TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 23 sty 2017, o 04:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1011 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 paź 2016, o 07:56 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 wrz 2010, o 20:41
Posty: 12
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
Jak możesz to wrzuć te wydruki z maszyny. Zobaczymy co tam jest


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 23:25 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Już wszystko jasne:) wczoraj bylem u Pana Bigelektron o ktorym pisal kolega wczesniej. Po prostu mistrz w swoim fachu! Pracowal nad moim autem przez 8 godzin( do 3.00 w nocy) i rozwiazal moj problem po wielu jazdach testowych z komputerem. Mianowicie:
Po pierwsze mialem zalozony jakis dziadowski chip tuning o ktorym nawet nie wiedzialem a znalazl go za schowkiem a ktory dawal popalic.
Po drugie rozregulowana turbina... 4 godziny ustawiania do fabrycznych wartosci..
Po trzecie wtryski nie byly wpisane do komputera i zle pracowaly.
Po czwarte zacinajacy sie grzybek w zaworze EGR i brudny przeplywomierz.
Teraz roznica jest kolosalna auto jezdzi jak marzenie. A kopcenie rano to puszczenie delikatnego baka na bialo po 5h postoju. Zobaczymy jak jutro bedzie:) Polecam tego Pana naprawde wie co robi i zna sie na tych autach jak nikt inny!
Korekcja wtryskow wyszla w granicach
Wtrysk 1. 0.3..
Wtrysk 2. 0.3..
Wtrysk 3. 0.4..
Wtrysk 4. 1.0.
Cisnienie pompy ksiazkowe 160.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 paź 2016, o 08:27 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Rano jeszcze troche dymil ale juz mniej. Ale przyczyna moga tez byc nie wymienione podkladki wtryskow podczas wyciagania ich. Wiec bede musial je jeszcze wymienic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2016, o 14:42 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Mam pytanie chcialbym wyczyscic wtryski LM 2666 metoda bezposrednia wiem ze beda mi potrzebne 2 przewody 6mm i 2 zlaczki 6mm i butelka pusta ale nie wiem gdzie mam wpiac te 2 przewody:/ jestem troche laikiem w tych sprawach ale chcialbym sprobowac byc moze moje poranne kopcenie zniknie:) Moze mi ktos podeslac maly poradnik/instrukcje albo napisac jak to zrobic?:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2016, o 18:01 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 322
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 19
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Kolego poczytaj ten wątek kolega piokli opisał to doskonale viewtopic.php?f=69&t=1719

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2016, o 19:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 wrz 2015, o 17:03
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D
marcinj6 napisał(a):
Aha czyli kupilem skarbonke w ktorej po koleji trzeba wszystko wymieniac...
Reasumujac pare dobrych tysiecy bede musial dolozyc?...


oho skąd ja to znam...
wymieniłem w swojej ave d4d 2.0 t25, uszczelkę pod głowicą, planowanie, gadżety - 3 klocki poszło, teraz sprężarka mi padła - masakra,
przy okazji wymieniłem wysprzęglik, mocowanie sprężarki do klimy. Auto ma najechane prawie 300 tysia to nie jest jeszcze padaka. Z mojej perspektywy wydałem już więcej jak 1/4 wartości auta. Notabene; czy ktoś miał jakieś doświadczenia z tym serwisem o turbosprężarek?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2016, o 19:15 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
U mnie prawie wszystko jest ok poza okropnym dymieniem na bialo o zapachu nie spalonej ropy po odpaleniu na zimnym silniku..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2016, o 22:44 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 wrz 2010, o 20:41
Posty: 12
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
Z tego co pamiętam to wężyk igielitowy na króciec przy filtrze miał 8 mm a ten na odpływ bodajże 6.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2016, o 22:48 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 wrz 2010, o 20:41
Posty: 12
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
marcinj6 napisał(a):
Już wszystko jasne:) wczoraj bylem u Pana Bigelektron o ktorym pisal kolega wczesniej. Po prostu mistrz w swoim fachu! Pracowal nad moim autem przez 8 godzin( do 3.00 w nocy) i rozwiazal moj problem po wielu jazdach testowych z komputerem. Mianowicie:
Po pierwsze mialem zalozony jakis dziadowski chip tuning o ktorym nawet nie wiedzialem a znalazl go za schowkiem a ktory dawal popalic.
Po drugie rozregulowana turbina... 4 godziny ustawiania do fabrycznych wartosci..
Po trzecie wtryski nie byly wpisane do komputera i zle pracowaly.
Po czwarte zacinajacy sie grzybek w zaworze EGR i brudny przeplywomierz.
Teraz roznica jest kolosalna auto jezdzi jak marzenie. A kopcenie rano to puszczenie delikatnego baka na bialo po 5h postoju. Zobaczymy jak jutro bedzie:) Polecam tego Pana naprawde wie co robi i zna sie na tych autach jak nikt inny!
Korekcja wtryskow wyszla w granicach
Wtrysk 1. 0.3..
Wtrysk 2. 0.3..
Wtrysk 3. 0.4..
Wtrysk 4. 1.0.
Cisnienie pompy ksiazkowe 160.

I jak, masz te wydruki z maszyny?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2016, o 23:00 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
To moje wydruki z maszyny:)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lis 2016, o 17:08 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 wrz 2010, o 20:41
Posty: 12
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
Rozumiem, że to ten po regeneracji. A jak pozostałe?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lis 2016, o 19:44 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Ja oddawalem samochod mechanikowi i on zawozil wtryski do goscia ktory stwierdzil ze 3 sa w normie a jeden jest niebardzo i ponoc go naprawil. Ja sie na tym nie znam ale na korekcji wszystkie byly ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lis 2016, o 20:55 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6711
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 774
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
marcinj6 napisał(a):
Mam pytanie chcialbym wyczyscic wtryski LM 2666 metoda bezposrednia wiem ze beda mi potrzebne 2 przewody 6mm i 2 zlaczki 6mm i butelka pusta ale nie wiem gdzie mam wpiac te 2 przewody:/ jestem troche laikiem w tych sprawach ale chcialbym sprobowac byc moze moje poranne kopcenie zniknie:) Moze mi ktos podeslac maly poradnik/instrukcje albo napisac jak to zrobic?:)


viewtopic.php?f=62&t=8367&start=150#p449238
w Twojej T25 jest ten sam silnik co w T22 i takie samo podłączenie wężyków 6 i 8mm, tylko filtr paliwa masz niżej na grodzi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2016, o 07:02 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
piokli napisał(a):
marcinj6 napisał(a):
Mam pytanie chcialbym wyczyscic wtryski LM 2666 metoda bezposrednia wiem ze beda mi potrzebne 2 przewody 6mm i 2 zlaczki 6mm i butelka pusta ale nie wiem gdzie mam wpiac te 2 przewody:/ jestem troche laikiem w tych sprawach ale chcialbym sprobowac byc moze moje poranne kopcenie zniknie:) Moze mi ktos podeslac maly poradnik/instrukcje albo napisac jak to zrobic?:)


viewtopic.php?f=62&t=8367&start=150#p449238
w Twojej T25 jest ten sam silnik co w T22 i takie samo podłączenie wężyków 6 i 8mm, tylko filtr paliwa masz niżej na grodzi

Piokli a powiedz mi czy trzeba odpinac przeplywomierz? Nie wywalilo Ci bledu po odpieciu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2016, o 08:59 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6711
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 774
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Mozna odpiac, mozna nie odpinac.
W T22 wygodniej jest odpiac zeby odchylic rure filtr-turbina.
Blad po odlaczeniu wywali, ale blad sam zniknie po ponownym podlaczeniu przeplywomierza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lis 2016, o 16:19 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Wrzucam filmik jak moja toyota dymi po odpaleniu ( stala 4dni) na poczatku chodzi troche nie rowno i strasznie "metalicznie" pracuje. Smierdzi niespalona ropa. Po zagrzaniu spokoj.. praca rowna i nie dymi.
Sam nie wiem czy wymiana podkladek pod wtryski i przelewy pomoze( nie byly wymienione gdy wtryski byly sprawdzane) korekcje na cieplym silniku na 3 wtryskach byly ok. 0.3 a na jednym 1.091
Zastanawiam sie czy to moze uszczelniacze zaworowe. Zaden plyn ani olej nie ubywa.



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2016, o 11:50 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 578
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
a może by tak wymienić świece

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2016, o 12:07 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Swiece wymienione na nowe 3tyg temu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2016, o 12:11 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 578
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
rozumiem, że zostało sprawdzone, że pracują jak należy?

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2016, o 12:47 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Tzn robil to mechanik wiec mam nadzieje ze sprawdzil.. a da sie jakos je sprawdzic bez wyjmowania?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2016, o 13:06 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 322
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 19
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Podłącz kontrolkę do przewodu świec żarowych i odpal na zimnym i najlepiej nagraj . Świece powinny grzać przed rozruchem i po rozruchu impulsowo .

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2016, o 14:42 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
a jak taka kontrolkę zrobić i pod które kable mam podpiąć?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2016, o 16:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 322
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 19
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Może poczytaj będzie łatwiej viewtopic.php?f=71&t=1152&start=240

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2016, o 17:08 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 paź 2016, o 16:33
Posty: 2
Marka: corolla
Model: d4d 2.0 90km
Nadwozie: inne
Rocznik: 2003
Silnik: d4d 2.0 90 km
Panowie jak to jest z regeneracją tych wtryskiwaczy denso, dzwoniłem dziś do denso polska i mówią ,że 4 pinowych się nie regeneruje, koszt nowego masakra 1200 zł trochę drogo na tak wiekowe auto, w połowie tego wątku czytałem że ceny fabrycznie regenerowanych zaczynają się już od 750 w zależności od dostawcy, a tu taki zonk...
czy znacie jakieś sprawdzone miejsca gdzie można je naprawić?

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2016, o 17:38 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Ja wlasnie wczoraj dostalem moje wtryski denso do reki od mojego mechanika i zawiozlem dzisiaj do sprawdzenia do goscia ktory zna sie rzeczy i jest godny zaufania. Diagnoza... Końcówki wtrysków do wymiany dawka pilotażowa 3x większa stąd ogromne dymienie po rozruchu. Koszt na oryginalnych końcówkach wtrysków denso 1700zl za komplet.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lis 2016, o 00:01 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 paź 2016, o 16:33
Posty: 2
Marka: corolla
Model: d4d 2.0 90km
Nadwozie: inne
Rocznik: 2003
Silnik: d4d 2.0 90 km
Panowie ujemne korekty świadczą o tym,że wtrysk podaje za mało paliwa? na skutek uszkodzenia lub przytkania końcówki wtrysku.a dodatnia o tym ,że podaje za dużo paliwa?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lis 2016, o 20:14 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
marcinj6 napisał(a):
marcinj6 napisał(a):
Ja wlasnie wczoraj dostalem moje wtryski denso(2-pinowe) do reki od mojego mechanika i zawiozlem dzisiaj do sprawdzenia do goscia ktory zna sie rzeczy i jest godny zaufania. Diagnoza... Końcówki wtrysków do wymiany dawka pilotażowa 3x większa stąd ogromne dymienie po rozruchu. Koszt na oryginalnych końcówkach wtrysków denso 1700zl za komplet.

No i wtryski zalozone i problem jest nadal... Po regeneracji wtryskow auto dalej po nocy kopci teraz jakby troche na niebiesko ale caly czas smierdzi niespalonym paliwem.. oleju nie ubywa, płynu tez nie... Dodatkowo jak jest zimny to szarpie na kazdym biegu od 1600-2000 obrotow a jak sie zagrzeje to szarpie juz tylko delikatnie ale czuc to szczegolnie jak powoli dodaje sie gazu. Towarzyszy temu szarpaniu stukot wtryskow ktore do 2000 obrotow strasznie stukaja metalicznie pod maska. Juz nie mam sily z tym samochodem nie wiem co jeszcze moze byc odpowiedzialne za to kopcenie po odpaleniu:/ tyle kasy jiz wlozylem w ten samochod i dalej jest nie tak:/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lis 2016, o 20:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 322
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 19
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Regeneracja wtrysków Denso poza fabryczną to porażka , wolałbym założyć pewne używki . Podmień jeszcze na próbę sterownik wtrysków .

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lis 2016, o 21:02 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Aa sterownik wtryskow powodowal by dymienie zaraz po odpaleniu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2016, o 16:24 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 258
Pochwały: 7
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 d4d 1CD
Jest kilka namiarów na forum na speców od tych naszych nie szczesnych kaszlaków...
i tylko dobry spec z dobrym sprzetem diagnostycznym rozwiaze ten problem bez topienia tysiecy złotych....
co do metalicznego odgłosu to te typy tak mają ze w tych przedziale obrotów tak se klepia...troche oleju do dwusówów troszke łagodzi te obiawy...
i tak jak pisał Andrzej wyżej regeneracja nie fabryczna tych wtryskiwaczy konczy sie tylko na ich czyszczeniu i odeslaniu jako dobre:) wiec sam bym tez nie robił takowej...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1011 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda