TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 15 gru 2018, o 17:32

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1213 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 mar 2018, o 23:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 lut 2012, o 02:30
Posty: 23
Lokalizacja: Kobyłka
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2,0 D4D
Marcinw85 napisał(a):
D4D 126KM 07r. Potrzebuję sprawdzić wtryski i pompę. Jeden wtrysk napewno na śmietnik (korekcja 5 i nie samowity czarny obłok za samochodem), a reszta może do regeneracji. Co polecacie? Diesel system? Robić wszystko u nich czy samemu wyciągnąć i zawieźć? Czy może inna opcja? Interesują mnie okolice Warszawy
Pozdrawiam

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Panowie odświeżam, jakieś rady? Sugestie?

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2018, o 15:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 6 mar 2008, o 15:44
Posty: 316
Lokalizacja:
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: T22, T25
Rocznik: 0
Silnik: 1,6 benz, 2,2 D-Cat
Koledzy, zerknąłby ktoś na wyniki sprawdzenia wtrysków 2AD-FHV?

Przebadane były tylko trzy wtryski, bo czwarty nie chciał wyjść. Natomiast skoro wyniki tych trzech wtrysków są bardzo zbliżone, to czwarty pewnie byłby podobny.
Natomiast parę spraw z badania trochę nie daje mi spokoju.
1. Test "Leak test" low i high (poz. 4 i 5) Czemu obydwa te badania były robione przy tym samym ciśnieniu? Czy to jest poprawne?
2. Dawka paliwa na wysokich obrotach (poz. 15) jest zbyt mała. Skoro na wszystkich trzech wtryskach jest ona zbyt mała (zakładam, że na czwartym też) to czym to grozi? Zakładam, że samochód będzie zwyczajnie wolniej wchodził na obroty i będzie słabszy?
No i najważniejsze 3. Test rezystancji (poz. 1) Skoro norma to 480-560 kOhm a u mnie jest 5-29 czyli dużo za mało to jak takie wtryski w ogóle mogą pracować? Dodam że samochód chodzi normalnie.
Powodem, dla którego sprawdzałem te wtryski było to, że dymił bardziej niż zwykle, stukał na wyższych obrotach (pom. 1,9 - 2,3 tyś. obrotów) i poszarpywał w okolicach 2 tyś. Na komputerze wyszło, że jeden wtrysk niedomaga. Po jego wyjęciu okazało się, że dolna uszczelka była nieszczelna i wtrysk był w tym miejscu zakopcony. Tłumaczyło by to kłopoty z tym wtryskiem. Po wymianie uszczelek jak by stukanie i poszarpywanie się zmniejszyły i silnik chodzi lepiej.
I tu właśnie wracam do pytania nr 3. Skoro silnik chodzi dobrze to jak to możliwe, że rezystancja jest tak poza skalą? Czy możliwe, że samo badanie było zrobione niepoprawnie, czy może było zrobione na sprzęcie nieprzeznaczonym do tych wtrysków?
No i pytanie nr 4. Skoro rezystancja podczas badania jest tak niska to na ile wiarygodne są wyniki takich badań?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2018, o 22:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 499
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Moim zdaniem wyniki testowania z maszyny Bosch nie są wiarygodne co do wtryskiwaczy Denso .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2018, o 09:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 6 mar 2008, o 15:44
Posty: 316
Lokalizacja:
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: T22, T25
Rocznik: 0
Silnik: 1,6 benz, 2,2 D-Cat
No tak też właśnie mi coś się zdaje, ale wolałem zaciągnąć opinii innych.

Potwierdzało by to też słowa pana z warsztatu, który mówił, że ponad 90% wtrysków używanych, które do nich trafiają są wadliwe.
No i pytanie czy rzeczywiście wadliwe, czy może badania robione są na niewłaściwym sprzęcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2018, o 10:15 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 lut 2012, o 02:30
Posty: 23
Lokalizacja: Kobyłka
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2,0 D4D
A czy jest możliwość dwiedzenia się jakie mamy dokładnie wtryski chodzi o oznaczenie bez ich wyciagania np po VIN w serwisie?
Chciał bym kupić używki zanim wyciągnę stare, ale nie wiem jaki mają oznaczenie

Pozdrawiam

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2018, o 11:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 499
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
http://www.japan-parts.eu/ Wpisz VIN lub wybierz ręcznie , jaki silnik ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2018, o 11:11 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 lut 2012, o 02:30
Posty: 23
Lokalizacja: Kobyłka
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2,0 D4D
ANDRZEJ104 napisał(a):
http://www.japan-parts.eu/ Wpisz VIN lub wybierz ręcznie , jaki silnik ?
126km

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2018, o 13:04 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 lut 2012, o 02:30
Posty: 23
Lokalizacja: Kobyłka
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2,0 D4D
Tutaj mam podany tylko pierwszy człon numeru
23670, ale w tego co wiem to drugi człon ma znaczenie np. 0R030.
Jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie.
Jak zdobyć ten numer bez wyciagania starego wtryskiwacza?
D4D 126km 07r.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2018, o 08:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 6 mar 2008, o 15:44
Posty: 316
Lokalizacja:
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: T22, T25
Rocznik: 0
Silnik: 1,6 benz, 2,2 D-Cat
ANDRZEJ104 napisał(a):
Moim zdaniem wyniki testowania z maszyny Bosch nie są wiarygodne co do wtryskiwaczy Denso .


Pozwolę sobie wrócić do tematu, aby go trochę podsumować.
Rzeczywiście, jak na badaniu komputerowym wskaże, że wtrysk niedolewa, czy przelewa to o niczym nie świadczy. W moim przypadku była to kwestia uszczelki pod wtryskiem.

Poza tym dla wtrysków piezoelektrycznych (przynajmniej od Toyoty) nie można w Polsce przeprowadzić badania na stole. Obdzwoniłem całą Łódź i nikt nie chciał się podjąć badania tych wtrysków. Na podstawie zaleceń kolegów z tego forum zdecydowałem się skorzystać z diesel-system. Jedynie cztery warsztaty w całej Polsce. No i okazuje się, że oni też nie są w stanie tego sprawdzić. Nie wspominając już o pewnej drobnostce jak miła pani z obsługi :-) która powinna być wizytówką firmy, więc kontakt z tą firmą też nie zachęca do powrotu.
Parafrazując słowa wypowiedziane w warsztacie - samochód jeździ i nikt nie wie dlaczego :-)
Po prostu szkoda kasy na pseudo fachowców.

Po ponownym zamontowaniu wtrysków i założeniu nowych uszczelek przejechałem już ok. 400km i silnik pracuje tak jak pamiętam że chodził na początku. Przestało dymić, nie szarpie, nie stuka i odzyskał moc.

Tak sobie myślę, że może te wtryski są nierozbieralne bo zwyczajnie mają się nie psuć?

Ciekaw jestem czy ktoś z Was również miał problemy z tymi wtryskami i jak się to zakończyło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2018, o 23:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 cze 2013, o 15:37
Posty: 101
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 3
Marka: toyota
Model: t22 avensis
Rocznik: 2000
Silnik: d4d 110km
Witam. Dzisiaj podmieniłem wtryskiwacz czwarty z pierwszym i okazuje się że mają inne wtyczki i muszę rozbierać wszystko na nowo. Czy to normalne że wtryskiwacz nr 1 ma inną wtyczkę? Podkładki pod przelewy te zamienniki są słabej jakości. Ścianki mają chude i ledwo się mieszczą. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2018, o 09:33 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 4 kwi 2018, o 10:11
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D
Ja robiłam ostatnio wtryski w mojej 177KM 2.2 D4D.
Niestety okazało się, że do tego modelu nie znajdę regenerowanych. Jeżeli nawet znalazłabym takowe, to były by regenerowane na oko.
Więc skończyło się na zakupie dwóch nowych.
Cena mnie powaliła........1800zł/szt. Całe szczęście skończyło się tylko na dwóch sztukach (jeden wtrysk połamany podczas wyciągania, drugi szlag trafił).
Oczywiście wymieniłam od razu również filtr paliwa. Na razie (odpukać) działa, jeździ, nie dymi i żadne kontroli już mi się nie zapalają.
:-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2018, o 22:21 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 cze 2013, o 15:37
Posty: 101
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 3
Marka: toyota
Model: t22 avensis
Rocznik: 2000
Silnik: d4d 110km
Wie ktoś czy w avensis t22 d4d z 99r wtryskiwacz 23670-27010 pierwszy ma inną wtyczkę niż pozostałe o tych samych numerach? U mnie tak jest...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2018, o 10:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 cze 2013, o 15:37
Posty: 101
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 3
Marka: toyota
Model: t22 avensis
Rocznik: 2000
Silnik: d4d 110km
Problem rozwiązany. Wtyczka do wtryskiwacza z auta składa się jakby z dwóch części i ta jedna część w środku wtyczki została w wtryskiwaczu i nie pasowało do innego gniazda. Wyjąłem ten element i przełożyłem i wszystko pasuje. Wtrysk pierwsz miał korekcje ok zera a czwarty powyżej minus cztery. Po podmianie jest teraz na pierwszym minus cztery a na czwartym ok zera. Cylinder na czwartym sprawdzony sondom endoskopową i jest ok. Zastanawiam się czy kupić używany wtryskiwacz czy tak jeździć bo wszystko jest ok. Czyszczenie liqui moly na krótko nie pomogło. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 kwi 2018, o 00:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 15 cze 2013, o 15:37
Posty: 101
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 3
Marka: toyota
Model: t22 avensis
Rocznik: 2000
Silnik: d4d 110km
Mam wtryskiwacze 23670-27010. W diesel system nie naprawiaja ich ale 23670-27030 już tak. Tylko powiedzieli mi że muszę wymienić wszystkie cztery na 23670-27030. Czy to prawda? Nie wystarczy jak wymienię jeden uszkodzony na 23670-27030 po regeneracji fabrycznej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2018, o 10:04 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 lip 2015, o 10:18
Posty: 18
Lokalizacja: Łódź
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 diesel 126km
Panowie

Ostatnio zaczął niedomagać samochod mojemu tacie T27 r. 2010 126km
Poniżej zrzut danych, jakies sugestie ?
Załącznik:
VirtualBox_WIndowsXP-Techstream_15_05_2018_20_26_39.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2018, o 11:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 1 mar 2017, o 15:59
Posty: 103
Lokalizacja: Wyszkow
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: T25>T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: Byl 1.8 jest 2.0 1AD
Nie podales czy te dane sa na zimnym zapalonym silniku ale na 1 rzut korekcje wtryskiwaczy wygladaja fatalnie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2018, o 11:50 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 lip 2015, o 10:18
Posty: 18
Lokalizacja: Łódź
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 diesel 126km
Aktualizacja z dzisiaj:

Silnik przeczyszczony LM2666 podanym bezposrednio do filtra. Wtrysk 1 i 2 załapały leprze parametry.
3 ani drgnie, 4 widać że pracuje.
Generalnie silnik trzesło podejrzewałem prace na 3 cylindrach.
Potwierdzone diagnozą - całkowite zapieczenie 3 wtrysku, ECU aby zniwelowac problem zalewał 4 cylinder.

Mechanik wyminieł trzeci wtrysk. Udało się kupić dobrą używkę w cenie 250 plus robocizna 250, naprawa na tę chwilę zamkneła się w 500 zł.
Samochód na teraz odzyskał wigor :auto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 maja 2018, o 07:19 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 maja 2018, o 22:03
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: D4D 2.0 Diesel
Witam.

W zeszłym roku moje auto przez innego właściciela miało robione regenerację wtrysków. Od jakiegoś czasu zauważam u siebie na jednym wtrysku wyciek wokół niego. Poniżej foto:
Obrazek
Czym może być to spowodowane? Jak to naprawić? Czy potrzebna jest ingerencja mechanika? Czy jest to poważne?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 maja 2018, o 09:57 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 725
Pochwały: 48
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
Grabek napisał(a):
Witam.

W zeszłym roku moje auto przez innego właściciela miało robione regenerację wtrysków. Od jakiegoś czasu zauważam u siebie na jednym wtrysku wyciek wokół niego...
Czym może być to spowodowane? Jak to naprawić? Czy potrzebna jest ingerencja mechanika? Czy jest to poważne?


to wyglada na olej...
zakladam ze podkladki (okragle i grube) pod pokrywa zaworow nie zostaly wymienione podczas wymiany wtryskow ...i sie zaczelo..
nr OEM : 23682-27030

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 maja 2018, o 11:09 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 maja 2018, o 22:03
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: D4D 2.0 Diesel
Czy wymiana tych uszczelek jest kosztowna? Czy stresować się tym i robić od razu czy nie powinno się nic złego stać przez jakiś czas?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 maja 2018, o 12:36 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 725
Pochwały: 48
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
wymiana powinna byc tania , bo tzreba wykrecic tylko pare srubek i zdjac pokrywe zaworow...
no i dojdzie jeszcze wymiana uszczelki pod pokrywa zaworow (na stara pewnie nie warto skrecac)
ja bym sie nie stresowal...wytrzec to i oserwowac, ewentualnie powoli planowac wymiane uszczelek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sie 2018, o 15:38 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 gru 2015, o 15:32
Posty: 19
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: T25, E15, Picanto
Rocznik: 2004
Silnik: 1cd-ftv
Czy za pomocą miniVCI jestem w stanie wpisać wartości kompensacyjne dla wtrysku dwupinowego?
T25, 1cd-ftv


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sie 2018, o 14:13 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 31 lip 2018, o 09:47
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Rav4
Nadwozie: inne
Rocznik: 2008
Silnik: 2ATF
Witam, panowie mam dylemat odnośnie wtrysków serwis ASO Toyota proponuje wtryski farbrycznie regenerowane za kwotę po rabacie 900 zł sztuka a mam możliwość zakupienie nowych nieregenerowanych za kwotę 1020zł sztuka i nie wiem na co się zdecydować. Serwis ASO twierdzi ze to jest to samo ze bedzie identycznie pracował jak nowy, ale ja sam już nie wiem skoro jest regenerowany... Do wymiany mam 4 sztuki.
Wtryski są do Toyoty Rav4 2,2 D4D 136 KM.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2018, o 07:27 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 24 maja 2015, o 21:26
Posty: 43
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 ON
Hanzel88 napisał(a):
Witam, panowie mam dylemat odnośnie wtrysków serwis ASO Toyota proponuje wtryski farbrycznie regenerowane za kwotę po rabacie 900 zł sztuka a mam możliwość zakupienie nowych nieregenerowanych za kwotę 1020zł sztuka i nie wiem na co się zdecydować. Serwis ASO twierdzi ze to jest to samo ze bedzie identycznie pracował jak nowy, ale ja sam już nie wiem skoro jest regenerowany... Do wymiany mam 4 sztuki.
Wtryski są do Toyoty Rav4 2,2 D4D 136 KM.


Fabrycznie regenerowane znaczy, że wtryskiwacza zostały rozebrane i i zregenerowane zgodnie z technologią producenta tj. wymiana zużytych elementów na nowe. Takie wtryskiwacze pracują jak nowe, ale jednak były rozbierane i może się trafić jakaś niedoróbka.
Osobiście wolałbym nowe nieregenerowane. Sam kupowałem fabrycznie regenerowane,a jednak jeden wtryskiwacz okazał się walnięty. Wymiana na gwarancji, ale doszło rozbieranie i demontaż wadliwego wtrysku. No ale wolałem fabrycznie regenerowane niż jak mi gość zaproponował regeneracje na częściach używanych :-) (różnica w cenie ok 300 zł na 1 szt.)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2018, o 17:29 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 29 sie 2018, o 15:23
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Corolla Verso
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0
Witam Panowie mam taki problem a mianowicie w mojej Corolli Verso 2.0 D4D 2005r z rana jak jest zimna długo kręci i szarpie silnikiem jak zapali na ciepłym jest OK ale kiedy postoi trochę i ostygnie znowu jest to samo nie kopci wszystko ok poza tym odpalaniem. Jeśli możecie to proszę o podpowiedź co to może być z góry dziękuję. :auto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2018, o 17:40 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 543
Pochwały: 50
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Opiszę swój przypadek, może ktoś coś doradzi...pierwszy foch lexa z 2ad :/ Zaczął mi telepać na jałowych po odpaleniu mocy brak, drgania odczuwalne jak się siedzi w aucie, czuć ze nierówno pracuje. Odpala bez najmniejszego problemu. Ciśnienie paliwa podczas tej pracy w okolicach normy 37Mpa. Nic nie kopci, błędów na kompie brak. Przy live data o zgrozo korekta na drugim wtrysku skoczyła na 5. Kupiłem wtrysk wsadziłem dalej to samo, został zamieniony drugi wtrysk z pierwszym i poprawy brak dalej korekta 5. Oczywiście kody wtrysków wklepane do ECU. Przepływka odpinana, egr mimo ze go juz niby nie ma również i poprawy brak. Możliwe że sterownik wtrysków padł ? Wiązka ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2018, o 09:11 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 24 maja 2015, o 21:26
Posty: 43
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 ON
Miłosz napisał(a):
Opiszę swój przypadek, może ktoś coś doradzi...pierwszy foch lexa z 2ad :/ Zaczął mi telepać na jałowych po odpaleniu mocy brak, drgania odczuwalne jak się siedzi w aucie, czuć ze nierówno pracuje. Odpala bez najmniejszego problemu. Ciśnienie paliwa podczas tej pracy w okolicach normy 37Mpa. Nic nie kopci, błędów na kompie brak. Przy live data o zgrozo korekta na drugim wtrysku skoczyła na 5. Kupiłem wtrysk wsadziłem dalej to samo, został zamieniony drugi wtrysk z pierwszym i poprawy brak dalej korekta 5. Oczywiście kody wtrysków wklepane do ECU. Przepływka odpinana, egr mimo ze go juz niby nie ma również i poprawy brak. Możliwe że sterownik wtrysków padł ? Wiązka ?

Sprawdź ciśnienie sprężania


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2018, o 10:06 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 725
Pochwały: 48
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
poza wklepaniem kodow wtryskow do ECU :
zresetuj wartości adaptacyjne modułu ECU (zworkami)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2018, o 10:24 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 543
Pochwały: 50
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Kompreche dzisiaj będą sprawdzać, także zobaczymy czy czasem jakiś swap nie będzie potrzebny... Dostęp do sprawdzonych części mam. Szkoda że w necie brak informacji na temat odpalenia innego motoru w tej budzie. Rozzi podpowiesz o tej metodzie ? Kody póki co wklepane z poziomu launcha.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2018, o 12:34 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 725
Pochwały: 48
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
Miłosz napisał(a):
Kompreche dzisiaj będą sprawdzać, także zobaczymy czy czasem jakiś swap nie będzie potrzebny... Dostęp do sprawdzonych części mam. Szkoda że w necie brak informacji na temat odpalenia innego motoru w tej budzie. Rozzi podpowiesz o tej metodzie ? Kody póki co wklepane z poziomu launcha.


najpierw sprawdz wartość „INJ VOL FEEDBACK LEARNING”. (generalnie powinna byc mniejsza/rowna 1.8 )
zewrzyj styki 4 i 13 w zlaczu OBD
przestaw zaplon w pozycje IG-ON i pozostaw na minimum 2 minuty
przestaw zaplon w IG-OFF
odlacz zlaczone styki w OBD
odlacz ujemna kleme minus na akumulatorze
wlacz zaplon w IG-ON (nie uruchamiaj auta !)
potwierdź testerem, że wartość „Inj VolFeedback Learning” = 0,00 mm3/suw

zrobione.

UWAGA: instrukcje wykonujesz na swoja odpowiedzialnosc :cfaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1213 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda