TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 21 sie 2017, o 14:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 mar 2011, o 13:53 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 lip 2010, o 12:41
Posty: 15
Lokalizacja: piaseczno
Marka: avensis
Model: t22
Rocznik: 2001
Silnik: d4d
Bardzo proszę o pomoc!Mam Avensis d4d z 2001 roku w kombi,2 l.
Szukam osoby,która zgodziłaby się na przepięcie przepływki ze swojej Avensis do mojej.
Mam problem z oporem przy obrotach 1800-2800 (różnie).Auto się dusi,nie ma mocy,"wyrywa je" do przodu.
kOMPUTER NIC NIE POKAZUJE,wtryski i turbo są ok.
Kiedyś diagnosta czyścił:zawory scv,przepływkę i nagle było ok,ale do czasu niestety.Już brak mi siły do tego problemu,jeśli okazałoby się że to przepływka to bym się cieszył,bo w grę wchodzą do ewentualnej wymiany jeszcze:egr,zawory,czyszczenie baku lub właśnie przepływka.
Jeśli jest tu pomocny człowiek z Warszawy lub okolic(jestem z Piaseczna),to moze by pomógł.....przynajmniej jedna rzecz mógłbym wykluczyć.
A może w jakimś warsztacie,pomijając ASO mają tą część bym mógł ją przetestować
darek.pietrucha@gmail.com 796685293
Dziekuję

_________________
daro80


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2011, o 21:09 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 mar 2011, o 19:12
Posty: 147
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Ford
Model: t 150
Rocznik: 2007
Silnik: 1,2
darek80 napisał(a):
Bardzo proszę o pomoc!Mam Avensis d4d z 2001 roku w kombi,2 l.
Szukam osoby,która zgodziłaby się na przepięcie przepływki ze swojej Avensis do mojej.
Mam problem z oporem przy obrotach 1800-2800 (różnie).Auto się dusi,nie ma mocy,"wyrywa je" do przodu.
kOMPUTER NIC NIE POKAZUJE,wtryski i turbo są ok.
Kiedyś diagnosta czyścił:zawory scv,przepływkę i nagle było ok,ale do czasu niestety.Już brak mi siły do tego problemu,jeśli okazałoby się że to przepływka to bym się cieszył,bo w grę wchodzą do ewentualnej wymiany jeszcze:egr,zawory,czyszczenie baku lub właśnie przepływka.
Jeśli jest tu pomocny człowiek z Warszawy lub okolic(jestem z Piaseczna),to moze by pomógł.....przynajmniej jedna rzecz mógłbym wykluczyć.
A może w jakimś warsztacie,pomijając ASO mają tą część bym mógł ją przetestować
darek.pietrucha@gmail.com 796685293
Dziekuję

A może Wiktor przy Żwirki i Wigury 2B pomoże ?
Masz blisko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2011, o 22:48 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
scv do wymiany - ich się nie czyści, bo tam nie ma nic do czyszczenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2011, o 09:21 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2008, o 18:54
Posty: 241
Lokalizacja: Świebodzice
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4-D
Wyłącz silnik, wypnij kabel od przepływomierza, odpal silnik i... jazda (nie przejmuj się kontrolką "CHECK ENGINE").
Jeżeli podczas jazdy nie odczujesz różnicy - to znaczy, że nie o przepływkę chodziło... (osobiście obstawiam zaworki SCV)
Aha, kiedy wymieniałeś filtr paliwa?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2011, o 09:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 lip 2010, o 12:41
Posty: 15
Lokalizacja: piaseczno
Marka: avensis
Model: t22
Rocznik: 2001
Silnik: d4d
Witam ponownie.No i przepływkę raczej muszę już wykluczyć-wczoraj dzięki uprzejmości Krzysztofa z forum,jeszcze raz dzięki!
Z tymi zaworami scv to nie wiem-czy jest możliwe by raz podawały zbyt niskie ciśnienie,a np.następnego dnia auto by jeździło w sumie bez zarzutów?.Doszliśmy do wniosku,ze może coś z pompą paliwa,bakiem?Fakt,wcześniej zauważałem to przypychanie gdy wskażnik pokazywał mniej niż pół baku,lepiej jest np na trasie,to auto jakby się wtedy przepychało.Jednak,gdy problem pojawia się np przy 1800 obrotów,to póżniej już trasa szybko nie pomaga....
Dziwi mnie,że wcześniej to właśnie przepływomierz był czyszczony dwukrotnie i to pomagało,teraz np.po wyjęciu na chwilę przepływki auto jeździ ok do omentu ok.3000 obrotów,póżniej następuje chwilowe przytkanie i "wyrwanie" do przodu.
Filtr paliwa wymieniony ok 8000km temu,powietrza równiez.
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś sugestie,to bardzo proszę napisać,dzięki z góry!

_________________
daro80


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2011, o 21:51 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 wrz 2007, o 19:46
Posty: 202
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T22 FL kombi
Rocznik: 2000
Silnik: 2,0 D4D
darek80 napisał(a):
czy jest możliwe by raz podawały zbyt niskie ciśnienie,a np.następnego dnia auto by jeździło w sumie bez zarzutów?

Możliwe - ja tak miałem. Ze 2-3 miesiące jeździłem z problemem, który się pojawiał i znikał bez powodu. Żeby było śmieszniej po demontażu, lekkim przeczyszczeniu i montażu starego zaworu problem znikł zupełnie - ale tylko na jakieś 3 tygodnie, potem wrócił. Po wymianie SCV na nowe problem zniknął (to było z rok temu). Jest na ten temat oddzielny post - tylko to dużo czytania...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2011, o 11:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 lip 2010, o 12:41
Posty: 15
Lokalizacja: piaseczno
Marka: avensis
Model: t22
Rocznik: 2001
Silnik: d4d
Wczoraj toyotka nie mogła przekroczyć 2000 obrotów.Dostałem się do baku pod siedzeniem ,wyjąłem filtr-był czysty,bak też wygląda bardzo dobrze.Wpuściłem sprężone powietrze po odpięciu przewodów paliwowych-były raczej czyste...I odpiąłem akumulator,by ją zresetować.Wynik?Auto idealnie wkręca się w obroty.Pewnie poprawa nie potrwa zbyt długo,ale jednak.Czy to możliwe,by reset kompa eliminował problem?dlaczego?

_________________
daro80


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2017, o 18:18 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 paź 2009, o 16:26
Posty: 1
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Witam
co było przyczyną duszenia się d4d? Mam identyczny problem.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2017, o 20:44 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 968
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 61
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
odgrzałeś kotleta :-) 6 letniego

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2017, o 18:25 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 96
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1AZ
Witam. Może ktoś polecić jakiś preparat do czyszczenia przepływomierza w Toyota T27?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 cze 2017, o 15:03 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 lut 2013, o 17:29
Posty: 30
Lokalizacja: Rzeczyca
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2,0 d4d
Witam. U mnie po czyszczeniu przepływomierza samochód zaczął palić litr więcej. Coś zepsułem?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda