TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis




Teraz jest 27 lis 2014, o 20:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 217 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 lip 2012, o 21:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lis 2009, o 08:45
Posty: 14
Lokalizacja: Gliwice/Śląsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 7a-fe benzyna/lpg
Na jałowym obroty nie skaczą - wydają się w normie- zarówno na gazie jak i na benzynie.

Choć teraz przy tym ostatnich gorących dniach jak włączała się klima delikatny spadek obrotów był widoczny - delikatny jak przy każdym dodatkowym obciążeniu.

Dziś poprawiając ten regulator podciśnienia zauważyłem spękany jeden przewód łączący kolektor ssący i reduktor instalacji gazowej - może to ma jakiś wpływ? (trzeba było iść na mechanika, umiałbym przynajmniej swoje auto naprawić...)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2012, o 21:21 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2783
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Wszystko jest OK.

Na swoich świecach jak widzę przejechałeś coś około 100tyś do tego lpg więc jeśli nawet teraz nie masz problemów to za chwilę możesz je mieć.
Wymień na Denso IK20 (irydowe). Przewody masz stare, ale jeszcze pojeżdżą.
Uważaj na podróby.

Widzę, że wtryski masz osadzone wysoko. Jakoś dziwnie.
Wymieniasz co 10tyś filtry gazowe?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2012, o 11:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lis 2009, o 08:45
Posty: 14
Lokalizacja: Gliwice/Śląsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 7a-fe benzyna/lpg
Rok temu świece wymienione na NKG platynowe (z pewnego źródła) wymienione wraz z przewodami Sentecha. Nie stać mnie teraz przed wakacjami by zmienić nowe świece na DENSO. Pewnie okaże się że będzie to samo.

Za radą "profesjonalistów" z toyoty powróciłem do oryginalnych przewodów. Dalej to samo.

Co do filtrów gazu to co rok wymieniam inny - jak zalecają spece od BRC - raz filtr fazy lotnej raz filtr fazy ciekłej (chyba jakoś tak) - nie ma zmiłuj - tego pilnuje.
Z gazem i samą instalacją nie mam problemów - po za dziwnym szarpnięciu co jakiś czas na pierwszym piegu (przy ruszaniu, mam to od dłuższego czasu).

Nie znacie może jakiegoś dobrego mechanika na śląsku, który ma ten rodzaj silnika w małym paluszku? Może być drogi... byle był dobry. Wole zapłacić raz a dobrze... a nie jeździć po kilka razy lub do paru "speców".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2012, o 12:00 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2783
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Świece jeśli masz dobrze dobrane to nie powinieneś mieć problemów.
Podobnie jak przewody. Ja też powróciłem do starych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2012, o 12:10 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5972
Pochwały: 620
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Stare kable warto poryć tym viewtopic.php?f=27&t=12109&p=231881#p231868
i będą służyły dłuuuuuugo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2012, o 14:26 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2783
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Nie są to objawy starych świec czy przewodów. Podałem Ci to tylko na zapas.

Za mało się dzieje aby wskazać przyczynę. :niewiem: Chyba, że się jeszcze coś zmieniło od września 2011.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lip 2012, o 11:24 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lis 2009, o 08:45
Posty: 14
Lokalizacja: Gliwice/Śląsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 7a-fe benzyna/lpg
Witam,
Przekładka na stare kable nie była dobrym pomysłem. Przyśpieszanie tragicznie nierównomierne zwłaszcza na nierozgrzanym silniku. Powrót do nowych kabli Sentecha poprawił sytuację.

Jeżdżąc dłużej na benzynie zauważyłem "dziurę" przy bardzo delikatnym przyśpieszaniu w okolicach 2,9-3,1k obrotów. Gdy tylko mocniej wdepnę gaz to od razu przyśpiesza (bez dziury).. ale gdy delikatnie przyśpieszam to muli.

Moje pytanie jest takie: czy czasem nie jest to objaw zabrudzonej przepustnicy, że zacina się czy delikatnych ruchach tu delikatnym przyśpieszeniu lub jednostajnej jeździe - miałem kiedyś skode felicję ze instalacją gazową II generacji gdzie gaz był mieszany z powietrzem przed przepustnicą i wtedy trzeba było bardzo dbać o czystość tej przepustnicy.
To też w pewnej mierze by tłumaczyło szarpnięcie przy ruszaniu na jedynce przy określonych obrotach na gazie(jeszcze muszę sprawdzić przy jakich obrotach, czy tych samych 2,9-3,1k choć na gazie może być trochę inaczej)

Jest to jakiś pomysł? Czy zupełnie już chwytam się "brzytwy".

W sobotę byłem na wymianie filtra fazy lotnej w instalacji i powymieniano mi parę spękanych przewodów, które były od instalacji gazowej i nie miały wpływu na jazdę na benzynie.
Opisałem im moje problemy na jeździe przy benzynie i "pływaniu" - doradzili mi "fachowcy" by zrobić czyszczenie wtryskiwaczy benzyny - gdyż mogą być zabrudzone - mają podobno maszynę która czyści podłączona na osobnym obiegu - koszt 150 zł oraz sprawdzenie ciśnienia pompy paliwa 30-40 zł.

Co o tym myślicie? W co mam teraz pchać ręce? Mógłbym wszystko po kolei robić, ale aż tak mi się nie przelewa :-(

Pozdrawiam,
M@Ro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lip 2012, o 16:02 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2783
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
A kiedy wymieniłeś te przewody? Przed wizytą czy po wizycie u speców?
Jeśli na lpg przy ruszaniu miałeś poszarpywanie przy ok. 2tyś obrotów to na pewno wina przewodów.
Nie ciesz się zawczasu, bo za chwilę możesz mieć podobnie na tych nowych.
Popsikaj po przewodach w ciemną noc i zobacz czy "tańczą" po nich iskierki. Jeśli tak to musisz kupić nowe. :niewiem:

Przepustnicę możesz sprawdzić bez odpalania (ręcznie) czy zacina się czy nie. Nie zaszkodzi jej czyszczenie jeśli np. skaczą obroty. Jeśli nie to ja bym sobie darował, bo możesz pogorszyć sprawę.

Najlepiej zacznij od tego. http://liquimoly.pl/features/katalog.ht ... gory_id=14 Na pewno nie zaszkodzi, a może pomóc. I jest to tańsze rozwiązanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lip 2012, o 20:20 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17728
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 204
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
mariosn napisał(a):
Witam,
Przekładka na stare kable nie była dobrym pomysłem. Przyśpieszanie tragicznie nierównomierne zwłaszcza na nierozgrzanym silniku. Powrót
Oczywiście ze nie była dobrym pomysłem, zakładanie ponad dziesięcioletnich, jak się okazało także uszkodzonych kabli niczego nie mogło poprawić ;-) . Ze starych czasów pamietam tez ze sentech to lipa była, ale ok może się coś zmieniło.

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lip 2012, o 21:09 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2783
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Ja zmieniłem na oryginały 14 letnie, bo nawet NGK nie dały rady.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2012, o 10:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 lip 2012, o 09:58
Posty: 4
Lokalizacja: 3city
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
Mam problem z moją Avensis 7a-fe 1.8 '98 - szarpie mi silnik przy wrzuceniu wyższego biegu i dodawaniu gazu, kiedy wbije na obroty > 2000 rpm problem znika (chociaż i tak zdarza mu się szarpnąć przy stałej prędkości i dużych obrotach). Byłem z nią na komputerze, wyświetliło błąd czujnika połozenia przepustnicy - wymieniłem na nowy, oryginalny, problem nie zniknął. Niedawno w aucie wymieniane było sprzęgło. Filtr paliwa, powietrza, sonda lambda etc również. Mam nowe świece i przewody. Macie jakiś pomysł, co może być przyczyną problemu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2012, o 15:00 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2783
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Jak dla mnie to może być wina świec lub przewodów.
Podaj jakie masz dokładnie założone. Tak czy inaczej tematy są na forum. Także te o świecach lecz ich nie wrzucałem.
Proszę:
viewtopic.php?f=27&t=10578&hilit=szarpie

Do zielonych!
Mógłby ktoś z Was stworzyć dział dla 7afe?
Trochę tego jest i jeśli trzeba to mogę poszukać i podesłać kilka linków. Lecz dopiero po weeku.

Ten temat także można wrzucić do któregoś z wymienionych.

Wątki o szarpaniu 7A-FE na benzynie scaliłem
piokli


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2012, o 15:17 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5972
Pochwały: 620
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
kek, przeczytaj wątek, w którym jesteśmy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2012, o 15:20 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2783
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Podziękował. ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2012, o 17:15 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 lip 2012, o 09:58
Posty: 4
Lokalizacja: 3city
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
świece, przewody denso. Myślę, że wszystko z nimi powinno grać, przyczyna leży raczej w jakimś mechanicznym elemencie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2012, o 17:32 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2783
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Chodzi mi bardziej o oznaczenie, anie o firmę.
Od jakiego czasu masz to szarpanie? Czy po wymianie tego co napisałeś czy jeszcze przed?
"Sondę" masz oryginalną czy uniwersalną?
Masz instalację lpg?
Tu potrzeba więcej szczegółów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2012, o 17:56 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 lip 2012, o 09:58
Posty: 4
Lokalizacja: 3city
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
Poszedłem wszystko sprawdzić osobiście jeszcze raz - świece NGK Laser Platinum BKR6EP13, natomiast sonda lambda DENSO, do tego właśnie modelu, nie żadna uniwersalna - coś mi się pomyliło i myślałem, że świece są tej firmy. W każdym razie szarpanie występowało przed wymianą świec, czujnika położenia przepustnicy i sondy. Auto nie ma instalacji LPG.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2012, o 19:16 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2783
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Świece masz dobrze dobrane.
Sprawdź jeszcze czy nie masz popękanej porcelanki. Ja u siebie miałem jedną i wtedy szarpało.

Napisz dokładniej. Jak to jest tak od fazy ruszania aż do piątki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2012, o 22:13 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 lip 2012, o 09:58
Posty: 4
Lokalizacja: 3city
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
Swiece oglądałem, wszystkie wyglądają dobrze, natomiast problem występuje na każdym biegu przy niskich obrotach (na których kiedyś nie było mowy o duszeniu auta itd). Zeby normalnie nim jezdzic musze caly czas trzymac wysokie obroty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2012, o 08:17 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2783
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Nadal myślę, że to wina prądu.
Popsikaj jak będzie ciemno przewody spryskiwaczem i zobacz czy nie ma przebicia (iskierek).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lip 2012, o 14:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 cze 2009, o 22:08
Posty: 477
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 kombi
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE 1.8 + LPG
Tak jak pawkaj radzi sprawdź wieczorem czy nie masz przebicia na przewodach. Jeśli to wykluczysz będzie można szukać dalej. Do puki tego dokładnie nie sprawdzisz będzie tylko gdybanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 wrz 2012, o 20:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lis 2009, o 08:45
Posty: 14
Lokalizacja: Gliwice/Śląsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 7a-fe benzyna/lpg
Witam,
Po odnowieniu oryginalnych kabli wn proponowanym środkiem "wire dryer" oraz zalaniu pełnego baku benzyną wraz z dodatkiem do czyszczenia wtrysków przejechałem około 4 tys. km. (wakacje do Chorwacji z wykupionym Assitance)

Niestety nic się nie poprawiło.
Po przyjeździe postanowiłem w końcu zakupić nowe świece.

Zakupiłem świece firmy DENSO o oznaczeniu IK20 (zamiennik SK20R-P13 - już ciężko dostępnych).
Wszystkie objawy jak ręką odjął.
Długo zwlekałem z zakupem - niestety ciągły brak gotówki powodował, że zalecany przez wszystkich krok odkładałem na ostatek - po sprawdzeniu innych możliwości. Tym bardziej, że rok wcześniej wymieniałem na platynowe świece, które według czyjejś opinii też były OK.

Oj, głupi, oj głupi byłem. Skoro na silniku jak wół jest napisane "Use only iridium plug" oraz w instrukcji obsługi również, musi to coś oznaczać.
Straciłem 160 zł na platynówki i okazały się już do niczego.

Może nadają się rzeczywiście do tego modelu silnika i przy normalnej pracy wytrzymują znacznie dłużej (tylko benzyna). Na opakowaniu nowych świec były charakterystyki wytrzymałościowe świec w zależności od temperatury. Najwytrzymalsze okazują się być irydowe... dużo niżej platynowe.

Moje auto od dawna ma instalację gazową, silniki lean-burn działają na podwyższonej temperaturze spalania (dlatego muszą być irydowe świece) gaz dodatkowo podwyższa temperaturę spalania (suche paliwo, kaloryczność itp). To spowodowało, że platynówki nie wytrzymały tak wysokich temperatur.

Ku przestrodze osób, które mają silnik 7a-fe z "dobrze zamontowaną" instalacją gazową - na świecach nie warto oszczędzać!

Pozdrawiam wszystkich, którzy starali się pomóc i od dawna namawiali do wymiany świec.
Pozdro M@Ro.

P.S.
Autko wiekowe '99 - ciekawe co następne nawali :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 wrz 2012, o 20:50 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2783
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Dobrze, że się przekonałeś do wymiany świec.
Teraz wróć do starych przewodów i będziesz miał spokój na długi czas. :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 wrz 2012, o 21:47 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5972
Pochwały: 620
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
mariosn napisał(a):
Zakupiłem świece firmy DENSO o oznaczeniu IK20 (zamiennik SK20R-P13 - już ciężko dostępnych).
Wszystkie objawy jak ręką odjął.
Oj, głupi, oj głupi byłem. Skoro na silniku jak wół jest napisane "Use only iridium plug" oraz w instrukcji obsługi również, musi to coś oznaczać.
Straciłem 160 zł na platynówki i okazały się już do niczego.

W silniku 7A-FE Lean Burn jazda zarówno na benzynie jak i na LPG podwyższa temperaturę spalania.
Gaz nie podwyższa dodatkowo temperatury w silniku 7A-FE Lean Burn, bo Lean Burn działa tylko dla benzyny, a dla LPG jest normalna mieszanka.
Przy benzynie temperatura jest podwyższona, bo mieszanka przez większość czasu jest zubożona (nie stechiometryczna).
Przy LPG temperatura jest podwyższona, bo LPG spala się z wyższą temperaturą niż stechiometryczna mieszanka benzyny i powietrza.

Silnik 7A-FE Lean Burn jest przystosowany do podwyższonej temperatury spalania. Świece platynowe i irydowe powinny wytrzymywać w tym silniku około 100tys km. Świece irydowe są nowszym i oczywiście lepszym rozwiązaniem, lecz świece platynowe były stosowane w tym samym identycznym silniku 7A-FE Lean Burn w Carinach E w latach 1992-1997 i również dobrze spisywały się przez 100 i więcej tysięcy kilometrów. W Carinach E była na silnikach 4A-FE i 7A-FE Lean Burn nalepka "Use only platinum plug" dlatego, że nie było wówczas świec irydowych. Dlatego mimo wykresów reklamowych na opakowaniach świec irydowych nie dyskwalifikował bym świec platynowych.

Jeżeli świece platynowe tak szybko padły, to może miały np. złą odległość elektrod.

PS. Cieszę się, że rozwiązałeś swój problem i wszystko już jest OK.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 wrz 2012, o 21:59 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2783
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
pawkaj napisał(a):
Wszystko jest OK.

Na swoich świecach jak widzę przejechałeś coś około 100tyś do tego lpg więc jeśli nawet teraz nie masz problemów to za chwilę możesz je mieć.
Wymień na Denso IK20 (irydowe). Przewody masz stare, ale jeszcze pojeżdżą.
Uważaj na podróby.

Widzę, że wtryski masz osadzone wysoko. Jakoś dziwnie.
Wymieniasz co 10tyś filtry gazowe?

Jak widać miały prawo się osłabić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2012, o 00:04 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 lip 2007, o 14:08
Posty: 34
Lokalizacja: Bournemouth
Marka: Toyota
Model: Avensis T221
Rocznik: 1999
Silnik: 7A-FE
Witam, u mnie w aucie występują podobne objawy. Ja jednak podejrzewam cewki zapłonowe, a to dlatego, że patrząc po ciemku iskrzą one w miejscu wskazanym strzałką. Zastanawia mnie tylko fakt, iż na benzynie ta przypadłość (szarpanie) nie występuje.

Obrazek

Czy u któregoś z szanownych forumowiczów takie iskrzenie występuje, a mimo to auto pracuje poprawnie na gazie? Dodam, iż dzieje sie to przy delikatnym operowaniu przepustnicą przy relatywnie niskich obrotach.

Cewka 90919-02223.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2012, o 18:56 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 paź 2012, o 18:42
Posty: 21
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE
Witam wszystkich;
mam problem z autkiem jest to Avensis 1998 rok, 110 KM, silnik 1,8; 7AFE benzyna bez gazu.
Rzecz w tym ,że auto poszarpuje w rejonie 2000-2200 obrotów przy tzw równej jeździe i mam wrażenie wtedy gdy świeci się kontrolka ECONO . Ostatnio oprócz tego jak na zewnątrz było około 5 stopni ledwo ją uruchomiłem tzn za chyba trzydziestym powiedzmy razem. Silni pracował po uruchomieniu nierówno później po nagrzaniu się pracował już równo i nie było trudności z odpaleniem. Nadmieniam że w tym roku wymieniłem filtr paliwa powietrza świece i kable do świec. Nie mogę znaleźć mądrego do auta. Jeden z mechaników mówił o umierającej pompie paliwowej , której ja mimo że jeżdżę autem 4 lata również nie wymieniałem. Jeszcze jedno po podłączeniu do tzw komputera nie wyświetlają się żadne błędy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2012, o 18:57 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17728
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 204
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
kolego poszukaj choc troszke :szukaj:
search.php?keywords=szarpanie&terms=all&author=&fid%5B%5D=72&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj
scaliłem z istniejącym tematem, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2012, o 19:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 paź 2012, o 18:42
Posty: 21
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE
Jest ciemno więc idę popatrzeć czy coś tam iskrzy. ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2012, o 19:41 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 paź 2012, o 18:42
Posty: 21
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE
Sprawdziłem nic nie iskrzy. :nie:
Dzięki za naprowadzanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 217 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda


PayPal