TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 20 sie 2018, o 14:17

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 paź 2009, o 15:10 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
wezmą 170zł, a możesz to samo zrobić za 50zł np. w sieci boscha :jezyk:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2009, o 12:20 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lip 2009, o 13:16
Posty: 15
Lokalizacja: Mielec
i jak sie okazalo padly swiece zarowe 3 szt. ale jest jeszcze jeden myk podczas dzisiejszej jazdy do aso nagle kontrolki wszystkie zgasly wiec zatrzymalem na chwilke na parkingu auto zgasilem go i powtornie odpalilem i kontrolki bledu sie nie swieca zadowolony zenie musze jechac do aso jechalem dalej i nagle wchodzac w zakret wlaczyla sie kontrola trakcji ale to tak jakby byla szklanka na drodze auto nie dalo sie prowadzic wiec i tak musialem jechac do aso. I tak stwierdzili ze bledy pokazywalo sie przez 3 swiece zarowe padniete a auto zle sie prowadzilo gdyz byl blad w komputerze i zle analizowal kontrole trakcji wykasowali blad i dalej mozna bylo prawidlowo jedzic. Jestem ciekaw czy ktos mial podobny przypadek gdy pokazal sie taki blad i czy ktos nie wykasowywal bledu i czy zeczywiscie auto mu nie dalo sie prowadzic::)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2009, o 09:54 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
wtom napisał(a):
wezmą 170zł, a możesz to samo zrobić za 50zł np. w sieci boscha :jezyk:

w gdyni w boschu u Tuchołki pogonili mnie z avensisem tego sie da zdiagnozowac panie to jednorazowka g..no kup pan pasata to cos zrobim... egra wyszorowalem byl zawalony ze przelotu nie bylo no 200tys km klema w dół i auto smiga. nie wiem czy to od tego zamiast 7-8 bierze 6-6.5 sam jestem w szoku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2009, o 18:25 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
ja we wrocku bez problemu u Boscha diagnozowałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2009, o 18:40 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20538
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
kamyk napisał(a):
w gdyni w boschu u Tuchołki pogonili mnie z avensisem tego sie da zdiagnozowac panie to jednorazowka g..no
mechanik byl jednorazowka, moje autko tez bylo testerem boscha testowane, ale sa testery i testery, mechanicy i mechanicy... , wiec tutaj akurat problemu nie ma

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lis 2009, o 20:18 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 31 paź 2009, o 02:01
Posty: 4
Lokalizacja: Bydgoszcz/Austria
ofik napisał(a):
Jacek_J napisał(a):
a ja mam takie pytanie czy komus pojawil sie blad usterka silnika, VSC i TRC off w silniku d4d 2004 i co to moze byc na forum przeczytalem ze w benzynikach moze byc to sonda a dislach????. Nie wiem takze czy tez moze miec to wplyw na to bo zmienilem opony letnie na zimowki z alufelg na stalowki rozmiry opon pozostaly te same (to stalo sie na drugi dzien po wymianie kol) kodu bledu nie odczytalem bo to sobota wieczor i musze czekac do poniedzialku. Spadku mocy tez nie ma.

U mnie to samo stało się we wtorek. Pojechałem do ASO i gość powiedział , że mają kupę roboty i mam podjechać w poniedziałek ale najpierw żeby odłączyć akumulator na jakieś 20 minut. Stwierdził, że może to być od paliwa i wtedy taki zabieg powinien pomóc. Tak też zrobiłem i faktycznie do dziś spokój. Warto spróbować.


Witam wszystkich!Dołączam do kolegów "oświeconych" kontrolkami:)Też to mam i jakoś tak mi się skojarzyło ze zmianą kół na zimowe.Jeździłem na alu - teraz są stalowe rozmiar opon identyczny i zgodny z zaleceniem producenta - ponieważ paliły się kontrolki VSC i TRC z tym to skojarzyłem ........ są na pewno cięższe ale czy to ma wpływ?I teraz sam już nie wiem - schodzę do garażu i odłączam ako.Ciekawe czy skasuje. Ciekawe także,że rocznik i typ silnika się powtarza? Ciekaw jestem jak wyglądają sprawy u cytowanych kolegów. Pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lis 2009, o 21:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lip 2009, o 13:16
Posty: 15
Lokalizacja: Mielec
Zmina kol na zimowe czy na odwrot nie ma wpywu nalezy tylko odpowiedni rozmiar opon stosowac nie ma czujnikow tak jak w innych modelach np cisnienia powietrza itp. (jedynie sa czuiniki abs ale z tego co wiem to trzeba rozbierac hamulce zeby cos ewentualnie zepsuc jezeli sie myle to niech mnie porawi ktos ::)) mnie jedynie interesuje czy ktos mial taka sytuacje ze auto zachowywalo sie tak jak opisalem to w poscie z dn. 21.10.2009 godz. 11:20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lis 2009, o 22:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 31 paź 2009, o 02:01
Posty: 4
Lokalizacja: Bydgoszcz/Austria
Jacek_J napisał(a):
Zmina kol na zimowe czy na odwrot nie ma wpywu nalezy tylko odpowiedni rozmiar opon stosowac nie ma czujnikow tak jak w innych modelach np cisnienia powietrza itp. (jedynie sa czuiniki abs ale z tego co wiem to trzeba rozbierac hamulce zeby cos ewentualnie zepsuc jezeli sie myle to niech mnie porawi ktos ::)) mnie jedynie interesuje czy ktos mial taka sytuacje ze auto zachowywalo sie tak jak opisalem to w poscie z dn. 21.10.2009 godz. 11:20


Hm ciekawe objawy. Nic takiego nie miałem. Kontrolki świeciły ale silnik nie stracił na mocy i prowadził się zupełnie normalnie- mimo że pogoda fatalna.Nawaliło śniegu i tu tez szukałem przyczyny. Na razie "skasowałem" błąd odłączając ako. Zobaczymy czy to jednorazowy wybryk. A te świece w końcu Ci wymienili?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lis 2009, o 23:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lip 2009, o 13:16
Posty: 15
Lokalizacja: Mielec
swiece sa wymienione ale problem pozostal oczywiscie bledy zostaly skasowane i jest ok ale czy tak kontrola trakcji powinna dzialac to ja sam nie wiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lis 2009, o 17:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 sie 2008, o 17:50
Posty: 118
Lokalizacja: Śląsk
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
U mnie niestety po tygodniu problem również się powtórzył. Po podłączeniu do kompa wyszło, że to świece. Po wymianie kontrolki się dalej świeciły ale po skasowaniu błędu spokój - na razie spokój. Innych objawów nie było.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lis 2009, o 23:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 sty 2008, o 22:25
Posty: 2
Lokalizacja: Brzeg Dolny
Kilka tygodni temu zdażyło mi się, że zapaliły się wszystkie trzy lampki i kompletny brak mocy. Auto toczyło się tylko rozpędem i dodawanie gazu nic nie dawało. W końcu stanąłem, wycofałem kluczyk i odpaliłem ponownie. Lampki się paliły, ale auto ruszyło normalnie, pełna moc i żadnych problemów. Po kilku uruchomieniach silnika następnego dnia lampki zgasły i żadnych problemów. Dokładnie takie same objawy są co kilka dni (czasem co 3-4, czasem po 12 dniach jazdy bez zarzutu. Za każdym razem nawet nie staję tylko wysprzęglam, gaszę auto, odpalam ponownie i jadę dalej. Pojechałem do jednego serwisu i po diagnostyce komputerowej powiedzieli, że wtryski i można je wysłać do rtegeneracji, ale nie będę miał auta przez dwa tygodnie. Nie znalazłem pozaserwisowego warsztatu, który zrobiłby regenerację DENSO więc udałem się do bliższego miejsca zamieszkania serwisu w sprawie regeneracji wtrysków. Oni stwierdzili, że sami muszą postawić diagnozę i najpierw wymienili mi filtr paliwa (miał już 90 000 km) i przeczyścili przepływomierz powietrza. Wracając od nich problem się powtórzył. Dałem im auto na dwa dni do zdiagnozowania i powiedzieli, że to pompa paliwa, w której według jakichś wewnętyrznych wiadomości Toyoty szwankuje w tych modelach zawór i nowe pompy nie mają tych problemów. Zaproponowali nową pompę (6 000 zł) lub regeneracje (2 000 zł). Wybrałem trzecie rozwiązanie - kupiłem używaną z małym przebiegiem. Wymienili ją i po 20 km wracając od nich problem się powtórzył. Jestem "w plecy" koszt pompy i dalej nie wiem co jest. Może ktoś miał podobne doświadczenia i dobrnął do rozwiązania problemu?
Zieland


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2009, o 13:01 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
po pierwsze jaki błąd ci wywala? nie wierz paprochom, bo ci auto do grobu doprowadzą!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: EGR+TRC+ENG
PostNapisane: 24 lis 2009, o 22:19 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 wrz 2007, o 19:02
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 2,2 D4D 150 KM
witam,
pisałem o podobnym problemie rok-dwa lata temu. Lampki EGR+TRC+ENG zapalające się losowo, nierowna praca silnika, podwyższone spalanie... Ale po kolei z historią choroby:

- Moja Ave 2.2 D4D 150KM, prawie nówka, miala jakies 8 000 km gdy pojawil sie ten problem po raz pierwszy. Serwis: wykasować błąd
- po kilkuset kilometrach ponownie. Serwis: wykasować błąd.
- gdzieś w sumie przy przebiegu 12 000 km znowu to samo. Serwis: rozebrano EGR, jest cały zatłuszczony i się zawiesza, "używa pan złego paliwa". Używałem normalnego z ESSO (mieszkałem wówczas w Niemczech)
...
- było niecałe 30 000 km kiedy zmęczony kasowaniem, czyszczeniem itp. powiedziałem im, że każda taka "awaria" kończyć się będzie wzywaniem ADAC, bo według mnie jest to problem silnika, nieszczelności w montażu itp. Pan serwisant przewertował magazyny branżowe Toyoty i doszedł do podobnego wniosku. Opisywano zbliżony przypadek silnika diesla, gdzie olej silnikowy przedostawał się do komory spalania, spaliny były tłuste, więc zawór EGR siłą rzeczy "zawieszał się". Decyzja: wymieniamy blok silnika.

Teraz mam prawie 80 000 km i od czasu wymiany bloku silnika nic się nie dzieje.

Prawdą jest, że większość skomplikowanych problemów ma swoje proste rozwiązania. Głównie - niewłaściwe rozwiązania. Silnik to nie jest komputer, który mozna włączyć-wyłączyć i system podniesie się sprawny lub też po prostu skasować błąd, zamknąć zawór EGR itp. Wszystko tam ma swoje miejsce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lis 2009, o 23:12 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 lis 2009, o 22:33
Posty: 18
Lokalizacja: Straszyn/Gdańsk
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8 benzyna + LPG
Mój ma przelatane już 320k. Przez ten czas parę razy komplet kontrolek mi się zapalił. Ale (takiej kolejności) wyczyściłem EGR, zregenerowałem turbinę i wymieniłem wtryski. Pomogło.

Pozdrawiam
Arek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2009, o 23:46 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 22:18
Posty: 15
Lokalizacja: UK/Niemcy
Witam! no widze ze nie jestem sam z tym problem. Jednak u mnie jest troche inaczej. Jakies 2 tygodnie temu zostal wyczyszczony EGR i sie wszystko poprawil, nie kopcil jak @grat@ a i moc wrocila. W sobote bylem na przegladzie i wszystko ok. Nagle dzisiaj jadac dotankowac zaswiecily mi sie kontrolki VSC TRC off I co ciekawe ABS. Czy moze ktos w kolegow mial taki problem?
Jutro odlacze bateria, ale nie wiem czy to cos da.
Pozdrawiam wszystkich i dziek za jakas pomocna dlon


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2009, o 00:19 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
no abs wskazuje raczej na cos z czujnikem (styk?) raczej egr nie ma nic do tego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2009, o 00:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 22:18
Posty: 15
Lokalizacja: UK/Niemcy
dzieki, chco nadal nie rozumiem dlaczego zapalaja mi sie te 3 kontrolki jednoczesnie. jak auto postoi to jest ok, jak tylko rusze, nawet ztocze soe choc troche zapalaja mi sie te kontrlki. No ale dzieki za abs, jutro tez lookne styki, moze sie cos poluzowalo....hm.............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2009, o 10:40 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
zapalaja się dlatego, że masz szynę CAN i systemy są nią połączone, więc świecą wszystkie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lis 2009, o 00:02 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 22:18
Posty: 15
Lokalizacja: UK/Niemcy
witam wszystkich! no dzisiaj zabawilem sie w odlaczenie bateri, no niestety nic nie dalo. sadze ze to jest problesm z czujnikiem abs, bo jak tylko ruszylem znowu zaswiecily mi sie wyzej wymienione kontrolki. w sobote lookne na abs. jak tylko sie poprawi dam znac.

Ps. nie mam ubytku mocy.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lis 2009, o 17:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 sty 2008, o 22:25
Posty: 2
Lokalizacja: Brzeg Dolny
Ale ja mam wersję 177 KM D-CAT z 2005 i tam podobno już nie ma tego filtra (EGR)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2009, o 01:37 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 lis 2009, o 01:05
Posty: 1
Lokalizacja: lubelskie
Witam, jestem nowy na forum ale z doświadczeniem w tej sprawie.
Kontrolki VSC, TRC oraz oznaczenie silnika w przypadku 2.2 D-CAT to problem z nie dopalaniem spalin. W tym modelu zastosowano piąty wtrysk który odpowiedzialny jest za dopalanie spalin. Co jakiś czas wasz samochodzik puszcza biały dymek to oznacza że nastąpiło wypalenie na filtrze DPNR świństwa jakie tankujemy z paliwem. Niestety u nas ma często zasłabą liczbę cetanową oraz jest zasiarczone, a ten silnik tego nie lubi.
A wracając do tematu jeżeli zapala się wam ten zestaw kontrolek to oznacza że system zarejestrował brak możliwości "wypalenia" i jeżeli nie uda się mu tego zrobić następuje ograniczenie mocy i silnik przechodzi w tryb serwisowy.
Są dwa wyjścia droższe:
1. pojechać do serwisu i usłyszeć " ... padł piaty wtrysk, ... trzeba również wymienić filtr DPNR (katalizator z foltrem) oraz wprowadzić nowe oprogramowanie.." no i najlepsze cała imprezka to jakieś 10 tyś (2500 wtrysk, ok. 6000 oraz oprogramowanie bagatelka 1000).
2. wymienić sam filtr DPNR na regenerowany na allegro jakieś 1500-1800zł.
3. najtańsze, u mnie pomogło, wlać dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy i po sprawie.
U mnie " odpukać :glupek: w niemalowane na ten moment OK od przejść w serwisach przejechałem jakieś 4000 km.
NAPISAŁAM TEN POST BO WKURZA MNIE NIE KOMPETENCJA I IGNORANCJA SERWISÓW W KTÓRYCH PODŁĄDZJĄ KOMPA I WSZYSTKO WIADOMO CO TAM KLIENTA WALNĄĆ NA 10TYŚ.
Pozdrawiam

_________________
2.2 D-CAT 177KM SEDAN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2009, o 00:02 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 sie 2009, o 22:18
Posty: 15
Lokalizacja: UK/Niemcy
witam! a jakies nazwy srodkow do czyszczenia wtryskow? czy podobna rzecz moze byc w 2.0 ?? pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2009, o 00:08 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20538
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
pablosos napisał(a):
witam! a jakies nazwy srodkow do czyszczenia wtryskow?
STP
pablosos napisał(a):
czy podobna rzecz moze byc w 2.0 ??
w GB raczej nie, bo na ile wiem nie wystepowaly tam 2.0 dcat, ale moge byc w bledzie ;-)

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2009, o 01:47 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
mi po dolaniu cleanera pomoglo ale po czasie....(auto na zimnym kulawo chodzilo teraz super chodzi o pierwsze 3 4 sekundy generalnie wtryski w t25 uwazam za niezniszczalne ale to niepopoularna mysl....tutaj


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2009, o 02:08 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:07
Posty: 969
Lokalizacja: Slaskie
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 + BOX
kamyk napisał(a):
mi po dolaniu cleanera pomoglo ale po czasie....(auto na zimnym kulawo chodzilo teraz super chodzi o pierwsze 3 4 sekundy generalnie wtryski w t25 uwazam za niezniszczalne ale to niepopoularna mysl....tutaj

To moze najtaniej wyjdzie po prostu tankowac, ktorego z tych syntetycznych diesli (v-powera np)? Co o tym myslicie?

zarowno paliwa premium jak i dodatki do paliw dorobily sie swoich tematow ;-) , zajrzyj tez tam :czytaj:
pozdr wrc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2010, o 14:23 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 gru 2009, o 23:51
Posty: 10
Lokalizacja: Pomorze
ja miałem ten problem w moim avensis mianowicie paliło sie VSC i TRC OFF- CHCIALBYM TYLKO ZAZNACZYĆ :-D ZE SILNIK D4D. Podłączyłem komputer i wykazało błędy:czujnik kata skrętu i czujnik obrotów przedni lewy czujnik twierdził ze kat skrętu kierownicy jest 280stopni przy prostych kolach wobec czego wyjełem poduszkę powietrzna kierowcy i odkręciłem krzyżak ten przy pedałach i podłączyłem komp ustawiłem na 0stopni i na tym się zakonczyla przygoda z vsc i trc off.

_________________
wąski83


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2010, o 11:08 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 16:10
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Marka: toyota
Model: Prius+ (7os)
Nadwozie: inne
Rocznik: 1990
Silnik: 1.8
Witam. Posiadam Toyotę D4D 2.0 z 2004 . Od jakiegoś czasu nękała mnie "VSC, TRC OFF, kontrolka silnika"z błędem P0400. Auto nie traciło mocy po zapaleniu lampek. Czyszczenie starego, zakup sprawnego EGR nie pomógł ale wykluczył jego usterkę . Wtedy okazało się ,że przed EGR jest chłodnica na kolektorze wylotowym . Po wymianie chłodnicy problem ustąpił. UFFFFF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2010, o 17:36 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 14 lis 2007, o 18:01
Posty: 65
Lokalizacja: wałbrzych
Witam serdecznie ...
Mam ten sam problm świecace trzy kontrolki.Przeczytałem wszystkie posty i wsedzie jest mowa o silnikach diesla(chyba że coś przeoczyłem) ,,,,moja avka to 1.8 benzyna 2004 r i nie mam zielonego pojecia o co kaman ,, prosZe o pomoc..pozdrawiam..

_________________
......pozdrawiam......
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2010, o 18:15 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20538
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
kolego zacznij od odczytania bledow :tak: , bez tego ani rusz :tak: , moja szklana kula niestety nie widzi jaka masz usterke ;-)

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2010, o 10:39 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 14 lis 2007, o 18:01
Posty: 65
Lokalizacja: wałbrzych
Witam jeszcze raz
Uzupełniam mój post! aby żadna szklana kula nie miala problemu ;-) trzy kontrolki :-) VSC,TRC OFF oraz kontrolka silnika :-) a co do błedów ,wielkie sory :-( jak ja mogłem !! heheh to tak na boczku,,, pozdrawiam miłoo...

_________________
......pozdrawiam......
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: fiordek, uLvZGjWpzXqshbYWBLDU


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda