TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 27 cze 2017, o 14:21

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 maja 2014, o 07:06 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2011, o 16:40
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 2ZR-FAE
Zasadniczo to ustrojstwo to nic innego jak zwykły potencjometr ze ścieżkami węglowymi napędzany przez silnik elektryczny. Potencjometrów w radiu na przykład raczej nie smarujesz :) a działają. Ja nic am nie smarowałem i działa póki co. Daj znać co zastałeś może trzeba będzie to zweryfikować
Pozdrawiam,

_________________
Historia: 3 x 126p; Kadett D; Kadett E; Sunny [N14], Avensis [T22] Crashed; Almera [N15]; Avensis [T25]; Avensis T27...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 maja 2014, o 16:24 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2010, o 09:18
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 ZZT251
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8VVTi 129KM 1ZZ-FE
Witam
dzisiaj miałem trochę czasu więc zabrałem się ponownie za terkoczący mieszacz powietrza od strony kierowcy.
Naprawiałem go już chyba w zeszłym roku, wg porad Dark3x i wówczas całe ścieżki były pokryte białym smarem. Przeczyściłem wówczas wszystko i było ok. więc teraz byłem ciekawy co jest przyczyną ponownej awarii.

Naprawa nie jest trudna, ważne jest aby się nie spieszyć i robić spokojnie i delikatnie.

Od tej strony tj kierowcy nie jest wymaganie posiadanie długiego śrubokręta, wystarczy zwykły krzyżak, ustawiamy temp. na minimum, gasimy silnik.

Kolejność prac:
1. Ściągnałem osłonę nad pedałami – należy wykręcić dwie śrubki.
Obrazek

2. Teraz należy się położyć na plecach i wsadzić głowę pod deskę, najlepiej z latarką czołową i namierzyć cel

Obrazek

Mieszacz jest trzymany przez dwie śrubki, trzeba uważać bo lubią spaść i zniknąć w czeluściach Avki… ja tak jedną posiałem przy poprzednim wykręcaniu i dobrałem zamiennik czyli wkręt do drewna ... jak się przyjrzycie to go widać, srebrny taki ... :hahaha:

3. Po odkręceniu dwóch śrubek trzymających ustrojstwo można łatwiej wypiąć wtyczkę z przewodami. Jest ona wpięta „na zapadkę”, którą należy nacisnąć. I mamy maszynkę w ręku. Należy zaznaczyć położenie dźwigni (ja obrysowałem dźwigienkę nożykiem na obudowie)

Obrazek

4. Niestety zdjęcia nie wyszły mi super, ale w środku było czysto, bez smaru, więc nie wiem co było przyczyną przeskakiwania. Acha jak pisał Darx należy bardzo delikatnie podważać zapadki jest ich chyba z 5, w tym jedna mała na złączu gniazda na wtyczkę z kablami.

Obrazek

Obrazek

Zatem napsikałem sprayu do czyszczenia gaźników i przetarłem wszystko delikatnie w środku. Usunąłem ociupinki białego smaru. Na okrągłych ścieżkach zauważyłem ryski od tych trzech sprężystych styków, nie wiem może brak dobrego kontaktu był przyczyną ?

5. Wszystko złożyłem w odwrotnej kolejności. Poczekałem aż samochód się nagrzeje, wszystko działa, dźwigienka nie chodzi w tą i powrotem, zobaczymy jak długo będzie dobrze.

6. Satysfakcja jak zawsze z własnej pracy gwarantowana :piwo:


Pochwały przyznane za post: 5

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 maja 2014, o 17:25 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2011, o 16:40
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 2ZR-FAE
Jak rozumiem tym sprayem potraktowałeś zarówno ścieżki jak i te metalowe styki? Te ryski na ścieżkach węglowych to normalne. Szkoda że nie wpadłeś na pomysł delikatnego podniesienia/podgięcia tych metalowych szczotek tak żeby mocniej dociskały do ścieżek, być może któraś się odkształciła i styk jest na granicy. Teraz jak wszystko złożyłeś to mocniej docisnąłeś obudowy i działa ale możliwe, że za jakiś czas sprawa się powtórzy bo obudowa się "rozejdzie" i znowu nie będzie dobrego przewodzenia. To takie moje przemyślenia, bo ogólnie wszystko w środku wygląda dobrze wobec czego trudno zgadnąć co było przyczyną, faktem jest że winny jest sam mieszacz.
Pozdrawiam

_________________
Historia: 3 x 126p; Kadett D; Kadett E; Sunny [N14], Avensis [T22] Crashed; Almera [N15]; Avensis [T25]; Avensis T27...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 maja 2014, o 17:43 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2010, o 09:18
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 ZZT251
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8VVTi 129KM 1ZZ-FE
Tak, delikatnie psiknąłem na ścieżki oraz styki. Właśnie nie byłem pewny tych rysek tzn nie wiedziałem czy nie za mocno są dogięte te trzy styki i nie wyrobiły za mocno rowków.
Jak trzeba będzie to rozbiorę, czas na całość to pewnie z 15 minut z kilkoma łykami browka :hahaha:

Pozdrawiam również :piwo:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2014, o 09:44 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 12:30
Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 2.2 D4D
O super, że temat aktualny.
U mnie też chrobotało, tyle, że problem był nie w wytartych ścieżkach (to w sumie też poprawiłem, wg ww. instrukcji), ale w tym ślimaku przy silniczku - to on spadał i chrobotał. Ja u siebie przesunąłem delikatnie plastik który ogranicza ślimaka i wsadziłem tam kawałek plastiku, odłamanego niechcący przy rozbieraniu :( oczywiście przykleiłem go kropelką, żeby nie wypadł) całość poskładałem i teraz działa.
Należy też pamiętać jak był wsadzony silniczek, bo wydaje mi się, że można go wsadzić odwrotnie, bo niestety pasuje tak i tak... Prawda koledzy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2014, o 10:08 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2010, o 09:18
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 ZZT251
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8VVTi 129KM 1ZZ-FE
O to ciekawe wogóle nie zwórciłem uwagi na "ślimaka" będę miał na uwadze przy nastepnej rozbiórce

Czyli co on się zsuwa z tego trzpienia od silniczka ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2014, o 10:26 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 12:30
Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 2.2 D4D
Tak, właśnie on się zsuwa, nie wiem tylko czemu tak się dzieje, że zaczął spadać.
Ślimak spokojnie schodzi, nie jest na stałe złączony z silniczkiem.
Warto zwrócić na to uwagę, bo moim zdaniem to on chrobocze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2014, o 10:31 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2010, o 09:18
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 ZZT251
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8VVTi 129KM 1ZZ-FE
A może go zdjąć z tego wałka -> kropelką -> założyć ślimaka na amen ?

EDIT
no i jeśli on nie siedzi na sztywno to przecież sie będzie kręcił na wałku a nie napędzał kółeczka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2014, o 10:49 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 12:30
Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 2.2 D4D
Moim zdaniem, można go skleić na amen kropelką.

Ślimak, jak już rozbierzesz, spokojnie schodzi, a na rolce jest taki metalowy element, który się nie rusza i to on się zazębia z naszym ślimakiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2014, o 10:58 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2010, o 09:18
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 ZZT251
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8VVTi 129KM 1ZZ-FE
A oki no bo slimak musi sztywno siedzieć "na bolcu" :ok:
Luknę przy okazji nastepnej rozbiórki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2014, o 20:16 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 maja 2008, o 10:40
Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
Czy mógłbym prosić zdjęcia z naprawy mieszacza po stronie pasażera bo stare wygasły? z góry dziękuje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2014, o 22:25 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2011, o 16:40
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 2ZR-FAE
Z jakiegoś powodu serwis bez uprzedzenia zmienił nazwę/właściciela i chyba wykasowali wszystkie pliki, nie posiadam kopii niestety. :( Moje konto nie istnieje obecnie.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Historia: 3 x 126p; Kadett D; Kadett E; Sunny [N14], Avensis [T22] Crashed; Almera [N15]; Avensis [T25]; Avensis T27...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2014, o 13:49 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 lut 2010, o 13:20
Posty: 4
Lokalizacja: salon
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 benzyna
Witam
A czy ktoś może ściągnąl pliki (zdjęcia) od dark3x i mógłby gdzieś wrzucić na forum, proszę!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2014, o 14:24 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2010, o 09:18
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 ZZT251
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8VVTi 129KM 1ZZ-FE
Poszukałem na kompie i mam te zdjęcia :hahaha:
Jak to dobrze robić sobie kopię interesujących rzeczy...
Jakby co pytajcie
Nie wiem czemu się obrazki nie chcą wrzucić wysyłam linki zatem:

http://i3.fmix.pl/fmi1473/2fe9360600193b5753d8e0d8

http://i3.fmix.pl/fmi750/d307bc1f000de61153d8e0e2

http://i2.fmix.pl/fmi139/234030d4000444b753d8e0e4

http://i1.fmix.pl/fmi943/bc4c8f8d002529be53d8e0e6

http://i2.fmix.pl/fmi179/6e33347000297fcc53d8e0ea

http://i1.fmix.pl/fmi873/93283d5900016a9853d8e0ef

http://i1.fmix.pl/fmi1928/d1e1f5f200166cfd53d8e0f3

http://i3.fmix.pl/fmi1389/9e509f050016078953d8e0f8

http://i3.fmix.pl/fmi95/099bfc24000e379e53d8e0fe


Pochwały przyznane za post: 2

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2014, o 17:45 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2011, o 16:40
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 2ZR-FAE
FOTKI odzyskane dzięki zapobiegliwości kolegi JacekKu za co wielkie dzięki mu się należa
:piwo:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Pochwały przyznane za post: 3

_________________
Historia: 3 x 126p; Kadett D; Kadett E; Sunny [N14], Avensis [T22] Crashed; Almera [N15]; Avensis [T25]; Avensis T27...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2014, o 20:11 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 lut 2010, o 13:20
Posty: 4
Lokalizacja: salon
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 benzyna
WIELKIE DZIĘKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2014, o 20:19 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2010, o 09:18
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 ZZT251
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8VVTi 129KM 1ZZ-FE
Dzięki to dla Dark3x i piwo za poradę i opracowanie. Przed tym zanim się za to zabrałem to zgrałem te fotki więc kein problem je zapodać

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2014, o 13:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 kwi 2009, o 07:49
Posty: 26
Lokalizacja: Gdańsk
Dzięki dark3x. U mnie zaczęło stukać zaraz przed wyjazdem na wakacje. Na szybko odpiąłem tylko wtyczki, bo mnie to irytowało. Dopiero dzisiaj po powrocie google poszło w ruch i dzięki dark3x już zrobione. Do oczyszczenia potencjometru użyłem patyczki do uszu + kontakt PR - spray do regeneracji potencjometrów. Wtyczki już podpięte i nic nie stuka, silniczki ładnie pracują. Echh gdybym wiedział, że to tak szybko pójdzie to bym to zrobił przed wyjazdem zamiast się denerwować. + poszedł

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sie 2014, o 15:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 cze 2014, o 21:00
Posty: 4
Lokalizacja: Połaniec
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 1AZ-FSE
Witam
Od niedawna jestem posiadaczem Toyoty Avensis, i u mnie też dochodziły te dźwięki zza schowka. Dzięki temu tematowi pozbyłem się ich tylko ja rozbierając rozebrałem nawiew na nogi tj. najpierw dekielek później resztę, ktoś już pisał o tym. Wielkie dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2014, o 23:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 11 lis 2014, o 22:54
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 benzyna, 1AZ-FSE
Witam.

Zostałem szczęśliwym nabywcą Avensis T25. Użytkuję ją co prawda bardzo krótko, bo zaledwie kilka dni, ale kilka razy (przez krótki okres powiedzmy niecałej minuty, góra dwóch) zdarzyło mi się usłyszeć z okolic podszybia (za licznikiem) dziwne chrobotanie. Udało mi się odnaleźć niniejszy temat i faktycznie w przypadku obniżenia/podwyższenia temperatury na panelu klimatronika, chrobotanie na chwilę ustępowało. Przed przystąpieniem do wyciągnięcia i wyczyszczenia serwa klimy, chciałbym ustalić czy faktycznie odgłosy w tym miejscu mogą świadczyć o problemach z serwem klimy?

Z góry dziękuję za odpowiedź! Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lis 2014, o 07:45 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2010, o 09:18
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 ZZT251
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8VVTi 129KM 1ZZ-FE
Włóż głowę pod deskę, wygnij rękę coby zmieniać temp, uchem nasłuchuj a okiem patrz czy biała dźwigienka się przesuwa i będziesz wiedział czy to "nasze" ustrojstwo z tematu czy coś innego. Potrzebne narzędzia: latarka czołowa + dobre chęci :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lis 2014, o 21:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 12:25
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1AZ-FSE
Jako, że ponownie musiałem rozbierać to "ustroństwo" to poza dokładnym wyczyszczeniem polecam lekkie podgięcie blaszek i przeczyszczenie ich drobnoziarnistym papierem ściernym (usunie się w ten sposób śniedź ze styków).
Po złożeniu mój pasażer może cieszyć się ciepełkiem z nawiewów, a nie jedynie zimnym powietrzem :-).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lis 2014, o 23:44 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 11 lis 2014, o 22:54
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 benzyna, 1AZ-FSE
JacekKu, zrobiłem jak radziłeś i faktycznie. Dołączyłem do grona osób, których dotyczy "ta" sprawa. Jutro postaram się wyciągnąć część i ją wyczyścić. Dzięki za pomoc!

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2014, o 08:38 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2010, o 09:18
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 ZZT251
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8VVTi 129KM 1ZZ-FE
Melduj o wynikach :brewki: Pamiętaj aby ostrożnie odginać zaczepy na module bo lubią się ułamać oraz na spadające śrubi przy jego wykręcaniu/wkręcaniu. Dodatkowo trzeba nieco rozruszać kręgosłup coby się odpowiednio wygiąć leżąc na plecach :hahaha:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2014, o 23:24 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 11 lis 2014, o 22:54
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 benzyna, 1AZ-FSE
Uprzejmie informuje, że zadanie wykonane :) Przy moim wzroście (194 cm) musiałem się trochę powyginać, ale dałem radę :) Rozebrałem, wyczyściłem, blaszki lekko nadgiąłem i działa.

To na co jeszcze warto zwrócić uwagę (chyba nie było o tym mowy wcześniej)... Nie tylko białą, plastykową dźwignię należy ustawić w pierwotnej pozycji, ale także sprawdzić czy bolec, który znajduje się na jej końcu, wszedł w plastykową prowadnicę.

Jeszcze raz dziękuję za pomoc i pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2014, o 08:53 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2010, o 09:18
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 ZZT251
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8VVTi 129KM 1ZZ-FE
:piwo:
:ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2014, o 23:32 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2009, o 20:16
Posty: 3090
Lokalizacja: Bydzia
Pochwały: 31
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2,0 benzyna 1AZFSE
:piwo: :piwo: :jedzonko: taka informacja od kumpla który nie należy do Forum ale ma kłopoty z "myszami". Mam nadzieję , że da radę zabawić się w kota.

_________________
tadeusz54
Samochody mają jeździć a nie odwiedzać serwisy. Spamerzy górą


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2015, o 14:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 25 cze 2012, o 14:34
Posty: 1
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 benzyna
grzesiekce napisał(a):
Tak, właśnie on się zsuwa, nie wiem tylko czemu tak się dzieje, że zaczął spadać.
Ślimak spokojnie schodzi, nie jest na stałe złączony z silniczkiem.
Warto zwrócić na to uwagę, bo moim zdaniem to on chrobocze.


Witam
Na wstępie wielki ukłon dla "dark3x" :piwo: - pomogłeś rzeszą zirytowanych słuchaczy dziwnych odgłosów.
Ale do sedna:
Przekładnia ślimakowa faktycznie nie jest trwale osadzona na osi silnika. Zapiera się o nazwijmy to "podkładkę".
Rozwiązanie tego problemu znalazłem na przykładzie serwa w Lexusie (to samo serwo).
Trochę długawy filmik ale myślę, że pomocny:
http://www.youtube.com/watch?v=s9S5B1Dn3j4


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 cze 2015, o 18:37 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 6 mar 2015, o 16:54
Posty: 97
Lokalizacja: Pomorskie
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 VVTI
Witam. Posiadam T25 1.8 z 2007 r. Przy włączonej klimie jak skręcam w lewo to po środku górnej konsoli w okolicach środkowego schowka jakby przesuwał sie wiatraczek i jest odgłos tarcia. Co to może być?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 cze 2015, o 23:32 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2011, o 16:40
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 2ZR-FAE
Powiem szczerze, że nie mam pojęcia o jaki rejon Ci chodzi. Jedyny wiatraczek jaki mi przychodzi do głowy to główny wentylator nawiewu, może się obluzowały jego wkręty mocujące i pod wpływem siły odśrodkowej ociera o obudowę albo coś wpadło do nawiewu i hałasuje.

_________________
Historia: 3 x 126p; Kadett D; Kadett E; Sunny [N14], Avensis [T22] Crashed; Almera [N15]; Avensis [T25]; Avensis T27...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda