TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 22 lis 2017, o 09:35

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 675 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 gru 2008, o 16:09 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
witam, od jakiegoś miesiąca zaczęły mi się kłopoty z mocą (AV 2.0 D4D 2002), tj. między 3000 a 3500obr dławił się przy ostrym przyśpieszaniu. obecnie dusi się już od 2000obr, po chwili ciągnie i znów dusi przy 3000obr. wymieniłem filtr paliwa, powietrza, czyściłem porzepływkę. wcześniej żadnych błedów nie wywalał, aż do dzisiaj gdy go przytrzymałem na "przyduszeniu" wywalił P1228. Czyżby winne były zaworki SCV? miał ktoś z was z tym jakieś doświadczenie?
obejrzałem jeszcze korekcję wtrysków na poszczególnych cylindrach, ale nie wiem o co chodzi :-( :
cyl1 0.1
cyl2 -1.7
cyl3 0.3
cyl4 0.1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2008, o 17:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 22:18
Posty: 483
Lokalizacja: małopolska
Dokładnie, P1228 w tych silnikach to zaworek zielony w pompie. Ale w komplecie kupujesz dwa, więc jest po problemie.
Natomiast, korekcja na 2 cyl jest niepokojąca. To było odczytywane na silniku zimnym czy goracym? Odczytaj na zimnym i podaj.
pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2008, o 17:58 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
na gorącym mierzone, z tym że dopuszczalne wartości korekcji to -3 do 3. zanim zabiorę się za wymianę to mam pytanie, jaka będzie wartość ciśnienia w listwie CR w przypadku zacinania się któregoś z tych zaworów? czy nie jest to wina np. tego wtrysku nr2 (spada ciśnienie z jego powodu w CR, a komp wywala błąd p1228)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2008, o 20:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 22:18
Posty: 483
Lokalizacja: małopolska
Sprawdź wskaźniki korekcji na zimnym silniku.
Ciśnienie na listwie do wadliwych zaworów w pompie nic nie ma, ani odwrotnie. Jeżeli nawet, to są to zmiany niezauważalne na testerach i wykresach. Gdyby spadało ciśnienie - masz na to inne, konkretne nr usterek.
Zawsze przy błędzie P1228 wymieniamy zawory pompy i dotychczas wpadki nie odnotowaliśmy. Awarie tych zaworów nie mają konkretnych odpowiedników w kodach, więc nigdy nie wyrzuci jakiegoś konkretnie wskazującego na nie.
A tak w ogóle to zdaje się, że TMP prowadziła wymianę tych zaworków gratis...
pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2008, o 21:18 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
w http://techdoc.toyota-europe.com/TomsCabs.aspx dla ave verso nie widziałem akcji wymiany zaworów. no cóż trzeba będzie je wymienić. z tym pomiarem na zimno to znów koszt 50zł :-( . mój interfejs na ELM327 gada ze wszystkimi autami tylko nie z toyotą :-D programiki które mam nie rozpoznają protokołu. a jakie wskaźniki na zimnym mogą być? i co mogą sugerować?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2008, o 22:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 22:18
Posty: 483
Lokalizacja: małopolska
Dlaczego koszt 50zł? Skoro ktoś raz nie zrobił dobrej diagnozy to jakim cudem pobiera kasę za następne wpięcie?
Generalnie przyjęte jest (nie wiem dlaczego), że miarodajnymi wskazaniami są wskaźniki korekcji na zimnym silniku. I też jakoś z praktyki wynika, że przy odchyłkach do max 1.8-2.3 silnik jeszcze pracował bdb.
Doświadczenie również mówi, że w D4D problemy z ciśnieniem na listwie bardzo rzadko są wychwytywane przed ECU. W popularnych przypadkach przypchanych filtrów paliwa, wywala najczęściej błąd P1251 - czyli taka informacja o wszystkim i o niczym. Natomiast fajnie problemy z ciśnieniem paliwa czy powietrza widać na wykresach.
pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2008, o 22:11 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
mi p1251 wywalał i odcinał moc, przyczyną okazał się zacinający się zawór sterujący podciśnieniem łopatek turbiny. dzieki za info. poszukam jakiś zaworów na podmianę na próbę, jak sie potwierdzi to kupie nowe. pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2008, o 22:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 22:18
Posty: 483
Lokalizacja: małopolska
Potwierdzi się. Ostatnie ceny za zaworki to 1150zł.
pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2008, o 23:40 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
a gdzie w takiej cenie komplecik? u mnie wołaja 1500zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 gru 2008, o 00:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 22:18
Posty: 483
Lokalizacja: małopolska
Ostatnie braliśmy z ASO Zakopiańska Kraków, albo z firmy http://www.mabi.pl/ , oni są jedynym (chyba) dystrybutorem elektroniki diesla Denso. Innych źródeł chyba brak
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sty 2009, o 20:01 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
właśnie zakończyłem zmagania z moją ave, broniła się dzielnie, gryzła :-D ale i tak przeszczepiłem jej organy (zawory SCV). operacja zakończyła sie sukcesem, pacjent wyzdrowiał :jupi: . dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2009, o 17:30 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 11 wrz 2008, o 19:10
Posty: 16
Lokalizacja: Sierpc
Czy te zawory są rozbieralne ?
I jeszcze jedno : czym grozi jazda z niewymienionym zaworem ?

_________________
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2009, o 18:29 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
nie.
w tym przypadku jest to jazda ze zbyt niskim ciśnieniem, skoro odbiega on normy to może mieć to wpływ na układ wtryskowy, silnik itp.

[ Dodano: 2009-02-07, 13:41 ]
mam w mojej jeszcze jedno spostrzeżenie po wymianie zaworów SCV (może to nie z nią związane). auto ogólnie ładnie się wkręca ale przy przechodzeniu przez 2200obr czuć delikatne bujnięcie/przydławienie. czy może ma to związek np. z EGR-em? filtry zmienione, turbo działa prawidłowo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2009, o 15:23 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20411
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
tez to u mnie dzis stwierdzono (a raczej potwierdzono), poniewaz nie wystepuje zbyt czesto poki co ustalilismy z mechanikiem ze zatosuje STP i zobaczymy co bedzie, bedzie auto dalej chorowac, trzeba bedzie wymienic, i znow kupa kasy do wydania na ten szrot d4d

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2009, o 16:33 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 02:18
Posty: 1797
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CDFTV 2,0 D4D
wrc napisał(a):
tez to u mnie dzis stwierdzono (a raczej potwierdzono), poniewaz nie wystepuje zbyt czesto poki co ustalilismy z mechanikiem ze zatosuje STP i zobaczymy co bedzie, bedzie auto dalej chorowac, trzeba bedzie wymienic, i znow kupa kasy do wydania na ten szrot d4d

pozdr :-D

wrc coś Twój egzemplarz jakiś jest felerny i pechowy...to może teraz kupisz Ave bęnzynkę? :)
Pozdr

_________________
Pozdr
Krzysiek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: turboklekot
PostNapisane: 27 mar 2009, o 16:38 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20411
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
mlody02 napisał(a):
wrc coś Twój egzemplarz jakiś jest felerny i pechowy...to może teraz kupisz Ave bęnzynkę?
moj ma tego pecha ze jest dotkniety wszystkimi mozliwymi TTTM, inne wybieraja sobie cos z listy, moja ma full wypas :wow:
ja poki co zaworkow robic nie bede, koszty ponad 1000zl za czesci plus robota nie sa male, kolejnej ave nie planuje, bo jakosc toyoty sukcesywnie spada, wiec raczej planowanej t25 po fl d4d 126 nie bedzie :nie:

pozdr :-D

Ps. badzmy dobrej mysli, ze do OP na ognisko dociagne :help:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 mar 2009, o 16:44 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 02:18
Posty: 1797
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CDFTV 2,0 D4D
U mnie jak coś padnie to nigdy nie jest z TTTM zawsze jakaś nie wiadomo skąd. Poprzedni właściciel jakiś brudas i niechluj nią jeździł i jak coś mu sie popsuło to jakiś partacz to naprawiał albo on sam.
Powodzenia na trasie :)

_________________
Pozdr
Krzysiek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2009, o 17:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 22:18
Posty: 483
Lokalizacja: małopolska
wrc napisał(a):
tez to u mnie dzis stwierdzono (a raczej potwierdzono), poniewaz nie wystepuje zbyt czesto poki co ustalilismy z mechanikiem ze zatosuje STP i zobaczymy co bedzie, bedzie auto dalej chorowac, trzeba bedzie wymienic, i znow kupa kasy do wydania na ten szrot d4d

pozdr :-D


wrc wymień sobie najpierw same o-ringi z tych zaworków, już kilka razy ta operacja uczyniła cuda :-D . Wyciągasz zaworki, sklep z łożyskami albo od traktorów, 5 zł w kieszeń i jazda :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2009, o 22:41 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20411
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
sproboje z tymi oringami, ale mam troche cykora sam grzebac przy pompie, czy moge sam tam zagladac, czy raczej zaraz cos zepsuje ;-)
i co tam wlasciwie sie psuje, bo moj mechanik mowil ze zawor nie odpuszcza i cisnienie narasta do niebiezpiecznych wielkosci i dlatego cisnienie jest obnizane (wiec utrata osiagow), co moze wskazywac na zapchanie zaworu wysokiego cisnienie, czy jest to mozliwe ???
i prosba czy moze ktos podac numery OE tych zaworow, nie moge cos tego znalezc na toyodiy.com, mabi.pl tez milczy :help:

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2009, o 05:34 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
oringi nic tu nie mają do tej przypadłości! to jest wina samego zaworu. to że polepszało się komuś po wyjęciu, to dlatego że wyjął i oczyścił zawór a nie, że wymienił oringi. jakby to wina oringów była to ropa wyciekała by z pompy od strony wtyczki zaworu. przedni oring uszczelnia wylot dyszy zaworu. tak na marginesie - zbyt duże ciśnienie to błąd 1229, zbyt niskie p1228. zawory nie mają oznaczeń na obudowie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2009, o 22:22 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20411
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
patrzalem na mabi.pl i nic nie znalazlem, jakie numery maja te zaworki i ile obecnie kosztuja (ceny wyzej widzialem, ale jaka jest obecnie)?
czy jakies czyszczenie moze pomoc, czy problemem w przypadku tych zaworow jest cos innego, nie zabrudzenia

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2009, o 05:19 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
wrc napisał(a):
patrzalem na mabi.pl i nic nie znalazlem :-D


i nie zobaczysz bo.... na telefon zobaczysz :-D numery nie są potrzebne bo był tylko jeden typ tych zaworów we wszystkich pompach

wrc napisał(a):
czy jakies czyszczenie moze pomoc, czy problemem w przypadku tych zaworow jest cos innego, nie zabrudzenia :-D


....a po co je w ramach akcji serwisowej wymieniali? ;-) na zabrudzenia nie ma szans, bo niby skąd po filtrze paliwa chyba, że opiłki z pompy :jezyk:
ja tam się nie cyrtoliłem, kupiłem używkę pompę za 190zł, przeszczep zaworów i mam połopocie. jeszce organ w postaci zapasowej pompy został :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2009, o 20:22 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20411
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
wtom napisał(a):
i nie zobaczysz bo.... na telefon zobaczysz numery nie są potrzebne bo był tylko jeden typ tych zaworów we wszystkich pompach
mimo wszystko bede uparty, jak je masz to podaj :help:
wtom napisał(a):
na zabrudzenia nie ma szans, bo niby skąd po filtrze paliwa
niektore ponoc wloski gubia
wtom napisał(a):
....a po co je w ramach akcji serwisowej wymieniali?
wtom napisał(a):
ja tam się nie cyrtoliłem, kupiłem używkę pompę za 190zł
ale jak auto w ramach aukcji nie mialo tej wymiany to kupie badziewie :nuda:

pozdr :-D

[ Dodano: 2009-04-04, 14:49 ]
a taka instrukcje wymiany znalazlem na forum toyoty :ok: :
http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... opic=87986


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwi 2009, o 14:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 gru 2007, o 21:49
Posty: 158
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2005
Silnik: 2,2 D-CAT 177KM
wtom napisał(a):
właśnie zakończyłem zmagania z moją ave, broniła się dzielnie, gryzła :-D ale i tak przeszczepiłem jej organy (zawory SCV). operacja zakończyła sie sukcesem, pacjent wyzdrowiał :jupi: . dzięki za pomoc.



Hej
Mozesz napisac jaka funckcje pełnią te zawory i ile dales?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwi 2009, o 14:55 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
zawory regulują wartość ciśnienia na pompie i w CR-e. ja wstawiłem używki (190zł kosztowała mnie cała pompa z zaworami, zaworki przerzuciłem). nowe 1150-1500zł za komplet.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwi 2009, o 15:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 gru 2007, o 21:49
Posty: 158
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2005
Silnik: 2,2 D-CAT 177KM
To jeszcze jedno pytanko
Jakiej roznicy w trwalosci oczekujesz pomiedzy swoim zakupem i zakupem nowych (np. z ASO)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwi 2009, o 15:33 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
świadomie kupiłem używki z prostego powodu. jeżeli będą chodzić bez problemu to zaoszczędziłem troche kasy, jak padną to i tak nic nie tracę :jezyk: 190+1150<1500 ASO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwi 2009, o 20:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 gru 2007, o 20:53
Posty: 4
Lokalizacja: Pułtusk
Witam
Mam chyba podobny problem i z stąd prośba o radę .Otóż jestem po wymianie koła dwumasowego i sprzęgła w ave d4d 2003 116 km i został jeszcze problem z paleniem.Gdy kręcę rozrusznikiem silnik wpada w duże wibracje(mało z ramy nie wyskoczy) i nie odpala.Mechanik po podłączeniu do komputera stwierdził że za niskie ciśnienie tyle że nie wiem na czym i waha się między 160 a 180 atm a ponoć powinno być 250 Gdy kręcę 10 -15 sekund to nieraz odpali .Mechanik chce wykręcać i sprawdzać wtryski i pompę i jeszcze coś tam tylko czy to konieczne ?.Korekcja wtrysków przy ciepłym silniku 0,3 0,7 0,3 0,9.Z góry dzięki za podpowiedź


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwi 2009, o 21:06 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 6 maja 2007, o 12:03
Posty: 1059
Lokalizacja: Wrocław
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 FL SW
Rocznik: 2001
Silnik: D-4D
robsonl napisał(a):
Witam
Mam chyba podobny problem i z stąd prośba o radę .Otóż jestem po wymianie koła dwumasowego i sprzęgła w ave d4d 2003 116 km i został jeszcze problem z paleniem.Gdy kręcę rozrusznikiem silnik wpada w duże wibracje(mało z ramy nie wyskoczy) i nie odpala.Mechanik po podłączeniu do komputera stwierdził że za niskie ciśnienie tyle że nie wiem na czym i waha się między 160 a 180 atm a ponoć powinno być 250 Gdy kręcę 10 -15 sekund to nieraz odpali .Mechanik chce wykręcać i sprawdzać wtryski i pompę i jeszcze coś tam tylko czy to konieczne ?.Korekcja wtrysków przy ciepłym silniku 0,3 0,7 0,3 0,9.Z góry dzięki za podpowiedź


Jesli kolo dwumasowe bylo wymienione wlasnie w zwiazku z tymi wibracjami i nie pomoglo to twoj mechanik chyba bladzi we mgle. Zmien mechanika zanim poplyniesz wymieniajac pol auta.

_________________
Obrazek

MP3 USB SD AUX w fabrycznym radiu
ZMIENIARKI MP3 / Bluetooth


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, o 19:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 15:12
Posty: 131
Lokalizacja: Częstochowa
Witam .Chyba mam podobny problem z ave d4d na kompie wyszła usterka P 1226 i nie wiem czy to jest związane z zaworami SCV ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 675 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda