TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 19 lip 2018, o 00:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 529 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 wrz 2017, o 21:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 492
Pochwały: 49
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Spróbuj na rezerwie wypalić dpf to będziesz wiedział ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2017, o 23:02 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 705
Pochwały: 89
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
josef napisał(a):
Jeśli dobrze zrozumiałem, z Twojej wypowiedzi wynika, że kłopot z uzyskaniem właściwej temperatury leży po stronie DPF-a. Dlaczego - skoro o jego temperaturze decyduje sterownik silnika i dodatkowe dawki paliwa uruchamiane prze niego, które dopalają się w DPF-ie i dzięki temu podnoszona jest jego temperatura?

Jak byłem mały to wiele poleceń i decyzji wydawała mama a ile z nich wykonałem to już moja sprawa.
Wielu już było takich cwanych, co może się stać z blokiem katalizatora, jeśli jest cały wypłucze się i będzie dobrze widać, że tematu nawet nie przejrzałeś.
Dodatkowa dawka paliwa nie jest nieskończona

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2017, o 12:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 sie 2017, o 07:00
Posty: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: ADT250-1AD
Wracając do meritum - u mnie wymuszone w Techstream wypalanie dało słaby efekt w postaci niewielkiego udrożnienia DPF - śmieciowa roznica cisnien na biegu jalowym, przy normalnej jeździe gwałtownie rosła, a błąd wracał po ok. 8 km od startu. Zdecydowałem się na "wyrwanie chwasta", bo nie lubię bawić się w półśrodki, a chciałbym ze spokojem spojrzeć nowemu nabywcy w oczy, że nie będzie miał z tym problemu - dam znać po zabiegu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 wrz 2017, o 21:19 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 sie 2017, o 07:00
Posty: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: ADT250-1AD
adikadik napisał(a):
Wracając do meritum - u mnie wymuszone w Techstream wypalanie dało słaby efekt w postaci niewielkiego udrożnienia DPF - śmieciowa roznica cisnien na biegu jalowym, przy normalnej jeździe gwałtownie rosła, a błąd wracał po ok. 8 km od startu. Zdecydowałem się na "wyrwanie chwasta", bo nie lubię bawić się w półśrodki, a chciałbym ze spokojem spojrzeć nowemu nabywcy w oczy, że nie będzie miał z tym problemu - dam znać po zabiegu :)

Nie mogę edytować wcześniejszego posta.
Odstawiłem auto w C-Tronic na 9:30, po 16:30 dzwonili że gotowe, odebrałem tego samego dnia. Brak choinki na desce, różnica ciśnień w okolicach 0-1 niezależnie od obrotów, nie wchodzi w awaryjny - ja jestem zadowolony (jedyne czego żałuję, to połowy zbiornika paliwa wyjeżdzonego podczas wypalania programowego - mogłem wykastrować od razu ;>).
Jak dla mnie to EOT - teraz będę mógł spojrzeć w oczy przyszłemu nabywcy :) (jakby kto chciał T25 FL 2007 kombi, 313k nakręcone, od pewniaka we Wrocku to wbijać na priv)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 wrz 2017, o 18:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 21:47
Posty: 6
Marka: Toyka
Model: Corolla Verso
Nadwozie: inne
Rocznik: 2006
Silnik: 177 KM
AUTOKAM napisał(a):
Visitor1230 napisał(a):
Musze kiedys wklepac do oceny cala diagnostyke. A mam tego dwie i pol kartki :-D . Exhaust Fuel Addition FB mam na poziomie 1,1. I nie wiem co to znaczy..


1,1 oznacza że 5 wtrysk dolewa cały czas dawkę paliwa
co prawda biuletyn mówi o wartości Less than 1.45 OK
ale to gówno prawda...
prawda jest taka że jak ktoś nie zachowa procedur przy zmianie softu
kalibracja potrafi wskoczyć jako update a dane starego softu pozostaną w ECU :wysmiewacz:


A co jezeli wartosc ta wzrasta podczas jazdy o ok. 0.7 do prawie 1,45 po 2-3 godz jazdy??

AUTOKAM napisał(a):
.....

Jeszcze jedna ważna sprawa :

po resecie 5 wtrysku trzeba w pierwszej kolejności załączyć minus


Tzn. dokladnie jaki minus???


AUTOKAM napisał(a):

A potem potwierdzić IT2 lub TIS przekręcając kluczyk w pozycję

IG ON (don’t start the engine!)

że “ Inj Vol Feedback Learning “ = 0.00 mm3/st


Cytuj:

Moze cos blizej, lub dokladniej, gdzie co i jak ???



AUTOKAM napisał(a):
Wszystko jest opisane w biuletynie EG-0071T-031_AD kiedyś już klepałem to na forum

pzdr.


Mozesz podeslac??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 wrz 2017, o 09:57 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 14:45
Posty: 1925
Lokalizacja: Gdansk
Pochwały: 68
Marka: toyota
Model: avensis t27
Rocznik: 2011
Silnik: 2,2d4d 168,5KM 2AD
Jako, ze temat DPF wiecznie zywy a sam mam diesla postanowilem podzwonic po kilku ASO i sprawdzic ceny. Byc moze i mi ten problem kiedys przyjdzie rozwiazac.
ASO Toyota Gdynia nowy dpf 3333pln regenerowany 2725 robocizna 1000, spr komputerem 250
ASO Carter Gdansk -----------------regenerowany 2400 robocizna 400, wypalenie 1500 ( w tym plyn za 260)
ASO Elblag -----------------regenerowany 2700 robocizna 1000
MRmotorsport Gdansk usuniecie + elektronika 1400, nigdy juz nie bedzie problemu z DPF, czujnikami itd, gwarancja 3 lata

_________________
Fiat 126p 1991' 0,6L 24KM, Ford Sierra 1989' 2,0L 109KM, Fiat CC 1996' 0,9L 41KM, Renault Megane 2002' 1,4L 98KM, Lanos 2003 1,5L 95KM, Nubira 2003 2,0L 133KM, Laguna 2002 2,0L 140KM, Corolla 2009 1,4L 90KM, Avensis 2002 2,0L 147KM, Avensis 2011 2,2L 150KM, Avensis (nowe zycie)2011 2,2L 168,5KM,...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 wrz 2017, o 10:29 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 21:47
Posty: 6
Marka: Toyka
Model: Corolla Verso
Nadwozie: inne
Rocznik: 2006
Silnik: 177 KM
octopus1975 napisał(a):
J
MRmotorsport Gdansk usuniecie + elektronika 1400, nigdy juz nie bedzie problemu z DPF, czujnikami itd, gwarancja 3 lata



A co z przegladem technicznym??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 wrz 2017, o 10:42 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 753
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Borik napisał(a):
octopus1975 napisał(a):
J
MRmotorsport Gdansk usuniecie + elektronika 1400, nigdy juz nie bedzie problemu z DPF, czujnikami itd, gwarancja 3 lata



A co z przegladem technicznym??


nic. A jak diagnosta ma stwierdzić obecność DPF w pojeździe?

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 wrz 2017, o 12:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 492
Pochwały: 49
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
octopus1975 napisał(a):
Jako, ze temat DPF wiecznie zywy a sam mam diesla postanowilem podzwonic po kilku ASO i sprawdzic ceny. Byc moze i mi ten problem kiedys przyjdzie rozwiazac.
ASO Toyota Gdynia nowy dpf 3333pln regenerowany 2725 robocizna 1000, spr komputerem 250
ASO Carter Gdansk -----------------regenerowany 2400 robocizna 400, wypalenie 1500 ( w tym plyn za 260)
ASO Elblag -----------------regenerowany 2700 robocizna 1000
MRmotorsport Gdansk usuniecie + elektronika 1400, nigdy juz nie bedzie problemu z DPF, czujnikami itd, gwarancja 3 lata


Dynoset remapping service pod gdanskiem 800 zł egr + dpf off, a jak sprzedaz flaki po dpfie za ok 400 zł to jeszcze mniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 wrz 2017, o 20:17 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 21:47
Posty: 6
Marka: Toyka
Model: Corolla Verso
Nadwozie: inne
Rocznik: 2006
Silnik: 177 KM
carsik napisał(a):
Borik napisał(a):
octopus1975 napisał(a):
J
MRmotorsport Gdansk usuniecie + elektronika 1400, nigdy juz nie bedzie problemu z DPF, czujnikami itd, gwarancja 3 lata



A co z przegladem technicznym??


nic. A jak diagnosta ma stwierdzić obecność DPF w pojeździe?



A jak wygladaja wartosci Spalin bez Filtra??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2017, o 08:01 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 753
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Borik napisał(a):

A jak wygladaja wartosci Spalin bez Filtra??


a co to są wartości spalin?

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2017, o 11:27 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 21:47
Posty: 6
Marka: Toyka
Model: Corolla Verso
Nadwozie: inne
Rocznik: 2006
Silnik: 177 KM
carsik napisał(a):
Borik napisał(a):

A jak wygladaja wartosci Spalin bez Filtra??


a co to są wartości spalin?



CO2,
NOx

itp.


no i czasteczki stale czyli sadza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2017, o 14:49 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 753
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
nie przypominam sobie aby na SKP było to mierzone, PN przewiduje dla diesla ewentualnie dymienie i to wszystko.

Możesz sobie sam odpowiedzieć jak przypomnisz sobie, że T27 występował z DPF i bez (fabrycznie)

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2017, o 12:30 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 21:47
Posty: 6
Marka: Toyka
Model: Corolla Verso
Nadwozie: inne
Rocznik: 2006
Silnik: 177 KM
carsik napisał(a):
nie przypominam sobie aby na SKP było to mierzone, PN przewiduje dla diesla ewentualnie dymienie i to wszystko.

Możesz sobie sam odpowiedzieć jak przypomnisz sobie, że T27 występował z DPF i bez (fabrycznie)



Tak,

ale nie w Niemczech.

Tu mierza wszystko, niestety.

Tu Test spalin nazywa sie Abgas Untersuchung i przewiduje dokladne badanie takich parametrow jak: CO2, Czasteczki Stale, NOx, CO, i pare innych.
Na to wszytko dosajesz dokument przegladu AU i wiesz gdzie stoisz.
A bez D-CATa, no sam juz wiesz....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2017, o 20:27 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20524
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Borik napisał(a):
carsik napisał(a):
Tak,

ale nie w Niemczech.

Tu mierza wszystko, niestety.

Tu Test spalin nazywa sie Abgas Untersuchung i przewiduje dokladne badanie takich parametrow jak: CO2, Czasteczki Stale, NOx, CO, i pare innych.
Na to wszytko dosajesz dokument przegladu AU i wiesz gdzie stoisz.
.


Hmm. no nie piszesz prawdy. Do 2018 badanie AU odbywa wg. odczytu bledow komputera. Dopiero od 2018 konieczne jest badanie przez rure wydechowa, takze auta mlodszego niz 2006. Pisze o de, co i tak pewnie dla 98% forumowiczow nie ma zadnego znaczenia. W pl najczesciej nie bada sie nic, bo diagnostom sie nie chce miec klopotow z rozbieganym silnikiem, a sprawny silnik z usunietym filtrem zda test dymomierzem. pozdr

Bei Fahrzeugen mit Otto-OBD, die erstmals ab 2002 in Verkehr gekommen sind, wird hingegen über den OBD-Diagnosestecker lediglich der Fehlerspeicher ausgelesen und geprüft, ob alle Readiness-Codes gesetzt sind (also die Selbstüberwachung des Systems einwandfrei funktioniert). Trat bis zum Untersuchungszeitpunkt kein Fehler auf, ist die „AU“ somit bestanden. Trat hingegen bereits sporadisch ein Fehler auf, der jedoch mittlerweile schon wieder gelöscht wurde, wird die konventionelle AU durchgeführt, wie oben beschrieben. Ist jedoch aktuell ein Fehler im Speicher abgelegt, gilt die „Abgasuntersuchung“ damit als „nicht bestanden“
Bei Fahrzeugen mit Diesel-OBD, die erstmals ab 2006 in Verkehr gekommen sind, wird hingegen nach gleichem Schema wie bei Otto-OBD-Fahrzeugen ab 2002 lediglich der Fehlerspeicher ausgelesen. Somit kann die AU auch hier rein über einen nicht belegten Fehlerspeicher, bzw. bei ehemals sporadischen Fehlern mit dem konventionellen AU-Durchlauf der AU abgeschlossen werden. Analog zum Otto-Motor gilt auch hier, dass die AU als „nicht bestanden“ gilt, wenn zum Prüfzeitpunkt noch Fehler im Speicher abgelegt sind.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2017, o 12:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 21:47
Posty: 6
Marka: Toyka
Model: Corolla Verso
Nadwozie: inne
Rocznik: 2006
Silnik: 177 KM
Jak podjedziesz autkiem ktore dymi jak lokomotywa pod przeglad, to zadna stacja w niemczech ci nie uwierzy ze masz filtr czasteczek stalych.

Ps.
moj stary mercedes C220 CDI z 2002 roku mial zawsze badania przez rure, nie bylo nic podlaczane pod OBD.
W Toyce niestety jeszcze nie bylem w TÜV ie bo kupilem w zeszlym roku i mam do nastepnego roku jeszcze przeglad.

Jo ale nie wazne, jak by mnie tu zlapali na emulatorze bez filtra to bym mogl swiat zza kratek ogladac.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2017, o 20:20 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20524
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
A co ma za znaczenie w co i kto uwierzy, wiara przenosi gory a powyzej masz napisane jak wygladaja badania, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 paź 2017, o 20:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 492
Pochwały: 49
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Wracam z krótką informacją nt mojego błędu P1426 (czujnik różnicowy od dpfa) pomogła korekta softu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2017, o 22:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 lis 2017, o 21:44
Posty: 10
Marka: toyota
Model: t22
Rocznik: 2006
Silnik: d4d
u mnie po próbach ratowania filtra ostatecznie padło na usunięcie i nie narzekam. na przeglądzie nie było problemu, tyle że w Polsce


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2017, o 15:08 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 cze 2017, o 07:45
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 d4d
Witam
Wiecie moze jak z przegladami aut bez filtra dpf po tych zmianach w przepisach dotyczacych przegladow? Podobno spaliny od teraz sa sprawdzane. Ale jak to sie ma do wycietego filtra dpf?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2017, o 18:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 492
Pochwały: 49
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Wlasnie przed chwila wyjechalem z skp po przegladzie. Zero problemow.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2017, o 23:26 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 cze 2017, o 07:45
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 d4d
Sprawdzaja rzeczywiście te spaliny?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2017, o 23:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 492
Pochwały: 49
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Przede mną b6 2.0 tdi nie , mój klekot też nie. Zwykła normalna stacja kontroli pojazdów żadna tam szemrana czy po znajomości, zawias mi elegancko przetrzepali po zmianie na poli i zero zastrzeżeń, także badanie odbywało się wg mnie normalnie. Myślę że jak wali Ci z rury jak z tankowca to dopiero wtedy by się zainteresowali spalinami. Płaciłem też po wykonaniu badania. Jedyna zmiana to chyba tylko ta że więcej komputerologii mają bo jak mnie pamięć nie myli rok temu to nie bawił się tyle przy kompie tylko wklepał przebieg i narazie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 gru 2017, o 22:15 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 lut 2016, o 00:28
Posty: 4
Marka: toyota
Model: avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 1az
Witam czy ktoś mógłby krok po kroku opisać jak włączyć procedurę wypalania DPF w ACTIVE TEST w Techstream.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2018, o 23:00 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 lut 2016, o 00:28
Posty: 4
Marka: toyota
Model: avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 1az
Ile razy można przeprowadzić procedurę wypalania DPF w ACTIVE TEST w Techstream, czy za każdym razem trzeba wymieniać olej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2018, o 16:57 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 5 paź 2008, o 18:28
Posty: 48
Lokalizacja: lublin
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D
Podczas usuwania DPF trzeba zwrócić uwagę na precyzyjną korektę softu w sterowniku silnika. Mi fachowiec "skasował" wszystkie komunikaty błędów (czy jak to tam się nazywa) i komputer nie pokazywał uszkodzonej przepustnicy. Dopiero podpięcie świeżego sterownika pozwoliło zdiagnozować usterkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2018, o 23:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 492
Pochwały: 49
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
To nie był fachowiec tylko paprak... takich rzeczy się nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2018, o 22:19 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 cze 2012, o 21:01
Posty: 53
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1AD-FTV
Witam

Mam pytanie ponieważ od początku roku stałem się posiadaczem Avensisa T27 2.0 d4d. Jak często wypala się dpf?? Mam wrażenie że co kilkaset kilometrów pojawia się siwo niebieski dym przy mocniejszym przyśpieszeniu na drugim biegu później problem ustaje. Czy to są prawidłowe objawy?? Przebieg powinien być prawdziwy 117 tys.
Z góry dziękuje za odpowiedź.

Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2018, o 22:28 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 753
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
tak często jak komputer silnika uzna, że procedura wypalania jest mu niezbędna.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2018, o 22:54 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 cze 2012, o 21:01
Posty: 53
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1AD-FTV
carsik napisał(a):
tak często jak komputer silnika uzna, że procedura wypalania jest mu niezbędna.


Ale czy powiedzmy co około 500km to nie jest zbyt często ? Nie świadczy to o jakiejś usterce ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 529 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda