TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 15 gru 2017, o 12:22

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 gru 2011, o 19:12 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7027
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 830
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Coś się dzieje w panelu pod pokrętłami. Klapki (sterowane silniczkami) zmieniające przypływ powietrza żyją własnym życiem.
Trzeba by ten panel rozebrać i zobaczyć, może brudny jest potencjometr pokrętła temperatury i nie łączy ślizgacz na ścieżce oporowej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2011, o 19:16 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Kurde. Wygląda to na elektrykę. Jakaś przerwana ścieżka. Tylko nie wiem czy to jest tak skonstruowane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2011, o 19:17 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7027
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 830
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Prawie tak Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2011, o 19:18 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Skąd ten czapati? :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2011, o 19:46 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2009, o 08:20
Posty: 835
Lokalizacja: Radom
Pochwały: 30
Marka: Toyota
Model: Corolla E12
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: 3zzfe 1,6 B+G
Bardzo ładnie dziękuję i obiecuję że jak się z tym uporam (oby mi się udało) to napiszę dla potomnych to i owo :tak:

_________________
Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone - jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione !!!

Corolla E12 1,6 VVT-i Sreberko w kombiaku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2011, o 20:39 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
viewtopic.php?f=73&t=9136&hilit=ogrzewanie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2011, o 11:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2010, o 10:37
Posty: 483
Lokalizacja: Szkocja
Pochwały: 89
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVTI benzyna
grubcio79 napisał(a):
Koledzy pomóżcie, bo ni w ząb nie wiem co się dzieje.
Jadę sobie autkiem, silniczek nagrzany jak trzeba, w kabinie cieplutko, pokrętło temp. ustawione na 22, nawiew na powiedzmy 2 i nagle ni z gruszki ni z pietruszki zaczyna lecieć zimne powietrze, jeśli nic nie zrobię będzie tak lecieć i lecieć, ale kiedy ruszę pokrętłem temp. Powyżej 22 i znów wrócę zaczyna znów lecieć ciepłe.
Dodam jeszcze że, wcześniej tak nie było i zimne zaczyna lecieć bez względu na ustawienia pokrętła kierunku i siły nawiewu.

Miałem bardzo podobny problem , kilka postów wyżej napisałem jak się z tym uporałem więc może spróbuj tego rozwiązania.
Pozdro!

_________________
Moja prezentacja T25 , T22 i CARINA - video klip na YouTube. Zapraszam!
viewtopic.php?f=63&t=13622


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2011, o 11:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2010, o 10:37
Posty: 483
Lokalizacja: Szkocja
Pochwały: 89
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVTI benzyna
grubcio79 napisał(a):
Koledzy pomóżcie, bo ni w ząb nie wiem co się dzieje.
Jadę sobie autkiem, silniczek nagrzany jak trzeba, w kabinie cieplutko, pokrętło temp. ustawione na 22, nawiew na powiedzmy 2 i nagle ni z gruszki ni z pietruszki zaczyna lecieć zimne powietrze, jeśli nic nie zrobię będzie tak lecieć i lecieć, ale kiedy ruszę pokrętłem temp. Powyżej 22 i znów wrócę zaczyna znów lecieć ciepłe.
Dodam jeszcze że, wcześniej tak nie było i zimne zaczyna lecieć bez względu na ustawienia pokrętła kierunku i siły nawiewu.

Żebyś nie musiał szukać :)
Mój problem:
"Witam wszystkich ponownie z kolejnym problemem. :-D

Proszę o podanie mi wskazówek od czego ewentualnie miałbym zacząć wyszukiwanie usterki , problem mianowicie wygląda tak że od dłuższego czasu przy niższych temperaturach kiedy przekręcałem pokrętło na ciepłe powietrze to po kilku minutach , czasami po pół godziny a nawet po godzinie ogrzewanie się wyłączało , wtedy wystarczyło delikatnie przekręcić pokrętło od ogrzewania w lewo lub w prawo i ponownie zaczęło grzać. Dokładniej pisząc to dmuchawa działa poprawnie , chodzi o zimne/ciepłe powietrze , po czasie przestawało całkowicie grzać a najlepsze jest to że pół godziny temu jechałem do miasta i ogrzewanie padło całkowicie. Dodam że temperatura silnika zawsze jest w normie i czas nagrzewania silnika wydaje się taka sama jak wcześniej.
Za....ebiście że ogrzewanie padło właśnie teraz jak okres zimowy się zaczyna - masakra :jacipokaze:

Z góry dziękuję.
Pozdo!"

Rozwiązanie problemu:
Ok panowie , problem już rozwiązałem. Po oględzinach systemu ogrzewania w mojej Toyocie doszedłem do tego że przy przekręcaniu pokrętła od temperatury powietrza w lewo i w prawo , zawór który jest odpowiedzialny za regulowanie ciepłym i zimnym powietrzem prawie w ogóle nie reagował , tylko czasami na chwilę się ruszył ale zawsze wracał na pozycję zimnego powietrza. Okazało się że potencjometr do regulowania temperaturą powietrza był rozlutowany na układzie scalonym , także już jest zlutowane , skręcone i działa jak należy.

Pozdrawiam.

_________________
Moja prezentacja T25 , T22 i CARINA - video klip na YouTube. Zapraszam!
viewtopic.php?f=63&t=13622


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2011, o 16:39 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Napisałem, że o takie coś może chodzić lecz nie miałem tego problemu i nawet tam nie zaglądałem.
grubcio79 powinien Ci plusika machnąć, bo raczej jest to rozwiązanie jego problemu. :tak:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2011, o 18:11 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2009, o 08:20
Posty: 835
Lokalizacja: Radom
Pochwały: 30
Marka: Toyota
Model: Corolla E12
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: 3zzfe 1,6 B+G
Jest i plusik :-)
Ale nie ma czasu wziąć się za naprawę w aucie, troszkę musi poczekać, ale wiem już z czym to się je ;-)

_________________
Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone - jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione !!!

Corolla E12 1,6 VVT-i Sreberko w kombiaku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2011, o 22:13 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 20:57
Posty: 14
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: CDT220, 2.0 D4D
Witam, mam taki problem z ogrzewaniem : jeżeli ustawie wyżej jak 16 st. C to cały czas dmucha gorącym wszystkimi wlotami do tego stopnia że nie można wytrzymać. Aby utrzymać optymalną temp. muszę się co chwile przekręcać pokrętło raz na 16 raz troszkę wyżej. Czy może to być czujnik temp. kabiny jeśli tak to gdzie go szukać?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2011, o 22:51 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Witam.
Rozumiem, że nie wszystkimi naraz. Więcej szczegółów poprosimy. Od kiedy tak jest, co Ci daje przekręcanie pokrętła z 16 w górę? Ochładza się wtedy, czy jak?
Jaka jest różnica gdy przekręcisz do oporu? Żadna?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2011, o 12:12 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 20:57
Posty: 14
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: CDT220, 2.0 D4D
Dmucha tymi otworami na które ustawie pokrętło. Środkowy wlot zimne zawsze ale to normalne. Samochód mam 2 tygodnie i ten problem także :-( . jak ustawie pokrętło w na 16 dmucha zimne, a jak troszkę wyżej to już gorące bez różnicy czy ustawione 17 czy 22 czy max. dmucha bez przerwy gorące . Nie ma różnicy gdy czy do oporu czy na 17.

Nie wiem co mogę jeszcze napisać aby pomóc zdiagnozować źródło problemu :niewiem:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2011, o 14:08 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2010, o 10:37
Posty: 483
Lokalizacja: Szkocja
Pochwały: 89
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVTI benzyna
arni1141 napisał(a):
Dmucha tymi otworami na które ustawie pokrętło. Środkowy wlot zimne zawsze ale to normalne. Samochód mam 2 tygodnie i ten problem także :-( . jak ustawie pokrętło w na 16 dmucha zimne, a jak troszkę wyżej to już gorące bez różnicy czy ustawione 17 czy 22 czy max. dmucha bez przerwy gorące . Nie ma różnicy gdy czy do oporu czy na 17.

Nie wiem co mogę jeszcze napisać aby pomóc zdiagnozować źródło problemu :niewiem:


Witam!

Tak na początku chciałbym podkreślić że nie jestem specem od elektroniki dlatego to będzie tylko taka mała sugestia.
Według mnie na początku zerknął bym do potencjometru czy nie jest uszkodzony lub jego styki się nie oderwały od układu. Możliwe że poprzedni właściciel podczas chłodnych dni najczęściej miał ustawione pokrętło właśnie między 16 a 17 i w tym miejscu potencjometr przerdzewiał lub się przepalił. Proponował bym przed rozkręceniem czegokolwiek poradzić się jakiegoś elektronika czy uszkodzony potencjometr może dawać takie efekty jak wyżej pisałeś czyli w jednym punkcie przeskok z min. do max.
Pozdrawiam!

_________________
Moja prezentacja T25 , T22 i CARINA - video klip na YouTube. Zapraszam!
viewtopic.php?f=63&t=13622


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2011, o 13:39 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 20:57
Posty: 14
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: CDT220, 2.0 D4D
Jak tylko wrócę do domu to zabiorę się za to. Potencjometr znajduje się zaraz za pokrętłem ? Pytam bo nie jestem pewien.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2011, o 13:46 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
No raczej tak :tak:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2011, o 16:44 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2010, o 10:37
Posty: 483
Lokalizacja: Szkocja
Pochwały: 89
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVTI benzyna
arni1141 napisał(a):
Jak tylko wrócę do domu to zabiorę się za to. Potencjometr znajduje się zaraz za pokrętłem ? Pytam bo nie jestem pewien.

Tak zaraz za pokrętłem. Tylko jak już wcześniej wspomniałem upewnij się czy uszkodzony potencjometr może dawać efekt przeskoku w jednym punkcie z min na max.

_________________
Moja prezentacja T25 , T22 i CARINA - video klip na YouTube. Zapraszam!
viewtopic.php?f=63&t=13622


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2011, o 21:11 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 20:57
Posty: 14
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: CDT220, 2.0 D4D
ok za 2 tyg w będę w domu to się upewnie. A jeśli to nie to, to co powinienem jeszcze sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 gru 2011, o 13:07 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2009, o 08:20
Posty: 835
Lokalizacja: Radom
Pochwały: 30
Marka: Toyota
Model: Corolla E12
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: 3zzfe 1,6 B+G
Dzięki cennym podpowiedzią kolegi emillo83 uporałem się z problemem ogrzewania w moim autku, jednak potencjometr nie był rozlutowany a tylko zabrudzony, z racji tego że rozkręciłem wszystko na części pierwsze wyczyściłem wszystkie trzy potencjometry i póki co wszystko działa poprawnie.

_________________
Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone - jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione !!!

Corolla E12 1,6 VVT-i Sreberko w kombiaku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2012, o 13:48 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 lut 2011, o 02:17
Posty: 5
Lokalizacja: Żagań / Prószków
Marka: toya
Model: Corolla Verso
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE A/T
grubcio79 napisał(a):
Koledzy pomóżcie, bo ni w ząb nie wiem co się dzieje.
Jadę sobie autkiem, silniczek nagrzany jak trzeba, w kabinie cieplutko, pokrętło temp. ustawione na 22, nawiew na powiedzmy 2 i nagle ni z gruszki ni z pietruszki zaczyna lecieć zimne powietrze, jeśli nic nie zrobię będzie tak lecieć i lecieć, ale kiedy ruszę pokrętłem temp. Powyżej 22 i znów wrócę zaczyna znów lecieć ciepłe.
Dodam jeszcze że, wcześniej tak nie było i zimne zaczyna lecieć bez względu na ustawienia pokrętła kierunku i siły nawiewu.



U mnie jest tak samo. Nie będę prosił o pomoc tylko zwrócę uwagę na problem pojawiający się w ave. Przeszukam dział zrób to sam bo już kilka postów przeczytałem i mam jakiś plan do działania:

3. czyszczenie nagrzewnicy
2. sprawdzenie zaworu regulacji temp.
1. sprawdzenie stanu płynu

Po zrobieniu tych rzeczy napiszę czy problem ustąpił, jak ktoś ma jakieś opisy jak to zrobić samemu to proszę wrzucić lin pod spodem dla innych, których spotka taki problem; sam też tak zrobię jak coś znajdę.

_________________
Była Ave T22 FL D-4D (crash) :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2012, o 14:17 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7027
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 830
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Brudny potencjometr regulacji temperatury i nie łączy, albo oszalał ;-) silniczek sterujący klapami nawiewu.
Rozebrać potencjometr i wyczyścić, podziękować za poradę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, o 23:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2010, o 10:37
Posty: 483
Lokalizacja: Szkocja
Pochwały: 89
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 VVTI benzyna
Yonash napisał(a):
grubcio79 napisał(a):
Koledzy pomóżcie, bo ni w ząb nie wiem co się dzieje.
Jadę sobie autkiem, silniczek nagrzany jak trzeba, w kabinie cieplutko, pokrętło temp. ustawione na 22, nawiew na powiedzmy 2 i nagle ni z gruszki ni z pietruszki zaczyna lecieć zimne powietrze, jeśli nic nie zrobię będzie tak lecieć i lecieć, ale kiedy ruszę pokrętłem temp. Powyżej 22 i znów wrócę zaczyna znów lecieć ciepłe.
Dodam jeszcze że, wcześniej tak nie było i zimne zaczyna lecieć bez względu na ustawienia pokrętła kierunku i siły nawiewu.



U mnie jest tak samo. Nie będę prosił o pomoc tylko zwrócę uwagę na problem pojawiający się w ave. Przeszukam dział zrób to sam bo już kilka postów przeczytałem i mam jakiś plan do działania:

3. czyszczenie nagrzewnicy
2. sprawdzenie zaworu regulacji temp.
1. sprawdzenie stanu płynu

Po zrobieniu tych rzeczy napiszę czy problem ustąpił, jak ktoś ma jakieś opisy jak to zrobić samemu to proszę wrzucić lin pod spodem dla innych, których spotka taki problem; sam też tak zrobię jak coś znajdę.

piokli napisał(a):
Brudny potencjometr regulacji temperatury i nie łączy, albo oszalał ;-) silniczek sterujący klapami nawiewu.
Rozebrać potencjometr i wyczyścić, podziękować za poradę.


Czy mi się wydaje czy problem Grubcia79 już został dawno rozwiązany :nuda:

_________________
Moja prezentacja T25 , T22 i CARINA - video klip na YouTube. Zapraszam!
viewtopic.php?f=63&t=13622


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, o 23:40 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Może zamarzł :brewki:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2012, o 00:17 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2009, o 08:20
Posty: 835
Lokalizacja: Radom
Pochwały: 30
Marka: Toyota
Model: Corolla E12
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: 3zzfe 1,6 B+G
emillo83 napisał(a):
Czy mi się wydaje czy problem Grubcia79 już został dawno rozwiązany :nuda:

Bardzo dobrze Ci się zdaje, jeszcze raz dziękuję za pomoc :ok:

_________________
Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone - jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione !!!

Corolla E12 1,6 VVT-i Sreberko w kombiaku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2012, o 17:42 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 sie 2011, o 21:00
Posty: 6
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: D4D
Podepnę się pod temat. Jestem posiadaczem T22 D4D już kilka miesięcy i teraz pojawił się pierwszy denerwujący problem. Na postoju, przy nagrzanym silniku i włączonym mocno ogrzewaniu, wskazówka temperatury zaczyna opadać... W czasie jazdy problem nie występuje. Temperatura na zewnątrz około -17 stopni. W samochodzie nie mam dogrzewacza ani webasto. Czy to normalne w tym silniku?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2012, o 19:09 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Tak sobie myślę, że to może jest pompa wody. Wymieniałeś ją kiedyś? A co z ogrzewaniem?
Gdyby to był termostat, to by podczas jazdy było to samo.

Niech jeszcze ktoś się wypowie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2012, o 20:42 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 sie 2011, o 21:00
Posty: 6
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: D4D
pawkaj napisał(a):
Tak sobie myślę, że to może jest pompa wody. Wymieniałeś ją kiedyś? A co z ogrzewaniem?
Gdyby to był termostat, to by podczas jazdy było to samo.

Niech jeszcze ktoś się wypowie.

Pompa wody była wymieniana razem z rozrządem, zaraz po zakupie, także całkiem niedawno. Ogrzewanie działa, tylko własnie niestety także słabnie. Przy wyższej temperaturze, tzn, w okolicy minus trzech, czterech stopniach problem nie występuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2012, o 20:49 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Mocno opada jeśli stoi? :-D
Serio pytam ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2012, o 03:44 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 sie 2011, o 21:00
Posty: 6
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: D4D
pawkaj napisał(a):
Mocno opada jeśli stoi? :-D
Serio pytam ;-)


Dziś przy -20 po kilku minutach postoju z włączonym silnikiem, wskazówka opadła o jakąś 1/3 skali, w stosunku do normalnej temperatury (poziomo). Obroty silnika wskoczyły na 1200. Coś mi się wydaje że po prostu za mało ciepła produkuje ten silnik. W czasie jazdy jest OK, trzyma poziom.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2012, o 21:16 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 23:26
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: D-4D
Witam mam również problem z ogrzewaniem, raz leci ciepło a później zimno, wyłączę ogrzewanie załączę jeszcze raz i leci ponownie ciepło po jakimś czasie zimno gdzie mam szukać przyczyn.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda