkowo nie ma fabrycznego turbolaga

Na autostradzie 6 bieg z podtrzymywacza prędkości zmienił się w bieg do przyspieszania


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2018, o 21:50 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2013, o 21:08
Posty: 67
Lokalizacja: Warszawa/Grodzisk Mazowiecki
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 2,0 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D4D 124KM
piokli napisał(a):
1AD zbiera się jak 2AD i dodatkowo nie ma fabrycznego turbolaga

Na autostradzie 6 bieg z podtrzymywacza prędkości zmienił się w bieg do przyspieszania


a na ile udało się podciągnąć moc i moment obrotowy w twoim samochodzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2018, o 09:34 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7203
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 880
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
konradob napisał(a):
a na ile udało się podciągnąć moc i moment obrotowy w twoim samochodzie.

Nie mierzyłem na hamowni
Porównanie mam, bo jeździłem w tamtym okresie czasami 2AD 150 i moją 1AD 126

Sprawny 1AD programowo podnosi się do 150-160KM i 340-350Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2018, o 23:33 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 21:57
Posty: 9
Lokalizacja: Zawiercie
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 D4D
heko napisał(a):
2.0 126 na sofcie


Obrazek


Minęło 10 miesięcy od czasu kiedy oddałem p. Grzegorzowi swoją Avkę do modyfikacji. Wykres powyżej.
Od modyfikacji przejechałem ok. 12 tyś. km. Jestem zadowolony z efektów, ale jest jedna rzecz, która mnie drażni. Mianowicie jest to kopcenie. Myśle, że mieszanka jest delikatnie zbyt bogata i występuje tzw. nadlewanie. W mieście podczas trochę szybszego ruszania ze skrzyżowania pozostawiam chmurę jak "Jelcz z węglem". Gdy na hamowni zwróciłem na to uwagę, p. Grzegorz uspokajał mnie, że dyma puści dopiero powyżej 5 tys. obr. Niestety mam zbyt delikatną nogę i nie wychwyciłem tego na jeździe próbnej tylko po jakimś czasie.
Nie przekreśla to jednak p. Grzegorza jako fachowca, bo facet naprawdę wie co robi i z następnym autkiem też do niego zawitam. Polecam GCS Tuning


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2018, o 15:35 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9605
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 514
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Marcin P. już na wolności ;-)

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2018, o 21:41 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 21:57
Posty: 9
Lokalizacja: Zawiercie
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 D4D
pafcio napisał(a):
Marcin P. już na wolności ;-)


:ok: :auto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2018, o 15:22 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 cze 2012, o 21:01
Posty: 60
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1AD-FTV
Czy to dymienie to standard przy modyfikacji, czy źle zrobiona robota ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2018, o 16:01 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2013, o 21:08
Posty: 67
Lokalizacja: Warszawa/Grodzisk Mazowiecki
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 2,0 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D4D 124KM
dymienie to nie standard przy modyfikacji, może świadczyć o zbyt dużym dawkowaniu paliwa. mam lagunę 2.0 DCI z 2008 r. modyfikację robiłem przy przebiegu 125 000 km. fabryczna moc 130 KM po modyfikacji 175 KM i 400 nM. teraz auto ma przejechane 325 000 km i dymienia nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2018, o 21:09 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 cze 2012, o 21:01
Posty: 60
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1AD-FTV
I po robocie ;) 151 KM i 359 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2018, o 21:13 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 cze 2012, o 21:01
Posty: 60
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1AD-FTV
I po robocie ;) 151 KM i 359 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2018, o 21:47 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2013, o 21:08
Posty: 67
Lokalizacja: Warszawa/Grodzisk Mazowiecki
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 2,0 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D4D 124KM
martiner napisał(a):
I po robocie ;) 151 KM i 359 Nm

Super :ok: Jak wrażenia :auto: , gdzie robiłeś i czy możesz wkleić wykres z hamowni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2018, o 11:06 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 cze 2012, o 21:01
Posty: 60
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1AD-FTV
Nie mogę wkleić zdjęcia wykresu, a robiłem w http://www.gt4serwis.pl/.
Zmiana bardzo odczuwalna, inna przyjemność z jazdy. Samochód ciszej pracuje, życie zaczyna sie od około 1700 obrotów no i ma 6 biegu przyspiesza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2018, o 12:05 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2013, o 21:08
Posty: 67
Lokalizacja: Warszawa/Grodzisk Mazowiecki
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 2,0 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D4D 124KM
:ok:
martiner napisał(a):
Nie mogę wkleić zdjęcia wykresu, a robiłem w http://www.gt4serwis.pl/.
Zmiana bardzo odczuwalna, inna przyjemność z jazdy. Samochód ciszej pracuje, życie zaczyna sie od około 1700 obrotów no i ma 6 biegu przyspiesza.


:ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2018, o 23:16 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 543
Pochwały: 50
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
martiner napisał(a):
I po robocie ;) 151 KM i 359 Nm


Cyferki to tam jedynie pogląd, najważniejsze to odczucia kierowcy po robocie. W gt4 wg mnie, chyba kompleksowe podejście do cipsa z racji serwisowania tych aut. Dużo osób do mnie pisze, że byli gdzieś tam u takiego i takiego tunera i po za shamowaniem auta to nic więcej nie zrobii... W sumie mój tuner też się uczył na moim aucie, po 4 korektach już jest wszystko cacy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2018, o 10:54 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 cze 2012, o 21:01
Posty: 60
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1AD-FTV
Miłosz napisał(a):
martiner napisał(a):
I po robocie ;) 151 KM i 359 Nm


Cyferki to tam jedynie pogląd, najważniejsze to odczucia kierowcy po robocie. W gt4 wg mnie, chyba kompleksowe podejście do cipsa z racji serwisowania tych aut. Dużo osób do mnie pisze, że byli gdzieś tam u takiego i takiego tunera i po za shamowaniem auta to nic więcej nie zrobii... W sumie mój tuner też się uczył na moim aucie, po 4 korektach już jest wszystko cacy ;)


Dlatego uważam że lepiej jest zrobić u kogoś kto tych samochodów zrobił dużo, a nie u kogoś komu kiedyś zdarzyło się zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2018, o 21:59 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 543
Pochwały: 50
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
U mnie problem był tego typu, że chyba jako jeden z pierwszych miałem zrobione i opisane auto w internetach, dlatego tak się to ciągnęło i stąd te poprawki, obecnie w pomorskim mój tuner też klepie lexy i toyoty i wychodzi mu to bez poprawek. Paru osobom też poleciłem gt4 i nikt nie miał zastrzeżeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2018, o 23:09 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2013, o 21:08
Posty: 67
Lokalizacja: Warszawa/Grodzisk Mazowiecki
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 2,0 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D4D 124KM
Czy Panowie z GT4 piszą program sami czy korzystają z gotowych programów( dopasowanych do danego samochodu ) firmy Vtech.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2018, o 23:50 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 772
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
konradob napisał(a):
Czy Panowie z GT4 piszą program sami czy korzystają z gotowych programów( dopasowanych do danego samochodu ) firmy Vtech.


Nikt nie "pisze"programu sam. Jest to po prostu niemożliwe. Na świecie jest kilka firm, które są w stanie na tyle rozgryźć soft producenta aby nanosić w nim oczekiwane zmiany. One tworzą wzorce. Wg tych wzorców programista wprowadza zmiany do programu oryginalnego zgranego z samochodu biorcy i ten program wraca do pojazdu w poprawionym stanie. Robi się tak dla bezpieczeństwa, wszelkie wgrywanie "gotowców" może (choć nie musi) zakończyć się katastrofą. I nie jest to soft Vtech-u z pewnością :).

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2018, o 00:01 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 543
Pochwały: 50
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Jak już przytoczyłeś Najmana tuningu w polsce, to też o te firmy mi chodziło które jedynie co umiały to shamować auta na sterownikach denso. Co do pisania softów od nowa to masz wyżej odpowiedź, nikt nie pisze programów od nowa, czy to sportmile z ich 1000 konnymi rsami czy tc performance z bmw. Dodam Ci że nawet nie trzeba hamowni żeby zrobić cipsa. Wystarczy zlogować auto przed i po i masz wszystko jak na dłoni czy pacjent się nada czy nie. Sam tak robiłem kablem za 50 zł pod blokiem (a soft dłubał kumpel) ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2018, o 08:46 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2013, o 21:08
Posty: 67
Lokalizacja: Warszawa/Grodzisk Mazowiecki
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 2,0 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 D4D 124KM
carsik napisał(a):
konradob napisał(a):
Czy Panowie z GT4 piszą program sami czy korzystają z gotowych programów( dopasowanych do danego samochodu ) firmy Vtech.


Nikt nie "pisze"programu sam. Jest to po prostu niemożliwe. Na świecie jest kilka firm, które są w stanie na tyle rozgryźć soft producenta aby nanosić w nim oczekiwane zmiany. One tworzą wzorce. Wg tych wzorców programista wprowadza zmiany do programu oryginalnego zgranego z samochodu biorcy i ten program wraca do pojazdu w poprawionym stanie. Robi się tak dla bezpieczeństwa, wszelkie wgrywanie "gotowców" może (choć nie musi) zakończyć się katastrofą. I nie jest to soft Vtech-u z pewnością :).


W przyszłym tygodniu zadzwonię do Panów z gt4 i umówię się na hamownie i ewentualne chipowanie auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2018, o 20:09 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1288
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 92
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
To może poprostu zapytaj carsika :-)

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda