TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 20 kwi 2018, o 16:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 392 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 gru 2016, o 22:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 457
Pochwały: 43
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Zero problemów na przeglądzie, jak nie kopci jak stary zetor to nikt nic nie sprawdza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2016, o 23:23 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lip 2016, o 09:20
Posty: 7
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: Verso
Nadwozie: inne
Rocznik: 2006
Silnik: d-cat
To super, w takim razie jak mnie dopadnie problem filtra, bez wahania usunę drania. Ale chyba nie warto ryzykować wyjazdu za granice po kastracji?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2016, o 23:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 457
Pochwały: 43
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Zależy którą granicę, ale znam osoby które po kastracji + remapie jezdziły do niemiec i problemów nie było (cupra fr , e60 530d)... Ponoć tamtejsi szeryfowie mają sprzęt do sprawdzania czy auto nie jest po takim zabiegu. Nie wiem natomiast czy mają jakiś analizator spalin, czy jakiś cycek pod obd2. Jeśli druga opcja to zawsze można zablokować złącze, czy to jakiś obd2 blocker czy własna ingerencja i np zrobić gdzieś pstryczek schowany z zasilaniem pod obd2 (tak wiem że cebulaki złodziejaki zazwyczaj mają sprzęt który ma własne zasilanie do obd2 ale nie o tym mowa).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2017, o 21:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 sie 2014, o 20:38
Posty: 22
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2,2 D-cat
Witam witam. Jestem po kastracji tego badziewia (we Wrocławiu). Minęło sporo czasu więc zapomniałem o problemie i kłębach białego dymu, ale dzisiaj zobaczyłem na forum że są pytania dotyczące przeglądów technicznych (kastratów). Pierwszy przegląd zrobiłem zaraz po "zabiegu". Sprawdzenie elementu o którym piszemy odbyło się w ten sposób że Pan Diagnosta po sprawdzeniu auta poprosił mnie abym podniósł obroty silnika powyżej 2500 a on w tym czasie obserwował co się dzieje z tyłu mojego auta. Ponieważ nic złego się nie działo pierwszy przegląd DPF-a zaliczony. W Kolejnym roku odwiedziłem inna stację diagnostyczną i tutaj spotkała mnie miła niespodzianka wiadomo sprawdzenie autka hamulce zawieszenie nr vin i w pewnym momencie do rury wydechowej Pan Diagnosta wkłada mi sztycę jak do benzyniaka, więc grzecznie go pytam co to za ustrojstwo a Pan Diagnosta mówi że jest to dymomierz i jest to standardowe badanie Diesla. Nic się nie odzywam że mam kastrata tylko spokojnie wykonuję jego polecenia łącznie z tym że jak zwykle podnoszę obroty silnika na poziomie 2500, zaglądam na minę Pana Diagnosty a on że jest super. Tak więc Wszystkich uspokajam że od pewnego czasu mam spokój (łącznie z mniejszym spalaniem). Czasem drażną mnie podniesione obroty silnika przy niskich temperaturach i chętnie bym to zlikwidował. Pozdrawiam Wszystkich którzy walczą z tym tematem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2017, o 22:26 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 746
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
polskie normy 1AD/2AD sprawny spełnia bez najmniejszych problemów z DPF czy bez. Nieobecności DPF-a nie da wykryć się dymomierzem, to są zupełnie różne historie.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2017, o 11:38 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 sie 2017, o 07:00
Posty: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: ADT250-1AD
Możecie polecić we Wrocku miejsce, gdzie wywalą "dziada" fachowo (bez emulatorów) w ludzkich pieniądzach? Odwdzięczę się namiarem na dobrą SKP, gdzie mają "ludzkie" podejście :)

kotkowski napisał(a):
Witam witam. Jestem po kastracji tego badziewia (we Wrocławiu). Minęło sporo czasu więc zapomniałem o problemie i kłębach białego dymu, ale dzisiaj zobaczyłem na forum że są pytania dotyczące przeglądów technicznych (kastratów). Pierwszy przegląd zrobiłem zaraz po "zabiegu". Sprawdzenie elementu o którym piszemy odbyło się w ten sposób że Pan Diagnosta po sprawdzeniu auta poprosił mnie abym podniósł obroty silnika powyżej 2500 a on w tym czasie obserwował co się dzieje z tyłu mojego auta. Ponieważ nic złego się nie działo pierwszy przegląd DPF-a zaliczony. W Kolejnym roku odwiedziłem inna stację diagnostyczną i tutaj spotkała mnie miła niespodzianka wiadomo sprawdzenie autka hamulce zawieszenie nr vin i w pewnym momencie do rury wydechowej Pan Diagnosta wkłada mi sztycę jak do benzyniaka, więc grzecznie go pytam co to za ustrojstwo a Pan Diagnosta mówi że jest to dymomierz i jest to standardowe badanie Diesla. Nic się nie odzywam że mam kastrata tylko spokojnie wykonuję jego polecenia łącznie z tym że jak zwykle podnoszę obroty silnika na poziomie 2500, zaglądam na minę Pana Diagnosty a on że jest super. Tak więc Wszystkich uspokajam że od pewnego czasu mam spokój (łącznie z mniejszym spalaniem). Czasem drażną mnie podniesione obroty silnika przy niskich temperaturach i chętnie bym to zlikwidował. Pozdrawiam Wszystkich którzy walczą z tym tematem.

Będę wdzięczny za namiaru tu lub na PW :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2017, o 20:09 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 457
Pochwały: 43
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Tak sobie myślę,jakbyśmy zblokowali pływak (czy co tam jest co pokazuje ilość zupy w baku) w pozycji rezerwy to czy w wtedy nie byłoby efektu kastracji dpfa ? Na rezerwie chyba komp blokuje możliwość wypalania. Tak wiem niewygodne rozwiązanie, bo nie pokaże stanu i można się zdziwić jak nagle auto stanie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2017, o 10:19 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 16:51
Posty: 88
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2D-Cat
Od roku mam wyciętego DPF'a i nie mam w związku z tym żadnych nieprzyjemności, przeglądy przechodzi bezproblemowo (z tego co wiem i tak spełnia normy - na granicy ponoć, ale spełnia).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 paź 2017, o 21:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 457
Pochwały: 43
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Wytnij dpf , zaslep egr do tego korekta softu i auto będzie jezdzic bezproblemowo. Moge pod Gdańskiem Ci nagrac temat... Aczkolwiek pierwsze co na Twoim miejscu ogarnąłbym samemu soft i popatrzył na live data np sprawdził cisnienie różnicowe w puszce dpfa. Do aso bym się nie pchał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 paź 2017, o 22:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 457
Pochwały: 43
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Zawor scv zmien na poczatek to wroci normalne cisnienie paliwa. Tylko nie aso bo z butow wyskoczysz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2017, o 18:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 cze 2017, o 07:45
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 d4d
Mialem podobny problem co emalfiro co jakis czas puszczal kopcia bialego az samochodu nie bylo widac za mna, pojechalem do aso w celu aktualizacji softu mialo pomoc ale po aktualizacji wywalilo choinke na desce, w serwisie stwierdzili ze blad oxygen sensor zaraz za dpf sonda, nie bawilem sie w podmianki wywalilem dpf fizycznie i systemowo wywalili tez ta sonde i nie ma problemu z dymieniem i na desce tez sie nic nie swieci, tylko cos zaczela wiecej palic palila 7.5 po miescie a teraz 8 z groszem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2017, o 19:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 cze 2017, o 07:45
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 d4d
Z tym dymieniem mialem podobnie jak Ty czasem bylo wszystko ok zadnego dymku ni nic a czasem ruszam ze swiatel jedynka spokoj, dwojka a zamna kleby dymu poki nie odpuscilem gazu i potem znowu spokoj na jakis czas. W toyocie w plocku mozesz sprobowac aktualizacji softu 120zl to kosztuje z tym ze jak mowiles nie da sie wrocic do poprzedniej wersji i jak by cos bylo nie tak to trzeba bedzie dalej kombinowac. W moim przypadku wywalilo blad na oxygen sensor, mechanicy w aso stwierdzili ze w starym sofcie ktos musial wywalic ten czujnik systemowo z jakiegos powodu, moze tez wywalal blad np. Z powodu wypalonego dpfa. Idac na skroty nie wywalili dpf tylko ten czujnik po taniosci a auto do zyda i trafilem sie ja:p i bylo ok poki ja nie zaktualizowalem softu. Teraz jestem juz po kastracji dpf i wszystko w normie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2017, o 19:46 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 cze 2017, o 07:45
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 d4d
A samochud dymil co drugi trzeci dzien jednorazowo przy ruszaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2017, o 22:01 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 lis 2017, o 21:44
Posty: 10
Marka: toyota
Model: t22
Rocznik: 2006
Silnik: d4d
moja tez kopciła co jakiś czas na siwo jak miała przytkany filtr DPF


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2017, o 20:15 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2016, o 20:47
Posty: 54
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD–FTV, 2.0 D
Wystarczyło tylko wypiąć wtyczkę z czujnika i magia mocy wraca. Oczywiście na desce choinka będzie.
Jak masz kolesia z DPF to pożycz od niego właśnie ten czujnik i sprawdź efekty - słyszałem opinie że może się popsuć .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2017, o 22:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 457
Pochwały: 43
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Jak co mam sprawny czujnik do sprzedania. Rurek odpinać nie musisz, wystarczy wtyczka. Wywal tego dpfa i auto odżyje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2017, o 15:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 457
Pochwały: 43
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Jak na moje to wtryski leją... za dużo ma paliwa za mało powietrza i wali dymem. Spróbuj zaślepić egra i sie przejechac, wyskoczy błąd ale to prostym elmem po sprawdzeniu dasz rade skasowac. A najlepiej to byłoby zebys ogarnął kogoś na live data i wtedy po parametrach spróbuj poszukać co kuleje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2017, o 20:21 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 457
Pochwały: 43
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
To spróbuj teraz rozebrać egra i go wyczyścić , albo od razu jedz do tunera zeby sie chwasta pozbyć. Co do wtrysków to znajac naszych polskich paprakow moze wymyli i mówią że wszystko zrobili. Jak nie masz nikogo ogarniętego to polecam samemu zacząć drążyć temat. Lexus i toyota ma tzw techdoc gdzie masz podane zakresy co jak powinno funkcjonować, także można i na własną rękę coś poszukać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2018, o 13:00 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2014, o 13:23
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 D4D
Witam,

jak w temacie, mam pytanie do kolegów ze stolicy. Potrzebuję namiary na sprawdzony warsztat który przeprowadzi kastrację dpf w t27. Możecie coś polecić? Żeby bajzlu nie tworzyć, piszcie na priv.

pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2018, o 07:35 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 kwi 2015, o 21:16
Posty: 1
Lokalizacja: Głogów
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2.2 diesel
Cześć
Dajcie namiar na kogoś kto zajmuje się dpf w pobliżu Głogowa
Mam już dość białej mgły...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2018, o 10:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 457
Pochwały: 43
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
FredD26 napisał(a):
Witam,

jak w temacie, mam pytanie do kolegów ze stolicy. Potrzebuję namiary na sprawdzony warsztat który przeprowadzi kastrację dpf w t27. Możecie coś polecić? Żeby bajzlu nie tworzyć, piszcie na priv.

pzdr


Toć jest na forum kolega carsik który urzęduje w wawie i temat ogarnia. Pamiętaj tylko że nie każdy ma jeszcze możliwosć dłubania sterowników denso.

Uex jedyna firma którą znam z "Twojej" okolicy, która wiem że poradzi sobie z tematem to TC-performance. Co prawda Janek głównie w bmw się lubuje, ale inne też dłubie bez najmniejszego problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2018, o 16:16 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2014, o 13:23
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 D4D
Dzięki @Miłosz, odezwę się do niego.

A tak z innej beczki ale w temacie DPF-a, bo mam małą zagadkę więc mam pytanie do znających temat. Generalnie jaja z filtrem zaczęły się jakoś w listopadzie, zaświeciła się choinka, tryb serwisowy i całą klasyka tego przypadku. W aso dopalili filtr, wywalili błędy i jeździło to to ale jak pancernik, więc zapadła decyzja o kastracji, ale się zeszło troszkę bo to fura teścia, więc i parcia nie miałem.

W niedzielę na trasie znowu choinka, i tryb serwisowy, więc temat mi wrócił i zabrałem gada do siebie, ale od poniedziałku rano jak odpaliłem, to mimo choinki na desce jeździła normalnie, nawet na dogrzanym nie obcinała mocy co już mnie trochę dziwiło. A dzisiaj rano miałem podjechać na komputer żeby tylko zweryfikować czy to napewno dalej dpf, odpalam i tu magia - deska czysta, zero błędów, tylko znowu jeździ jak wóz z węglem. Większe czary jak dla mnie to odczyt z komputera, bo oczywiście pojechałem mimo to, i na odczytach zero błędów - było i znikło, śladu nie ma. W ASO gość nie potrafił mi tego wyjaśnić, twierdząc że generalnie jak był błąd to ślad musi być, nie ma lipy.

Co tu się zadziało? Miał ktoś taki przypadek magicznego samoozdrowienia i czyszczenia błędów?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2018, o 16:55 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 457
Pochwały: 43
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Zrób od razu remap, to auto zacznie fajnie jechać i mniej pić ;)
A co do diagnostyki to wg mnie amatora hobbysty, toyota/lex jest na poziomie pegazusa, no już nawet inpa w bmw miała zakładkę shadow memory do wychwytywania "chwilówek", tutaj się cuda dzieją jak w naszej polityce. Najwidoczniej gość w aso umie odczytać tylko dtc, a nie na tym sztuka polega, powinien przeanalizować odczyty live data i z tego przedstawić Ci jakieś wnioski.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2018, o 11:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 wrz 2010, o 11:30
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D
Miałem te same przeboje z dpf co inni, początkowo fajnie, nowe auto t27 2.0 126km, itd, po ok 1 tys km zobaczyłem dymienie na szaro, biało itd. Poczytałem ze to dpf, jeździłem tak dalej oczywiście dymienie było coraz częściej nawet co 100km. Międzyczasie sprawdziłem turbo, wtryski, zrobiłem diagnostykę itd. Wszystko ok, filtr mi wypalili komputerem, niby ok aczkolwiek dymienie powróciło. Aha paliła ok 7,5-8 litrów srednio. W Aso była opcja sprawdzenia softu za 170 pln i wgrania nowego 350pln, co nie gwarantowało ze coś pomoże...
Podjąłem decyzję o kastracji. Poszukałem, poczytałem ceny w Wawie od 800 do 1800 PLN były w grudniu 2017.
Co niektórzy mówili ze roboty na 3 dni, następni ze mają technologię wyciągania wkładu z filtra i 2-3 godz i po sprawie...
Umówiłem się w Kreatorze, koszt 1,2 tyś zł, czas 1 dzień. Mieli dobre opinie na różnych forach, robili avensisy więc uznałem ze mają to obcykane i nie będą się uczyć na moim aucie.
umówiłem wizytę, podjechałem o 8 wyjechałem o 16.30, zrobili robotę, sprawdzili zadymienie, wszystko gites. Lać paliwo i jeździć. Oczywiście kastracja fizyczna i programowa.
Moje odczucia po przejechaniu ok 3,5 tyś km.
- żadnego dymienia, kompletnie nic, żadnych niepokojących dźwięków, itd
- żadnych błędów na zegarach jak i podczas podpięcia kompa,
- wzrosła dynamika, auto jest żywsze, jakoś lżej się rozpędza, widać zauważalną różnicę a to tylko usuniecie dpf
- no i najciekawsze spalanie 50/50 trasa/miasto spadło do 6-6,5l,
na 50 litrach wczoraj go tankowałem miałem przejechane 830km.

Generalnie polecam, samochód jeździ bardzo przyjemnie i najważniejsze pozbyłem się dymienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2018, o 12:14 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 746
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Miłosz napisał(a):
Zrób od razu remap, to auto zacznie fajnie jechać i mniej pić ;)
A co do diagnostyki to wg mnie amatora hobbysty, toyota/lex jest na poziomie pegazusa, no już nawet inpa w bmw miała zakładkę shadow memory do wychwytywania "chwilówek", tutaj się cuda dzieją jak w naszej polityce. Najwidoczniej gość w aso umie odczytać tylko dtc, a nie na tym sztuka polega, powinien przeanalizować odczyty live data i z tego przedstawić Ci jakieś wnioski.


eee tam, nie przesadzaj, wszystko bardzo ładnie widać w techstreamie. Diagnostyka jest bardzo prosta i raczej przejrzysta. To ie to co w grupie VAGa gdzie parametry i błędy wcale nie muszą oznaczać tego co opisują :).

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2018, o 00:46 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lis 2015, o 21:04
Posty: 14
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FHV
A znacie kogoś z okolic lodzi do usunięcia dpf w T25 2.2 177km d-cat? Problem to duże spalanie i oczywiście dymienie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2018, o 11:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 457
Pochwały: 43
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
carsik, dla profesjonalisty to chleb powszedni :D gorzej jak ktoś sam próbuje na własnym aucie coś podziałać nie mając takiej wiedzy i zaplecza ;)

robert922a, TC-performance Łódź .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2018, o 14:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 mar 2018, o 14:08
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 d'cat
witam,

poleci ktoś najlepsze miejsce gdzie się można tego pozbyć w stolicy i jak wyglądają koszta takiego zabiegu?

pzdro
MK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2018, o 21:35 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 14 gru 2012, o 18:30
Posty: 82
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: uciążliwy
mar_kuch napisał(a):
witam,

poleci ktoś najlepsze miejsce gdzie się można tego pozbyć w stolicy i jak wyglądają koszta takiego zabiegu?

pzdro
MK

Kupiłeś, stać cię na auto. Jedziesz, zakładasz nowy lub regenerowany a nie dziadujesz jak stasiu w stodole.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2018, o 08:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 457
Pochwały: 43
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Ładnie to tak do czyjegoś portfela zaglądać ?
Kontakt do człowieka z wawy jest powyżej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 392 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda