TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 22 lut 2019, o 06:19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 lut 2012, o 13:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
Witajcie !!

A więc zregenerowałem wtryski w avce - 150KM 2.2 D4D --- rok 2007 przebieg 123.000 km.
Cena : 380 za sztuke plus 150 diagnoza komputerowa plus 350 wymontowanie i zamontowanie, na okrągło licząc 505 PLN/1 sztuke bez wymiany koncówki - miałem dobre.

Na razie zrobiłem po regeneracji 1000 km.W/g jednego z właścicieli Drei Pol będą teraz sprawne przez 100.000 km pod warunkiem lania dobrego paliwa.

Mocy nie było : jest poprawa jade na hamownię - napiszę czy mam teraz te 340 Nm czy nie.

Spalanie : wzrosło z 6,5 na 7,5 L/100km.

Klekot : pojawił się po regeneracji na małym obciążeniu silnika np. 70-80km/h na 4 biegu, co prawda z ilością przejechanych kilometrów i coraz wyższymi temperaturami na zewnątrz zmalał ale ---- nadal jest wyczuwalny, (nie wiem sam czy to wpływ wyższej temperatury czy też wtryski się "ułożyły").

Gwarancja : więc pojechałem z tym klekotem do nich na ich gwarancji -umówiłem wizytę - przyjeli mnie podłaczyli kompa zrobili analize wszystkich parametrów pokryła się z tymi po regeneracji (miałem przelew na wszystkich wtryskach) i tyle.
stwierdzili że nic nie słyszą - i że silnik w/g nich pracuje super.Nic nie płaciłem.

Nadal walczę by spróbowali sprawdzić coś mechanicznie - wystosowałem pismo do nich.Zobaczymy.

Tyle na gorąco - jak mnie oleją pojadę do all japan cars .Nic oprócz ocen w necie im nie zrobię.

pozdrawiam i czekam na wasze opinie.

Łukasz

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2012, o 14:07 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 23:16
Posty: 186
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Marka: toyota
Model: avensis T27 wagon
Rocznik: 2010
Silnik: 2,2 d-4d 2AD-FHV
wtryskiwacze dość szybko poleciały (120kkm) Powinny w dobrym zdrowiu wytrzymać ze 220.
Na czym polegała ta regeneracja ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2012, o 15:16 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7220
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 883
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
Denso nie udostępnia części do naprawy wtryskiwaczy.
Regeneracja wtryskiwaczy Denso musi ograniczyć się do mycia silnym detergentem w myjce ultradźwiękowej.

380+150+350 = 880zł za wtryskiwacz, skąd te 505zł ?

Wyższe spalanie i głośniejsza praca - to ja dziękuje za taką regenerację.
Przy lepszym rozpylaniu powinna moc wzrosnąć ale i spalanie spaść.

"Miałem przelew na wszystkich wtryskach" - czyli co, nie domykają się i cały czas się leje?
Może stąd większe spalanie i trochę lepsze osiągi, bo paliwa pod dostatkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2012, o 16:45 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008, o 21:47
Posty: 1814
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 75
Marka: Peugeot
Model: 308 GTi
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2012
Silnik: 1.6 THP200 by GCS
Cytuj:
380+150+350 = 880zł za wtryskiwacz, skąd te 505zł ?

(380*4)+150+350=2020 /4 = 505

Trzeba było czytać dokładniej forum to byś wiedział ze nic dobrego z drei pol nie wyjdzie. Za 1700zł kupiłbys komplet używanych i sprawnych wtryskiwaczy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2012, o 18:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
Cześć !!!

Moje niby byly sprawne - auto odpalało normalnie ale mocy nie bylo ---- teraz ta moc mam - jakis plus jest !!!! nie trwierdze ze nic nie zrobili - mam wykresy przed i po : czas wtrysku jest dluższy.
natomiast mikroklekot jest - troche słabszy niz jak od nich wyjechalem ale jest.


teraz tak: moze tylko i je umyli ???? nie wiem.Na pewno czekałem na auto 2 dni.
za 1700 PLN używki ... a jaka mam gwarancje ze nie kupie tego samego co mam ??? zadnej.
moje dzialały - check sie nigdy nie zapalał ale mocy mi brakowało.egr wyczyscilem w aso troche pomoglo.

trzeba by kupic i sprawdzic na stole probierczym od razu co sie kupilo.gdyby byla opcja wymiany to jeszcze jeszcze...

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2012, o 18:16 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
Słuchajcie ! wiem ze nie ma wyjść idealnych poza zakupem nowych w ASO, za 9000 PLN, ok ale jaka alternatywa ?
:nuda:

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2012, o 18:29 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008, o 21:47
Posty: 1814
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 75
Marka: Peugeot
Model: 308 GTi
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2012
Silnik: 1.6 THP200 by GCS
1. Nowe poza ASO
2. Używane


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2012, o 19:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
nowe poza aso.........u zlodzieja ????

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2012, o 19:14 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20579
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 294
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
w denso kolego...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2012, o 23:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
ile taniej >>?>>??? 200 pln ???

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2012, o 07:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2009, o 14:31
Posty: 186
Lokalizacja: Lublin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Sol
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D4D
Właśnie jestem w temacie - w trakcie wymiany jednego wtryskiwacza o nr 23670-09260 czyli do 2.2 d4d 150 kM
Oto ceny ASO i DENSO:
- ASO - 2900 zł groszem plus podkładki chyba 24 zł sztuka no i oczywiście kodowanie itp, razem 3600 zł
- DENSO - 1651,88 zł - http://www.denso-diesel.pl/index.php?ma ... cts_id=238.
Czekam właśnie na kuriera dzisiaj, jutro kodowanie wtrysku i wymiana podkładek. W 2000 zł można się wyrobić z nowym wtryskiem jak widać.

_________________
Cuộc sống giống như giấy vệ sinh


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2012, o 19:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 lis 2010, o 21:41
Posty: 267
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Auris Premium NAVI
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 benzyna
2000 za sztukę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2012, o 21:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
witam was !!!!!

dziekuje za wszelkie informacje !!!! dla mnie nawet 2000 razy 4 czyli 8000 PLN to sporo - widac zarabiacie wiecej kasy, tylko pozazdrościć, ja za regeneracje z robotą - wkrecanie - wykrecanie - podkladki dwojakiego rodzaju dałem okolo 510 za sztuke w Drei Polu.

Czy oni je kodowali ??? pojecia nie mam , pojęcia też nie mam co daje kodowanie ???? w sumie te same powkrecali...

Mocy mam więcej i jako laik wtryskowy powiem tak było gorzej - jest lepiej.Leje paliwo z Liqui Moly Spulung.

Można powiedzić guzik nie pieniądze - guzik nie efekty w porównaniu z nowymi i 8000 PLN.
Jak wytrzyma mi to w takiej formie 100.000 to super.Po wykresie na hamowni w tunning 44 powiem wam czy mam 340 Nm.
A mikro-klekot...cóż mam 8 glośników... ;)

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2012, o 21:28 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20579
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 294
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
ok. za 510 zl mozna zaryzykowac :papa: , wszak 8 kola za nowki troszke by zabolalo, napisz z czasem czy faktycznie na dluzsza mete to cos pomoglo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2012, o 21:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
Dokladnie tak ----- moja jest warta 48000 wiec 8000 za same wtryski....sorry ale nie.
....ma to jezdzic przyzwoicie 3 lata max. zregnerowalem w otwocku lampy xenon za 500, wtryski za 2100, założyłem lampy do jazdy dziennej za 400, na okragło inwestycja w auto --- 3000 i to max.

oczywiście nie licze kosztow eksploatacyjnych które w kazdym aucie sa.

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, o 21:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
Obrazek

tak to wyglada po regeneracji - ktos mi powie o co chodzi ?

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, o 21:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
Obrazek


tak bylo przed regeneracja :

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, o 21:21 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
a...tak po :
Obrazek

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, o 21:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
Obrazek

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2012, o 09:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 09:40
Posty: 200
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CD-FTV 116 KM
I co nie powiedzieli klientowi o co chodzi w "Zbiorze skompresowanych przebiegów prądowych w synchronizacji z nadfalistością ciśnienia w rail-u" ?? Chociaż jakieś wytłumaczenie o wartościach prawidłowych i dopuszczalnych odchyłkach. To po co to dają klientowi? Ciekawe czy jakby pojechać do dowolnie innego warsztatu i zapytać o wykres skompresowanych przebiegów prądowych w synchronizacji z nadfalistością ciśnienia w rail-u to co by powiedzieli?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2012, o 15:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
powiedzieli ze teraz jest super a było źle.kropka.

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2012, o 15:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
Witajcie !!!! a wiec pojechalem na komputer do denso (diesel-system warszawa ul.sokratesa) - 3 leją idealnie jeden +3.3 czyli chyba szrot ????
czy on moze byc przyczyna klekotu ??? swoja droga pani z denso zaoferowala mi rabat i 1500 od sztuki z wymianą ....po woli z tymi klekotami, ślęczeniami w drei polu ---z jak widac malym skutkiem bo co z tego ze 3 leja dobrze jeden źle,.... jak cholera klekoczą (klekocze) i dwa dni urlopu zmarnowane ??, dochodzę do wniosku że : NIE WARTO BYŁO !!!! 2000 wywalone prawie w błoto !!!!

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2012, o 17:06 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2009, o 14:31
Posty: 186
Lokalizacja: Lublin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Sol
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D4D
+3.3 to jeszcze tragedii nie ma, ale i tak wcześniej czy później coś trzeba pewnie będzie zrobić (czyt. wymienić). Jeśli w tym jak piszesz klekocie, nie słychać metalicznego pogłosu tłoka, który pochodzi od lejącego wtrysku, to ja bym jeździł. No chyba że spalanie masz bardzo wysokie.

_________________
Cuộc sống giống như giấy vệ sinh


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2012, o 17:20 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 maja 2009, o 14:31
Posty: 186
Lokalizacja: Lublin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Sol
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D4D
lmilczarek napisał(a):
Witajcie !!!! a wiec pojechalem na komputer do denso (diesel-system warszawa ul.sokratesa) - 3 leją idealnie jeden +3.3 czyli chyba szrot ????
czy on moze byc przyczyna klekotu ??? swoja droga pani z denso zaoferowala mi rabat i 1500 od sztuki z wymianą ....po woli z tymi klekotami, ślęczeniami w drei polu ---z jak widac malym skutkiem bo co z tego ze 3 leja dobrze jeden źle,.... jak cholera klekoczą (klekocze) i dwa dni urlopu zmarnowane ??, dochodzę do wniosku że : NIE WARTO BYŁO !!!! 2000 wywalone prawie w błoto !!!!


i teraz chcesz je sprzedać? dodaj, że regenerowane.
http://www.avensisklub.pl/topics8/2556.htm#16708

_________________
Cuộc sống giống như giấy vệ sinh


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2012, o 20:32 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
sprzedane - są "skupowacze" na rynku ;))))) !!! (jako pół prawidlowe-do wiadomości ajsimena) ;) - ktos poleci mi teraz warsztat denso gdzie mozna zalozyc dobrze oryginaly ? ten na sokratesa jest ok ???

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2012, o 23:13 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 mar 2012, o 22:32
Posty: 8
Lokalizacja: Radom
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS
Rocznik: 2010
Silnik: 2,2 D4D, 2ADFTV
Obrazek

Jak widać chłopcy się postarali. Te wydruki pochodzą z najnowocześniejszego na rynku analizatora sygnałów EDIA-5 wykorzystywanego m. in. do diagnostyki przebiegów ciśnienia w Rail i prądu sterowania wtryskiwaczy CR zarówno elektromagnetycznych jak i piezoelektrycznych. Zamieszczone przebiegi prądowe sterowania wtryskiwaczy i opisana nadfalistość ciśnienia w rail jest faktem. Z przedstawionej charakterystyki wynika, że nie mogłeś mieć mocy, gdyż w czasie wtrysku był za duży spadek ciśnienia w Rail, tzn. że pompa wysokiego ciśnienia miała zbyt mały wydatek paliwa, (pompa nie nadążała pompować paliwa - brak paliwa - brak mocy). Za taki objaw odpowiada kilka komponentów układu CR, m. in. mogą być uszkodzone wtryskiwacze (zbyt duża ilość paliwa przedostaje się w kanał przecieków i dawki sterującej" tzn. zbyt duże "przelewy". Skoro teraz jest moc, oznacza, że usunięto nieszczelność zaworu sterującego. Jak ktoś długo jeździ z takim objawem, to erozja gniazda sterującego może być tak duża, że trzeba wymienić je na nowe gdyż trudno dotrzeć powierzchnie przylegające.

Należy się cieszyć, ze nareszcie jest ktoś ktoś, kto nadąża za postępem. Tak jak powiedziałeś w wielu warsztatach nie są w stanie tego zinterpretować, a to już niestety jest przykre.

Należy raczej im pogratulować. :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2012, o 23:18 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2011, o 15:05
Posty: 1116
Pochwały: 110
Marka: TOYOTA
Model: TUNDRA
Nadwozie: pick-up
Rocznik: 2014
Silnik: 3UR-FBE
wiedza nic nie kosztuje (a przynajmniej taka jak wartości graniczne)

tylko trzeba czytać ze zrozumieniem

sprzęt za 500 tyś nie pomoże gdy obsługuje go tuman

:tak:

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2012, o 23:50 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 mar 2012, o 22:32
Posty: 8
Lokalizacja: Radom
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS
Rocznik: 2010
Silnik: 2,2 D4D, 2ADFTV
Napisałeś, że pojechaleś na komputer do denso (diesel-system warszawa ul.sokratesa) - wtryski "leją idealnie" jeden......

Masz charakterystyki u góry i takie bzdury piszesz, że wstyd. Z przedstwionej charakterystyki "po naprawie" wynika, że większy spadek ciśnienia występuje na wtryskiwaczu "czerwonym" i "na żółtym" tzn. maksymalnie dwóch. Nie ma tutaj podanych wartości kryterialnych (bo nauka kosztuje) lecz wclae nie znaczy, że one są do wymiany/naprawy. Sprawdź m. in. odpowietrzenie korka wlewu paliwa, przepustowość filtra paliwa, smok w zbiorniku paliwa, szczelność zespołu pompy w zbiorniku, a jak to będzie sprawne dopiero wydatek pompy. Parametry z komputera trzeba rozumieć.
Po wymianie pewnych elementów na nieoryginalne np. włoskie końcówki, wtryskiwacze pracują głośniej (muszą mieć nieco inne wymiary ze względu na prawo patentowe). Dlatego jeżeli miałeś wątpliwość to kup oryginalne. Zauważyłem, że najczęściej tak już jest, że klient chciałby zapłacić za naprawę, ale chciałby mieć idealnie nowe. Nie wiem na czym polegała regeneracja, jeżeli zaś na dotaciu gniazda zaworu sterującego to z pewnością też będą głośniejsze. Przecież, jeżeli bruzdy erozyjne były głębokie, to ubytek był duży i ilość materiału który należało "zeszlifować" też odpowiednio jest duży.
Tak jak po naprawie pokolizyjnej, nigdy samochód nie będzie miał właściwości takich jak przed wypadkiem. Dlatego używane zawsze będzie tańsze jak nowe. Kup nowe i ciesz się nowym. Naprawiaj stare i ciesz się właściwościami eksploatacyjnymi.
Jak kogoś nie stać na nowe oryginalne części to niestety nie wyrzuci samochodu na złom. Będzie naprawiał a nie wymieniał.


Pamiętaj, że jak wtryskiwacz leje to korekcja dawki jest na "minus", a piszesz, że było aż "+3". To przeczy wiedzy osoby z którą rozmawiałeś. Sterownik zwiękaszał dawkę dla wyrównania pracy silnika. Znów wracamy do małego wydatku..... ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2012, o 00:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 mar 2012, o 22:32
Posty: 8
Lokalizacja: Radom
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS
Rocznik: 2010
Silnik: 2,2 D4D, 2ADFTV
IcyMan napisał(a):
lmilczarek napisał(a):
Witajcie !!!! a wiec pojechalem na komputer do denso (diesel-system warszawa ul.sokratesa) - 3 leją idealnie jeden +3.3 czyli chyba szrot ????
czy on moze byc przyczyna klekotu ??? swoja droga pani z denso zaoferowala mi rabat i 1500 od sztuki z wymianą ....po woli z tymi klekotami, ślęczeniami w drei polu ---z jak widac malym skutkiem bo co z tego ze 3 leja dobrze jeden źle,.... jak cholera klekoczą (klekocze) i dwa dni urlopu zmarnowane ??, dochodzę do wniosku że : NIE WARTO BYŁO !!!! 2000 wywalone prawie w błoto !!!!


i teraz chcesz je sprzedać? dodaj, że regenerowane.
http://www.avensisklub.pl/topics8/2556.htm#16708


Jak można zauważyć, jeden z kolegów to chyba konkurencja tych "Dreipoli", gdyż używa nawet epitetów, a to już chyba nieładnie.

Gdybyś chciał naprawdę to sprawdzić to, jedź do serwisu, który nie jest konkurentem tego gdzie robiłeś i nie mów że chcesz sprawdzić prawidłowość naprawy. Powiedz tylko, że chcesz skontrolować stan swojego samochodu, ale nie masz czasu na naprawę tylko diagnoza. Nikt wówczas nie będzie chciał za wszelką ceną cię przejąć. Jak można było zauważyć w TV w programie usterka, za każdym razem każdy kolejny fachowiec mówił "kto panu to tak...." Dlatego jak ktoś chce sprawdzić coś naprawdę, to trzeba powiedzieć, że jestem przejazdem, i tak z czystej ciekawości chciałbym sprawdzić.... Ale w innym mieście. Tak to już w tej Polsce jest. Robiłem kiedyś usługę w Łodzi w firmie OBZUN. 100% profesjonalizm. Niestety nie wiem czy regenerują wtryskiwacze. W starym moim samochodzie na trasie puściła uszczelka pod głowicą, (zerwał się gwint w bloku przy szpilkach), byłem bardzo zadowolony. Można jechać do ASO jednakże, tam tylko wymiana. Gdyby wszystkich stać było na takie usługi to nasze gadanie byłoby zbędne. Technologia w ASO nie przewiduje naprawy i to zarówno wtryskiwaczy jak i pompy wysokiego ciśnienia. Chyba, że regeneracja fabryczna. Jednak cena?

Cieszmy się że nareszcie ktoś naprawia DENSO. Dotychczas każdy warsztat jak zobaczył że DENSO, to trzymał się z daleka prawie jak z AIDS.

DENSO teraz mocno wchodzi do Polski. Czytałem ich nowe biuletyny. Tylko patrzeć jak będziemy mieli części zamienne na rynku wtórnym. Wówczas nie będziemy uzależnieni od jedynego imprtetera a tak to; Inter Cars, Auto-Land, Inter Team, AD, Fota, Gordon, niech oni konkurują ceną dla nas tylko same korzyści.

Jak ktoś to czyta z tych firm, Panowie kto pierwszy ........


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2012, o 00:31 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7220
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 883
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
Dużo DreiPol płaci za pozytywny PR na forach ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda