TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 15 gru 2017, o 00:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 mar 2015, o 16:16 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1378
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 37
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
LUKa mam i radzę omijać go jak największym łukiem.

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2015, o 17:13 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2011, o 22:39
Posty: 3859
Lokalizacja: PL
Pochwały: 303
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wargon
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ-FE +LPG
Mam gdzieś stare sprzęgło ale w sumie nie wiem czy ori toyoty od nowości było. Nie sprawdzałem co na nim jest napisane.

Ja założyłem sprzęgło LUK w maju ubiegłego roku, docisk LUK a na tarczy LUK + przy okładzinie ciernej mały napis AISIN - sprzęgło zgodne z numerami katalogowymi np w intercars do 1.8vvti
Przez 1500 chodziło super a później się waliło - myślałem że sprzęgło - ASO stwierdzili że na 100% sprzęgło - teraz myślę że to linki wybierania biegów powoli szlag trafiał a objawy są identyczne jakby sprzęgło się kończyło, ciężko wchodzą biegi, lekkie zgrzyty.

ASO w grudniu wymontowało to sprzęgło LUK bo niby do doopy i założyli AISINA z intercars czy nie wiem skąd ale nie ORI
Sprzęgło od samego początku wibrowało przy małych obrotach - jak się ruszało bez gazu ( lekkie podjeżdżanie na parkingu itp to już całkiem kibel ) to silnikiem napier..ło jakby silnik chodził na 2 w porywach do 3 cylindrów.
Zareklamowałem po wielkich bólach i pajace stwierdzili że sprzęgło pewnie nie było winne tylko koło zamachowe padło przez LUKa założonego rok temu.
Dopłaciłem do ORI sprzęgła i założyłem ORI koło zamachowe.
Tak tak - niby dałem się ładnie przerobić ale lada chwilka jadę znowu do nich bo dzieje się powoli to samo co po założeniu LUKa i jestem w 100% przekonany że używane linki lub może coś przy lewarku siada i znowu ciężej zaczynają wchodzić biegi i haczy bardziej 3ka.
Poproszę ich o wyjaśnienie dlaczego itp skoro mi nowe ori graty założyli ;-)

Tak więc nie wiem jakie sprzęgło doradzić.
LUK nie drżał jak ruszałem ale powyżej 3tysięcy czuć było lekkie wibracie na pedale sprzęgła
AISIN drżał przy ruszaniu jak olera i w całym zakresie obrotów czuć było lżejsze wibracje na pedale sprzęgła
ORI sprzęgło - prawie nie drży przy ruszaniu ( delikatnie chyba każde sprzęgło tak zadrży gdy załącza się napęd ) a czy na pedale czuć to już nie wiem, jutro sprawdzę.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
"xxxxxxx to letnia i zimowa szarańcza dla Polski, która zaraża powietrze zgnilizną, roznosi próżniaczego ducha swoich ojców… tam tylko się gnieździ i mnoży, gdzie próżniactwo ma ochronę"
Stanisław Staszic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2015, o 17:20 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 708
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
linki nic do takich zachowań nie mają. Wszystko wskazuje na układ wysprzęglania. Ale rzeczywiście objawy które opisujesz są dość dziwne.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2015, o 17:59 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2011, o 22:39
Posty: 3859
Lokalizacja: PL
Pochwały: 303
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wargon
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ-FE +LPG
carsik napisał(a):
linki nic do takich zachowań nie mają. Wszystko wskazuje na układ wysprzęglania. Ale rzeczywiście objawy które opisujesz są dość dziwne.

Przerabiałeś temat że tak twierdzisz?
Skoro od roku z tym walczę ( pompka sprzęgała, wysprzęglik, 3kpl sprzęgła, linki ) to chyba przyznasz że coś tam wiem? ;-)
Po wymianie linek jak ręką odjął. Biegi pięknie wchodziły a pompka i wysprzęglik wymieniony był wcześniej więc jak myślisz ? Miały coś wspólnego czy nie ?

_________________
"xxxxxxx to letnia i zimowa szarańcza dla Polski, która zaraża powietrze zgnilizną, roznosi próżniaczego ducha swoich ojców… tam tylko się gnieździ i mnoży, gdzie próżniactwo ma ochronę"
Stanisław Staszic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2015, o 18:04 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 708
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
wielokrotnie w róznych samochodach, przeróżne rzeczy ze sprzęgłami i nie tylko :). Mieszasz przeróżne rzeczy i nie bardzo wiem co Ci napisać, czy się znasz czy nie. Jedno jest pewne, że wszelkie wibracje itp itd przy puszczaniu sprzęgła z linkami nie mają nic wspólnego. Moment wbijania biegu i owszem, tyle i tylko tyle.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2015, o 18:13 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2011, o 22:39
Posty: 3859
Lokalizacja: PL
Pochwały: 303
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wargon
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ-FE +LPG
Wibracji i drgań nie podpinałem pod linki - widzę że tu jesteśmy zgodni ;-) Za te są odpowiedzialne tarcza/docisk/zamach. Jakość wykonania itp.
Przez linki nie mogłem łatwo wrzucać biegów, najpierw lekkie problemy a później już tylko gorzej + zgrzyty się pojawiały.
Magicy twierdzili zgodnie - sprzęgło się kończy lub źle działa a wyszło jak wyszło - po wymianie linek na jakiś czas ok. Albo używki było gó.wno warte albo przy kolejnej wymianie sprzęgła uszkodzili w ASO.
Tylko nie pisz że zgrzyty nie mają nic wspólnego z linkami bo tak jak wcześniej napisałem - te również ustały. Tylko na 3cim biegu raz na kilkadziesiąt razy czuć było coś w stylu minimalnego haczenia synchro o synchro.
Niestety dla mnie ( w szczególności dla portfela ) pierwszy raz miałem przygodę z linkami a że sam nie mam czasu, chęci i możliwości to polegałem na innych.

_________________
"xxxxxxx to letnia i zimowa szarańcza dla Polski, która zaraża powietrze zgnilizną, roznosi próżniaczego ducha swoich ojców… tam tylko się gnieździ i mnoży, gdzie próżniactwo ma ochronę"
Stanisław Staszic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2015, o 18:30 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 708
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
linki raczej ciężko uszkodzić, aczkolwiek jest to możliwe. Nie mogę się wypowiadać na temat ewentualnych zgrzytów przy wbijaniu biegu w Twoim samochodzie gdyż nie widziałem go na oczy i nie miałem możliwości jazdy próbnej. Problemy z linkami w Toyotach są niezmiernie rzadkie.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2015, o 23:17 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2011, o 22:39
Posty: 3859
Lokalizacja: PL
Pochwały: 303
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wargon
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ-FE +LPG
U mnie nie tyle linka ale koniec oplotu ( kołnierz ) jednej linki mocowany do nadwozia prawie się odłamał.
Mocowane na podobnej zasadzie jak np elastyczny przewód hamulcowy za kołem.
A czy może się wyciągnąć z czasem to nie wiem - więcej będę wiedział jak pomęczę serwis i coś zadziałam dalej.
Gdzieś na forum ktoś już przerabiał temat linek,coś chyba kiedyś rzuciło mi się w oczy.
Pod lewarkiem nie grzebałem więc nie wiem czy tam coś mogło się wykrzaczyć.

_________________
"xxxxxxx to letnia i zimowa szarańcza dla Polski, która zaraża powietrze zgnilizną, roznosi próżniaczego ducha swoich ojców… tam tylko się gnieździ i mnoży, gdzie próżniactwo ma ochronę"
Stanisław Staszic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2015, o 16:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2011, o 01:42
Posty: 155
Lokalizacja: Hannover
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 VVTi + LPG
Witam. Jeszcze jedna sprawa mnie trapi. Sprzęgło już mam zakupione, teraz tylko w maju w Polsce wymienić i gitara. Pytanie brzmi następująco: Czy tam jest zwykła linka czy jakiś wysprzęglik? bo mechanik coś wspominał że przy okazji dobrze jest wysprzęglik wymienić o ile takowy w moim aucie występuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2015, o 17:58 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 678
Pochwały: 88
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Coś mechanik kręci wymieniasz tarczę sprzęgła docisk łożysko oporowe uszczelniacze półosi niema potrzeby wymiany wysprzęglika możesz poprosić żeby przepompowała płyn w nim z racji dobrego dostępu nic więcej.

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2015, o 19:13 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 708
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
widocznie mechanik jest przyzwyczajony do centralnego wysprzęglika z fordów albo volvo. Tu wszystko jest na zewnątrz i nie ma potrzeby wymiany wysprzęglika chyba, że naraz zaczął cieknąć.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2015, o 12:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2011, o 01:42
Posty: 155
Lokalizacja: Hannover
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 VVTi + LPG
No właśnie mechanik się mnie pytał, czy jestem zorientowany jak to jest w avensisie, bo we fordach mówił że jest wysprzęglik, a jeżeli tu też to dobrze wymienić od razu. Dzięki za jasną i klarowną odpowiedź. Wesołego śmingusa dyngusa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2015, o 12:08 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 22:57
Posty: 3059
Lokalizacja: gdzieś niedaleko
Pochwały: 124
Marka: Honda
Model: Civic Siwa
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2005
Silnik: 1.4
Niniejszym przy przebiegu 195kkm dołączam się do listy NaNoweSprzęgłoCzekaczy.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2015, o 20:58 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Jakie objawy? Poslizg, szrapanie, czy wogole sie na da jechac? pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2015, o 09:05 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 22:57
Posty: 3059
Lokalizacja: gdzieś niedaleko
Pochwały: 124
Marka: Honda
Model: Civic Siwa
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2005
Silnik: 1.4
Taka jazda z automatyczną skrzynią: przy mocniejszym depnięciu obroty skaczą na 3000-3200 i wyje głupek zamiast przyspieszać :-). Da się jechać, nawet przyjemnie. Nic nie szarpie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2015, o 20:59 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
T25 z bezstopniowa przekladnia :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2015, o 15:18 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 22:57
Posty: 3059
Lokalizacja: gdzieś niedaleko
Pochwały: 124
Marka: Honda
Model: Civic Siwa
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2005
Silnik: 1.4
Stare sprzęgło porządnie wykończyliśmy. Teraz znowu MOC jest z nami - można dalej pałować :auto: .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2015, o 15:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Koszty, producent, fakty na stol poprosze. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2015, o 18:13 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 22:57
Posty: 3059
Lokalizacja: gdzieś niedaleko
Pochwały: 124
Marka: Honda
Model: Civic Siwa
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2005
Silnik: 1.4
LUK. Tysiąc nie nasz. W ramach promocji: nowy olej w skrzyni, coś przy przegubie, no i ustawiony zegarek :brewki: . Niestety widzę, że poszła żarówka mijania od strony akumulatora, tzn. kierowcy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2015, o 18:52 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7026
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 830
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Wnętrza majstry nie upier...oliły ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2015, o 22:35 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Tom napisał(a):
LUK. Tysiąc nie nasz. W ramach promocji: nowy olej w skrzyni, coś przy przegubie, no i ustawiony zegarek :brewki: . Niestety widzę, że poszła żarówka mijania od strony akumulatora, tzn. kierowcy...
Gdyby nie ustawii zegarka to by bylo drogo ;-) , szerokosci, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2015, o 22:46 
Offline
Spamer
Spamer

Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 22:57
Posty: 3059
Lokalizacja: gdzieś niedaleko
Pochwały: 124
Marka: Honda
Model: Civic Siwa
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2005
Silnik: 1.4
piokli napisał(a):
Wnętrza majstry nie upier...oliły ?
Jeszcze bardziej? :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2015, o 10:15 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2011, o 22:39
Posty: 3859
Lokalizacja: PL
Pochwały: 303
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wargon
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ-FE +LPG
Tom dobrze że wybrałeś LUKa
Ja jestem w trakcie darcia kotów z serwisem i jak byłem u ludzi od sprzęgieł to powiedzieli że AISIN ma kiepskie tarcze i ludzie przed założeniem przywożą nowe tarcze na zmianę okładzin. ;-)
Coś w tym musi być bo mi tak właśnie nowe olerstwo drgało przy ruszaniu.
A na LUK jak masz obroty większe to przy wciskaniu sprzęgła czujesz jakieś delikatne mrowienie?
Ja miałem od około 2500obr lekkie mrowienie.

_________________
"xxxxxxx to letnia i zimowa szarańcza dla Polski, która zaraża powietrze zgnilizną, roznosi próżniaczego ducha swoich ojców… tam tylko się gnieździ i mnoży, gdzie próżniactwo ma ochronę"
Stanisław Staszic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2015, o 13:18 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 708
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Co za bzdura z tym AISINEM? Praktycznie wszystkie Toyoty, poza jak widac produkowanymi w Europie są składane na AISINie. Wczoraj wyjechał kolejny klient z założonym Japońskim AISINem i wszyscy są szczęśliwi. żadnych drgań, czy innych problemów. Najlepsze sprzęgła są z AISINa lub EXEDY. No chyba, że ktoś kupuje "AISINa" na Allegro :hahaha:

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2015, o 14:47 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2011, o 22:39
Posty: 3859
Lokalizacja: PL
Pochwały: 303
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wargon
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ-FE +LPG
Carsik napisz przy wszystkich na forum - ile założyłeś sprzęgieł własnymi rękami firmy AISIN i ile razy wymieniałeś okładziny cierne na tarczach sprzęgła ???? Regenerowałeś sprzęgła że taki ekspert z Ciebie?
Jeżeli więcej niż ludzie w zakładzie działającym od minimum 15 lat i robiący sprzęgła również do aut z silnikami z ponad 1000 koni to przyznam że masz lepszą wiedzę niż Oni.
Daj tych zadowolonych klientów na forum i niech oni się wypowiedzą a nie Ty twierdzisz że ktoś jest zadowolony.
Mi jak w serwisie założyli Aisina to również dla nich sprzęgło było dobre - stwierdzili że koło zamachowe mam krzywe.....
A szkoda słów....

Więc? .................

Skoro twierdzisz że napisałem bzdurę to proszę wypowiedz się. ;-)

_________________
"xxxxxxx to letnia i zimowa szarańcza dla Polski, która zaraża powietrze zgnilizną, roznosi próżniaczego ducha swoich ojców… tam tylko się gnieździ i mnoży, gdzie próżniactwo ma ochronę"
Stanisław Staszic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2015, o 17:02 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 708
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Kolego nie liczę, w tygodniu jest ze 2-3. Please, czemu dyskutujesz z Toyotą, która te sprzęgła montuje w milionach aut?

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2015, o 18:47 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Moze faktycznie nie wszystkie aisin sa ok. bo do diesla sam mam takie i nie slyszalem tez o narzekaniach, a w silniku benzynowym taki temat powraca jak bumerang. A co kupuje toyota na pierwszy montaz i co potem idzie na rynek czesci zamiennych to w wielu przypadkach dwie inne pary kaloszy. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2015, o 19:24 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 708
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Od wielu lat, nie było ani jednej reklamacji, wszystko jedno czy benzyna czy diesel. Ale powtórzę, sprzęgła od dystrybutora a nie z allegro.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2015, o 19:33 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
carsik napisał(a):
Ale powtórzę, sprzęgła od dystrybutora a nie z allegro.
Chyba usterka zdiagnozowana...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2015, o 22:26 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2011, o 22:39
Posty: 3859
Lokalizacja: PL
Pochwały: 303
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wargon
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ-FE +LPG
carsik napisał(a):
Od wielu lat, nie było ani jednej reklamacji, wszystko jedno czy benzyna czy diesel. Ale powtórzę, sprzęgła od dystrybutora a nie z allegro.

A Wy zakładacie ori toyoty ( za ori pieniądze ) czy z hurtowni cars.. itp ?
Napisałem wyraźnie że nie kupowałem na allegro.

_________________
"xxxxxxx to letnia i zimowa szarańcza dla Polski, która zaraża powietrze zgnilizną, roznosi próżniaczego ducha swoich ojców… tam tylko się gnieździ i mnoży, gdzie próżniactwo ma ochronę"
Stanisław Staszic


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda