TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 22 lis 2017, o 03:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 maja 2009, o 19:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 lut 2008, o 00:17
Posty: 1
Lokalizacja: Ślesin
Witam!
Posiadam Toyotę Avensis 1.8 benzynę, 2006 rok, przejechane 31 tys km. Mam problem z falującymi obrotami. Podczas jazdy jadąc np. 80km\h wrzucę luz i obroty falują cały
czas pomiędzy 1000-1400 obrotów, problem ustaje dopiero po całkowitym
zatrzymaniu. Nie jest to regułą ale się zdarza a wydaje mi się
że tak być nie powinno. Czasem też jest tak że podczas jazdy (rozgrzany
silnik) wrzucę luz i obroty nie falują ale silnik utrzymuje 1500 obrotów aż
do zatrzymania. proszę o jakieś porady
Pozdrawiam

[ Dodano: 2009-05-23, 21:10 ]
dostałem się dzisiaj do przepustnicy i zauważyłem ciekawe zjawisko od filtra powietrza do przepustnicy czyściutko a za przepustnicą do silnika ścianki pokryte jakby olejem coś tłustego i czarnego, gdzie mogłem przeczyściłem i po uruchomieniu silnika ma 1200 obrotów na rozgrzanym, a problem niestety nie zniknął.

[ Dodano: 2009-05-23, 21:42 ]
kolejne zjawisko zaobserwowane obroty po czyszczeniu 1200 na jołowym:
zgasiłem odpalam - 1150
następny raz zgasiłem i odpaliłem - 1100
kolejny - 1050
kolejny - 1000
kolejny - 950
kolejny - 900
I tak co odpalanie miał mniej o około 50 obrotów aż osiągnął 600 i tak już zostało.
Niestety nie mogłem spr podczas jazdy bo jestem po Lechu.
Jutro napisze czy zmieniło się coś podczas jazdy.

[ Dodano: 2009-05-24, 23:23 ]
niestety podczas jazdy nadal obroty falują.

[ Dodano: 2009-05-24, 23:24 ]
może się ktoś wypowie i powie co o tym myśli?

[ Dodano: 2009-05-28, 19:46 ]
Przesyłam film w którym nagrałem opisywany problem
http://www.youtube.com/watch?v=s1jTs9pi790


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 wrz 2009, o 10:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:43
Posty: 189
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 12
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL II
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 3ZRFAE CVT
Cześć

Mam sobie ja Toyotkę AVE FL HB o parametrach silnika jak w temacie.
Problem:
1. Na zimnym silniku (po nocy) miałem do niedawna obroty rzędu 1400-2000 do momentu nagrzania się auta, potem spadały do ok 800, co poprawiało kulturę pracy na zimnym silniku.
2. Aktualnie zaraz po odpaleniu obroty mają 800 co powoduje znaczne wibracje... Dopiero po przejechaniu paruset metrów, nie wystarczy przegazowanie mam na jałowym ok 1400-2000

Czy to może być silniczek krokowy?

Pytanie o ew. demontaż
Czy do wyjęcia silniczka celem przeczyszczenia wystarczy odkręcić 2 wkręty torx i odłączyć złączkę, czy trzeba jakiś specjalistycznych narzędzi?

Tematy, które przejrzałem:
1. http://avensis.info/viewtopic.php?t=404 ... ht=krokowy => tu jest numer części rys nr. 22270
2. http://avensis.info/viewtopic.php?t=417 ... ht=krokowy
3. http://avensis.info/viewtopic.php?t=119 ... ht=krokowy
4. http://avensis.info/viewtopic.php?t=160 ... ht=krokowy
5. http://avensis.info/viewtopic.php?t=223 ... ht=krokowy

[ Dodano: 2009-09-26, 07:24 ]
wobo napisał(a):
Cześć

Mam sobie ja Toyotkę AVE FL HB o parametrach silnika jak w temacie.
Problem:
1. Na zimnym silniku (po nocy) miałem do niedawna obroty rzędu 1400-2000 do momentu nagrzania się auta, potem spadały do ok 800, co poprawiało kulturę pracy na zimnym silniku.
2. Aktualnie zaraz po odpaleniu obroty mają 800 co powoduje znaczne wibracje... Dopiero po przejechaniu paruset metrów, nie wystarczy przegazowanie mam na jałowym ok 1400-2000

Czy to może być silniczek krokowy?

Pytanie o ew. demontaż
Czy do wyjęcia silniczka celem przeczyszczenia wystarczy odkręcić 2 wkręty torx i odłączyć złączkę, czy trzeba jakiś specjalistycznych narzędzi?

Znalazłem kod tej części dla mojego modelu
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200007 ... _2211.html
część 22270
Sam plastikowy silniczek stanowi podzespół całej części 22270


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2010, o 21:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 17:05
Posty: 246
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 VVTi LPG
Witam.
Ostatnio zawitała do mnie zastanawiająca przypadłość. Auto stoi przez ok 2 godziny, ostygnie. Odpalam i chodzi sobie na benzynie. Ładnie równo schodzi z obrotów, temp. sięga 1/3 może więcej skali. Silnik stabilizuje się na obrotach i zaczyna falować w zakresie 800-580 obr/min. Pod dolnym zakresem potrząsa nim i dostaje dawki znów pod 800 i huśtawka. Temp rośnie do 1/2 skali i auto zaczyna normalnie pracować, obroty już stałe ok. 650obr/min.
Teraz pytanie czy to normalne zjawisko? Ew. co może niepokoić? Co sprawdzić, acha ostatnio wymienione świece na NGK. Przejechane może z 500km. Wcześniej nie zauważyłem tego a może było. Z góry dzięjuje za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sty 2010, o 23:00 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
ja bym na to nie zwracal uwagi ale mozesz dla spokoju podjechac na tester moze cos pokaze...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sty 2010, o 23:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 31 mar 2009, o 21:39
Posty: 210
Lokalizacja: WF
Marka: Aven
Model: Sedan
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 PB
może czyszczenie przepustnicy pomoże. Poszukaj, jest trochę na temat falujących obrotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sty 2010, o 12:53 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 02:18
Posty: 1797
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CDFTV 2,0 D4D
Może kable wys. napiecia, może świece lipne, może coś się wypięło przy wymianie świec.

_________________
Pozdr
Krzysiek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sty 2010, o 14:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 17:05
Posty: 246
Lokalizacja: Kraków
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1,8 VVTi LPG
Czy w aucie z 2006 trzeba programować przepustnicę? Obeznie prawie wszystkie tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2010, o 11:42 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 11 lut 2010, o 09:55
Posty: 5
Lokalizacja: Elbląg
Witam

Otóż mam taki problem: W grudniu 2009 zapalił się check engine, pojechałem do warsztatu podłączyli do komputera i pokazało że cewka. No wiec wymieniliśmy. Kilka dni potem problem powrócił - kasowanie błedów - kilka dni OK i znowu check. Toyota była praktycznie nie ruszana i teraz przyszedł czas na naprawę. Mechanik się zarzeka, że po wymianie cewek problem ustanie lecz chciałem Was się poradzić czy aby na pewno jest sens ładować się koszta bo może macie jakiś inny pomysł. Objawy:
Na luzie obroty skaczą co ok 3 sek i bardzo regularnie, zaś przy jeździe przy przyspieszaniu potrafi raz, dwa lub 3 razy szarpnąć (tylko do 3 tys obrotów). Dodam jeszcze, że na postoju słychać wyraźny dźwięk powietrza w momencie skoku obrotów (jakby brał lewe powietrze)

Co o tym myślicie? proszę o pomoc.

_________________
Pozdrawiam
Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lut 2010, o 21:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 lut 2010, o 13:56
Posty: 20
Lokalizacja: Torun
Taki temat juz byl i ja to tez mialem u mnie to byl zawor egr a dokladnie elektrozawor sterujacy ale u ciebie chyba nie ma tego zaworu a przyczyn moze byc wiele. Poczytaj watki zwiazane z egr tam jest troche przyczyn naprawde roznych zwiazanych ze skaczacymi obrotami i dlawieniem sie silnika.
Moze cos masz z przepustnica (zanieczyszczona)moze jest jakis inny elektrozawor dopuszczajacy powietrze lub podcisnienie a one lubia sie zawieszac lub nie domykac i nie zawsze sa do wymiany u mnie wystarczylo go przedmuchac i na razie dziala.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwi 2010, o 09:27 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 11 lut 2010, o 09:55
Posty: 5
Lokalizacja: Elbląg
Odświeżę temat:

Otóż do dziś się bujam z moim problemem przerywania, ale w tym miesiącu postanowiłem, że coś z tym zrobię. Chciałem Wam tylko napisać, że zauważyłem dziwną zależność i tu może dacie mi jakąś cenną radę zanim w ASO mnie skasują odpowiednio :(.

Otóż, check engine znika gdy np. zaleje "lepszej wachy", samochód nadal się dławi, ale mam wrażenie, że już nie tak mocno. Są nawet momenty bez przerwania. Jeden mechanik powiedział mi, że jeśli dzieję się tak to na pewno albo cewka albo ?? i tu dobrze nie pamiętam - zawór / czujnik spalin zwrotnych czy na odwrót(EGR?). Co miało by tu jakieś uzasadnienie.

_________________
Pozdrawiam
Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2010, o 22:35 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 cze 2010, o 22:06
Posty: 2
Lokalizacja: Piaseczno
Witam. Mam avensisa benzynowego 1.8, przebig ok. 30 tyś. km, 2,5 roku. Od pół roku, najczęściej na rozgrzanym silniku (np. podczas jazdy w korku) - ale nie tylko, przy toczeniu się samochodu "na luzie" pomiędzy 30 a 50 km/h, przy przechodzeniu przez 1400 obr/min (w dół) słychać pojedyncze głuche stuknięcie, a następnie obroty spadają do ok. 900. Czaami zjawisko to powtarza się i dochodzi do falowania: 1400 obr - stuknięcie - spadek do 900 - wzrost do 1400 - stuknięcie ... aż do zwolnienia samochodu poniżej 20 - 30 km/h. Czasami jest to pojedyncze stuknięcie (bez falowania). Nie ma żadnej reguły występowania falowania lub pojedynczego przypadku. Ponadto taki sam stuk występuje przy wciśnięciu pedału przyśpieszania - najpierw słychać głuche stuknięcie, a następnie obroty wzrastają (najlepiej słyszalne jest to na luzie). Przy okazji silnik jest dużo głośniejszy niż wcześniej - zaczął pracować jak diesel.
Byłem z tym kilkakrotnie w serwisie (samochód na gwarancji), ale niczego nie stwierdzili (wymieniali przepustnicę, sprzęgło, część osprzętu - wymieniali z innym samochodem - bez awarii, sprawdzali czy nie dochodzi dodatkowe powietrze). Niestety to wszysto nie dało reultatów. Chcę zmienić serwis, ale najpierw może ktoś z Was mi pomoże - będzie mi łatwiej rozmawiać z serwisem. Pozdrawiam

_________________
Wojtek D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sie 2010, o 07:45 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 cze 2010, o 22:06
Posty: 2
Lokalizacja: Piaseczno
Wojtek D napisał(a):
Witam. Mam avensisa benzynowego 1.8, przebig ok. 30 tyś. km, 2,5 roku. Od pół roku, najczęściej na rozgrzanym silniku (np. podczas jazdy w korku) - ale nie tylko, przy toczeniu się samochodu "na luzie" pomiędzy 30 a 50 km/h, przy przechodzeniu przez 1400 obr/min (w dół) słychać pojedyncze głuche stuknięcie, a następnie obroty spadają do ok. 900. Czaami zjawisko to powtarza się i dochodzi do falowania: 1400 obr - stuknięcie - spadek do 900 - wzrost do 1400 - stuknięcie ... aż do zwolnienia samochodu poniżej 20 - 30 km/h. Czasami jest to pojedyncze stuknięcie (bez falowania). Nie ma żadnej reguły występowania falowania lub pojedynczego przypadku. Ponadto taki sam stuk występuje przy wciśnięciu pedału przyśpieszania - najpierw słychać głuche stuknięcie, a następnie obroty wzrastają (najlepiej słyszalne jest to na luzie). Przy okazji silnik jest dużo głośniejszy niż wcześniej - zaczął pracować jak diesel.
Byłem z tym kilkakrotnie w serwisie (samochód na gwarancji), ale niczego nie stwierdzili (wymieniali przepustnicę, sprzęgło, część osprzętu - wymieniali z innym samochodem - bez awarii, sprawdzali czy nie dochodzi dodatkowe powietrze). Niestety to wszysto nie dało reultatów. Chcę zmienić serwis, ale najpierw może ktoś z Was mi pomoże - będzie mi łatwiej rozmawiać z serwisem. Pozdrawiam
Witam ponownie. Prawdopodobnie rozwiąże mi się problem. Pomimo sprawdzania wszystkich prawdopodobnych przyczyn (również sugerowanych na forum) nie znaleziono rozwiązania. Toyota zdecydowała się wymienić silnik (lub przynajmniej jego dużą część). Pozdrawiam

_________________
Wojtek D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sie 2010, o 20:00 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2009, o 19:50
Posty: 638
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: T25FL > T27FL2
Rocznik: 2016
Silnik: 2ZR-FAE
Wojtek D napisał(a):
Witam ponownie. Prawdopodobnie rozwiąże mi się problem. Pomimo sprawdzania wszystkich prawdopodobnych przyczyn (również sugerowanych na forum) nie znaleziono rozwiązania. Toyota zdecydowała się wymienić silnik (lub przynajmniej jego dużą część). Pozdrawiam


Powodzienia, jestem swiezo po wymianie shortblokcku w 1.8vvti (chodzil jak diesel - jest o tym watek)

Naciskaj na wymiane calego silnika, ja po takiej "naprawie" gwarancyjnej mam wiecej problemow niz przed.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2011, o 13:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 gru 2010, o 23:41
Posty: 1
Lokalizacja: lodz
Marka: TOYOTA
Model: Avensis t22
Rocznik: 2001
Silnik: 1.8vvti
Witam mam problem z moją AVE t22 1.8 vvti 2001r.
Pokazują sie dwa błędy w komputerze proszę o pomoc jak to naprawić bo kasowanie nic nie daje :
p0505-Układ regulacji powietrza wolnych obrotów niewłaściwe działanie
jak mam autko na luzie to trzyma tak 1500-1800 obrotów jak skasowałem błąd było ok ale tylko przez trzy dni
p0301-Cylinder 1 wykryta przerwa w zapłonie
jak jadę auto sie dławi przy rozpędzaniu i przerywa jak by paliwa brakowało (oczywiście jest)
Jeżeli ktoś wie jak to naprawić lub miał podobny przypadek to proszę o pomoc!!!
Pozdrawiam Klubowiczów !!!

_________________
Księciunio


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2011, o 12:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:11
Posty: 239
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 3ZZ-FE/1.6 VVTI
być może czyszczenie przepustnicy i wymiana kabli zapłonowych pomoże.
O czyszczeniu jest wątek na forum.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sie 2012, o 15:08 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 gru 2010, o 13:30
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ
mlody02 napisał(a):
Może kable wys. napiecia, może świece lipne, może coś się wypięło przy wymianie świec.


W T25 są kable wysokiego napięcia?
Na każdej świecy znajduje się fajka zintegrowana z cewką. Więc gdzie miejsce na kable WN?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sie 2012, o 17:12 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20411
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
oczywiście takich kabli brak, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2015, o 21:29 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2011, o 01:42
Posty: 155
Lokalizacja: Hannover
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 VVTi + LPG
Podłączam się do tematu. Na LPG delikatnie falują mi obroty. Przed podjechaniem do gazownika mam zamiar wyczyścić co tylko się da, co jest konieczne. Gdzieś na Youtubie widziałem filmik jak koleś czyścił w Astrze przepustnicę i silniczek krokowy. U mnie jeszcze silniczek krokowy jeszcze został do przeczyszczenia, ale nie mogę go znaleźć. W Oplu był przymocowany do przepustnicy, a u mnie jest tylko taka plastikowa ścianka tam gdzie powinien się znajdować silniczek. Taka jak na tym zdjęciu z alledrogo:
Obrazek

A gdzieś znalazłem obrazek silniczka krokowego, że tak powinien wyglądać w 1.8vvti:
Obrazek

Czy to oznacza że w moim aucie nie ma silniczka krokowego, czy gdzieś indziej trzeba go szukać?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2015, o 18:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2011, o 01:42
Posty: 155
Lokalizacja: Hannover
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 VVTi + LPG
No i doszedłem przez TOYODIY do tego, że jednak w moim aucie znajduje się ten silniczek krokowy. Ale nie mogę go zlokalizować. Czy ktoś jest może bardziej zorientowany?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2015, o 20:26 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 670
Pochwały: 88
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Niema silnika krokowego ;-) wyczyść przepustnice odepnij klemę ujemną na parę minut odpal auto do ustabilizowania obrotów :dance:

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2017, o 20:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 lut 2017, o 00:45
Posty: 26
Marka: toyota
Model: avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8
now lasnie niby na ma silniczka krokowego a moze jednak jest?
http://allegro.pl/avensis-t25-1-8-vvti- ... 01923.html
ak sprzedaja to musi byc;p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2017, o 20:31 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 670
Pochwały: 88
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Jedne maja drugie nie maja wszystko zależy, na jaki rynek zostały wyprodukowane żeby rozwiać wątpliwości trzeba nr vin w katalog części wpisać i po problemie.

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2017, o 21:27 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 lut 2017, o 00:45
Posty: 26
Marka: toyota
Model: avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8
w jakim katalogu idzie;p? przewanzie znajduje katalogi po ruski albo angielsku - te jezyki dla mnie odpadaja;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2017, o 21:36 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 670
Pochwały: 88
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Czy masz linkę od pedału gazu przy przepustnicy, jeśli tak to masz zawór wolnych obrotów, jeśli nie to masz drive by wire, czyli elektroniczną przepustnice.
A katalog części to najlepiej do serwisu zadzwonić. :diabel:

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2017, o 20:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 lut 2017, o 00:45
Posty: 26
Marka: toyota
Model: avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8
no wlasnie w serwisie powieli ze moja avke robili akurat jak byly zmiany i mzoe byc to i to;p powiedzili ze mzoe byc albo zawor wolnych obrotow albo silniczek krokowy;p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2017, o 22:14 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2008, o 19:47
Posty: 1149
Lokalizacja: ESI
Pochwały: 75
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: Kierownica z lewej
kokoskg napisał(a):
w jakim katalogu idzie;p? przewanzie znajduje katalogi po ruski albo angielsku - te jezyki dla mnie odpadaja;]

Poza obrotami j. polski też faluje.

_________________
Forever Young


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2017, o 12:04 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 lut 2017, o 00:45
Posty: 26
Marka: toyota
Model: avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8
z tymi obrotami probowalem juz wszyskiego chyba, sondy lambdy, regulacja luzow zaworowych, katalizatory , przepustnice, przeplywomierze.. blad zawsze po0171 i tak wywala. poddaje sie ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda