TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 23 paź 2017, o 19:15

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1094 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 37  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 lis 2015, o 21:52 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 668
Pochwały: 88
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
arturosz1 napisał(a):
Witam wszystkich, mam mały a może i duży problem/dylemat.
avensis 2.0 D4D 116kM 2004r na liczniku ponad 300000km -sam zrobiłem 100000km , na zimnym pali normalnie na gorącym nie pali, a na ciepłym pali ale z duuuużymi problemami.
Dziś byłem na diagnozie komputerowe i:
a)jeden wtrysk miał wartości od 0,3 do 1,3, kolejny podobnie, pozostałe dwa około -0.8 wartości wahały się w zależności od obrotów i temperatury silnika.
b)ciśnienie na pompie na ciepłym silniku około 320 chyba atm przy rozruchu ciśnienie około 190-200-250 mpa

Z tego co mechanik mówił, nie da się nigdy jednoznacznie zdiagnozować co jest nie tak, twierdzi że może tylko na czuja coś wymienić. Czy warto zrobić test przelewu wtrysków? jak nie będzie równych przelewów to oznacza że wtrysk do wymiany??

Czy są na to dobre rady, czy trzeba jechać do mechanika i płacić kupę kasy a i tak nie ma pewności??


malyzbir napisał(a):
a rozrusznik wykluczyłeś? Wtryski opierając sie tylko na korkcjach nie sa takie złe. Z tego co pamietam to rozruszniki na goracym też kiepsko kręcą.


Kolega dobrze radzi utrudniony rozruch na ciepło to typowy obiaw rozrusznika wielokrotnie wałkowany na forum

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2015, o 22:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 sty 2014, o 14:45
Posty: 10
Marka: toyota
Model: avensis T25 wagon
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d 1CD-FTV
Rozrusznik zregenerowałem w firmie która się tym zajmuje i ten sam problem nic lepiej, jeszcze w sobotę zrobię podmiankę rozrusznika od kumpla avki, ja mam w swoim jak się nie mylę 2.0 kW a on ma wsadzony od Verso 2,2kW jak to nie pomoże to tylko warsztat i duże koszty ;-( .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2015, o 22:46 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 sty 2014, o 14:45
Posty: 10
Marka: toyota
Model: avensis T25 wagon
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d 1CD-FTV
Może macie jakiś "domowy" sposób na zbadanie rozrusznika, mam miernik ale czy da się go jakoś "dobrze" zbadać za pomocą miernika?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2015, o 21:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 sty 2014, o 14:45
Posty: 10
Marka: toyota
Model: avensis T25 wagon
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d 1CD-FTV
Witam ponownie, po przekładce rozrusznika od kumpla auto odpala bez problemów na zimnym i na ciepłym !!!!!! a rozrusznik po REGENERACJI w profesjonalnej firmie, w poniedziałek reklamuje ten szajs tylko kto mi teraz zwróci za przekładkę kilka razy rozrusznika ?
Mało co nie dałem go do mechanika który pewnie wymieniał by wtryski i grom wie co jeszcze i zapłacił bym kupę kasy.
Niestety nie można dziś zaufać żadnemu mechanikowi "regeneracja" a nie działa !!! Trójmiejska firma TPA nie polecam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2015, o 22:33 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 19 kwi 2012, o 21:32
Posty: 80
Marka: Toyota
Model: AVENSIS
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FTV 150 kM
Przesyłam moje wyniki z odczytów:
Obrazek
mam pytanie. Zauważyłem że za każdym razem mam przekroczone normowe odczyty PILOT 1 INJECTION PEROID, PILOT 2 INJECTION PERIOD, MAIN INJECTION PEROID oraz często INJ. FB VOL FOR IDLE sięga 2,6. Możecie mi coś podpowiedzieć co z tym robić i jakie mogą być konsekwencje jazdy z przekroczonymi powyższymi parametrami ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: regeneracja
PostNapisane: 3 sty 2016, o 01:27 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 gru 2009, o 12:52
Posty: 30
Lokalizacja: Browar Łomża
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2011
Silnik: 1,8
mam pytanie gdzie najlepiej oddać wtryski do regeneracji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: regeneracja
PostNapisane: 3 sty 2016, o 10:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 403
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 23
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Najlepiej -nie najtaniej regeneracja fabryczna Denso Polska cztery oddziały w Polsce na wymianę < nie precyzujesz jaki masz silnik> cena zależy od silnika w okolicach 600-700 szt x 4 montaż a autoryzowanym serwisie lub Denso aby dostać gwarancję . Poczytaj TU viewtopic.php?f=71&t=2642 jest dużo informacji. Pozostałe regeneracje to w okolicach 500 zł bez kodu kalibracyjnego . Najtańsza opcja < loteria > używane z pewnego źródła.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2016, o 09:11 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 lut 2016, o 08:26
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis III
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D-4D 126KM
witam,
Chciałam zapytać,czy wtryski mogą znajdować się na różnej wysokości? Auto zaczęło nam kopcić strasznie i oddaliśmy je do mechanika. Najpierw turbina poszła do regeneracji,ale nie pomogło.Potem mechanik wziął się za wtryski i okazało się,że jeden jest niżej od pozostałych i się jeszcze zapiekł- nie można go wyjąć :-( Mechanik stwierdził,że to wina mechaników,którzy nam auto przed wakacjami robili (uszczelka pod głowicą), bo pod wtrysk tej podkładki nie wsadzili. Mąż wczoraj do nich pojechal i oczywiście się wypierają.Twierdzą,że to kopcenie od filtru turbiny,a nie tego wtrysku. I owszem mogą to zrobic,ale jesli okaże się,że podkładka jest,to za faceta który wyjmie wtrysk bedziemy musieli zapłacić my (700zł) i za wymianę wtrysku tez oczywiście my (2500).
I teraz moje pytanie: czy te wtryski rzeczywiście mogą byc na różnych wysokościach? a jesli nie,to czemu ten jeden jest niżej? czy jest sens szarpać się z tymi mechanikami?
Przepraszam za brak fachowych określeń,ale mocno w tym temacie nie siedzę ;-)
Pozdrawiam :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2016, o 09:37 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 703
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
no raczej nie. Zapieczenie wtryskiwacza też świadczy o tym, że coś się tam działo. Jeśli nie ma przedmuchów, to wtryski się nie zapiekają. Jeśli coś było niedawno robione, to zostało zrobione niewłaściwie.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2016, o 09:56 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 lut 2016, o 08:26
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis III
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D-4D 126KM
carsik napisał(a):
no raczej nie. Zapieczenie wtryskiwacza też świadczy o tym, że coś się tam działo. Jeśli nie ma przedmuchów, to wtryski się nie zapiekają. Jeśli coś było niedawno robione, to zostało zrobione niewłaściwie.

W czerwcu dokładnie tą uszczelkę pod głowicą nam wymianiali. Potem jeździlismy jeszcze do nich,bo się okazało,że z jednego z wtryskiwaczy ropa wycieka i coś dokręcać musieli. A teraz to :-(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2016, o 22:44 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 668
Pochwały: 88
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Tylko ty masz avensis t270, czyli wtryskiwacze są na wierzch i nie mają styczności z olejem silnikowym i nie zauważyliście przedmuchu po zdjęciu plastikowej obudowy silnika.
Ale jak mechanik mówi, że jeden wtrysk jest osadzony niżej to musieli coś pogmatwać w tym jest możliwość nie założenia tej podkładki (gniazda) numer na rysunku 11176
http://www.japan-parts.eu/toyota/eu/200 ... zzle#11176

Chociaż to nie tajemnica, że te wtryski się zapiekają i nie można ich wymontować tylko oni sześć miesięcy temu musieli je wyjmować do głowicy czyli teraz to same powinny wyskoczyć.

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2016, o 23:02 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 703
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
madzik napisał(a):
carsik napisał(a):
no raczej nie. Zapieczenie wtryskiwacza też świadczy o tym, że coś się tam działo. Jeśli nie ma przedmuchów, to wtryski się nie zapiekają. Jeśli coś było niedawno robione, to zostało zrobione niewłaściwie.

W czerwcu dokładnie tą uszczelkę pod głowicą nam wymianiali. Potem jeździlismy jeszcze do nich,bo się okazało,że z jednego z wtryskiwaczy ropa wycieka i coś dokręcać musieli. A teraz to :-(


cięko coś radzić na odległość. To nie są łatwe rzeczy a najpierw trzeba to zdemontować i dokładnie obejrzeć. Generalnie gdyby nie było podkładki, to wtryskiwacz i jego okolice na pokrywie powinny być okopcone.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2016, o 11:39 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 24 cze 2013, o 13:47
Posty: 32
Marka: Fiat
Model: Brak
Rocznik: 1998
Silnik: 1.6
Jakiego oprogramowania używacie do łączenia się z kompem i sprawdzania korekt?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2016, o 16:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 403
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 23
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Dobry jest Techstream z MINI - VCI , chcesz wiedzieć więcej poczytaj viewtopic.php?f=23&t=11436&start=930 .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 paź 2016, o 21:07 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 36
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Witam mam taki problem z moja toyota kupilem ja 2tyg temu i sprawdzalem w serwisie toyoty pod komputerem czy wszystko z nia ok powiedzieli ze wyskoczyl im blad swiec zarowych ze beda do wymiany i tyle. Zauwazylem ze gdy spadla temperatura na zewnatrz to z rury wydechowej wydobywa sie bialy dym o zapachu niespalonej ropy i silnik klekocze i minimalnie nie rowno pracuje.. dosc mocno kopci a po zagrzaniu przestaje. Dodatkowo zauwazylem spadek mocy i podczas przyspieszania delikatne szarpniecie. Zostawilem u mechanika zmienil wszystkie filtry oleje,rozrzad oraz swiece i problem nadal jest. Sprawdzil turbo i jest w porzadku. Na autostradzie udalo mi sie jechac nim 200km/h. naczytalem sie troche i mam pytanie czy moje objawy pasuja do padnietych wtryskow? Mam silnik 116km avensis 2004r moze ktoś pomoc bo nie wiem czy nie kupiłem sobie skarbonki:(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 paź 2016, o 21:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 403
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 23
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Ja na Twoim miejscu zaczął bym od sprawdzenia korekcji na zimnym silniku , jeśli są bardzo rozjechane to demontaż i sprawdzenie chyba że ewidentnie podkładki pod wtryskami przepuszczają .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 paź 2016, o 23:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 wrz 2010, o 20:41
Posty: 15
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
marcinj6 napisał(a):
Witam mam taki problem z moja toyota kupilem ja 2tyg temu i sprawdzalem w serwisie toyoty pod komputerem czy wszystko z nia ok powiedzieli ze wyskoczyl im blad swiec zarowych ze beda do wymiany i tyle. Zauwazylem ze gdy spadla temperatura na zewnatrz to z rury wydechowej wydobywa sie bialy dym o zapachu niespalonej ropy i silnik klekocze i minimalnie nie rowno pracuje.. dosc mocno kopci a po zagrzaniu przestaje. Dodatkowo zauwazylem spadek mocy i podczas przyspieszania delikatne szarpniecie. Zostawilem u mechanika zmienil wszystkie filtry oleje,rozrzad oraz swiece i problem nadal jest. Sprawdzil turbo i jest w porzadku. Na autostradzie udalo mi sie jechac nim 200km/h. naczytalem sie troche i mam pytanie czy moje objawy pasuja do padnietych wtryskow? Mam silnik 116km avensis 2004r moze ktoś pomoc bo nie wiem czy nie kupiłem sobie skarbonki:(


Współczuję Ci tego sprawdzenia w serwisie Toyoty, bo najprawdopodobniej zrobili cię w balona. Taką poradę, że wymieni się świece żarowe i tyle, można sobie w buty wsadzić. Nie napisałeś, czy sprawdzali korekcje wytrysków, czy nie. Nie podajesz też, ile twoja Toyota ma już przejechane. Zakładam, że nie była to okazja z niesamowicie niskim "prawdziwym" przebiegiem i że Niemiec płakał jak ją sprzedawał. Jednak objawy, które opisałeś jak najbardziej wskazują na wtryski, niestety. Niestety dla ciebie dlatego, że jeśli będziesz chciał doprowadzić auto do zadowalającego stanu, będziesz musiał wydać jeszcze niemałe pieniądze. I nie wierz nikomu, kto ci powie, że te wtryski można regenerować za 200 - 300 zł za sztukę. Te wtryski regeneruje tylko i wyłącznie fabryka i nie chodzi tu o wymianę końcówek, bo te rzadko padają. Istnieją tylko dwie opcje, oczywiście zakładając, że to są wtryski. Jedna - kupno fabrycznie nowych, druga - regenerowanych ale tylko i wyłącznie fabrycznie. Każda z nich to kilka tys. PLN. Do tego trzeba doliczyć materiały, czyszczenie całego układu paliwowego, wliczając w to zbiornik i oczywiście pompę paliwa. Niestety. Kupowanie używanych wtrysków to loteria (przed kupnem sprawdzenie na maszynie z wydrukiem parametrów). Tak, czy owak, jak podliczysz koszty to zawał murowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 paź 2016, o 16:30 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 36
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Ingo napisał(a):
marcinj6 napisał(a):
Witam mam taki problem z moja toyota kupilem ja 2tyg temu i sprawdzalem w serwisie toyoty pod komputerem czy wszystko z nia ok powiedzieli ze wyskoczyl im blad swiec zarowych ze beda do wymiany i tyle. Zauwazylem ze gdy spadla temperatura na zewnatrz to z rury wydechowej wydobywa sie bialy dym o zapachu niespalonej ropy i silnik klekocze i minimalnie nie rowno pracuje.. dosc mocno kopci a po zagrzaniu przestaje. Dodatkowo zauwazylem spadek mocy i podczas przyspieszania delikatne szarpniecie. Zostawilem u mechanika zmienil wszystkie filtry oleje,rozrzad oraz swiece i problem nadal jest. Sprawdzil turbo i jest w porzadku. Na autostradzie udalo mi sie jechac nim 200km/h. naczytalem sie troche i mam pytanie czy moje objawy pasuja do padnietych wtryskow? Mam silnik 116km avensis 2004r moze ktoś pomoc bo nie wiem czy nie kupiłem sobie skarbonki:(


Współczuję Ci tego sprawdzenia w serwisie Toyoty, bo najprawdopodobniej zrobili cię w balona. Taką poradę, że wymieni się świece żarowe i tyle, można sobie w buty wsadzić. Nie napisałeś, czy sprawdzali korekcje wytrysków, czy nie. Nie podajesz też, ile twoja Toyota ma już przejechane. Zakładam, że nie była to okazja z niesamowicie niskim "prawdziwym" przebiegiem i że Niemiec płakał jak ją sprzedawał. Jednak objawy, które opisałeś jak najbardziej wskazują na wtryski, niestety. Niestety dla ciebie dlatego, że jeśli będziesz chciał doprowadzić auto do zadowalającego stanu, będziesz musiał wydać jeszcze niemałe pieniądze. I nie wierz nikomu, kto ci powie, że te wtryski można regenerować za 200 - 300 zł za sztukę. Te wtryski regeneruje tylko i wyłącznie fabryka i nie chodzi tu o wymianę końcówek, bo te rzadko padają. Istnieją tylko dwie opcje, oczywiście zakładając, że to są wtryski. Jedna - kupno fabrycznie nowych, druga - regenerowanych ale tylko i wyłącznie fabrycznie. Każda z nich to kilka tys. PLN. Do tego trzeba doliczyć materiały, czyszczenie całego układu paliwowego, wliczając w to zbiornik i oczywiście pompę paliwa. Niestety. Kupowanie używanych wtrysków to loteria (przed kupnem sprawdzenie na maszynie z wydrukiem parametrów). Tak, czy owak, jak podliczysz koszty to zawał murowany.

No to mnie pocieszyles... Na badaniu nie robili korekcji wtryskow tylko podpieli pod kompa.. ja mam przejechane 196tys a ostatni wpis w aso w ksiazce serwisowej byl w 2010r przy 120tys.. wiec nie wiem jak z przebiegiem:/ kurde dopiero co kupilem ten samochod i chcialbym doprowadzic go do stanu uzywalnosci.. niby na allegro sa uzywane po 400zl za szt z wydrukiem z maszyny.. w mojej miejscowosci jest firma ktora regeneruje wtryski na oryginalnych czesciach prosto od producenta denso (ponoc tylko 4 zaklady w polsce to robia na oryginalach od denso) ale cena jest chyba ok 2000tys za sztuke..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 paź 2016, o 17:17 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 403
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 23
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Regenerowane fabrycznie z gwarancją na dwa lata < montaż w serwisie > od 742 zł , nowy 1500 więc nie panikuj tylko dobra diagnoza , dobrym programem i wyprowadzisz na prostą . Tu masz ceny http://www.diesel-system.pl/wtryskiwacz ... abrycznie/ . Jeśli opiłki w wtryskach dochodzi jeszcze pompa do roboty i czyszczenie całego układu paliwowego .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2016, o 10:58 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 wrz 2010, o 20:41
Posty: 15
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
Andrzej, sam się ostatnio pałowałem z problemem wtryskiwaczy i doszedłem do jednego słusznego wniosku: "pier..lę, nie robię". Wyczyściłem tylko i za te "tylko" zapłaciłem ok. 1700 zł z materiałami, robocizną, itd. Poza tym uważam, że koszty zbyt duże, nawet jak na regenerowane, a samochód już g... wart. Jak padnie to padnie. Powiem tylko, że po czyszczeniu jest nieco lepiej. Czyszczenie polegało na umyciu w myjce ultradziękowej i jeden wtrysk był myty wewnątrz płynem 80 stopni. Moim subiektywnym zdaniem pomogło, tzn. już nie kopci jak to było kiedyś. Parametry pracy po myciu (według diagnosty) nieco pogorszone, tzn. mniejsza dawka paliwa jest podawana. Poza tym ok. Samochód nie osłabł. Co do korekcji to teraz wyglądają pięknie ;-) , ale nijak się mają do odczytów z maszyny. Obydwa wyniki nie idą w parze. Poza tym na stronie, którą wrzuciłeś, nowy wtrysk w promocji owszem, kosztuje 1499 zł, ale netto :-D. Trzeba doliczyć podatek VAT. Regenerowany fabrycznie od nich to 1163 zł brutto za sztukę (pytałem). Z tego co czytałem wcześniej na forum i tak trzeba wymienić cztery na raz (zazwyczaj wszystkie są już zajechane). Teoretycznie można wymienić tylko te w najgorszym stanie, ale nie wiem czy jest to rozsądne. Poza tym na regenerowane trzeba czekać. O pompie paliwa nie będę wspominał, żeby kolegi Marcina już nie załamywać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2016, o 16:35 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 36
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Aha czyli kupilem skarbonke w ktorej po koleji trzeba wszystko wymieniac...
Reasumujac pare dobrych tysiecy bede musial dolozyc?...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2016, o 18:07 
Online
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 3 lip 2011, o 16:02
Posty: 402
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 10
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 D4D
marcinj6 napisał(a):
Aha czyli kupilem skarbonke w ktorej po koleji trzeba wszystko wymieniac...
Reasumujac pare dobrych tysiecy bede musial dolozyc?...

Nie panikuj. Z tym, że przy niższych temperaturach masz taki efekt, to może być wina padniętych świec żarowych...... świece w tym silniku mają funkcję dogrzewania do osiągnięcia odpowiedniej temperatury silnika. Jak są wypalone, to możesz taki efekt obserwować. Jak są założone nieodpowiednie świece to również może się tak dziać. Ja miałem trzy świece całkiem walnięte a czwarta ledwo robiła się czerwona - miałem taki efekt - po wymianie ustało (dodam, że nie wymieniałem wtrysków hehe). Dobra diagnostyka się kłania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2016, o 19:05 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 36
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Ja zalozylem swiece ngk i nadal jest bialy dym smierdzacy niespalona ropa i silnik po rozruchu pracuje nierowno a po dluzszej chwili pracuje rowno i nadal dymi..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2016, o 22:27 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 668
Pochwały: 88
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Korekcja wtryskiwaczy na zimnym silniku się kłania

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 paź 2016, o 14:23 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 wrz 2010, o 20:41
Posty: 15
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
Marcin, po tych objawach co piszesz można wywnioskować, że to wtryski, jednak porządna diagnoza jest nieunikniona, tak jak piszą koledzy. Możesz pobawić się w diagnostykę, a możesz też pobawić się ze sprzedającym auto w jego zwrot, albo z tzw. "serwisem" Toyoty, który robił sprawdzenie przed kupnem, w jakieś zadośćuczynienie. BTW, ja osobiście diesla więcej już nie kupię. W moim prawdopodobnie wtryski były już zarżnięte po 140 tys. km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 paź 2016, o 12:43 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 36
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
No i okazalo sie ze jeden wtrysk niedomagal wiec zostal naprawiony. wszystkie zostaly sprawdzone na maszynie i korekcje sa idealne. Dzisiaj mechanik zalozy i sprawdzimy czy nadal kopci na bialo. ,Gosc od wtryskow powiedzial ze dymienie na bialo nie jest oznaka zepsutych wtryskow.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 paź 2016, o 12:48 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 36
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Ma jeszcze wyczyscic egr. Pompe wysokiego cisnienia zalozyl sprawna bo akurat mial u siebie. Jeszcze sie zastanawiam czy moze przeplywomierz ma cos z tym wspolnego?
Czasem mialem tak ze od 1000 obrotow nie chcial sie zbierac w ogóle albo bardzo wolno a czasem przy 3000 obrotow delikatnie szarpnal..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 paź 2016, o 20:30 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 36
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
A wiec tak jeden wtrysk przelewal wiec zostal naprawiony i teraz sa ok. Egr byl czysty wiec nie trzeba bylo w niego ingerowac. Turbina tez w porzadku dziala dobrze. Pompa cisnienia wymieniona, swiece zarowe wymienione. Brak mocy i szarpanie na turbo zniklo.Po odpaleniu na zimnym silniku obroty faluja i kopci nadal niespalona ropa na bialo do zagrzania.. wszystko sprawdzone wiec nie wiem co dalej. Zatankowalem teraz na innej stacji benzynowej wiec zobaczymy co bedzie. I po umyciu samochodu dzisiaj zapalily mi sie kontrolki vsc trc i check engine i swieca.. juz pomalu zaczynam miec dosc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 paź 2016, o 21:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 403
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 23
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Nie mam najmniejszych powodów aby Cię dołować ale dopiero zacząłeś przygodę z TOYOTĄ więc walcz. Co to za zakład od wtrysków , większość nie ma wymaganego doświadczenia w DENSO. Jeśli Ci zależy na samochodzie to masz kontakt do konkretnego człowieka http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t= ... c&start=20 Bigelektron


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2016, o 07:25 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 36
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Jesli chodzi o wtryski to robil mi gosc w krk i mam wydruki z maszyn. A co do bigelektron to chyba w koncu udam sie do niego bo mam niedaleko:) a masz moze numer telefonu do niego?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1094 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 37  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda