TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 23 sie 2017, o 06:06

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 666 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 lut 2015, o 22:39 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2013, o 15:37
Posty: 76
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: t22 avensis
Rocznik: 2000
Silnik: d4d 110km
Wypiłem za dużo i powiem prawdę . Pompy nie przepłukali a mowiłem im trzy razy ale jak tu mowic do madrzejszych. Dziś zagladam do nowego baku a tak syf tzn opilki po tloczeniu baku dosc duze wbile w filtr wstepny czyli nowy bak zalozony na odp..dol. Poza tym 5 bieg 2500 zł po znajomościach kiedyś i zawieszenie kumpel 130 kg i olej wylał z amortyzatora .1600 zł z robota sprezyny plus amory. poza tym kostka stacyjki . I wielu naciągaczy po drodze .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2015, o 10:37 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2013, o 15:37
Posty: 76
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: t22 avensis
Rocznik: 2000
Silnik: d4d 110km
Zrobiłem od wymiany baku i pompy ok 2tyś km i spokój ,nic nie dławi a auto nieraz dostaje ostro. Scv czyściłem i powietrzem przedmuchałem.Wcześniej na starej pompie te sme Scv po czyszczeniu dawały radę ok 100 -200 km . Teraz spokój .Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2015, o 18:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 sty 2015, o 17:46
Posty: 109
Lokalizacja: Lubelskie
Marka: toyota
Model: avensis T 25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2,2 d4d 150 km
czyli poprostu siadała juz pompa,dobrze ze scv udało sie uratować


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2015, o 08:21 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2013, o 15:37
Posty: 76
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: t22 avensis
Rocznik: 2000
Silnik: d4d 110km
Starej pompy nie rozbierałem ale opiłkowała bo skąd niby w baku syf , syf widoczny po odstaniu ropy drobny jak mąka ale magnes to przyciągał i flitr paliwa nie był w stanie tego wyłapać nawet oryginalny toyoty. .Auto na starej pompie normalnie odpalało. Po wyczyszczeniu scv też spoko jechało , tylko na krótko 100 - 200 km i potem łapało już scv. Na nowej pompie tzn. używanej którą zamontowałem nie widzę różnicy w osiągach auta, ale nie łapie już scv. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2015, o 19:31 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 sty 2015, o 17:46
Posty: 109
Lokalizacja: Lubelskie
Marka: toyota
Model: avensis T 25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2,2 d4d 150 km
to ile juz przejechałeś na tej pompie co założyłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2015, o 07:32 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2013, o 15:37
Posty: 76
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: t22 avensis
Rocznik: 2000
Silnik: d4d 110km
Już ponad 3 tyś i wszystko ok :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2015, o 17:59 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 lis 2013, o 17:30
Posty: 8
Lokalizacja: Ełk
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2002
Silnik: d4d 116KM
Panowie czy ktoś z was ma zaworki scv d4d avensis verso 2002 na podmiankę w celu ustalenia czy to na pewno to jest przyczyną złej pracy auta,pokrywam koszty pszesyłek no i na flaszkę :).Proszę o pomoc trochę boję się ładować w koszta bez ustalenia usterki.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2015, o 09:42 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2013, o 15:37
Posty: 76
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: t22 avensis
Rocznik: 2000
Silnik: d4d 110km
Ja zrobiłem tak .Wyjąłem stare zaworki przedmuchałem powietrzem sprężonym wymoczyłem w nafcie podając im prąd.Auto odżyło więc wymieniłem zaworki na nowe i było ok. Tylko nowe długo nie wytrzymały bo pompa cr mi opiłkowała i łapało te zawory. Zanim je wymienisz otwórz otwór od zbiornika paliwa pod tylnym siedzeniem i wyjmi sitko filtracji wstępnej .Wyczyść je dokładnie w czystej ropie niech ta ropa odstoi i zobacz czy na dnie nie ma jakby zmielonych na mąkę opiłków bo tak gołym okiem w baku ich nie dostrzeżesz . Jeśli tak to pompa do wymiany .Mi wtrysków nie zapchało. Ale nowy zbiornik paliwa kupiłem bo wyczyścić z opiłków do zera ciężko .Pompę kupiłem po regeneracji za 500 zł (nie wiem czy na starych dobrych częściach) sprawdzoną na maszynie.Bak 600 z montażem jeśli dobrze pamiętam . I problem dławienia odszedł w zapomnienie.Tak że wyczyść zaworki jeśli nie masz sprawnych na podmianę jak auto odżyje stawiał bym na scv.Jeśli byś wymieniał pompę cr przed założeniem scv kręć rozrusznikiem by wypłukąc pompę - nie wiadomo co w niej może być - zależy z jakiego żródła kupiłeś.Jeśli masz bład 1228 te czynności mogą pomóc twojej Ave.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lis 2015, o 15:49 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:56
Posty: 28
Lokalizacja: miastostumostów
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 FL
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2001
Silnik: D4D
Panowie, takie pytanie: czy zna ktos dokladne wymiary oringow ktore sa na zaworkach SCV, lub wie, skad te wymiary mozna wziac? Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc ;)

_________________
Bardzo mi z tego powodu wszystko jedno.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2015, o 23:08 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 lis 2015, o 10:27
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2001
Silnik: 1CD-FTV
Panowie u mnie historia wygląda następująco: Avensis D4D 2001r. Kiedyś (ok. roku temu) zaświeciła mi się kontrolka 'check engine', podjechałem do mechanika i jedyne co dzisiaj pamiętam to że to może być pompa paliwa w baku. Więcej już się nie zaświeciła więc zapomniałem o temacie tym bardziej że wymieniał to jako jedną z opcji. Mniej więcej w sierpniu pierwszy raz miałem problem z mocą, auto jechać jechało, ale praktycznie nie przyspieszało. Objawy identycznie jak w poprzednich postach, błąd P1228. Wcześniej miałem również problemy z turbo (nieszczelność, lało z intercoolera) więc postanowiłem zrobić wszystko za jednym zamachem. Kupiłem używany zielony zaworek SCV i wymieniłem go (podobno 100% sprawny) + zregenerowałem turbo. Po regeneracji auto było jakby słabsze, na autostradzie ledwo dociągałem do 120km/h mimo, żę turbo warczało aż miło. Problemem okazała się podobno pęknięta rura łącząca obudowę filtra powietrza ze sprężarką. Po założeniu nowej rury przez miesiąc było ok, po tym czasie wysypał się (tak mi się wydawało) używany zaworek. Znów po przejechaniu kilku- kilkunastu kilometrów włączała się kontrolka 'check engine'. Na moje oko włączała się dosyć losowo, bo raz się świeciła i auto miało względnie moc, innym razem nie świeciła, a nie ciągnęło. Przy przytrzymanym do podłogi gazie czułem, że co jakiś czas łapie na chwilę moc, po czym zaraz ją traci, takie jakby zrywy. Za radą mechanika założyłem więc nowy zaworek Denso, niestety po wyjechaniu z warsztatu problem powrócił - auto przez chwilę ostro przyspieszało, a następnie zupełnie "traciło parę". Wróciłem od razu do warsztatu, mechanik wyjął i włożył zaworek, wcześniej przegazował auto na wyjętym, założył i zrobiłem kolejną próbę - niestety znów to samo, chwilę jechało super, a potem klapa. Kolejny powrót, przełożenie i wydawało mi się, że już jest ok ale po 2 dniach 'check engine' znowu dało o sobie znać. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Filtr paliwa wymieniałem niecały rok temu (zamiennik). Dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 gru 2015, o 11:40 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 lut 2007, o 22:34
Posty: 60
Lokalizacja: Zduńska Wola
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: D4D
lcso napisał(a):
Filtr paliwa wymieniałem niecały rok temu (zamiennik). Dzięki za pomo

Zacznij od tego. Nie żałuj grosza na oryginał!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 gru 2015, o 14:03 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6920
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 815
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Załóż oba nowe zaworki SCV.
Tylko nie kupuj używanych !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2016, o 01:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 wrz 2011, o 21:50
Posty: 1
Lokalizacja: Chocianów
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2001
Silnik: 1CDFTV
Z doświadczenia wiem że błąd P1228 to głównie związany jest z zaworkami SCV, jeśli występuje utrata mocy, czyli bieg 3 i obroty 2500 pedał przyśpieszenia zablokowany (nie ruszmy tak aby obroty były równe 2500) a czujemy że auto delikatnie szarpie, przyśpiesza, a następnie czujemy utratę mocy, no i znów to samo i tak na okrągło to kupcie dwa zaworki SCV firmy Denso, w konkretnej firmie jaką jest JPARTS koszt 2szt to 650 zł z przesyłką(zawsze u nich kupuję SCV-ły) i macie problem z głowy. Zaznaczę jeszcze warunek, rozumiem że silnik uruchamia się prawidłowo?!. Jeśli nie, to szukamy problemu w korekcji wtrysków lub w samy m rozruszniku.

Pozdrawiam i służę pomocą. Chocianów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2016, o 22:39 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 lut 2016, o 21:42
Posty: 18
Marka: Toyota
Model: Rav4 d4d
Nadwozie: inne
Rocznik: 2003
Silnik: 2,0 116 km
witam
mam maly problem mianowice utrata mocy po przejechaniu kilku km :/ posiadam ravke d4d 2.0 z 2003 ,przeczytalem sporo w tym temacie i moj problem moge laczyc zaworkami SCV
problem polega na tym ze po przejechaniu okolo 15 km ravka traci moc lecz po przekroczeniu magicznych 3800 rwie sie dalej i tak jest na kazdym biegu ,. na poczatku pomagao niekiedy wylaczenie i wlaczenie auta ,,, dodam ze nie wyswietla sie błąd :/ ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2016, o 21:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 272
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
Ciagniesz ten sam temat w problemy z Turbina....tam ANDRZEJ104 daje Ci jasne sugestie i konkretne pytania wiec trzymaj sie ich i nie mieszaj w nastepnym temacie:P tak czy siak skieruje cie do tego działu zachwile....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2016, o 03:20 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lip 2015, o 15:16
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2000
Silnik: D4D 2.0 Diesel
Szanowne Forum :-)

Po pierwsze chciałbym się przywitać.:-) Piszę tu po raz pierwszy, ale zaglądam tu (szczególnie ostatnio;-)) dość często. Fajnie, że jest takie forum i ludzie chętnie dzielący się wiedzą i pomagający innym.:-) Mam nadzieję, że dzięki Wam mój problem także uda się rozwiązać.
Problem:
Od kilku miesięcy mam problem z brakiem mocy w T22 D4D 2.0 na 3, 4 i 5 biegu. Pojawił się po raz pierwszy po wyczerpaniu paliwa prawie do zera. Zapaliła się kontrolka Check Engine. Zatankowałem na najbliższej stacji a był to Lukoil. Od tego momentu, to jest od kilka miesięcy mam poniższy problem.
Objawy:
Silnik wchodzi na obroty w miarę dobrze na 1 i 2 biegu. Na 3 biegu dochodzi maksymalnie do 4000 rpm, na 4 biegu do 3000 rpm, na 5 do 2500 rpm. Potem czasami jest wyraźny spadek bądź zatrzymanie obrotów, a czasem obroty rosną dalej ale bardzo wolno. Wygląda mi to na jakiś problem z dostarczaniem odpowiedniej ilości paliwa (ciśnienia CR) bądź niezałączaniem się poprawnie turbo. Czasami mam wrażenie, że turbo zaczyna działać lecz po chwili nagle przestaje - następuje bardzo wyraźny spadek mocy. Przy dłuższym duszeniu silnika na 5 biegu czasem wyskakuje błąd 78(8) Fuel Pump System Malfunction (Short)
Testy:
Zanim kupiłem kabel do komputera i odczytałem błąd wykonałem poniższe sprawdzenia:
- czyszczenia zaworu EGR, potem wymiana na lepszy ale też używany
- przepływomierz - czyszczenie sprężonym powietrzem i testy z jazdą z odpiętym
- filtra paliwa w baku i wymiana filtra paliwa przy silniku
- sprawdzenie filtra powietrza
Po odczytaniu błędu przez kabel Mini-VCI w programie TechStream przystąpiłem do:
- czyszczenia zaworów SCV tak jak to tutaj opisano - moczenie 24h w nafcie i pobudzanie prądem ;-)
- dolanie do baku środka czyszczącego STP
- jazda przez godzinę na 4000 rpm na 3 biegu - z braku autostrady po drodze ;-)
Rezultat:
Powyższe czynności nie rozwiązały problemu. Może jest trochę lepiej - zakresy obrotów w których silnik pracuje dobrze trochę się rozszerzyły. Zamieszczam tutaj parę zrzutów ekranów z testów podczas jazdy jeszcze przed czyszczeniem SCV. Może komuś doświadczonemu rzuci się od razu w oczy problem. Porównałem parametry z referencyjnymi dla silnika 1CD-FTV i oto co budzi moje wątpliwości.
1) Ciśnienie na magistrali CR nagle spada podczas gdy obroty silnika nadal powoli rosną.
2) Ciśnieni turbo na biegu jałowym przy 700rpm i 2000rpm wynosi tylko 99 kPa (to tylko atmosferyczne jak sądzę). Czy powinno być takie niskie? Górnej granicy 200 kPa raczej nie przekracza.
3) Korekcja na jednym z wtryskiwaczy wynosi -1,7 mm3. Podobno to też może być problemem.
4) Injection volume - jeśli dobrze interpretuję to jest przekroczone kilkukrotnie
Czy na podstawie tych danych można już zdiagnozować problem, czy konieczne są dokładniejsze profesjonalne testy?

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Bardzo proszę o pomoc.:-)

Pozdrawiam
Miumiach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2016, o 08:48 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 663
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
zmień ten scv i będziesz zadowolony. Jesteś jednym z nielicznych, którzy opisali sensownie problem i za to należy Ci się pochwała. Ale niepotrzebnie dalej kombinujesz. Spadek ciśnienia w listwie jest dość ewidentną wskazówką. Co prawda spotkałem się kiedyś z takim zjawiskiem, że naraz wtryskiwacz zaczynał bardzo gwałtownie lać przy pewnych obrotach i to też ograniczało ciśnienie na listwie ale to raczej nie do stwierdzenia bez wyciągania wtryskiwaczy a i tak zmieniłbym ten scv.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2016, o 13:54 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6920
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 815
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Na 99% scv
Te scv zużywają się mechanicznie i po skokach ciśnienia pod obciążeniem widać
na Twoich wykresach, że przyszedł już ten czas.

Zaworki wymień oba, na allegro kupisz za 650zł.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2016, o 10:10 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lip 2015, o 15:16
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2000
Silnik: D4D 2.0 Diesel
Wielkie dzięki Panowie.:-)
Czy możecie jeszcze polecić jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2016, o 11:06 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6920
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 815
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
viewtopic.php?f=71&t=3287&start=480#p379930


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2016, o 16:21 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lip 2015, o 15:16
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2000
Silnik: D4D 2.0 Diesel
Podana aukcja jest już archiwalna, ale jest nowa tego samego użytkownika:
http://allegro.pl/show_item.php?item=5402662962
Kupiłem komplet zaworków za 640zł + 20zł za kuriera DHL. Towar dostałem w mniej niż 24h od zamówienia.
Gwarancja jest na 24 miesiące tylko przy wymianie w autoryzowanym serwisie. Ja jednak wymieniłem sam i autko śmiga jak nowe. Znowu JEST MOC !!! :D
Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie.:-)
P.S. Odwdzięczę się jeszcze filmikiem o działaniu mechanizmu Common Rail na przykładzie silnika 1CD-FTV
https://www.youtube.com/watch?v=jWv5gYWvXaY


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2016, o 18:17 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 690
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
miumiach_ napisał(a):
Podana aukcja jest już archiwalna, ale jest nowa tego samego użytkownika:
http://allegro.pl/show_item.php?item=5402662962
...


nie chce krakać ale te zaworki wyglądaja na typową chińszczyzne..podróbki denso jakich wiele na aliexpress... :nie:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2016, o 18:38 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 663
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
choćby milion razy napisć, że na allegro w 99% są podróbki i tak zawsze ktoś uwierzy, że kupi taniej niż sprzedaje hurtownia przedstawiciela.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2016, o 19:40 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6920
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 815
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
W tym przypadku te zaworki wyglądają jak oryginalne Denso i działają jak oryginalne Denso.
Przejechałem na nich dopiero 30tys km, ale działają wyśmienicie :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2016, o 21:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lip 2015, o 15:16
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2000
Silnik: D4D 2.0 Diesel
Spoko, byłem świadomy tego, że to mogą być podróbki. Ale może są (jak wiele rzeczy z Chin) produkowane na tej samej linii, co oryginały.;-)
Zaworki wartości 1/10 auta, to już sporo, a tak, to można to jakoś jeszcze przeżyć.;-)
W razie czego dam znać jak padną, choć mam nadzieję, że nie, i że przejadę na nich kolejne 300 tys. km.;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2016, o 00:40 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 690
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
wygląda, że SCV Denso daje rade naprawić....podstawowe narzędzie..młotek :-D



_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2016, o 13:22 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 690
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
gdyby ktoś do T25 (silnika 1AD czy 2AD) rozważał zakup SCV (niby pozmianowego) z allegro :
przykład z aukcji z allegro - cena zaworu 480 pln :
http://allegro.pl/zawor-scv-toyota-auris-avensis-2-0-2-2-d-4d-denso-i5404254278.html ...w opisie : "zawór z nowej poprawionej serii " :hahaha:

wnioski:
1) sporo taniej ten chiński zawór dostaniemy na aliexpres np tu:
http://www.aliexpress.com/item/Denso-original-Pressure-Regulator-294200-0300-04226-0L030/32328624289.html
ok 360 pln z przesyłką po dzisiejszym kursie USD

2) zawór nie jest z poprawionej serii ...zmodyfikowany wygląda tak :
produkcja to fabryka Denso na Węgrzech..
w zestawie są uszczelki..podkładki..a przede wszystkim wyróżnia się tym, że złącze do wtyczki przewodów jest pod kątem 90 stopni :

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sie 2016, o 11:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 mar 2016, o 19:25
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 diesel
Witam wszystkich, sporo czytalem tematow, na temat tych zaworkow i musze sie poradzic, bo podejrzewam, ze sa one calym winowajca mojej usterki. Toyota avensis 2.0 diesel, 2004 rok. Po zakupie autka, w jednej z tras odebralo jej calkowicie moc, obroty nie przekraczaly 3000 tys, predkosc 120 km/h maksymalnie po rozpedziu w kilka minut, ogolnie nic nie szlo, pedal do dechy, a na desce 3 kontroli, vsc, trc off, check engine. Z racji, ze nie bylo pomyslu na daszla jazde, zdjalem kleme z akumulatora i blad zniknal, a ja jechalem tak dalej. Sytuacja potrafila sie powtorzyc za 1000 km, ale z racji ,ze zaden mechanik nie wiedzial co jest jezdzilem tak i zdejmowalem kleme po prostu. Ostatnio zdarzalo sie to czesciej, moglo byc co 300 km, moglo byc za 30 km. A na chwile obecna blad w ogole nie wyskakuje, probowalem go stworzyc na wszelkie sposoby i nic, a wszystko dlatego, ze chce sprawdzic na komputerze co jest grane, ale do rzecz, co dzisje sie teraz. Auto ma dni, ze idzie jak nowe, przykladowo raz na 5 dni, ale pozostale 4 wolno sie zbiera, miedzy obrotami 2500-3000 mocno buja i szarpie jakby cos sie dlawilo i ogolnie nie rozpedza sie tak jak powinno, zdecydowanie za wolno, dziwnie dymi na siwo, parkujac tylem raz nie widzialem nic w lusterkach! A pozniej zupelnie przestalo sobie dymic i tak na zmiane. Na kompie zadnego bledu w historii teraz nie pokazuje. Obstawiacie ze to wlasnie ten zawor bedzie do wymiany?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sie 2016, o 21:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 maja 2010, o 14:16
Posty: 107
Lokalizacja: wawa
Witam,
sprawa wygląda następująco. Otóż jakieś pół roku temu wywaliło mi błąd 1228 z typowymi objawami. Moczenie w nafcie i wszystko wróciło do normy.Od jakiegoś miesiąca auto zaczeło ciężej zapalać - podłuższym kręceniu, jak juz się uruchomił to jechał normalnie. Przez ten czas zdarzyło mi sie to kilka razy, dzis auto. Check nie wyskoczył. Czy moze to być wina zielonego zaworu czy szukać przyczyny w czymś innym?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2016, o 18:14 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 7 gru 2014, o 19:40
Posty: 42
Lokalizacja: Pomorskie
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 diesel
Witam. Podłączając sie do tematu z zaworkami scv, mam toyke 2003 r d4d t25 i czytająć forum moje objawy wskazują na zaworki scv. Możecie podpowiedzieć gdzie one dokladnie znajdują, bo chciałbym samemu je wyczyscic.
Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 666 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda