TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 16 lis 2018, o 00:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 kwi 2009, o 17:41 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 mar 2009, o 22:19
Posty: 3
Lokalizacja: Toruń
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
Witam
Mam nadzieję ze nie zanudzę Was kolejnym postem z tym problemem, ale potrzebuję pomocy. Kupiłem t25 d4d 03r. Jazda był bardzo przyjemna i nie było żadnych problemów do momentu, kiedy dokonałem pierwszego tankowania. Zakupu paliwa dokonałem na stacji Statoil i tuż po wyjeździe ze stacji samochód stracił moc. Nie kopcił nie wyrzucał błędów nic tylko nie chciał wkręcać się powyżej 2000 obr. pod obciążeniem, ustępowało to na luzie. Nagle wszystko wróciło do normy. Jakiś czas jeździłem, ale problem zaczął powracać coraz częściej i zauważyłem, że zaczyna się tak dziać przy tej samej temperaturze silnika. Po wyłączeniu silnika na jakiś czas usterka ustępowała i dalej jeździło się normalnie. W dniu wczorajszym przy powyższych objawach zaświeciła się kontrolka silnika, trc off, vsc. Odczytałem kod błędu i jest to słynny P1251 kod został zapisany przy 2000obr/min i temp. silnika 89 C. Dodam, że w międzyczasie tankowałem ponownie paliwo, ale tym razem już na BP. Macie jakieś konstruktywne propozycje na rozwiązanie mojego problemu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2009, o 18:34 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1471
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
p1251 nie ma związku z paliwem (zbieg okoliczności) kierownice w turbo zaklejone lub zawór sterujący VSV żle działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2009, o 22:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 22:18
Posty: 483
Lokalizacja: małopolska
Tak jak pisze wtom.
To chwilowy brak sterowania pracą turbiny. Ściągnij wężyk podciśnienia z siłownika turbiny, zaślep go i spróbuj jechać. Efekty będziesz miał takie jak opisałeś, gdyż wtedy z turbiny nie uzyskujesz żądanego doładowania. Trzeba zacząć od prowizorycznego wyczyszczenia jej. Gdzieś to pisane było na forum.

pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2009, o 01:08 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2008, o 22:44
Posty: 153
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4-D
http://avensis.info/viewtopic.php?p=64818&highlight=#64818 tu znajdziesz przyczyny tego błędu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2009, o 19:49 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 mar 2009, o 22:19
Posty: 3
Lokalizacja: Toruń
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
Dzięki za informacje, jeśli jakoś uporam się z kłopotem to dam znać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2009, o 18:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 paź 2007, o 21:00
Posty: 316
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: T25 / T27 KOMBI
Rocznik: 2011
Silnik: D4D
Dziś zrobiłem w swojej taki manewr jak opisał LUK . Czyli zdjąłem z siłownika turbiny przewód podciśnieniowy . Efekt był taki że na pracującym silniku po zdjęciu tego przewodu z siłownika dźwignia załączająca turbinę cofnęła się do tyłu ( w str auta ) , zdjęty przewód położyłem swobodnie i postanowiłem zrobić próbę jazdy. Efekt był taki że auto nie miało mocy , trochę lepiej szło od 3000 obr ale to wraz nie było to co powinno być . Na desce nie zapaliła się żadna kontrolka która by zasygnalizowała usterkę , a przecież układ podciśnienia był rozszczelniony i turbo nie pracowało ( 2 awarie ) .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2009, o 20:50 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 mar 2009, o 22:19
Posty: 3
Lokalizacja: Toruń
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
Witam Wszystkich
Panowie po części mieliście rację z tą turbiną, autko zostało dość dawno, bo w połowie kwietnia zdiagnozowane (oględziny wizualne i podłączony komp.) przez mechanika zarówno w czasie prób statycznych jak i dynamicznych. W czasie testów auto było wręcz poddane katorgom, ale nie wyskoczył żaden błąd, mechanik stwierdził, że zbyt delikatnie operuje pedałem gazu (i tak było w codziennej jeździe chciałem być oszczędny i biegi przełączałem poniżej zakresu pracy turbiny), po tej diagnozie zmieniłem styl jazdy, wkręcam silnik na wyższe obroty i odpukać wszelki kłopoty ustały. Obyło się bez czyszczenia turbiny jak na razie i mam nadzieję, że tak zostanie. Pozdrawiam a za rady stawiam po piwku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 paź 2009, o 11:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 19:41
Posty: 4
Lokalizacja: Radom
Witam problem polega na błędzie p1251 auto jezdzi normalnie ale raz na jakiś czas nagle traci moc i w ogóle nie chce jechać czasami obroty dziwnie wzrastają . proszę o radę od czego zacząć sprawdzanie bo słyszałem ze ten błąd może mieć kilka przyczyn


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lip 2011, o 15:50 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 cze 2011, o 14:30
Posty: 3
Lokalizacja: uk
Marka: avensis
Model: avensis d4d t3
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 Diesel
Czesc zapaliła mi sie kontrolka, auto przestało reagować na pedał gazu ale po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu auto zaczęło jechać ale bardzo kiepsko "bez mocy " to chyba był tryb awaryjny. Po sprawdzeniu samochodu wyskoczyły mi takie błędy P0108 i P1251 co one oznaczają ???? i czy pociągnie mnie mocno po kieszeni ???? Z góry dziękuje za odp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lip 2011, o 16:40 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 lip 2010, o 21:51
Posty: 51
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.4 Benzyna, 2AZ-FSE
było już na forum o tym p1251 (szukaj):

wtom napisał:

4 przyczyny błędu p1251:
- zapieczone kierownice turbiny
- źle działający zawór VRV sterujący turbiną
- uszkodzenie czujnika ciśnienia doładowania
- coś nie tak z wężykami podciśnieniowymi

obstawiam kierownice (czyszczenie ok 500zł)

o o tym p0108 nie znalazłem

_________________
--
grosziu@gmail.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lip 2011, o 20:49 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 cze 2011, o 14:30
Posty: 3
Lokalizacja: uk
Marka: avensis
Model: avensis d4d t3
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 Diesel
Dzieki za odp "gRosziu" :piwo: . Tak sobie myślę czy trasa 350 km może zaszkodzić mojej toyocie ?? jestem umówiony na serwis na wtorek ale w poniedziałek wypadła mi podroż z której nie mogę zrezygnować a nie mam dostępu do innego środka transportu :nie: tak sie zastanawiam czy jak będę jechał równo bez wariactw bo ten odcinek jest po autostradzie to moja Avensis nie ucierpi mocno a ja nie wpakuje sie w większe kłopoty . Dzisiaj trochę jeździłem i wszystko było ok tylko ta kontrolka sie świeci .Ale raz jak troszeczkę przycisnąłem to auto straciło moc ale po wyłączeniu silnika i włączeniu go ponownie wszystko było jak wcześniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2011, o 21:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 19:16
Posty: 101
Lokalizacja: Piaseczno
Jak masz mało paliwa w baku, dolej jakiegoś lepszego, np. Golda na Statoilu. Trzy dni temu wyskoczył mi check engine i też jechałem na trybie awaryjnym do domu. Po drodze zajechałem na stację i dolałem lepszego paliwa.
Problem zniknął, jak ręką odjął. Winą było trefne paliwo.

_________________
Jesus died for his own sins, not mine.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2011, o 22:54 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20562
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
ww84 napisał(a):
Tak sobie myślę czy trasa 350 km może zaszkodzić mojej toyocie ?? jestem umówiony na serwis na wtorek ale w poniedziałek wypadła mi podroż z której nie mogę zrezygnować a nie mam dostępu do innego środka transportu tak sie zastanawiam czy jak będę jechał równo bez wariactw bo ten odcinek jest po autostradzie to moja Avensis nie ucierpi mocno a ja nie wpakuje sie w większe kłopoty . Dzisiaj trochę jeździłem i wszystko było ok tylko ta kontrolka sie świeci .Ale raz jak troszeczkę przycisnąłem to auto straciło moc ale po wyłączeniu silnika i włączeniu go ponownie wszystko było jak wcześniej.
dojechac dojedzisz, auto prawdopodobnie przeładowuje, stad musisz się nastawić na lajtowa jazdę która i tak już niczego nie pogorszy, ale tez niczego nie naprawi ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: UTRATA MOCY
PostNapisane: 8 gru 2011, o 21:48 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 gru 2011, o 21:19
Posty: 5
Lokalizacja: WARSZAWA
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
Witam, posiadam Toyotę Avensis 2.0 D4D z 2004r. Od pewnego czasu jak dodam jej szybciej gazu traci moc i zapalają się wspominane kontrolki awarii silnika, kontrola trakcji, muszę się zatrzymać i zgasić na chwilę silnik. Po uruchomieniu silnika moc wraca ale kontrolki zostają. Byłem na sprawdzeniu błędów i mam takie: P0108, P1251. Poczytałem trochę na forach i pojechałem do mechanika, zasugerował że wyczyści kierownice turbiny oraz sprawdzi wszelkie wężyki podciśnieniowe oraz wyczyści zawór ERG. Niestety nie pomogło. Dodam jeszcze, że obejrzał wnikliwie turbinę i nie stwierdził aby była w złym stanie, nie bierze oleju a wirnik nie ma luzów. Czy szukał błędu nie tam gdzie trzeba, czy problem może tkwić jeszcze w innym miejscu a może powinienem zmienić mechanika na autoryzowany warsztat choć tam mogą nieźle zedrzeć. Podpowiedzcie proszę co faktycznie oznaczają te błędy i może doradźcie jakiś dobry warsztat w Warszawie lub okolicach.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2011, o 22:31 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Masz napisane co oznacza p1251


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2011, o 22:39 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 gru 2011, o 21:19
Posty: 5
Lokalizacja: WARSZAWA
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
Tak, P1251 Step Motor for Turbocharger Control Circuit Intermittent , P0108 Manifold Absolute Pressure Barometric Presure Circuit High Input. Nic nie czaje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2011, o 22:42 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20562
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
pozostaje aso bo widze ze niezbyt chcesz sam temat ruszyć i w slownik zajrzec, podkleiłem Twoj temat pod wlasciwy watek, ale widze nie pomoglo
tutaj ciekawa dyskusja: http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... 16406.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2011, o 22:47 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
gRosziu napisał(a):
było już na forum o tym p1251 (szukaj):

wtom napisał:

4 przyczyny błędu p1251:
- zapieczone kierownice turbiny
- źle działający zawór VRV sterujący turbiną
- uszkodzenie czujnika ciśnienia doładowania
- coś nie tak z wężykami podciśnieniowymi

obstawiam kierownice (czyszczenie ok 500zł)

o o tym p0108 nie znalazłem

A to co?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2011, o 22:52 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 591
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 24
Marka: volvo
Model: xc90
Nadwozie: inne
Rocznik: 2008
Silnik: 3,2 awd
P0108 w procedurze odnosi do 1251 zawór egr masz już sprawdzony no to dalej jak wyżej ktoś napisał ,jest na to cała procedura diagnostyczna, łacznie ze sprawdzeniem przejść z ecu do różnych wtyczek ,trzeba zrobić diagnostykę,żeby trafić w sedno pozdrawiam

_________________
http://www.centrumajk.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2011, o 23:10 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 gru 2011, o 21:19
Posty: 5
Lokalizacja: WARSZAWA
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
Zawór EGR był czyszczony ale jak zdjagnozować czy jest dobry bez podmiany i czy znasz jakiś zakład w który może przeprowadzić taką diagnostykę bo byłem w ASO w Markach to nie chciało im się nawet spojrzeć na problem tylko sugerowali wymianę turbiny za 7000zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2011, o 23:19 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 591
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 24
Marka: volvo
Model: xc90
Nadwozie: inne
Rocznik: 2008
Silnik: 3,2 awd
no u mnie można,tylko to wrocław pozdrawiam

_________________
http://www.centrumajk.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2011, o 23:24 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 gru 2011, o 21:19
Posty: 5
Lokalizacja: WARSZAWA
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
Dzieki, trochę za daleko. Poszukam jeszcze w pobliżu, jak się uporam to napiszę na forum.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2011, o 11:30 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 17:07
Posty: 19
Lokalizacja: tomaszów
Marka: toyota
Model: avensis t25
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 d4d 116ps
u mnie tez sie zalaczyc tryb awaryjny po tym jak zalalem na stacji "krzak". po zatankowaniu na bp problem zginal.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2011, o 00:38 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 gru 2011, o 21:19
Posty: 5
Lokalizacja: WARSZAWA
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
No i po problemie. Wymieniłem filtr paliwa, który jak się okazało był niewymieniany od czterech lat kiedy to kupiłem auto i wymieniając pasek rozrządu w serwisie wymienili mi na swój oryginalny. Po wymianie filtra przegazowałem go na postoju aż syf z tłumika został na kostce i auto odchodzi aż miło. Co roku prowadzałem auto na wymianę wszystkich filtrów do mechanika a on wciskał mi kit że wszystko jest zrobione i brał za to kasę. Mam nauczkę i od tej pory takie rzeczy będę robić sam.
Dziękuję za wszystkie podpowiedzi,
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2011, o 00:49 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
I brał kasę za "wymianę" filtra?!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2011, o 19:53 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5752
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 395
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
gdyby mi się trafił taki mechanik,który przez 4 lata okradał by mnie na żywca a ja mógłbym jemu to udowodnić to jutro z rana jestem u niego i "zabieram" jemu jedynkę górną....obojętnie którą...lewą czy prawą :boks:

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2012, o 19:24 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 sty 2011, o 21:35
Posty: 3
Lokalizacja: 111
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS VERSO
Rocznik: 2004
Silnik: D4D 2.0
Witam Szanownych kolegów.

Mam problem z moją Avensis Verso 2.0 D4D.

Możliwe że temat był już poruszany za co z góry przepraszam.

Otóż od jakiegoś czasu autko przy ostrej jeździe lub obciążeniu wchodziło w tryb awaryjny błąd P1251 (zapalały się kontroli VSC, TRC, oraz CHECK ENGINE). Zdarzało się to b.rzadko.

Niedawno problem się nasilił. Do 2000obr. wszystko chodzi w normie...powyżej auto
się "haczy/przy mula" co w następstwie powoduje przejście w tryb awaryjny.
Wymieniliśmy zawór sterujący łopatkami (przepuszczał), przejrzane zostały wężyki podciśnienia, przeczyszczony EGR, sprawdzony INTERCOOLER... (był kiedyś nieszczelny), turbina sprawdzono jedynie pobieżnie (mechanik twierdzi że turbo chodzi OK)
Ostatnio przy ostrej jeździe wyskakuje błąd P0106 (błąd czujnika ciśnienia atmosferycznego) następnie P1251 (przeładowanie turbiny).

Proszę pomóżcie bo brakuje nam już sił :((. Co jeszcze możemy sprawdzić zanim wyciągniemy turbo ... co niestety nie jest łatwe w tym aucie?
Kuba


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2012, o 19:36 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1471
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
p0106 to błąd czujnika ciśnienia doładowania - uszkodzony czujnik, komp głupieje i źle steruje zaworem VRV (czarny, sterujący podciśnieniem do guszki kierownic turbiny), stąd odcina wtryski i wali błędem turbiny p1251(przeładowanie). wymień czujnik i powinno być ok. czujnik ciśnienia doładowania pełni rolę podwójną, po włączeniu zapłonu mierzy ciśnienie atmosferyczne (jako referncyjne) poprzez zawór VSV (brązowy). dla pewności obejdź zawór vsv, zapinając bezpośrednio cisnienie z kolektora do czujnika, wywliminujesz wtedy możliwość uszkodzenia vsv. jest to ważne, bo jak jest zwalony to nie przełącza czujnika doładowania na powietrze doładowania z turbiny i wtedy też będzie łapał te błędy, a auto jedzie jak muł wkręca się max do 3tys :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2012, o 20:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 sty 2011, o 21:35
Posty: 3
Lokalizacja: 111
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS VERSO
Rocznik: 2004
Silnik: D4D 2.0
Ok. Kolejny krok na przód.
A czy ten czujnik ciśnienia doładowania jest uniwersalny w D4D 2.0??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2012, o 22:23 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1471
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
kuwaj napisał(a):
Ok. Kolejny krok na przód.
A czy ten czujnik ciśnienia doładowania jest uniwersalny w D4D 2.0??

tak we wszystkich d4d 1cdftv jest taki sam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda