TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 25 mar 2017, o 07:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 491 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 sie 2015, o 20:55 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 11 cze 2014, o 13:37
Posty: 85
Pochwały: 14
Marka: Avensis
Model: T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 benzyna
Mam prośbe do fachowców w temacie sond, generalnie błędów brak, ale tak czysto profilaktycznie wrzuciłem wykres napiecia dwóch górnych sond w Torque, wydaje mi się, że wykresy są ok, nie mylę się ? Sondy za katem, niedawno wymiałem, także nie zapisałem wykresu, ale oscylują podobnie tylko z mniejszą częstotliwością.

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2015, o 20:47 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 6 paź 2014, o 12:58
Posty: 36
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 benzyna
Witam,
Zupełny ze mnie laik, chociaż majsterkowicz ;) Temat przewertowałem. Komputer odczytał awarię grzałki sondy blok 1 sensor 2. Sprawdziłem miernikiem oporności pozostałych sond. Trzy z nich miały po 15 ohmów, jedna, od strony kierowcy na dole 0. Domniemam, że to właśnie ta jest padnięta. Pytania mam do szanownej gawiedzi - jak trudno wymienić tą sondę samemu? Kanał jest, narzędzia też, tylko pytanie czy nie jest to tak zapieczone, żeby tego nie urwać? Czym obsmarować nową sondę - zwykły towot czy postarać się o smar miedziany? Jak domniemam jest to sonda za katalizatorem - jeżeli się mylę proszę o stosowną poprawkę? Czy po wymianie sondy i wpięciu wtyczki błąd trzeba skasować przez program, czy wystarczy odpiąć i znowu podpiąć aku?
Proszę o wyrozumiałość :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2015, o 23:20 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 393
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
-tak to ta sonda
-nie trudno
-zdarza się,ze jest zapieczone
-nie wiem jak smar miedziany ale towot nie jest odporny na b. wysokie temperatury
-po podłączeniu dobrej sondy check zniknie...by wykasować błąd z pamięci wystarczy odpiąc aku
-do roboty :-D


Pochwały przyznane za post: 2

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2015, o 17:15 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 6 paź 2014, o 12:58
Posty: 36
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 benzyna
I teraz już zgłupiałem... którą sondę brać??? Najpierw stawiałem na dedykowaną, teraz jest już za zamiennikiem (ze względu na cenę), jeżeli w grę wchodzi tylko przełożenie kabelków... Tylko teraz problem: wyszukałem w toyodiy numery poszczególnych sond, ale już nie wiem która jest która?
89465 SENSOR, OXYGEN
89465-05100 NO.1 1 € 222.39
89465-05110 NO.2 1 € 222.39
89465A SENSOR, OXYGEN NO.2
89465-05120 NO.1 1 € 222.39
89465-05130 NO.2 1 € 222.39

Czy pierwszy rząd cylindrów sonda druga to będzie -05120??? I czy ktoś może mi podać numery katalogowe Denso - sondy dedykowanej i zamiennika? Będę bardzo wdzięczny.
PS. Widzę, że w sprzedaży są specjalne klucze lub nasadki do odkręcania sond - czy nie da się jej odkręcić normalnym płaskim kluczem???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2015, o 21:38 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 7 gru 2012, o 19:10
Posty: 3099
Pochwały: 324
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
Tu masz pokazane która jest która:
Obrazek
http://japancars.ru/index.php?route=cat ... lk_id=8401
A tu znajdziesz nr DENSO:
http://www.e-denso.pl/dox0287-sonda-lam ... -1722.html


Pochwały przyznane za post: 2

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2015, o 12:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 cze 2010, o 11:19
Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 2.4 2AZ-FSE benzyna
Corel napisał(a):
Czy pierwszy rząd cylindrów sonda druga to będzie -05120??? I czy ktoś może mi podać numery katalogowe Denso - sondy dedykowanej i zamiennika? Będę bardzo wdzięczny.
PS. Widzę, że w sprzedaży są specjalne klucze lub nasadki do odkręcania sond - czy nie da się jej odkręcić normalnym płaskim kluczem???


U mnie (przy błędzie P0037, blok 1 sonda nr 2) to była dokładnie ta - patrząc od przodu samochodu to dolna, po prawej stronie. W warsztacie zainstalowali mi Denso DOX-0109 (uniwersalna) i działa, błędu już nie wywala.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2015, o 17:22 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 393
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
Najtaniej i najpewniej tutaj:
http://www.e-denso.pl/denso-dox0109-son ... p-196.html


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2015, o 18:45 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2012, o 12:38
Posty: 533
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 20
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0VVTiD4 1azfse
Kolejna sonda do wymiany?
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2015, o 21:05 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 576
Pochwały: 74
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Corel napisał(a):
Sprawdziłem miernikiem oporności pozostałych sond. Trzy z nich miały po 15 ohmów, jedna, od strony kierowcy na dole 0. Domniemam, że to właśnie ta jest padnięta


Zrób jak kolega sprawdź miernikiem na 100% grzałka górnej sondy czy lewa lub prawa to miernik pokarze


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2015, o 11:08 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 6 paź 2014, o 12:58
Posty: 36
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 benzyna
Zrobione! :D
Sonda wymieniona, aku odpięty, komp wyczyszczony!:) Nie ma check'a, spalanie nawet zmalało, więc wszystko gra :)
Aha, gdyby ktoś miał ochotę zapytać czy sonda będzie zapieczona - zdecydowanie będzie :D Trochę się oszarpałem, ale klucz oczkowy w dłoń, przedłużka i puściło po krótkiej walce :)
Dzięki wszystkim za pomoc!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2015, o 22:49 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 mar 2014, o 15:05
Posty: 2
Marka: toyota
Model: avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 benzyna
Witam
Mam do wymiany 2 górne sondy w mojej avce.

Pytanie 1 :
Czy po wymianie 2 górnych na nowe jest możliwe że 2 dolne sondy (stare) także ulegną awarii wkrótce ?

Pytanie 2:
Czy całkowite przeprogramowanie komputera sprawi że nie bedą widoczne żadne lampki kontrolne z usterkami na zegarach ?

Zaznacze tylko że mam w planach sprzedać to auto za kilka m-cy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2015, o 07:32 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 614
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
1. Nie ma w tej kwestii żadnej korelacji
2. Nie wiem co rozumiesz przez przeprogramowanie, ale lampki nie będą się świeciły tylko wtedy gdy wszystko w elktronice będzie wg ECU sprawne

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2015, o 11:38 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 576
Pochwały: 74
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Art72 napisał(a):
Witam
Mam do wymiany 2 górne sondy w mojej avce.

Pytanie 1 :
Czy po wymianie 2 górnych na nowe jest możliwe że 2 dolne sondy (stare) także ulegną awarii wkrótce ?

Pytanie 2:
Czy całkowite przeprogramowanie komputera sprawi że nie bedą widoczne żadne lampki kontrolne z usterkami na zegarach ?

Zaznacze tylko że mam w planach sprzedać to auto za kilka m-cy


1. Oxygen Sensor Slow Response mogą powodować przedwczesne zużycie katalizatora jeśli będziesz długo jeździł z takim kodem. Silnik pracuje w trybie awaryjnym nie znając dokładnego składu mieszanki co powoduje degradacje katalizatora.
Heater Control Circuit Low jest podobnie.

Często wiele osób tak robi kontrolka silnika się zapala niema żadnych następstw typu utrata mocy, więc jeżdżą rok i więcej później po wspomnianej wymianie wychodzą następne usterki, komputer silnika już nie pracuje w trybie awaryjnym i wykrywa kolejne usterki.

2. Wiem, że ASO miało informacje, co do przedwcześnie występującego kodu P0420 i P0430, ale czy to była zmiana oprogramowania lub wymiana całego komputera to było bardzo dawno temu i mało, kto się tym też interesuje te auta maja teraz przebiegi 300+ tylko w Polsce nie mogą przełamać bariery 100+

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2015, o 21:46 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 gru 2015, o 17:34
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2005
Silnik: 1AZ-FSE
Witam,

Problem jest następujący. Wywaliło check engine po podłączeniu do kompa błędy :
P0171
Czujnik O2/sonda lambda (bank1)
mieszanka zbyt uboga
System too lean (bank1)
P0174
Czujnik O2/sonda lambda (bank2)
mieszanka zbyt uboga
System too lean (bank2)

Obroty silnika na biegu jałowym idealne, spalanie w mieście 9.2L, nie szarpie, sondy lambda (opory na zimnym 13 ohm na ciepłym 23 ohm, nowe świece denso, przepływomierz czyszczony i przepustnica także.
A po wykasowaniu błędów wywala ponownie po przejechaniu 20km.

Może ktoś pomóc w czym jest rzecz ?????????????????

Pozdr
Paweł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2015, o 18:31 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2010, o 19:06
Posty: 98
Lokalizacja: Aleksandrów łódzki
Marka: toyota
Model: avensis t22
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8 vvti
cześć chłopaki polecacie może jakiś sklep by kupić tanio sonde?
Drugie pytanie jaką sonde mam kupić do avensis 2002 rok sedan 18 vvti 129km 95 kw


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2015, o 16:41 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2010, o 19:06
Posty: 98
Lokalizacja: Aleksandrów łódzki
Marka: toyota
Model: avensis t22
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8 vvti
Nikt mi nie podpowiedział w temacie ale jakoś sobie poradziłem sonde wymieniłem wszystko jest git miałem problem z odczytem nr na swojej sondzie ale zanalazłem na allegro bardzo podobną tyle że inne oznaczenie silnika OZNACZENIE SILNIKA E1Z-T72R okazało się że pasuje i na mierniku wyszło mi 14 omh kupiłem używke denso za 55 zł nr jaki miała to 09465-20790 wydaje mi sie że w super stanie bo nr dało sie odczytać bez problemu.sonde odkrę całem kluczem nr 22 tyle że uciąłem oczko z klucza i przyspawałem rurke i preta by przełożyć kabel zwykłym oczkowym się nie da.
najważniejsze że pomogło i i śmigam bez silniczka na pulpicie :) teraz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 gru 2015, o 14:06 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2015, o 22:51
Posty: 83
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: t25
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 Etylina
Ja wymieniałem dwie góre sondy i jedną dolną , wymieniłem wszystkie na nowe , jedną górną dedykowaną , drugą uniwersalną Denso dox0109 , tak samo dolna uniwersalna dox0109. Jak narazie wszystko jest ok , na sondach juz około 5000km przejchane, ostatnia która została jeszcze stara oryginalna to jak bedzie trzeba to tez wymienie na uniwersalną dox0109. Nasadkę do sond kupiłem za 16,99zł , przydała sie równiez przy odkręceniu sond jak wymieniałem kataliztor.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2015, o 20:24 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2010, o 19:06
Posty: 98
Lokalizacja: Aleksandrów łódzki
Marka: toyota
Model: avensis t22
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8 vvti
Powiedz kolego ile płaciłes?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 gru 2015, o 15:19 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2015, o 22:51
Posty: 83
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: t25
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 Etylina
Ja sondy nie kupowałem w pl więc i cena może nie być porównywalna... Za uniwersalną dox0109 płaciłem 29,95Eur. , za dedykowaną dox0204 35,13 Eur. Nasadkę do sondo za 16,99zł Yato kupiłem na allegro z odbiorem osobistym.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2016, o 11:14 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2012, o 22:24
Posty: 1077
Lokalizacja: Świebodzin
Pochwały: 39
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 1AZ-FSE
Ciekawy artykul na temat: Określ przyczynę usterki sondy lambda - prosty poradnik
http://motofocus.pl/technika/14838/okre ... y-poradnik

_________________
Obrazek
Srebrna strzała

Nr KRS 0000186434
cel szczegółowy: 38/A
fundacja-sloneczko.pl/frame/pokaz_opis.php?ida=38/A


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2016, o 23:02 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 sie 2012, o 13:14
Posty: 6
Lokalizacja: Szczytno
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 1az fse
Od jakiegoś czasu wyskakiwały mi błędy p0136 oraz p0156 dolne sondy lamda, ale zawsze po kilkukrotnym uruchomieniu silnika błąd znikał. Najczęściej pojawiał się po ruszeniu w momencie zadziałania kontroli trakcji, padł mi rozrusznik szczotki do wymiany przy okazji sprawdziłem akumulator okazało się że też jest do wymiany, po wymianie akumulatora przypadłość znikła jak na razie jestem zadowolony czy uszkodzony akumulator maże powodować błędy grzałek sond lambda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2016, o 00:06 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 sty 2016, o 22:38
Posty: 30
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 Benzyna
Moze ale nie musi. Jezeli uszkodzny akumulator to musialby miec od 0 do 1 V w sobie jest to praktycznie niemozliwe chyba ze akumulator juz musialby byc po kilkunastokrotnych przeladowaniach badz rozladowaniach. Grzalka sondy lambda dziala chwilowo do kilkunastu badz kilkudziesieciu sekund w zaleznosci od temp otoczenia itp. Najlepszym zakresem dla sond jest Od 0 do 1V. Jezeli sonda wskazuje ponad 1V jest uszkodzona. Sprawdz za jakis czas czy blad nadal wyskakuje. W razie wymiany mam taka sonde jakbys chcial


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2016, o 00:08 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 sty 2016, o 22:38
Posty: 30
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 Benzyna
Corel napisał(a):
Zrobione! :D
Sonda wymieniona, aku odpięty, komp wyczyszczony!:) Nie ma check'a, spalanie nawet zmalało, więc wszystko gra :)
Aha, gdyby ktoś miał ochotę zapytać czy sonda będzie zapieczona - zdecydowanie będzie :D Trochę się oszarpałem, ale klucz oczkowy w dłoń, przedłużka i puściło po krótkiej walce :)
Dzięki wszystkim za pomoc!


Wystarczylo podgrzac palnikiem :) Bez silowania by sie obeszlo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2016, o 00:11 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 sty 2016, o 22:38
Posty: 30
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 Benzyna
Corel napisał(a):
Witam,
Zupełny ze mnie laik, chociaż majsterkowicz ;) Temat przewertowałem. Komputer odczytał awarię grzałki sondy blok 1 sensor 2. Sprawdziłem miernikiem oporności pozostałych sond. Trzy z nich miały po 15 ohmów, jedna, od strony kierowcy na dole 0. Domniemam, że to właśnie ta jest padnięta. Pytania mam do szanownej gawiedzi - jak trudno wymienić tą sondę samemu? Kanał jest, narzędzia też, tylko pytanie czy nie jest to tak zapieczone, żeby tego nie urwać? Czym obsmarować nową sondę - zwykły towot czy postarać się o smar miedziany? Jak domniemam jest to sonda za katalizatorem - jeżeli się mylę proszę o stosowną poprawkę? Czy po wymianie sondy i wpięciu wtyczki błąd trzeba skasować przez program, czy wystarczy odpiąć i znowu podpiąć aku?
Proszę o wyrozumiałość :)


Bledy trzeba skasowac. Komputer sam tego nie zrobi. Sonda bedzie zapieczona najlepiej jest palnikiem podgrzac na okolo i odkrecic kluczem spokojnie obejdzie sie bez rozcharatania reki wybicia gornych badz dolnych jedynek itp. Nowa sonde na okolo smaruje sie SMAREM MIEDZIANYM i tylko tym nie zaden tawot. Zwykly tawot wypali sie po pierwszym kilometrze. Jakby ktos chcial to mam sondy Lambda oryginalne takie jak fabrycznie montowano. Prosze o kontakt PRIV


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2016, o 23:55 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 22 paź 2015, o 15:27
Posty: 55
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 1AZ-FSE
Witam.

Mam padniętą sondę Bank 1 Sonda 2. Błąd grzałki. Niestety z tego obrazka nie mogę odczytać jaką sondę kupić, bo obie sondy oznaczone są tak samo: 89465A

Obrazek

Chciałbym kupić denso dedykowaną. Może ktoś pomóc? 89465-05120 czy 89465-05130? Przeglądałem wątek, ale odpowiedzi są niejednoznaczne, często post pod postem podane są sprzeczne informacje.

http://www.e-denso.pl/dox0287-sonda-lam ... -1722.html
http://www.e-denso.pl/dox0288-sonda-lam ... -1721.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2016, o 11:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2013, o 15:57
Posty: 281
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pochwały: 20
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4 vvt-i
Już kiedyś o tym pisałem:

pitee napisał(a):

Patrząc na rysunek, obie dolne sondy za katem, w tym bank 1 sensor 2, mają ten sam numer części, czyli:
89465-05120. Pojawia się też jakiś drugi numerek - 89465-05130.
Jeśli się nie mylę, to obie sondy z powyższych numerków można stosować zamiennie.
Będą to:
DOX-0287 czyli 89465-05120
DOX-0288 czyli 89465-05130

Dostępne np. tutaj: (może admin nie potraktuje tego jako reklamę)
http://www.e-denso.pl/


Miałem ten sam błąd co Kolega karambolis8, ta sama sonda, kupiłem DOX-0287 i działa do tej pory :ok:

_________________
==== Moja Red Cherry ====
viewtopic.php?f=63&t=17936


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2016, o 21:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 gru 2015, o 15:56
Posty: 14
Marka: toyota
Model: avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 1.8 benzyna
przeszukałem troche i tylko potrzebuje krótkiej informacji bo z toyotą to zaczynam przygody mianowicie.
2005 silnik 1.8 129 kunia. Wywaliło mi po raz 3 słynny błąd p0133 - układ napędowy 02 sensor circuit slow response (bank 1 sensor 1). Z tego co sam szukałem patrzyłem to siada sonda. Po tym jak znalazłem stronę http://japan-parts.eu/toyota/eu/2005/av ... computer/1 i wpisałem numer vin znalazłem że to ma być 89465. Dobrze to myślę czy gdzieś popełniłem jakiś błąd? Z tego co ja tam jeszcze myślę to pasuje kupić denso DOX-0254 i będzie OK.

Mam nadzieje że nie narażę się nikomu i nie zjecie mnie w razie czego usuwać posta i dać mi znać będę grzebał dalej może coś wiecej znajdę. .

Dzięki za wyrozumiałość w trudnych chwilach :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2016, o 03:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 mar 2016, o 13:48
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 VVTi TSpirit
Witam.
Już całkowicie się pogubilem z tymi sondami.
Mam dwa błędy p0037 i p0051.
Bank 1 sensor 2 oraz bank 2 sensor 1
Potrzebuje jasnej odpowiedzi jaką sondy mam kupic do tych banków??
Według informacji które udało mi sie uzyskać to do bank 1 sensor 2 powinna być sonda dox-0288 ( czy 0287)
Oraz do banku 2 sensor 1 dox-0238?
Czy dobrze rozumuje?? Mój samochód to 2.0 vvti d4 z 2006 r. Proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2016, o 10:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 lut 2016, o 16:44
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 benzyna
Ja teraz zamawiałem do bank 2 sensor 2 denso dox-0288 to do bank 1 sensor 2 bedzie dox-0287


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2016, o 23:19 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 mar 2016, o 13:48
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 VVTi TSpirit
Kurcze a ja założyłem dox 0288!!! Mam nadzieję że to nie wpłynie źle na pracę silnika?? Czy to że założyłem tą sonde zamiast dox 0287 może być przyczyną niskich obrotów?? Po wymianie tej sondy gdy dojeżdżam do świateł etc i zatrzymam auto obroty spadają do 400!! I trzepie autem i po 3ch sekundach wracają do normy. Czy muszę adoptować nową część czy wymienić tą sonde na prawidłową?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 491 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda