TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 16 paź 2018, o 22:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 kwi 2018, o 11:00 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 29 lis 2012, o 00:21
Posty: 29
Marka: toyota
Model: avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD-FTV
Witam panów, zna ktoś z was procedurę kasowania piątego wtrysku, czy może się to robi z techstrim


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2018, o 11:23 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 520
Pochwały: 50
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Wyłączenie 5 wtrysku jedynie u tnera. Techstreamem nic nie zdziałasz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2018, o 18:09 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2018, o 19:07
Posty: 1
Marka: MITSUBISHI
Model: EVO X
Rocznik: 2011
Silnik: 2.0
Witaj.
Teraz jest to bez problemowe z faktu ze ECU są odczytywane , do nie tak dawna stosowało się Rezystory dużej mocy 5W 12V które go emulowały.
Ale podzielam zdanie co kolega wyżej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2018, o 19:49 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 29 lis 2012, o 00:21
Posty: 29
Marka: toyota
Model: avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD-FTV
Panowie nie chodzi mi o usuwanie tylko skasowanie dawki wtrysku, do pozycji fabrycznej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2018, o 10:44 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lis 2015, o 21:04
Posty: 22
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FHV
Wątek stary bardzo ale nie będę zakładał następnego i zaśmiecać. Powiedzcie czy po usunięciu dpf i wyłączeniu go programowo można 5 wtrysk tak po prostu odłączyć wtyczkę czy nie polecacie? Bo się zastanawiam czy nie leci przez niego paliwo cały czas do kolektora.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2018, o 11:37 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 520
Pochwały: 50
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Jest pare szkół jeśli chodzi o kwestie 5 wtrysku
- po "dobrym" sofcie zostawić jak jest, co kolwiek znaczy określenie dobry soft
- po sofcie odpiąć wtyk
- po sofcie odpiąć wtyk i zlutować z odpowiednim opornikiem
- po sofcie to co wyżej + zablokować linie paliwa do 5 wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2018, o 20:49 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lis 2015, o 21:04
Posty: 22
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FHV
Czyli obojętnie co zrobię i tak będzie dobrze. Może spróbuje odpiac wtrysk i zobaczę czy spalanie spadnie i dam opinie co i jak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2018, o 09:07 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 520
Pochwały: 50
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Wtrysk może fizycznie nie trzymać i puszczać pomimo że wtyk wypięty. Dlatego najlepszym sposobem jest zablokowanie lini paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2018, o 10:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 12 maja 2012, o 11:13
Posty: 167
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Corolla Verso
Rocznik: 2007
Silnik: 2 AD D-4D 2,2 136 KM
Jeżeli 5-ty wtryskiwacz będzie "puszczał" paliwo, to będzie to widoczne na znacznie zwiększonym zużyciu paliwa pokazywanym na wyświetlaczu w opcji "chwilowe zużycie paliwa" w trakcie jazdy. Podobnie będzie to widoczne na wyświetlaczu, jeśli nie zostały całkowicie wyeliminowane w sterowniku powtryski w komorach spalania silnika, których wstępnym zadaniem jest podniesienie temperatury spalin w DPF-ie do 500 st.C


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2018, o 22:59 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 520
Pochwały: 50
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Edytując mapę pod kątem ekokastracji, usuwany jest bądź zerowany wybrany algorytm podawania paliwa. Nie widziałem mapy (jak ktoś chce mam do wglądu oryginał i po ekokastracji) bo czasu nie mam się w to aż tak zagłębiać. Gorzej jak zrobi się to źle czyszcząc np tylko tablicę błędów a zostawiając dawkowanie jak jest. Jeśli chodzi o kwestie podwyższania temp spalin w dpfie to można na czujnikach ustawić stałą wysoką wartość i też się nic załączać nie będzie. Tunerem nie jestem i są to jedynie moje przemyślenia, z tego co gdzieś się usłyszało czy dowiedziało.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2018, o 23:56 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 590
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 23
Marka: volvo
Model: xc90
Nadwozie: inne
Rocznik: 2008
Silnik: 3,2 awd
przy usunięciu dpf nie trzeba gmerać w sterowniku,po tym są same problemy, a piąty wtryskiwacz trzeba odciąć od paliwa pozdr

_________________
http://www.centrumajk.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 maja 2018, o 00:48 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lis 2015, o 21:04
Posty: 22
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FHV
Czyli po prostu zablokować wężyk co idzie od pompy do wtryskiwacza piatego?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 maja 2018, o 08:37 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 520
Pochwały: 50
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Nie trzeba edytować mapy po dpf off? Wtedy od razu rzuci błędami. Jakie problemy są po modyfikacji sterownika ? Znam jeden partyzancki sposób na pozbycie się wypalania, ustawienie "na sztywno" pływaka na poziomie rezerwy i jazda na czuja ;) Z tym że dalej to nie zatrzymuje tych liczników ash count czy Bóg wie co tam jeszcze się przestawia.
Od pompy gdzie masz zawór scv idzie rurka do 5 wtrysku. Rurka ta jest wkręcona specjalną śrubą z dziurką, która umożliwia podanie paliwa. Wystarczy dać inną śrubę - pełną i linie masz zablokowaną.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 maja 2018, o 19:00 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 590
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 23
Marka: volvo
Model: xc90
Nadwozie: inne
Rocznik: 2008
Silnik: 3,2 awd
nie trzeba edytowac ,nie rzuca błędami ,silnik dostaje nowe życie ,nie dymi ,i znacznie mniej pali pozdr

_________________
http://www.centrumajk.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 maja 2018, o 21:15 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 520
Pochwały: 50
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
U mnie seria paliła 12+, po modach udało się zejść nawet do poniżej 5 licząc po baku. Dymienie też było i to właśnie ono przelało czarę goryczy. Niestety ciężko mi uwierzyć że takie rzeczy jak dpf czy egr da się wywalić bez dłubnięcia sterownika. Może jeszcze w starych autach ok, ale te nowsze to już przekombinowane są.
BTW w bmw były nawet dpfy bez żadnych czujników, bez procedur dolewania czegokolwiek, bo nawet sterownik na to nie pozwalał ;) Wtedy wystarczyło tylko wyciąć i było git.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 maja 2018, o 23:27 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lis 2015, o 21:04
Posty: 22
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FHV
Milosz a ta śruba do zatkania lini paliwa do piątego wtrysku to nie musi być z jakimś oringiem żeby paliwo nie uciekało gdzieś bokiem? Wtyczkę od wtrysku też odpinać czy może zostać? Bo nie ukrywam że ciężki tam dostęp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2018, o 08:59 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 520
Pochwały: 50
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Jest, tu masz dokładny obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2018, o 10:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lis 2015, o 21:04
Posty: 22
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FHV
Miłosz ja wiem gdzie to jest tylko czy to ma być zwykła śruba z żelaznego sklepu czy po prostu taka z oringiem specjalna


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 maja 2018, o 12:02 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 520
Pochwały: 50
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Tu Ci nie podpowiem. Kolega w lexusie wyjął śrubę, zabił dziurkę punktakiem wkręcił ponownie i śmiga.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda