TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 11 gru 2017, o 13:37

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 767 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 maja 2016, o 21:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 21:17
Posty: 12
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1,8
Witam.
Od roku jestem posiadaczem T25 z 2004r.
Po przeczytaniu całego tematu dotyczącego nadmiernego zużycia oleju, mam wątpliwości odnośnie oleju. Toyota została sprowadzna z Belgii w 2006 z przebiegiem35kkm, w Polsce serwisowana cały czas wASO i zalewana olejem 15W40. Przy pierwszej wymianie zalałem Castrol Magnatec 10W40, zużycie oleju to 1litr na 5000km, przy 15W40 bez dolewania. W obecnej chwili przebieg 135kkm potwierdzony przez ASO i mam dylemat jaki olej zalać po wymianie, dodam że w aucie jest świeża instalacja LPG. Z góry dziękuję za każdą radę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2016, o 13:19 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 cze 2015, o 22:42
Posty: 36
Lokalizacja: Toruń
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZFE - 1.8 LPG
Witam
Rozmawiałem wczoraj z warsztatem z Wrocławia i nie nawiercają tłoków !!!. Mają jakiś inny patent !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2016, o 13:24 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 cze 2015, o 22:42
Posty: 36
Lokalizacja: Toruń
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZFE - 1.8 LPG
Habsys napisał(a):
Witam.
Od roku jestem posiadaczem T25 z 2004r.
Po przeczytaniu całego tematu dotyczącego nadmiernego zużycia oleju, mam wątpliwości odnośnie oleju. Toyota została sprowadzna z Belgii w 2006 z przebiegiem35kkm, w Polsce serwisowana cały czas wASO i zalewana olejem 15W40. Przy pierwszej wymianie zalałem Castrol Magnatec 10W40, zużycie oleju to 1litr na 5000km, przy 15W40 bez dolewania. W obecnej chwili przebieg 135kkm potwierdzony przez ASO i mam dylemat jaki olej zalać po wymianie, dodam że w aucie jest świeża instalacja LPG. Z góry dziękuję za każdą radę.


Nie chcę Cię martwić ale ja miałem to samo, zaczęło się do 0,5 l na 5k km i teraz doszło do 1,5l na 1k w bardzo szybkim czasie. Z tym, że ja nie wiedziałem co było wcześniej lane do silnika zalałem RAVENOL FO SAE 5W-30 CleanSynto i po pierwszych 5k ubyło 0,5l....Będę remontował silnik!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2016, o 13:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 sie 2010, o 22:05
Posty: 108
Lokalizacja: podkarpackie
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 benzyna
<pietruchap> inny patent maja? może więcej coś napiszesz?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2016, o 19:04 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 cze 2015, o 22:42
Posty: 36
Lokalizacja: Toruń
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZFE - 1.8 LPG
Tego mi nie zdradzili, potwierdzili mi tylko, że nie wykonują żadnych nawierceń w tłokach.....:(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2016, o 20:02 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 564
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 22
Marka: AUDI
Model: A8 D2
Rocznik: 2000
Silnik: 4,2 QUATTRO
robimy to co trzeba ,silniki nie biorą oleju a to chyba jest najważniejsze,patentów do końca nigdy nie można zdradzać pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2016, o 20:50 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 cze 2015, o 22:42
Posty: 36
Lokalizacja: Toruń
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZFE - 1.8 LPG
oczywiście tego nie kwestionuję, chodzi mi tylko o rozwianie mitu nawierceń - wszyscy w to wierzą(po przeczytaniu tego wątku też wierzyłem :)), że to jest główną przyczyną....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2016, o 21:04 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 708
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
główną przyczyną są zbyt małe tolerancje w rowkach pierścieni i pierścienie stają na nagarze.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2016, o 07:57 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 4 lut 2013, o 10:52
Posty: 51
Lokalizacja: Lubaczów
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE
Pozdrawiam mecha z toyoty - co racja to racja, wszystkich szczegółów nie zdradza się.

Byłem u nich w kwietniu 2015r. - zrobili wszystko profesjonalnie, z markowych części i jest ok
Pierwszy zalany olej Eneos Premium Hyper 5w30 wzięło ok 7 mm na 10 000km bo się docierało, wcześniej lałem 1l na 1000 km (Castrol Magnatec 10W40)
Teraz też jest spadek oleju na poziomie ok 5 mm po przejechaniu ok 7500 km ale to w normie nie to co przedtem :) co kilka dni pod maskę się zaglądało :)
Polecam zakład we Wrocławiu,

pozdrawiam Panie Sebastianie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2016, o 22:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 maja 2016, o 22:15
Posty: 10
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 1zz-fe
ja też pozdrawiam Sebastianie :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2016, o 22:56 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 maja 2016, o 22:15
Posty: 10
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 1zz-fe
a tak poważnie każdy silnik 1zz po rozebraniu inny tak że nie ma złotego środka na zz-ta trzeba dobrać środki i części aby motorek posłużył na długi okres i nie był dwusuwem ;-(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2016, o 02:30 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2010, o 19:06
Posty: 98
Lokalizacja: Aleksandrów łódzki
Marka: toyota
Model: avensis t22
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8 vvti
Habsys jeśli lejesz 15 w 40 to musisz go lac nie można przeskakiwac z mineralnego na polsyntetyk z tego powodu że syntetyczny olej ma właściwości płukajace a mineralny nie i dlatego jak zmieniasz na 10 w 40 to masz taki efekt.bardziej tym zaszkodzisz niż pomożesz.z reguły z polsyntetyka przeskakuje się na minerał bo zaczyna brać olej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2016, o 09:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 maja 2016, o 22:15
Posty: 10
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 1zz-fe
nawet najstarsza toyota powinna jezdzić na 5w30 jeżeli bierze olej czy sa wycieki to jest to wina tylko uszczelnień a nie dlatego ze olej jest za rzadki i wymysły mechaników ze trzeba przejśc na 10 czy 15w przynosi z reguły tylko odwrotny skutek bo robi spieki w całym silniku .ps przejście z 10w na 5w30 nieraz daje więcej dobrego niż złego.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2016, o 17:00 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7021
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 828
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Róbcie silniki tylko na ten olej Eneos nie dajcie się naciągać, olej w niczym nie lepszy od innych tylko 2-3 razy droższy.
Ale jak ktoś lubi przepłacać za swoje dobre samopoczucie to zdrowie nie ma ceny ;-)

Cały problem z silnikiem 1ZZ-FE jest w zapiekaniu się pierścieni na tłokach.
Sposobem na problem są nowe cieńsze pierścienie olejowe swobodniej poruszające się w rowkach i dodatkowe otwory w rowkach pod pierścieniami (jak w silnikach T25 1.8 po FL).
Odwlekaniu w czasie wystąpienia problemu będzie pomagać stosowanie prawidłowego oleju o obniżonej lepkości i odporności na zapiekanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2016, o 18:58 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 maja 2016, o 22:15
Posty: 10
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 1zz-fe
o olejach to temat rzeka najważniejsze żeby nie był rozlewany u franka w stodole pod nazwami wiodących producentów,a pamietajcie że to co mało popularne nie zawsze opłaca sie podrabiać


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 maja 2016, o 00:27 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2010, o 19:06
Posty: 98
Lokalizacja: Aleksandrów łódzki
Marka: toyota
Model: avensis t22
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8 vvti
Arkadiusz usinski nie będę mówił że nie masz racji ale kolega napisał że jak zmienił na 10 w 40 to Zaczął mu brać olej więc zastanowił bym się nad tym czy rzeczywiście to pomaga.z tego co mi wiadomo to mineralny nie płuka i tworzy się coś tam w silniku i dzięki temu jest szczelniejszy jeśli uważasz że to uszczelniacze to może lepiej by kolega je wymienił a to chyba znaczy że wymaga remontu silnika więc jaka tu logika


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 maja 2016, o 08:11 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 cze 2015, o 22:42
Posty: 36
Lokalizacja: Toruń
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZFE - 1.8 LPG
piokli napisał(a):
Róbcie silniki tylko na ten olej Eneos nie dajcie się naciągać, olej w niczym nie lepszy od innych tylko 2-3 razy droższy.
Ale jak ktoś lubi przepłacać za swoje dobre samopoczucie to zdrowie nie ma ceny ;-)

Cały problem z silnikiem 1ZZ-FE jest w zapiekaniu się pierścieni na tłokach.
Sposobem na problem są nowe cieńsze pierścienie olejowe swobodniej poruszające się w rowkach i dodatkowe otwory w rowkach pod pierścieniami (jak w silnikach T25 1.8 po FL).
Odwlekaniu w czasie wystąpienia problemu będzie pomagać stosowanie prawidłowego oleju o obniżonej lepkości i odporności na zapiekanie.



Czy mógłbyś podać konkretny przykład pierścieni jakie trzeba zastosować ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 maja 2016, o 22:20 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 maja 2016, o 22:15
Posty: 10
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 1zz-fe
pierścienie dobierane sa po weryfikacji gładzi cylindrów pomiarze owalizacji cylindra oraz paru innych majacych bezpośredni wpływ na to aby pierścienie w miare szybko odpowiednio sie dotarły do gładzi i nie przepusciły oleju do komory spalania.stosujemy pierścienie renomowanych producentów,ale reklamował żadnych nie będe,dlatego podanie konkretnej marki jest bez sensu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2016, o 14:53 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 21:17
Posty: 12
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1,8
Zalałem do górnej kropki, wyzerowałem licznik, zobaczę ile ubędzie po 1000km. Rozmawiałem wstępnie z Sebastianem z Karmelkowej w Wrocławiu, generalnie wszystko mi pasuje poza odległością, niestety mam pond 500km, czy ktoś zna jakiegoś speca od tego tematu w okolicach Białej Pidlaskiej, lub wogle trochę bliżej niż w Wrocławiu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2016, o 09:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 sie 2010, o 22:05
Posty: 108
Lokalizacja: podkarpackie
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 benzyna
Habsys napisał(a):
Zalałem do górnej kropki, wyzerowałem licznik, zobaczę ile ubędzie po 1000km. Rozmawiałem wstępnie z Sebastianem z Karmelkowej w Wrocławiu, generalnie wszystko mi pasuje poza odległością, niestety mam pond 500km, czy ktoś zna jakiegoś speca od tego tematu w okolicach Białej Pidlaskiej, lub wogle trochę bliżej niż w Wrocławiu ?


Habsys .... jedz i zostaw krype na tydzień i ładnie Ci zrobią silnik i ewentualnie coś konkretnego co masz jeszcze do zrobienia i odbierzesz zadowolony :) ...
ja tak zrobiłem, też miałem dobre przeszło 500 km i co? pojechałem, zostawiłem, wróciłem i jest świetnie :)
mania zaglądania pod maskę silnika :wariat: już dawno zniknęła :jupi:

ps. też pozdrawiam Pana Sebastiana i ekipę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2016, o 08:46 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 cze 2015, o 22:42
Posty: 36
Lokalizacja: Toruń
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZFE - 1.8 LPG
Witam
Ja w sobotę jadę zostawić auto do Wrocławia. Zobaczymy co z tego będzie... :)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 cze 2016, o 07:52 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 4 lut 2013, o 10:52
Posty: 51
Lokalizacja: Lubaczów
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE
pietruchap

a w soboty też już pracują ??

napisz co Ci zrobili i ile to wyszło


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 cze 2016, o 08:40 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 cze 2015, o 22:42
Posty: 36
Lokalizacja: Toruń
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZFE - 1.8 LPG
raczej nie pracują, ale udało mi się dogadać żeby zostawić w sobotę. Jadę z Torunia - nie chciałem brać urlopu na odstawienie auta...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 cze 2016, o 09:10 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 4 lut 2013, o 10:52
Posty: 51
Lokalizacja: Lubaczów
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE
pietruchap
jedziesz na remont silnika ??
czy masz coś jeszcze dla nich do roboty ??
podaj telefon na prv do pogadamy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2016, o 12:25 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 maja 2016, o 21:17
Posty: 12
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1,8
Przejechałem 1000km dolałem około 0,7litra i niestety kolejny dylemat.
Chciałbym zrobić tym autem jeszcze minimum 25kkm-30km,jeśli dolewki nie zwiększyłyby się to musiałbym dolać około 20 litrów oleju co się równa 600-700zł, ale prawdopodobnie gwarancji nie ma że zużycie nie zwiększy się.
Poza tym zastanawiam się nad konsekwencjami takiego dolewania, w ostatnim miesiącu już dwa razy wywaliło mi błąd katalizatora, jednak gaziarze twierdzą, że przez pierwsze 2kkm instalacja układa
się i ma to związek z zmianą składu spalin i stąd ten błąd, ja mam trochę inną teorię na ten temat, sam zakładałem instalacje w latach 90, jednak w większości były to silniki gaźnikowe i dostrajanie było zupełnie inne niż ma to miejsce obecnie.Obawiam się że silnik spalając olej zakleja katalizator i stąd ten błąd, jednak pewności nie mam, poza ty co mnie jeszcze bardzo ciekawi, że przy tak dużym spalaniu oleju Toyotka nie puści ani gram dymu, nie wiem jak to możliwe, ale tak jest. Aby rozwiać wątpliwości sprawdzałem wycieki,okazało się że wycieków brak, na końcu rury wydechowej delikatny czarny nalot, ale suchy.
Dzwoniłem jeszcze do ASO, ale tam proponują płukankę za 800zł i zalecają olej mineralny. Płukanka wiem że nie działa a mineralny, nie wiem co o tym myśleć, skoro moja Ave przejechała na nim 100kkm bo tak zaleciło ASO, ja zmieniłem na 10W/40 i zaczął się problem z pobieraniem. Pytałem jak wygląda teraz mineralny, niektórzy twierdzą, że jego jakość poprawiła się zdecydowanie i można spróbować wybierając najwyższą półkę jednak nie zmienia to faktu, że jest to najgorszy olej. Nie wiem czy przy tak cienkich i już z pewnością pozapychanych kanałach olejowych, mineralny dojdzie wszędzie odpowiednio szybko.
Generalnie myślę o naprawie w Wrocławiu, jednak biorąc pod uwagę, że chcę pojeździć tym autkiem max. trzy lata nie wiem czy się na to decydować.
Rozważam:
1) spróbować wymienić na najlepszy mineralny ( kosztów O , jednak nie wiem jak to się może skończyć i jak to zaakceptuje silnik)
2) dolewać półsyntetyk przez kolejne 2lata ( koszt około 800zł,o ile zużycie nie zwiększy się)
3) umówić się w Wrocławiu i zapomnieć o dolewaniu ( koszt szacuję na około 3000zł, po wstępnych rozmowach)
Czy ktoś może doradzić coś sensownego? :help:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2016, o 13:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:52
Posty: 284
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1AZ-FSE
Zrób analizę spalin, jeżeli będzie ok a HC bardzo niskie to mam teorię, że olej się może na tyle dokładnie spalać w silniku, że nie będzie miał wpływu na resztę (u mnie wręcz wychodzi lekko zubożona mieszanka, świece nie zaolejone, elektrody białe). Od jakichś 30tys. bierze ok. 05-06 l/1000km i żadnych negatywnych następstw nie zaobserwowałem (P0420 wyszło już wcześniej i rozwiązałem to tulejkami). Przebieg 280 tys, spaliny super HC na poziomie 5 (robię czyszczenie wtryskiwaczy co też pomaga na parametry spalania, ale ja mam wtrysk bezpośredni). Obecnie testuję preparat rozpulchniający uszczelki i po 1300 km mam wrażenie że zużycie spadło do 0,4 l, ale w silnikach 1,8 branie nie było związane z uszczelniaczami trzonków zaworowych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2016, o 15:02 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 cze 2015, o 22:42
Posty: 36
Lokalizacja: Toruń
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZFE - 1.8 LPG
Witam
Odebrałem auto w sobotę od mechaników z Wrocławia. Przedstawiam koszt naprawy.

1. Zestaw uszczelek głowicy cena: 390 zł
2. Zestaw pierścieni cena 390 zł
3. Olej 5W30 Eneos Premium Hyper 4,5 litra  cena: 176 zł
4. Filtr oleju cena: 30 zł
5. Uszczelnienie wału cena: 55 zł
6. Uszczelnienie wału przód cena: 35 zł
7. Olej 75W90 skrzynia biegów cena: 120 zł
8. Naprawa głowicy (wymiana uszczelniczy, docieranie,plnowanie,regulacja luzów) cena: 400 zł
9. Świeca zapłonowa cena 4 szt. 60 zł
10.   Pompa wody cena: 170 zł
11.   Płyn chłodniczy cena: 70 zl
12.   Naprawa silnika (benzyna+lpg)  usługa netto : 1200 zł
13.   Pasek osprzętu cena: 70 zł
14.   Panewki korbowodowe cena: 380 zł
15.   Sprzęgło cena:  390 zł
Suma: 3936 PLN

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2016, o 15:59 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 lip 2016, o 13:52
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1,8 vvti
Polećcie proszę warsztat w Krakowie, który zna się na rzeczy i zajmie się "nadmiernym zużyciem oleju" w mojej Avensis 1,8 VVTi z 2003 roku.
Sprawa bardzo pilna!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2016, o 17:17 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 lip 2016, o 13:52
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1,8 vvti
Poszukuję namiaru na mechanika / warsztat w Krakowie, który ogarnia sprawę "nadmiernego zużycia oleju" w Toytoice.
Ktoś, coś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lip 2016, o 17:16 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 lip 2016, o 13:52
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1,8 vvti
Dołączyłem do grona tych co już są "po". Załatwiłem sprawę w Skawinie koło Krakowa w serwisie Profi-Car. Na razie przejechałem około 50 kilometrów i... trudno mi było sprawdzić olej, bo nie było go widać na bagnecie! No takiego przezroczystego, transparentnego i niewidzialnego-gołym-okiem oleju to ja jeszcze nie miałem od czasów subaru... Do tej pory nawet tuż po wymianie był mocno brązowy.
Mam gwarancję na rok bez limitu kilometrów i stwierdzenie mechanika, że lubi takie roboty, bo wyniki są spektakularne, klient jest zadowolony i że na co najmniej 100 tys jest spokój... oby! Tak będzie!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 767 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda