TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 23 lip 2018, o 15:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 603 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 lis 2017, o 21:50 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 16:51
Posty: 87
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2D-Cat
Słyszał ktoś o tym, że przy odłączonym EGR temperatura spalania się podnosi i można przegrzać/ uszkodzić silnik lub jakieś jego elementy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2017, o 22:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 lis 2017, o 21:44
Posty: 10
Marka: toyota
Model: t22
Rocznik: 2006
Silnik: d4d
spróbuj go zaślepić na próbę, stare auta nie miały egr i nic się nie przegrzewało


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2017, o 23:17 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 16:51
Posty: 87
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2D-Cat
Właśnie jeżdżę z zaślepką od 1000km.

Jak było ciepłej to błąd miałem co 300km.
Teraz jak jest po 5stopni na dworze to mam codziennie pod odpaleniu, muszę go kasować (błąd P0400), a zawsze to chwilę trwa (kasuje torque i muszę to robić kilkanaście razy zanim załapie - nie wiem czemu).

Chodziło mi bardziej o długofalowe konsekwencje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2017, o 23:47 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 753
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
qbq903 napisał(a):
Słyszał ktoś o tym, że przy odłączonym EGR temperatura spalania się podnosi i można przegrzać/ uszkodzić silnik lub jakieś jego elementy?


EGR jest otwierany w dość wąskim zakresie obrotów i obciązeń silnika więc sam możesz sobie odpowiedzieć.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2017, o 23:58 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 lis 2017, o 21:44
Posty: 10
Marka: toyota
Model: t22
Rocznik: 2006
Silnik: d4d
EGRa można całkiem wyrzucić z oprogramowania tak żeby nie było błędów, chyba zdrowiej z zaślepką bo spaliny z całym brudem nie wracają do silnika


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2017, o 00:21 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 178
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Nie wprowadzajcie ludzi w błąd. W silnikach AD EGR służy do redukcji tlenków azotu ale także do "zmniejszenia maksymalnej temperatury w cylindrze"- to po pierwsze. Po drugie nie ma magicznego przycisku "wyłącz EGR" czy nawet "Dpf" w tych silnikach. Jak myślicie, dlaczego nikt z wycinaczy nie pisze jak "ogłupiają" sterownik silnika i co na tym tracicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2017, o 00:25 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 753
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
enesen napisał(a):
Nie wprowadzajcie ludzi w błąd. W silnikach AD EGR służy do redukcji tlenków azotu ale także do "zmniejszenia maksymalnej temperatury w cylindrze"- to po pierwsze. Po drugie nie ma magicznego przycisku "wyłącz EGR" czy nawet "Dpf" w tych silnikach. Jak myślicie, dlaczego nikt z wycinaczy nie pisze jak "ogłupiają" sterownik silnika i co na tym tracicie?


cieszymy się, oświeć nas. Bo o ile zgoda z tymi tlenkami azotu to co jeszcze tracimy oprócz gruzu w dolocie?

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2017, o 06:50 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 16:51
Posty: 87
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2D-Cat
enesen napisał(a):
Nie wprowadzajcie ludzi w błąd. W silnikach AD EGR służy do redukcji tlenków azotu ale także do "zmniejszenia maksymalnej temperatury w cylindrze"- to po pierwsze. Po drugie nie ma magicznego przycisku "wyłącz EGR" czy nawet "Dpf" w tych silnikach. Jak myślicie, dlaczego nikt z wycinaczy nie pisze jak "ogłupiają" sterownik silnika i co na tym tracicie?
To jak to w końcu jest? Co się traci i co oni tak na prawdę usuwają?

Nie widziałem ani jednej negatywnej opinii po usunięciu EGR. W sumie z 2ad widziałem tylko 2 opinie, jedna osoba ma. wycięte programowo a druga emulator. Ale żeby ktoś narzekał i żałował to jeszcze nie słyszałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2017, o 09:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 492
Pochwały: 49
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Ja nie widzę żadnego negatywnego wpływu braku egra w silniku 2AD. Z tego co się orientuje to tuner robiąc odpowiedni soft w przypadku usunięcia egra w programie wyrównuje ilość spalin ilością czystego powietrza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2017, o 10:37 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7161
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 872
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
enesen napisał(a):
Nie wprowadzajcie ludzi w błąd. W silnikach AD EGR służy do redukcji tlenków azotu ale także do "zmniejszenia maksymalnej temperatury w cylindrze"- to po pierwsze. Po drugie nie ma magicznego przycisku "wyłącz EGR" czy nawet "Dpf" w tych silnikach. Jak myślicie, dlaczego nikt z wycinaczy nie pisze jak "ogłupiają" sterownik silnika i co na tym tracicie?

Tam się nic nie wycina, tylko zaślepia wlot EGR blaszką.
Ewentualnie jeżeli potrzeba, to w programie komputera silnika usuwa się sygnał uchylania zaworu EGR.

Jeżeli wyłączony EGR powoduje troszkę więcej tlenu dla spalanej mieszanki, to paliwo spala się dokładniej i tworzy mniej nagaru w cylindrze :ok:

Jeżeli temperatura spalin dzięki temu minimalnie by się podniosła, to tylko nastąpi efekt jak przy 2T dokładniejszego czystszego dopalania i wydłużenia życia DPF :ok: przez dłuższe odstępy między kolejnymi wypaleniami.

A największa zaleta to sadze lecą tam gdzie ich miejsce, w wydech, a nie zawalają całego dolotu nagarem.

Silnik przy zaślepionym EGR generuje niestety trochę więcej tlenków azotu, ale za to mniej sadzy. Nie wiadomo co jest gorsze dla naszego zdrowia.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2017, o 12:39 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 16:51
Posty: 87
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2D-Cat
Tak się jeszcze zastanawiałem - skoro EGR jest otwierany tylko przy średnim obciążeniu a na min i max obrotach pozostaje zamknięty to niemożliwe, żeby jego trwałe wyłączenie szkodziło silnikowi, oznaczałoby to, że przy normalnej pracy EGR silnik też jest katowany przy zamkniętym EGR.

P.S. Odradzam wszystkim EGR firmy NTY, moja przygoda z tą firmą skończyła się jak tylko ruszyłem z miejsca - auto dostało niesamowitej czkawki, nie dało się w ogóle jechać


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2017, o 13:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 467
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 26
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
EGR uważam za zło konieczne , dobrze jest kiedy właściciel jest świadomy co wylatuje z rury wydechowej po takiej przeróbce https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... xCBCIKnzFT


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2017, o 13:42 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 492
Pochwały: 49
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Andrzej każdy ma swoje sumienie, niestety żyjemy w kraju biedy i nędzy i może byłoby inaczej gdyby nie to że każdego z nas dymają jak tylko się da, żeby jak najwięcej powyciągać z kieszeni. Ja bardzo chętnie przesiadłbym się do tesli, ale nie stać mnie nawet na akumulatory do tego samochodu ;) Zresztą auta to jest jakiś tam ułamkowy procent całego zanieczyszczenia środowiska. Chociaż i te tesle to też nie są jakieś super ekologiczne... Myślę nie ma co dalej tego tematu tutaj drążyć i zostańmy przy sprawach technicznych :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2017, o 14:34 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 16:51
Posty: 87
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2D-Cat
ANDRZEJ104 napisał(a):
EGR uważam za zło konieczne , dobrze jest kiedy właściciel jest świadomy co wylatuje z rury wydechowej po takiej przeróbce https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... xCBCIKnzFT
Toyota 2.2 z wyciętym dpf spełnia normy zadymienia sprawdzane podczas badania na skp - jest trochę poniżej granicy, była świeżo po zmianie oleju i filtrów - ale normę spełnia.

Nie wiem czy prosić o takie samo badanie z zaślepionym EGR, z tego co wiem to zawartości tlenków azotu i tak nie są w stanie sprawdzić.
A badanie dymomierzem też zwykle robią niechętnie, bo procedura jest dość ciężka dla auta, wjedzie ktoś 20 letnim rupciem z dymem z wydechu i może już nie wyjechać

Chiny pompują niesamowite ilości zanieczyszczeń do wody i atmosfery ze swoich fabryk ale o tym się za bardzo nie mówi, bo to produkcja i zysk. Podobnie z produkcją żywności - odpowiadającą za znakomitą większość emisji tlenku węgla do atmosfery - ale znowu - żadne Greenpeace i inne tego typu tematu nie ruszą, bo za duże lobby i nikt by ich nie sponsorował.
Dlatego tak jak kolega wyżej zasugerował - dajmy sobie spokój z etyczną kwestią i skupmy się na technikaliach, może gdzieś w ot się założy temat i etyce wycinania dpf i EGR.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2017, o 15:55 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 gru 2017, o 15:51
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 Diesel D-cat
Dzień dobry Panowie!
Mam kilka pytań. Czy można przesterować komputer tak żeby ominąć EGR? I gdzie mógłbym zakupić nowy lub używany o numerze 25620-27100 lub DEG 0106 - 2 kostki, 3 i 2 piny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2017, o 18:38 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 16:51
Posty: 87
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2D-Cat
roberto913 napisał(a):
Dzień dobry Panowie!
Mam kilka pytań. Czy można przesterować komputer tak żeby ominąć EGR? I gdzie mógłbym zakupić nowy lub używany o numerze 25620-27100 lub DEG 0106 - 2 kostki, 3 i 2 piny.
A jakie auto i silnik?

Trzy tygodnie temu fachowiec na poczekaniu zmienił mi za 400zl program na taki bez EGR i dpf (wcześniej jeździłem z sama zaślepką ale co chwila wywalało błąd - patrz na moje poprzednie posty). Póki co wszystko działa idealnie - więc da się, bez większych konsekwencji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2018, o 16:43 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 1 mar 2017, o 15:59
Posty: 89
Lokalizacja: Wyszkow
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: T25>T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: Byl 1.8 jest 2.0 1AD
Panowie. Chcialbym wyczyscic u siebie Egr. Zauwazylem ze u mnie jest on chyba chlodzony ciecza. Czy moge odlaczyc te 2 przewody i nic mi sie tam nie zapowietrzy? Czy lepiej probowac czyscis bez odlaczenia?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2018, o 16:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 gru 2012, o 18:40
Posty: 1
Lokalizacja: Łęczna
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 dcat
Cytuj:
Zauwazylem ze u mnie jest on chyba chlodzony ciecza. Czy moge odlaczyc te 2 przewody i nic mi sie tam nie zapowietrzy?

zaciśnij je, żeby Ci płyn chłodniczy nie wyciekł i odłącz.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lut 2018, o 10:26 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 10:02
Posty: 1
Marka: toyota
Model: avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 116 km d4d
Witam, ostatnio zapaliły w Toyocie avensis T25 116 KM kontrolki VSC, TRC OFF i silnik które w sumie zgasły po dwóch dniach, po zapaleniu lampek spalanie też wzrosło o jakieś 1,5 litra. Poczytałem że to może być EGR i faktycznie podobno po podłączeniu pod kompa potwierdziło się że to jest zawór. Po wykręceniu okazało się że jest do wymiany, zawór wymieniono na nowy ale spalanie i tak jest wyższe niż sprzed zapalenia się lampek i teraz pytanie czy zawór był zaślepiony i dzięki temu spalanie było niższe czy przyczyna może być gdzieś dalej??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2018, o 22:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 138
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1ADFTV
mario632 napisał(a):
Panowie. Chcialbym wyczyscic u siebie Egr. Zauwazylem ze u mnie jest on chyba chlodzony ciecza. Czy moge odlaczyc te 2 przewody i nic mi sie tam nie zapowietrzy? Czy lepiej probowac czyscis bez odlaczenia?


Przed odłączeniem węży odkręcać korek od zbiorniczka wyrównawczego aby zeszło ciśnienie. W przeciwnym razie płyn wystrzeli


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2018, o 23:09 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 1 mar 2017, o 15:59
Posty: 89
Lokalizacja: Wyszkow
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: T25>T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: Byl 1.8 jest 2.0 1AD
Dzieki za porade. Zrobi sie cieplej to zobacze jak to wyglada w t27 bo troche zmienili sterowanie w porownaniu z t25


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2018, o 18:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 138
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1ADFTV
Napewno dasz rade. Ja po przeczytaniu porad i kilku testów w internecie ogarniałem temat i wszystko poszło bez problemu. Naciąłem sie tylko na wyciek płynu wiec podpowiadam na co warto zwrócić uwage


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2018, o 15:19 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2013, o 00:17
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d
Witam,
Mam pytanie odnośnie check po zaślepieniu egr. Jeżdżę z takim błędem i chciałem go wyeliminować. Doczytałem, że można odpiąć elektronikę z zaworu i błędu już nie wyrzuca. Mam pytanie czy po odkręceniu sterowania od zaworu trzeba to jakoś zaślepić, coś zrobić dodatkowo? avensis t25 2.0d4d 116KM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2018, o 06:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 138
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1ADFTV
czarob20 napisał(a):
Witam,
Mam pytanie odnośnie check po zaślepieniu egr. Jeżdżę z takim błędem i chciałem go wyeliminować. Doczytałem, że można odpiąć elektronikę z zaworu i błędu już nie wyrzuca. Mam pytanie czy po odkręceniu sterowania od zaworu trzeba to jakoś zaślepić, coś zrobić dodatkowo? avensis t25 2.0d4d 116KM

W T27 jak mialem odpieta elektronikę to auto dziwnie sie zachowywało, tzn. Przez 20 min jechało normalnie a pozniej nie miało mocy. Po podpięciu kabla EGR ten problem ustał.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2018, o 12:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 492
Pochwały: 49
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Odpięcie elektroniki nic nie da. To trzeba najlepiej wyłączyć programowo i zaślepić. A jak ktoś chce kombinować to można spróbować ograniczyć EGR. Dokładniej to kupić zaślepkę i zaczynać od nawiertów 1 , 2 , 3 i obserwować przy ilu nie będzie problemów z checkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2018, o 13:44 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 138
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1ADFTV
Miłosz napisał(a):
Odpięcie elektroniki nic nie da. To trzeba najlepiej wyłączyć programowo i zaślepić. A jak ktoś chce kombinować to można spróbować ograniczyć EGR. Dokładniej to kupić zaślepkę i zaczynać od nawiertów 1 , 2 , 3 i obserwować przy ilu nie będzie problemów z checkiem.

U mnie te problemy były po zaślepionym i wyłączonym programowo EGR


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2018, o 14:42 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 492
Pochwały: 49
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Tuner mógł coś skopać albo po ludzku mógł się pomylić. Tak jak u mnie np były jakieś cyrki z czujnikiem różnicy ciśnien na dpfie. Po korekcie softu, problem ani razu nie wrócił. Sterowniki denso tak na prawdę to temat dosyć nowy. Nawet nie każdy tuner się jeszcze podejmuje dłubania tego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2018, o 08:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 31 mar 2012, o 21:25
Posty: 136
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 liftback
Rocznik: 2005
Silnik: 1CD-FTV
Witam
Wczoraj mechanik wyczyścił mi egr. Przy wyjmowaniu wylało się z zaworu trochę oleju. Czy miał ktoś taki przypadek?
Pozdrawiam

_________________
-------------------------
http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/46026
http://www.ermail.pl/dolacz/UXZeamUM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2018, o 08:44 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 22:29
Posty: 147
Pochwały: 42
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D-4D
Przejrzałem cały temat, gdyż mam wrażenie, że zawór EGR w mojej Avenie nie domaga - słabo startuje na wolnych obrotach, puszcza czarnego bąka, a jak już złapie obrotów to idzie jak wściekła ;) Mam zamiar to przeczyścić i o ile sam demontaż i czyszczenie zaworu EGR według opisów zawartych w temacie nie wydaje się być trudne to pytanie mam do sytuacji jaką mogę spotkać u siebie, a przedstawioną na zdjęciu Piotrka:

piokli napisał(a):
Obrazek


Czy wyczyszczenie tego miejsca jest w jakiś sposób niebezpieczne? Czy jak jakiś paproch wpadnie do środka podczas dłubania to mam się bać?

Pozdrawiam.

_________________
Avensis T25


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2018, o 09:29 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 1 mar 2017, o 15:59
Posty: 89
Lokalizacja: Wyszkow
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: T25>T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: Byl 1.8 jest 2.0 1AD
Rob tak zeby nic nie wpadlo. Wloz kawalek szmatki w otwor. Potem wez jakas duza wykalaczke i z pomoca odkurzacza wyciagaj wszystko.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 603 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda