TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 24 mar 2017, o 12:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 291 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 cze 2014, o 21:34 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2014, o 19:32
Posty: 575
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 53
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2003
Silnik: 1CDFTV
Tak się dzieje ;//
Nie ma żartów :(((
https://www.youtube.com/watch?v=ajE8gkoTneQ

_________________

Pan Kaprys: Pan Kapryś


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2014, o 16:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 sie 2014, o 22:02
Posty: 18
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 20D4D
witam wszystkich,
jestem nowy na forum i świeżo po zakupie ave D4D 126km 2010r. Przebieg 152 tyś. Przebieg autentyczny auto kupione od znajomego który miał ją od nowości. Po przesiadce z Vectry C 120 km brakowało mi mocy. W ubiegłym tygodniu pojechałem na hamownię i wyszło 115,4 km i 280 Nm. Czyli gdzieś uciekło 11 km i 40 Nm z serii. Podpowiedzcie od czego zacząć leczenie pacjenta bo wg. wykresu z hamowni i opinii fachowca z 4GT turbo w mojej ave pracuje bez zarzutów. Dodam że EGR został wyczyszczony przed wizytą na hamowni. Z góry dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2014, o 21:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 mar 2011, o 22:59
Posty: 413
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D-4D / 116 KM
hmm, musiałbyś mieć pewność że z fabryki auto wyjechało z mocą 126 KM...
tego niestety się nie dowiesz, np. w przypadku VW zdarza się, że nowe auto ma więcej mocy na hamowni niż w katalogu (kilka KM), ale jak w przypadku Toyoty to nie pamiętam...(kiedyś były artykuły na ten temat w prasie motoryzacyjnej)...
czy Vectra miała na hamowni 120 KM? sprawdzałeś ją?
ogólnie brakuje ci mocy czy w dolnym zakresie obrotów? Vectra nie jest czasami 8-zaworowa?

_________________
sprzedam dodatki do ON: czyszczący Liqui-Moly (pro line, kod:5156) oraz depresator zimowy Kleen-Flo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2014, o 00:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 sie 2014, o 22:02
Posty: 18
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 20D4D
Vectra była 8-mio zaworowa. Katalogowo miała 120 ps. Jak ją sprowadziłem przy przebiegu 196 tyś. km na hamowni pokazało 131 ps. Gość który ją hamował mówił że te silniki często mają więcej niż podaje producent. Jak sprzedawałem z przebiegiem 370 tyś. km kupujący pojechał na hamownię i wyszło 123 ps. ale pewnie DPF już był mocniej zawalony stąd ta różnica.
W mojej AVE nie ma fabrycznie DPF-a. Nie wiem ile PS miała jako nowa ale w dokumentach i papierach sprzedażowych podają 126 PS. Gość który ją hamował mówił że kilka Ave z tym silnikiem boxował i nigdy nie było mniej jak 123 PS. Dzwonił do V-techu w Krakowie przy mnie i potwierdzili że takiego przypadku też nie mieli.
Faktycznie mocy brakuje w dolnym zakresie chociaż powyżej 2000 rpm szału też nie robi w porównaniu do Vectry.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2014, o 07:02 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20272
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 279
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Bez jakiejs konkretnej diagnostyki nic nie wyjasnisz. Sproboj tez co bedzie po jakiejs dlugie trasie, moze sie troche odmuli. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2014, o 14:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2011, o 00:09
Posty: 392
Lokalizacja: Rzym
Pochwały: 5
Marka: toyota
Model: Avensis verso
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d
Lejba! Ja na twoim miejscu bym zaczą od innej hamowni, wcześniej zatankuj dobrej jakości paliwo, jak wynik będzie podobny to zacznij od czyszczenia wtryskiwaczy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2014, o 21:35 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 sie 2014, o 22:02
Posty: 18
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 20D4D
Dzięki koledzy spróbuję w tym tygodniu podjechać do Krakowa do V-techa zobaczymy. Jak będzie ok to od razu ją zaboksuję


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 gru 2014, o 22:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 maja 2014, o 11:13
Posty: 4
Marka: toyota
Model: avensis verso
Nadwozie: inne
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 diesel
im więcej czytam tym mniej wiem. Pytanie -nie działa turbo czy może to być wina zaworku podciśnienia,gdyż zauważyłem ż u mnie brak jest tej okrągłej części z czterema kropkami,został po niej otworek i ślad jak by była urwana.Proszę o odp. :-) Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 gru 2014, o 20:23 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 gru 2014, o 13:51
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 D4d
witam. Mam problem z Avensis 2.0 D4d 116 koni z 2005 roku. Auto traci raz na jakiś czas traci moc. Odzyskuje ją dopiero po jakimś czasie mocno przegazowując auto lub po odczekaniu kilku minut. Po podłączeniu pod komputer nie wyskakują żadne błędy. Po teście drogowym gdy auto straciło moc widać że wina leży po stronie turbiny. Mechanik chce wyciągać turbinę do czyszczenia. Może macie jakieś pomysły co można byłoby jeszcze sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 gru 2014, o 20:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2011, o 00:09
Posty: 392
Lokalizacja: Rzym
Pochwały: 5
Marka: toyota
Model: Avensis verso
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d
Drożność, szczelność i czyszczenie całego układu paliwowego,zaczynając od smoka w baku a kończąc na zaworkach scv i wtryskach,potym sprawdz prace zaworu egr,vrv i przepływomierza,potym sprawdz drożność catalizatorów, następnie szczelność wszystkich wężykòw podciśnienia i dolotu zaczynając od filtra powietrza a kończąc na intercoolerze i szczelność kolektora, też warto sprawdzić i oczyścić wszystkie styki masy, albo poprostu zrób testy drogowe i będziesz wiedział gdzie diabeł siedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 gru 2014, o 21:24 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 gru 2014, o 13:51
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 D4d
z tego co wiem w mojej Toyocie jest jeden zawór scv. Test drogowy był robiony. Mechanik wszystko co mógł, umiał to sprawdził. Początkowo turbina ładowała do 175 po rozruszaniu dzwigienki ładowała koło 200 czyli ok, ale tylko przez kilka kilometrów. Po zaniku mocy widać że wina leży po stronie turbiny bo w ogóle straciła ładowanie. Po jakimś czasie auto znowu odzyskuje moc i można normalnie jezdzic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2014, o 19:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 mar 2011, o 22:59
Posty: 413
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D-4D / 116 KM
albo vrv (może uda się od kogoś pożyczyć) źle steruje albo kierownice w turbinie się przycinają...
jak jeździsz codziennie? jakie trasy i przy jakich obrotach zmieniasz biegi?


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
sprzedam dodatki do ON: czyszczący Liqui-Moly (pro line, kod:5156) oraz depresator zimowy Kleen-Flo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2014, o 21:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 gru 2014, o 13:51
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 D4d
to właśnie jestem raczej spokojnym kierowcą i myślę że mogą być to kierownice w turbinie. Mechanik za czyszczenie takiej turbiny życzy sobie 500zł. Uważacie że to normalna cena?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 gru 2014, o 09:29 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 504
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 4
Marka: opel
Model: kadett
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
To cena prawie jak za regeneracje. Koszt przeczyszczenia powinien oscylowac w granicach 200 - 250zl.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 gru 2014, o 23:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 mar 2011, o 22:59
Posty: 413
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D-4D / 116 KM
ale trzeba doliczyć wyjęcie i założenie...może 500 zł za całość...
spróbuj po dobrym rozgrzaniu oleju (ok. 10 minut jady po osiągnięciu przez płyn 90 stopni) jechać 2 minuty na 2 biegu na obrotach 4.500...
rozpędzaj auto i puszczaj gaz...
jeżeli pomoże to zmieniaj biegi przy 3 tys. obr. ...
w innym przypadku zmiana auta na wolnossące...
p.s. ja jestem na etapie szukanie wolnossącej benzyny...nie jeżdżę wolno, ale zbyt delikatnie...

_________________
sprzedam dodatki do ON: czyszczący Liqui-Moly (pro line, kod:5156) oraz depresator zimowy Kleen-Flo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2015, o 10:48 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2013, o 15:37
Posty: 73
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: t22 avensis
Rocznik: 2000
Silnik: d4d 110km
Witam .Auto Toyota avensis 2000r d4d 110 km .Turbo o nr 17201 27010 bierze olej .Odma odłączona i olej nadal w dolocie ,ubywa 1 litr na 1000 km. Zero luzów promieniowych i osiowych. auto dobrze przyspiesza prędkość max ok. 190 na godz.Błędów nie wywala.Dzwoniłem do dwóch dużych firm od regeneracji turbo i nie mają oryginalnych części a na Chińskich nie chcę.Cały nowy rdzeń do turbo tęż odpada bo Chińskie.Kupiłem używane turbo.Cięgno chodzi w nim ciężko czy tak ma być ? Trzeba dwóch rąk by je poruszyć? Chodzi mi o pręt idący z gruszki do zaworu upustowego po stronie gorącej turbo.Zawór ten jest sterowany nadciśnieniem jak podejrzewam a nie komputerem ,więc czy ma on chodzić ciężko?W starym turbo na luzie po dodawaniu gazu słyszę jak by zawór działał takie grechotanie przy schodzeniu z obrotów podczas gazowania ale co dziwne cięgno ani drgnie , nie wiem czy ma luzy może jest urwane a zawór sam popuszcza jest zepsuty.. Grechotanie filmik https://www.youtube.com/watch?v=c1fWAjmHA4Q Mam pytanie czy jeżeli jest to grechotanie to prawidłowo cięgno z gruszki ma się ruszać na luzie bez obciążenia?I co z nowym turbo które zakupiłem czy ma ciężko chodzić to cięgno? Do gruszki w nowym turbo wlałem olej i rozruszałem ale nadal ciężko chodzi.Czy nadciśnienie jest w stanie to otworzyć by turbo nie przeładowywało ? W niedziałaniu gruchy i cięgna (westgate) upatruję rozszczelnienie starego turbo w związku z przeładowaniem ale błąd silnika żaden nie wyskakiwał .Miałem też nieszczelność miedzy filtrem powietrza a turbo i dolny przewód do intercoolera też był lekko nieszczelny.Turbo gwizda przy każdym zakresie obrotów nawet po uszczelnieniu tych przewodów ,wcześniej tego nie było.Na forach jest dużo o tym ale tam jest sterowanie westgate przez komputer lub zmienna geometria i cięgno chodzi lekko , chyba że w tej turbinie też ale żadnych czujników nie zauważyłem więc myślę że to nadciśnienie steruje całym westgate .Z dolotu jest nawet podprowadzony wężyk do gruszki. Z góry dziękuję za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2015, o 20:23 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 19 kwi 2012, o 21:32
Posty: 79
Marka: Toyota
Model: AVENSIS
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FTV 150 kM
Czy ktoś wie czy można gdzieś dostać śrubę którą zaznaczyłem na czerwono ??
I wogóle jak duże ona ma znaczenie ??


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2015, o 14:50 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 504
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 4
Marka: opel
Model: kadett
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
Taka srubke mozesz dostac np u mnie. Tak ma ona bardzo duze znaczenie - jest to zderzak od zmiennej geometrii. W zaleznosci jak zostanie on ustawiony - turbo moze ciagnac z samego dolu badz dopiero przy samej gorze obrotow silnika. Nie polecam regulacji zmiennej geometrii za jego pomoca.
_________________________________________________________________________________

kokos50 napisał(a):
Cięgno chodzi w nim ciężko czy tak ma być ? Trzeba dwóch rąk by je poruszyć?


Tak, tak ma byc.

kokos50 napisał(a):
prawidłowo cięgno z gruszki ma się ruszać na luzie bez obciążenia?I


Poruszanie bedzie minimalne - o ile bedzie. Najwieksze bedzie podczas jazdy kiedy silnik jest najbardziej obciazony.

kokos50 napisał(a):
Do gruszki w nowym turbo wlałem olej i rozruszałem ale nadal ciężko chodzi


Rozje***es mnie na maxa tym textem. Ten olej wypadaloby gdzies indziej wlac bo napewno nie do "gruszki"

kokos50 napisał(a):
Czy nadciśnienie jest w stanie to otworzyć by turbo nie przeładowywało ?


Tak.

kokos50 napisał(a):
Turbo gwizda przy każdym zakresie obrotów nawet po uszczelnieniu tych przewodów ,wcześniej tego nie było.


Efekt braku stosownej wiedzy dotyczacej sprezarki i jej montazu.

kokos50 napisał(a):
i cięgno chodzi lekko


Smiem twierdzic, ze jest odwrotnie. Jak poznasz budowe i zasade dzialania zaworu to dowiesz sie, ze zaden nie chodzi lekko a kazdy - czy to nadcisnieniowy czy podcisnieniowy - dziala ciezko.

kokos50 napisał(a):
żadnych czujników nie zauważyłem więc myślę że to nadciśnienie steruje całym westgate


Cisnienie jakie wytwarza turbo steruje zaworem. Im wieksze doladowanie tym ciegno bardziej sie wysuwa powodujac upuszczenie spalin aby nie wystapilo przeladowanie.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2015, o 21:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 cze 2015, o 21:14
Posty: 1
Marka: toyota
Model: avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 diesel
witam, ostatnio walnęła mi rura dolotowa turbo przy ave 2.2 d-cut, wymieniłem ją i podczas przyspieszania piszczy nie wiem czy to turbo czy coś innego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2015, o 22:06 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 504
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 4
Marka: opel
Model: kadett
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
Czarny kot potlukl mi doslownie przed chwila szkolana kule z ktorej mialem Ci wywrozyc co jest powodem niepokojacego dzwieku. Musisz poczekac do jutra az kupie nowa.

Co mi puka z tylu w aucie. Wiesz moze co??

Reasumujac - na forum nie ma wrozbitow, magikow, jasnowidzow... Bez uslyszenia dzwieku nikt Ci nie powie co jest jego przyczyna. Zamiast siedziec i pisac bzdury wez lepiej telefon z kamera, nagraj dzwiek, wrzuc, posluchamy i bedzie mozna postawic wstepna diagnoze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2015, o 10:09 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2013, o 15:37
Posty: 73
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: t22 avensis
Rocznik: 2000
Silnik: d4d 110km
Dziękuję filip_2011 za odpowiedzi. Jak pisałem w autku ubywa sporo oleju .Wymieniłem Turbo na używane i zobaczę czy nadal będzie ubywało.Poza tym czy to dymienie z odmy na rozgrzanym silniku jest normalne? Czy ma jakiś związek z spalaniem oleju ? Podobno mogą to być podkładki pod wtryskami? Dodam iż z rozłączoną w ten sposób odmą zrobiłem 2000km i oleju w puszcze z filmiku uzbierało się ok jednej małej łyżki. Zimny silnik https://www.youtube.com/watch?v=Rr1ZNTGS--o Ciepły silnik https://www.youtube.com/watch?v=EX9WfN17rJ0 . Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2015, o 10:34 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 504
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 4
Marka: opel
Model: kadett
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
kokos50 napisał(a):
Wymieniłem Turbo na używane i zobaczę czy nadal będzie ubywało


No no, koniecznie.

kokos50 napisał(a):
Poza tym czy to dymienie z odmy na rozgrzanym silniku jest normalne?


Poszukaj na necie co to odma a dowiesz sie czy tak ma byc czy nie.

kokos50 napisał(a):
Podobno mogą to być podkładki pod wtryskami?


Podobno.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2015, o 21:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 mar 2011, o 22:59
Posty: 413
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D-4D / 116 KM
kokos50 napisał(a):
Dzwoniłem do dwóch dużych firm od regeneracji turbo i nie mają oryginalnych części a na Chińskich nie chcę.Cały nowy rdzeń do turbo tęż odpada bo Chińskie.Kupiłem używane turbo.

widziałem reklamę w prasie motoryzacyjnej, że MotoRemo i InterCars oferują oryginalnie regenerowane turbosprężarki Garretta...
Szwagier Koleżanki zregenerował koledze turbo do RAV-4 z 2002r. za 600 zł...cały środek nowy...
ciągnie idealnie, ciśnienie ustawione idealnie na 202...facet na prawdę ma pojęcie i ma sprzęt...nawet do pomiaru natężenia przepływu...

_________________
sprzedam dodatki do ON: czyszczący Liqui-Moly (pro line, kod:5156) oraz depresator zimowy Kleen-Flo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2015, o 22:05 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 504
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 4
Marka: opel
Model: kadett
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
Sol-Wagon napisał(a):
widziałem reklamę w prasie motoryzacyjnej, że MotoRemo i InterCars oferują oryginalnie regenerowane turbosprężarki Garretta...


A w t22 d4d jest turbo firmy IHI.

Sol-Wagon napisał(a):
Szwagier Koleżanki zregenerował koledze turbo do RAV-4 z 2002r. za 600 zł...cały środek nowy...


Nowy = chinski, 600 zl powiadasz?? W cer motor czy na all.egro idzie kupic ten sam korek znacznie taniej. I tez jest roczna gwarancja :hahaha:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lip 2015, o 13:18 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 19 kwi 2012, o 21:32
Posty: 79
Marka: Toyota
Model: AVENSIS
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FTV 150 kM
Mam taki sam odgłos co na tym filmie https://www.youtube.com/watch?v=ivfHJHFtOUw, wie ktoś co to może być ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lip 2015, o 09:08 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 15:06
Posty: 127
Lokalizacja: Marki/WY
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 1AD-FTV
Martin29 napisał(a):
Mam taki sam odgłos co na tym filmie https://www.youtube.com/watch?v=ivfHJHFtOUw, wie ktoś co to może być ??



moja Ave ma tak samo :help:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lip 2015, o 09:45 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 19 kwi 2012, o 21:32
Posty: 79
Marka: Toyota
Model: AVENSIS
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FTV 150 kM
MR718, mnie te odgłosy pojawiły się z dnia na dzień... jeździć jeździ natomiast ciekaw jestem w czym tkwi problem. Jeśli odepnie się przewód podciśnienia od turbo, to tego odgłosu nie ma. Stąd też zastanawiam się czy to turbo czy coś innego ??. Myślałem też o katalizatorze, no ale nie chce nic ruszać. Może ktoś ma taki problem i wie o co chodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lip 2015, o 13:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 15:06
Posty: 127
Lokalizacja: Marki/WY
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 1AD-FTV
Mi też to się pojawiło z dnia na dzień :) ale jeżdżę z tym już jakiś czas i oprócz tego dziwnego odgłosu nie ma żadnych innych objawów... ech może w końcu znajdę czas żeby się tym zająć :smutas:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lip 2015, o 16:07 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 00:35
Posty: 504
Lokalizacja: swiat
Pochwały: 4
Marka: opel
Model: kadett
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1991
Silnik: c20let++f28
Sprawdzcie sobie szczelnosc ukladu dolotowego i samo turbo poniewaz moze byc postrzepiona np jedna lopatka turbo i takie odglosy beda slyszalne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lip 2015, o 23:43 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 19 kwi 2012, o 21:32
Posty: 79
Marka: Toyota
Model: AVENSIS
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FTV 150 kM
W poszukiwaniu przyczyn "syczenia" podczas przyśpieszania, znalazłem miejsce przy turbinie w którym uchodzi powietrze:
Obrazek
Popsikałem w tym miejscu płynem i pojawiają się bąbelki. Ale oczywiście nie wiem czy tak ma być, czy ma to wpływ na moc.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 291 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Tomek_one


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda