TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 18 paź 2017, o 13:05

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 368 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 gru 2016, o 22:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 344
Pochwały: 36
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Zero problemów na przeglądzie, jak nie kopci jak stary zetor to nikt nic nie sprawdza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2016, o 23:23 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lip 2016, o 09:20
Posty: 7
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: Verso
Nadwozie: inne
Rocznik: 2006
Silnik: d-cat
To super, w takim razie jak mnie dopadnie problem filtra, bez wahania usunę drania. Ale chyba nie warto ryzykować wyjazdu za granice po kastracji?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2016, o 23:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 344
Pochwały: 36
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Zależy którą granicę, ale znam osoby które po kastracji + remapie jezdziły do niemiec i problemów nie było (cupra fr , e60 530d)... Ponoć tamtejsi szeryfowie mają sprzęt do sprawdzania czy auto nie jest po takim zabiegu. Nie wiem natomiast czy mają jakiś analizator spalin, czy jakiś cycek pod obd2. Jeśli druga opcja to zawsze można zablokować złącze, czy to jakiś obd2 blocker czy własna ingerencja i np zrobić gdzieś pstryczek schowany z zasilaniem pod obd2 (tak wiem że cebulaki złodziejaki zazwyczaj mają sprzęt który ma własne zasilanie do obd2 ale nie o tym mowa).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2017, o 21:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 sie 2014, o 20:38
Posty: 22
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2,2 D-cat
Witam witam. Jestem po kastracji tego badziewia (we Wrocławiu). Minęło sporo czasu więc zapomniałem o problemie i kłębach białego dymu, ale dzisiaj zobaczyłem na forum że są pytania dotyczące przeglądów technicznych (kastratów). Pierwszy przegląd zrobiłem zaraz po "zabiegu". Sprawdzenie elementu o którym piszemy odbyło się w ten sposób że Pan Diagnosta po sprawdzeniu auta poprosił mnie abym podniósł obroty silnika powyżej 2500 a on w tym czasie obserwował co się dzieje z tyłu mojego auta. Ponieważ nic złego się nie działo pierwszy przegląd DPF-a zaliczony. W Kolejnym roku odwiedziłem inna stację diagnostyczną i tutaj spotkała mnie miła niespodzianka wiadomo sprawdzenie autka hamulce zawieszenie nr vin i w pewnym momencie do rury wydechowej Pan Diagnosta wkłada mi sztycę jak do benzyniaka, więc grzecznie go pytam co to za ustrojstwo a Pan Diagnosta mówi że jest to dymomierz i jest to standardowe badanie Diesla. Nic się nie odzywam że mam kastrata tylko spokojnie wykonuję jego polecenia łącznie z tym że jak zwykle podnoszę obroty silnika na poziomie 2500, zaglądam na minę Pana Diagnosty a on że jest super. Tak więc Wszystkich uspokajam że od pewnego czasu mam spokój (łącznie z mniejszym spalaniem). Czasem drażną mnie podniesione obroty silnika przy niskich temperaturach i chętnie bym to zlikwidował. Pozdrawiam Wszystkich którzy walczą z tym tematem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2017, o 22:26 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 700
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
polskie normy 1AD/2AD sprawny spełnia bez najmniejszych problemów z DPF czy bez. Nieobecności DPF-a nie da wykryć się dymomierzem, to są zupełnie różne historie.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2017, o 11:38 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 sie 2017, o 07:00
Posty: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: ADT250-1AD
Możecie polecić we Wrocku miejsce, gdzie wywalą "dziada" fachowo (bez emulatorów) w ludzkich pieniądzach? Odwdzięczę się namiarem na dobrą SKP, gdzie mają "ludzkie" podejście :)

kotkowski napisał(a):
Witam witam. Jestem po kastracji tego badziewia (we Wrocławiu). Minęło sporo czasu więc zapomniałem o problemie i kłębach białego dymu, ale dzisiaj zobaczyłem na forum że są pytania dotyczące przeglądów technicznych (kastratów). Pierwszy przegląd zrobiłem zaraz po "zabiegu". Sprawdzenie elementu o którym piszemy odbyło się w ten sposób że Pan Diagnosta po sprawdzeniu auta poprosił mnie abym podniósł obroty silnika powyżej 2500 a on w tym czasie obserwował co się dzieje z tyłu mojego auta. Ponieważ nic złego się nie działo pierwszy przegląd DPF-a zaliczony. W Kolejnym roku odwiedziłem inna stację diagnostyczną i tutaj spotkała mnie miła niespodzianka wiadomo sprawdzenie autka hamulce zawieszenie nr vin i w pewnym momencie do rury wydechowej Pan Diagnosta wkłada mi sztycę jak do benzyniaka, więc grzecznie go pytam co to za ustrojstwo a Pan Diagnosta mówi że jest to dymomierz i jest to standardowe badanie Diesla. Nic się nie odzywam że mam kastrata tylko spokojnie wykonuję jego polecenia łącznie z tym że jak zwykle podnoszę obroty silnika na poziomie 2500, zaglądam na minę Pana Diagnosty a on że jest super. Tak więc Wszystkich uspokajam że od pewnego czasu mam spokój (łącznie z mniejszym spalaniem). Czasem drażną mnie podniesione obroty silnika przy niskich temperaturach i chętnie bym to zlikwidował. Pozdrawiam Wszystkich którzy walczą z tym tematem.

Będę wdzięczny za namiaru tu lub na PW :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2017, o 20:09 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 344
Pochwały: 36
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Tak sobie myślę,jakbyśmy zblokowali pływak (czy co tam jest co pokazuje ilość zupy w baku) w pozycji rezerwy to czy w wtedy nie byłoby efektu kastracji dpfa ? Na rezerwie chyba komp blokuje możliwość wypalania. Tak wiem niewygodne rozwiązanie, bo nie pokaże stanu i można się zdziwić jak nagle auto stanie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2017, o 10:19 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 16:51
Posty: 47
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2D-Cat
Od roku mam wyciętego DPF'a i nie mam w związku z tym żadnych nieprzyjemności, przeglądy przechodzi bezproblemowo (z tego co wiem i tak spełnia normy - na granicy ponoć, ale spełnia).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 368 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: msols


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda