TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 16 gru 2017, o 07:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 mar 2014, o 18:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
W nawiązaniu do poprzedniego, mojego, posta: http://avensis.info/viewtopic.php?f=72&t=19140

Byłem dziś u dwóch mechaników. Jeden od razu stwierdził, że to kolektor ssący i że tego się nie naprawia jedynie wymienia na nowy bo używany to nie wiadomo co się trafi. Po takiej diagnozie zadzwoniłem do Toyoty i okazuje się, że jak coś to trzeba z go Belgii sprowadzić i będzie kosztował ok 2400 zł plus robocizna.
Na allegro używki chodzą w granicach 200-400 zł.

Ale wracając z garażu podszedłem jeszcze do takiego starszego mechanika który jakiś czas temu zawiesił już działalność ale ze względu na stare dobre czasy wysłuchał mojego problemu (niestety byłem już bez auta). On z kolei stwierdził, że nie wierzy w to aby kolektor był od razu do wymiany, ile lat już robi rzadko kiedy kolektor był od razu do wymiany - zawsze je przeczyszczał i wszystko chodziło. Mówił że dotyczyło to głównie silników diesel bo w benzynie to w ogóle nie powinno być takich problemów z kolektorem przy takim przebiegu (mam ok 125 tys km). Ale oczywiście bez auta to ciężko postawić dobrą diagnozę dlatego umówiłem się w okolicach środy na wizytę, tym razem z autem, i zobaczymy co z tego wyjdzie. Oczywiście dam tutaj wszystkim znać jak się skończyła ta diagnoza.

Oczywistym jest to że bardzo mi zależy na tym aby dało się go naprawić niż wyrzucać kolejne grube pieniądze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2014, o 11:21 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 5 lip 2009, o 17:55
Posty: 101
Lokalizacja: pułtusk
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 benzyna
Witaj, w corolla 1,6 u kumpeli w kolektor (ona ma plastikowy) wkręciłem wkręt i cisza. Sposób naprawy zapodał kolega z forum. Ale nie wiem jak jest w 1,8


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2014, o 18:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 paź 2013, o 13:22
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2005
Silnik: 1.8 benzyna
Toyota avensis rok 2005 1.8 vvt-i przeb. 135 tys km
Jeżdżę tym autem już pół roku i od początku wydawało mi się że ten silnik chodzi za głosno.
Hałas dobiegał z kolektora ssącego - coś jakby wibracje czy buczenie.
Naczytałem się o rozwarstwiających się kolektorach i układach dolotowych itp. ale cierpliwie dociekałem w necie i w końcu znalazłem.
Przy okazji drobnej naprawy poprosiłem mechanika żeby zajrzał do przepływomierza powietrza (czujnik, który ustala skład mieszanki) gdyż to można sprawdzić bardzo łatwo w ok 10 minut (wykręcenie dwóch śrubek) .
No i bingo.
Element który się po rozgrzaniu studzi i na tej podstawie jest wyliczane natężenie przepływu powietrza do spalania był pokryty cienka warstewka czegoś co przypominało zlepki kurzu.
Kolega mech. spryskał go preparacikiem (nie wiem jakim ale musze spytać jak bym miał to sam czyścic) i kultura pracy od tego momentu rewelacja.
Myślę ze komputer musiał dawać za bogata mieszankę bo nawet przy ruszaniu miałem efekt dzwoniących zaworów a teraz tego nie ma.
Jeżdżę tak dopiero 2 dni wiec musze potestować ale poprawę kultury pracy słychać wyraźnie a samochód jest zrywniejszy i liczę ze delikatnie powinno spaść spalanie.
Jeżeli komuś to pomoże to będę zadowolony.
Pozdrawiam forumowiczów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2014, o 18:57 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 395
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
lutek napisał(a):
nie wiem jakim ale musze spytać jak bym miał to sam czyścic)

Obrazek
Dostępny pewnie w każdym motoryzacyjnym...ja kupuję akurat w Intercars zawsze.

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2014, o 21:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
emde77 napisał(a):
Toyota avensis rok 2005 1.8 vvt-i przeb. 135 tys km
Jeżdżę tym autem już pół roku i od początku wydawało mi się że ten silnik chodzi za głosno.
Hałas dobiegał z kolektora ssącego - coś jakby wibracje czy buczenie.
Naczytałem się o rozwarstwiających się kolektorach i układach dolotowych itp. ale cierpliwie dociekałem w necie i w końcu znalazłem.
Przy okazji drobnej naprawy poprosiłem mechanika żeby zajrzał do przepływomierza powietrza (czujnik, który ustala skład mieszanki) gdyż to można sprawdzić bardzo łatwo w ok 10 minut (wykręcenie dwóch śrubek) .
No i bingo.
Element który się po rozgrzaniu studzi i na tej podstawie jest wyliczane natężenie przepływu powietrza do spalania był pokryty cienka warstewka czegoś co przypominało zlepki kurzu.
Kolega mech. spryskał go preparacikiem (nie wiem jakim ale musze spytać jak bym miał to sam czyścic) i kultura pracy od tego momentu rewelacja.
Myślę ze komputer musiał dawać za bogata mieszankę bo nawet przy ruszaniu miałem efekt dzwoniących zaworów a teraz tego nie ma.
Jeżdżę tak dopiero 2 dni wiec musze potestować ale poprawę kultury pracy słychać wyraźnie a samochód jest zrywniejszy i liczę ze delikatnie powinno spaść spalanie.
Jeżeli komuś to pomoże to będę zadowolony.
Pozdrawiam forumowiczów.



jutro idę się umówić na wizytę to na bank odsunę ten temat mechanikowi
obym miał podobny problem:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2014, o 21:50 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
a czy na rynku są dostępne kolektory tańsze niż te oferowane przez TOYOTĘ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2014, o 22:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
Dziś odebrałem auto od mechanika. Z racji tego, iż mechanik to znajomy to zadzwonił po mnie gdy wszystko było rozkręcone aby mi osobiście pokazać że kolektor jest czyściutki ale i tak na wszelki wypadek wymieniłem uszczelkę na nową. Dodatkowo wyczyścił mi przepływomierz powietrza. Ogólnie stwierdził, że wszysciutko tutaj wygląda ok.
Ale po złożeniu dźwięk wciąż jest. Inny mechanik twierdzi że to wina przegrody w kolektorze która się rozwarstwia i zatyka kanały dolotowe (to jednak wiąże się z zakupem nowego kolektora w Toyocie i pozbyciem się 2,4 tys. zł).

Macie jeszcze jakieś pomysły? Ja jutro jadę do jeszcze innego mechanika i ciekaw jestem co on powie.

ps. jeden z mechaników powiedział że być może to wina katalizatora ale na telefon nie jest w stanie tego stwierdzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2014, o 22:36 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 395
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
Że niby wkład się w katalizatorze oberwał i dzwoni?

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2014, o 22:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
Trudno mi to póki co zweryfikować. Ta rozmowa była akurat na telefon więc to była taka teza bez sprawdzenia jej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2014, o 09:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
zastanawia mnie jedno dlaczego w TOyocie kolektor kosztuje aż 2400 gdy na allegro można już do 100 zł kupić. Jak myślicie warto próbować z używkami czy w takim przypadku lepiej zainwestować w nowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2014, o 20:18 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 678
Pochwały: 88
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Przed zakupem spróbuj tego jak będziesz zdejmował kolektor to koniecznie nowa uszczelka oryginał, bo zamienniki paliwo rozpuszcza a mała różnica cenowa. Chociaż do ostatniej metody nie trzeba ;-)
http://gorup-sinkovec.net/diy/rattling- ... ld-solved/


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2014, o 23:33 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2011, o 15:05
Posty: 1116
Pochwały: 110
Marka: TOYOTA
Model: TUNDRA
Nadwozie: pick-up
Rocznik: 2014
Silnik: 3UR-FBE
proponuje tak :

wiertarka + dłuuuuga szczota + 45 minut drenażu + 45 minut polery = new

pzdr.

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2014, o 12:32 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
jadę w tym tygodniu do Toyoty i zobaczę co mi powiedzą


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2014, o 12:36 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 678
Pochwały: 88
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Będzie krótko i konkretnie można z tym jeździć, ale jeśli panu to przeszkadza to kolektor +uszczelka +robocizna sprowadzamy części i robimy.
AUTOKAM napisał(a):
proponuje tak :

wiertarka + dłuuuuga szczota + 45 minut drenażu + 45 minut polery = new

pzdr.

I po co taka gadka jak komuś przeszkadza ten dźwięk to może sobie wkręcić parę wkrętów i po sprawie

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2014, o 21:09 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
Generalnie posty które nic nie wnoszą powinny być traktowane jako spam.
Skoro ktoś zgłasza problem to znaczy że mu to przeszkadza - tym co nie przeszkadza nie piszą tutaj. I tak później mamy że zamiast konkrety w danym poście to jest później kupa pierdół i się dziwimy że ludzie nie korzystają z opcji szukaj a od razu zapodają nowy temat - bo czasami przez szukaj znajdzie się więcej badziewia niż konkretów


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2014, o 12:23 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 11 cze 2012, o 13:18
Posty: 31
Lokalizacja: Brzeg
Pochwały: 4
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS
Rocznik: 2004
Silnik: 1ZZ-FE
Witam.

U mnie metaliczny dźwięk wydawała kiedyś metalowa osłona na katalizatorze. Jedno z mocowań przerdzewiało i przy dodawaniu gazu było to słuchać. Usunąłem całkowicie jedno mocowanie , odgiąłem osłonę i cisza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2014, o 13:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
Byłem dziś u innego mechanika i również stwierdził że to wina kolektora.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2014, o 13:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
Postanowiłem poszukać kolektora na allegro.
Jeden ze sprzedających zadał mi następujące pytanie: Czy posiada Pan przepustnicę elektroniczną czy też mechaniczn?

Jak mogę to sprawdzić???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2014, o 16:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:52
Posty: 284
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1AZ-FSE
jak masz linkę biegnąca do/od przepustnicy to masz mechaniczną, jak jej nie ma to elektroniczna


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2014, o 19:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
U mnie tak to wygląda

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2014, o 08:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
fisher1981 napisał(a):
U mnie tak to wygląda

Obrazek


i czy to jest elektroniczny czy mechaniczny?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2014, o 20:42 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 395
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
Elektroniczny.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2014, o 22:06 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
Z tego co się dziś dowiedziałem to:
w toyotcie avenis model t25 przepustnica sterowana linka byla montowana tylko w silnikach 1.6 vvti natomiast w silnikach 1.8 vvti tylko i wylacznie przepustnica elektroniczna


może komuś przyda się taka informacja:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2014, o 09:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
wymieniłem kolektor, kupiłem używkę na allegro (koszt 150 zł)

jest diametralna różnica, aczkolwiek używka też nie jest tak idealnie cicha ale być może po całej tej przygodzie już zbytnio się doszukuję dziury w całym
koszt wymiany poza ASO 150 zł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2014, o 12:12 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 kwi 2012, o 18:56
Posty: 16
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 1ZZ-FE
Cytuj:
Z tego co się dziś dowiedziałem to:
w toyotcie avenis model t25 przepustnica sterowana linka byla montowana tylko w silnikach 1.6 vvti natomiast w silnikach 1.8 vvti tylko i wylacznie przepustnica elektroniczna


Mam T25 1.8 z 2003 i przepustnica jest sterowana mechanicznie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 cze 2014, o 10:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
Wracam do tematu ponieważ mój "nowy" kolektor znowu zaczyna głośno pracować, szczerze mówiąc masakra jakaś.
A piszę ponieważ wczoraj "mój" mechanik stwierdził, że wie jak naprawić taki kolektor. Powiedział, że dopóki się nie zdecyduje to nie zdradzi mi szczegółów (know-how ma swoją cenę). Koszt naprawy wyniesie ok 400 zł w tym 100 zł za zdjęcie i zamontowanie kolektora. Zdradził mi jedynie tyle, że gdzieś coś musi zaingerować w silniku, gdzieś coś nawiercić itp. Jak przyznał miał już klientów którzy woleli jeździć z tym hałasem jak tylko usłyszeli że wymaga to ingerencji w silniku ale on uważa że jest to nieszkodliwe dla silnika a naprawia pracę kolektora.

Muszę go wypytać o więcej szczegółów. Spotkaliście się kiedyś z takim sposobem naprawy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2014, o 10:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2011, o 09:24
Posty: 160
Pochwały: 1
Marka: Avensis
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 vvt-i
kilka dni temu napisałem na innym poście, że padła mi sprężarka klimatyzacji

dlaczego o tym wspomniam? otóż od tego momentu silnik zaczął cicho pracować. Zaczynam się zastanawiać na ile winny w tym wszystkim był kolektor a ile sama sprężarka

w tym tygodniu będę miał naprawioną sprężarkę to zobaczę czy odgłosy powrócą-jedno jest pewne przed awarią sprężarki wszyscy wskazywali na kolektor


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2014, o 17:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 gru 2010, o 13:30
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1ZZ
sztuk8 napisał(a):
Cytuj:
Z tego co się dziś dowiedziałem to:
w toyotcie avenis model t25 przepustnica sterowana linka byla montowana tylko w silnikach 1.6 vvti natomiast w silnikach 1.8 vvti tylko i wylacznie przepustnica elektroniczna


Mam T25 1.8 z 2003 i przepustnica jest sterowana mechanicznie


To samo u mnie - czy 1.8 VVTi 2003 i linka gazu, czyli mechaniczne sterowanie przepustnicą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2015, o 10:17 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 sie 2014, o 17:55
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 benzyna
temp123 napisał(a):
Przed zakupem spróbuj tego jak będziesz zdejmował kolektor to koniecznie nowa uszczelka oryginał, bo zamienniki paliwo rozpuszcza a mała różnica cenowa. Chociaż do ostatniej metody nie trzeba ;-)
http://gorup-sinkovec.net/diy/rattling- ... ld-solved/


Skorzystałem z opisu w linku, na początku trochę obaw, ale co tam. Do odważnych świat należy :-)
Okazalo się, że kolektor na zdjęciu jest taki sam jak w moim aucie.

Obrazek

Mechanik wkręcił 2 wkręty, drugi jakieś 5-6cm w prawo od pierwszego.

Koniec z rezonującym dźwiękiem :-)
Koszt:
15 PLN - wydruk zdjęć (6 sztuk, wystarczy jedno)
5 PLN - pudełeczko wkrętów (nie mogą być te do drewna, bo nie mają gwintu do końca)
50 PLN - zdjęcie kolektora, wkręcanie wkrętów, silikonowanie łebków, założenie kolektora - usluga u znajomego mechanika

Efekt bezcenny. Pokochałem swój już prawie znienawidzony samochód na nowo :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2015, o 00:50 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 kwi 2008, o 10:09
Posty: 1
Lokalizacja: internet
Cześć,
Mechanik jest z W-wy lub okolic? Podzielisz się namiarem?. Może ktoś kto rozwiązał ten problem podzieli się namiarem na sprawdzonego mechanika?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda